Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бумалар мен жарлықтарды құру

Бекітемін____________________

САБАҚ: Файлдар, бумалар және жарлықтар. Бумалар мен жарлықтарды құру. Атын өзгерту
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің есімі:
СЫНЫП: 5
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Оқушыларда файл, бума, жарлық, бумалар иерархиясы анықтамаларын, файл мен бума атауларының ережелері мен шектеулерін, бумаларды, жарлықтарды құру тәсілдерін біледі. Windows нысандарына, олардың типтеріне анықтама беруді, нысандар атауын өзгертуді, бума мен жарлық жасауды меңгереді
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:

* Файл, бума, жарлық анықтамалары мен сипаттамасын біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

* Бумаларды, жарлықтарды құру тәсілдерін меңгереді

Кейбір оқушылар:

* Windows нысандарына, олардың типтеріне анықтама беруді, нысандар атауын өзгертуді, бума мен жарлық жасауды меңгереді
Тілдік мақсат
Оқушылар:
* Бумалар, жарлықтар құруды, атын өзгертуді меңгеруді.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Файл, бума, жарлық, иерархия

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

* Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
* Has every learner's choice been recorded? How can we check?
* Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, `lead' the discussion by suggesting - what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
* Take ideas and ask - What do you think the result might be? What would the pictogram look like?

Талқылауға арналған тармақтар:

Файл, бума, жарлықтың бір-бірінен айырмашылығы қандай?

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Егер жарлықты жойса, программа да жойылып кете ме?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

Интерактивті тақта, слайд-презентация
Файл, бума, жарлықтармен жұмыс жасау маңызды екенін түсінеді
Алдыңғы оқу
Операциялық жүйені басқарудың негізгі тәсілдері және объектілері
Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған
жаттығулар
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Ресурстар
3 мин

7 мин

3 мин

7 мин

5 мин

1. Ұйымдастыру, оқушыларды топқа бөлу (файл, бума, жарлық белгсі арқылы 3 топқа бөлу),
2. Кейбір оқушылардың орындығының
стикерлер жабыстырылады, сол
оқушылар үй тапсырмасы бойынша
сұрақтарға жауап береді:
1. ОЖ жүктелгеннен кейінгі ашылған экран қалай аталады?
2. Жұмыс үстелінде нелер орналасады?
3. Есептер тақтасы қайда орналасады?
4. Бас мәзір неше бөліктен тұрады?
5. Бас мәзірдің сол жақ бөлігінде нелер орналасады?
6. Бетперде не үшін керек?

3. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында топтарға әріптер беріледі. Сол әріптерден сөздер құрау керек (файлдар, бумалар, жарлықтар)

4. <<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісі арқылы тақырыпты жеке оқиды, жұпта, топта талқылайды. Топтан бір оқушы баяндайды
5. Интерактивті тақтадан тақырыпты тиянақтап көресету

Деңгейлік тапсырмалар орындау

Өзін-өзі бағалау парағы таратылады

Оқулық, жұмыс дәптері, А4, бағалау парақтары, әдістемелік қосымша материалдар, интернет материалдары
10 мин

5 мин

6. Жеке жұмыс. Тәжірибелік тапсырмалар орындау:
А деңгейі тапсырмасы:
1. Кез келген файлдар үшін жарлық құрыңдар
2. Құрылған жарлықтардың аттарын алмастырыңдар.
3. Құрылған бір жарлықты Қоржынға апарыңдар
4. Қажетсіз жарлықтарды жойыңдар
В деңгейі тапсырмасы:
1. Бірінің ішіне бірі салынған бума құрыңдар
2. Бумалардың бірінде мәтіндік құжат құрыңдар.
3. Жұмыс үстелінде өздеріңнің бумаларың үшін жарлықтар құрыңдар
4. Құрылған жарлықтардың аттарын алмастырыңдар
5. Құрылған бір жарлықты Қоржынға апарыңдар
6. Қажетсіз жарлықты жойыңдар
С деңгейінің тапсырмасы:
1. Мәтіндік редакторда жарлық
құрудың барлық мүмкін
тәсілдерін сипаттаңдар.
2. Алынған құжатты жарлық құру
деген атпен сақтаңдар.
Тура осылай Бума құру деген
құжат құрыңдар.
3. Осы екі файлды Жұмыс
үстелінде өз аттарыңмен аталған
бумаға сақтаңдар
7. Ақпараттық диктант:
1............. - байттардың әлдебір атауы
бар тізбегі.
2. .......қайсыбір тәсілмен ақпаратты
және файлдар мен бумаларды
реттеу үшін құрылады.
3. ...........- нысанға қолжетімділікті
жеңілдететін, нысанның сілтеме
көрсеткіші.

Деңгейлік тапсырмалар орындау
Критерийлер арқылы

3 мин

2 мин

7. Кері байланыс(Хаттар ұяшығы арқылы)
8. Бағалау
9. Үйге тапсырма беру: §11

Өзін-өзі жиынтық бағалау

Ұқсас жұмыстар
Сабақ жоспары. Сабақтың тақырыбы
Файлдар, бумалар және жарлықтар жайлы ақпарат
Файлдар, бумалар және жарлықтар. Бумалар мен жарлықтарды құру, атын өзгерту
Файлдар, бумалар, жарлықтар. қысқа мерзімді жоспар 5- сынып
Мәтіндік ақпараттарды өңдеу
Тақырып Файлдар, бумалар және жарлықтар
Файлды іздеу
Файлыңды жой
Файлдармен бумалар
Сабақты қорытындылау. Сабақтың тақырыбы
Пәндер