Оқушылардың көпшілігі

Бекітемін:
Пәні: Физика және астрономия
Қысқа мерзімді жоспар №
Оқушылар үйренеді:
1. Тығыздық шамасының анықтамасын, формуласын, өлшем бірлігін білуі .
2. Заттың тығыздығы шамасының физикалық мағынасын түсінуі, формуласын түрлендіре алуы.
3. Заттардың тығыздықтарын ажырата алуы. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алуы.
Барлық оқушылар:
Тығыздық шамасының анықтамасын, формуласын, өлшем бірлігін біледі .
Оқушылардың көпшілігі:
Заттың тығыздығы шамасының физикалық мағынасын түсінеді, формуласын түрлендіре алады.
Кейбір оқушылар:
Заттардың тығыздықтарын ажырата алады. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алады.
1. Б. М. Дүйсембаев, т. б, Физика және астрономия. Алматы «Мектеп», 2015 ж
2. Мұғалімге арналған нұсқаулық. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, І деңгей
3. Электронды оқулық, 7 сынып
4. В. И. Кем, Б. А. Кронгарт Физика. Есептер жинағы
Жоспар-
ланған мерзім
Кіріспе
(3мин)
Ынталанды
ру
Үй тапсырмасымен жұмыс.
Жол және орын ауыстыру
Түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтары
1. Денелердің өзара әрекеттесуі деген не? Мысалдар келтіріңдер
2. Денелердің өзара әрекеттесуі нәтижесінде не байқалады?
3. Масса бірлігі ретінде не қабылданған?
4. Таразы мен кірлер көмегімен дене массасы қалай өлшенеді?
Мұғалім оқушыларға түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтарын өткен тақырыптар бойынша бойынша береді.
Мұғалім әр оқушының жауаптарына мадақтау сөздерін айтады.
- ойлану
- талқылау, диалог
- жауап беру
Қызығушылығын ояту
Миға шабуыл .
Сұрақтар арқылы
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, ой-пікірлерін білдіреді.
Сабақтың тақырыбын ашады.
Негізгі бөлімі
(13 мин)
Мағынаны тану
Топтық бірлескен жұмыс. Кіші жоба қорғау.
(«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы)
Арнайы рөлдерге бөліну арқылы шағын топта кіші жоба әзірлейді. Топтық жұмысты құрылымдауға үйренеді. Басшы рөлдерге бөледі, бақылайды,
Оқушылар жоба бойынша сұрақтар қояды-жауап береді,
Топ спикері қорғайды.
Критерий арқылы бағалау
1 . Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік;
2. Мазмұнның толық ашылуы;
3. Өмірден мысалдар келтіруі.
« Екі жұлдыз, бір тілек»
Оқушылар-дың танымы, сөйлеу, тыңдалым, жазылымы, оқылымы, ойлау қабілеті артады
Қорытын-
ды бөлімі
8 мин
Ой - толғаныс
Жеке жұмыс. Жалғасын тап. . .
Кері байланыс
(5 мин)
Маған ұнады, маған ұнамады
Оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз ойларын стикерге жазып, кестеге жапсырады.
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1.
2.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz