Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылардың көпшілігі
Бекітемін:
Пәні: Физика және астрономия
Қысқа мерзімді жоспар №
Сабақтың тақырыбы : Заттың тығыздығы
№201 мектеп-лицей
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Шілдебаева Айгүл
Сынып: 7
Сабақтағы оқушылар саны: 20
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтағы оқыту мақсаттары:
Оқушылар үйренеді:
1.Тығыздық шамасының анықтамасын, формуласын, өлшем бірлігін білуі .
2.Заттың тығыздығы шамасының физикалық мағынасын түсінуі, формуласын түрлендіре алуы.
3.Заттардың тығыздықтарын ажырата алуы. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алуы.
Күтілетін нәтиже:
Барлық оқушылар:
Тығыздық шамасының анықтамасын, формуласын, өлшем бірлігін біледі .
Оқушылардың көпшілігі:
Заттың тығыздығы шамасының физикалық мағынасын түсінеді, формуласын түрлендіре алады.
Кейбір оқушылар:
Заттардың тығыздықтарын ажырата алады. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алады.
Тілдік мақсаттар
Физикалық терминдердің дұрыс қолданылуына мән беру.
Пәнаралық байланыстар
Жаратылыстану
Алдыңғы білім
Денелердің өзара әрекеттесуі. Масса
Дерек көздер, ресурстар
1.Б.М. Дүйсембаев, т.б, Физика және астрономия. Алматы <<Мектеп>>, 2015 ж
2.Мұғалімге арналған нұсқаулық. <<Назарбаев Зияткерлік мектептері>> ДББҰ, І деңгей
3. Электронды оқулық, 7 сынып
4.В.И.Кем, Б.А.Кронгарт Физика. Есептер жинағы
Жоспар
Жоспар-
ланған мерзім
Жоспарланған іс-шаралар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау түрі
Кіріспе
(3мин)
Стикерлер түстері арқылы 4 топқа бөлу.
Ынтымақтастық ортасын құру. Ережелерді еске түсіреді.
Әлеуметтік орта, ынтымақтастық ортаға енеді
Ынталанды
ру
Үй тапсырмасы (8 мин)
Үй тапсырмасымен жұмыс.
Жол және орын ауыстыру
Түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтары
1.Денелердің өзара әрекеттесуі деген не? Мысалдар келтіріңдер
2.Денелердің өзара әрекеттесуі нәтижесінде не байқалады?
3.Масса бірлігі ретінде не қабылданған?
4.Таразы мен кірлер көмегімен дене массасы қалай өлшенеді?
Мұғалім оқушыларға түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтарын өткен тақырыптар бойынша бойынша береді.
Мұғалім әр оқушының жауаптарына мадақтау сөздерін айтады.
oo ойлану
oo талқылау, диалог
oo жауап беру
Мадақтау
3 мин
Қызығушылығын ояту
Миға шабуыл .
Сұрақтар арқылы
Тақырып бойынша сұрақтар қою.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, ой-пікірлерін білдіреді.
Сабақтың тақырыбын ашады.
Негізгі бөлімі
(13 мин)
Мағынаны тану
Топтық бірлескен жұмыс. Кіші жоба қорғау.
(<<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісі арқылы)
Шағын топ ішіндегі оқушылардың жұмысын бақылау: Барлық оқушылардың белсен-ділігін, әрекет түрін, оның сапасын, өзара ынтымағын, нәтижеге жету ниеттерін бақылау.
Арнайы рөлдерге бөліну арқылы шағын топта кіші жоба әзірлейді. Топтық жұмысты құрылымдауға үйренеді. Басшы рөлдерге бөледі, бақылайды,
Оқушылар жоба бойынша сұрақтар қояды-жауап береді,
Топ спикері қорғайды.
Критерий арқылы бағалау
1.Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік;
2. Мазмұнның толық ашылуы;
3. Өмірден мысалдар келтіруі.
5 мин
Жұптық жұмыс. Анықтамалық кесте
Шағын топтың ішіндегі белсенділігі төмен оқушыны белсенділігі жоғары оқушымен жұптастыруды стикерлер көмегімен ұйымдастыру.
Жаңа тақырып бойынша бойындағы білімдерін пысықтайды.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Оқушылар-дың танымы, сөйлеу, тыңдалым,жазылымы, оқылымы, ойлау қабілеті артады
Қорытын-
ды бөлімі
8 мин
Ой - толғаныс
Жеке жұмыс. Жалғасын тап...
Сынып ішіндегі барлық оқушылардың тапсырманы орындауын қадағалау. Әсіресе мұғалімнің назарында А, В, С деңгейіндегі оқушылардың оқу әрекетін бақылау.
Оқушылар тапсырманы орындайды.
Жаңа тақырып бойынша өз білімдерін тексереді, сыни ойланады, ақпаратпен жұмыс жасау дағдылары дамиды
Кері байланыс
(5 мин)
Маған ұнады, маған ұнамады
Оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз ойларын стикерге жазып, кестеге жапсырады.
Үйге
Заттың тығыздығы
Оқушылар үйде өздерінің ойларын жаңа тақырып бойынша дәптерлеріне түсіріп келеді , тақырыпты оқып келеді.
Жаттығу жұмысы
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлаймыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Жұптық жұмыс. Анықтамалық кесте.
№
Негізгі ұғымдар
Анықтамасы
Формуласы
Өлшем бірлігі
1
Заттың тығыздығы
2
Дененің массасы
3
Көлем
Жұптық жұмыс. Сәйкестендіру.
Ойланып, сәйкестігін табыңдар.
1.Тығыздық
m = ρ* V
2.Масса
V= m /ρ
3.Көлем
ρ= m / V
Жеке жұмыс. Жалғасын тап...
1.Заттың тығыздығы дегеніміз - _______________________________________________________________________
2.Заттың тығыздығы мына формуламен анықталады: ρ=__________
3. Мына шамалардың өлшем бірліктерін жаз:
[m]=_______
[V]= - - - - - - _______
[ρ]=________
1. Бірдей шелектердің біріне ауыз су, екіншісіне теңіз суы толтырылған. Бұлардың массалары бірдей бола ма?
2. Ыдысқа толтыра су құйылған. Қандай жағдайда ыдыстан су көбірек төгіледі: ыдысқа массасы 1 кг қалайыны батырғанда ма, әлде қорғасынды батырғанда ма?
3. Көлемі 1 л өсімдік майының массасы 920 г. Майдың тығыздығын тап.
4. 1 мин ішінде адам демін ішке 15 рет тартқанда өкпесіне 600см3 ауа келеді екен. Бір сағатта адамның өкпесі арқылы өтетін ауаның массасын есепте.
5. Машинаға арналған болат детальдің массасы 780г. Оның көлемін анықта
Пәні: Физика және астрономия
Қысқа мерзімді жоспар №
Сабақтың тақырыбы : Заттың тығыздығы
№201 мектеп-лицей
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Шілдебаева Айгүл
Сынып: 7
Сабақтағы оқушылар саны: 20
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтағы оқыту мақсаттары:
Оқушылар үйренеді:
1.Тығыздық шамасының анықтамасын, формуласын, өлшем бірлігін білуі .
2.Заттың тығыздығы шамасының физикалық мағынасын түсінуі, формуласын түрлендіре алуы.
3.Заттардың тығыздықтарын ажырата алуы. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алуы.
Күтілетін нәтиже:
Барлық оқушылар:
Тығыздық шамасының анықтамасын, формуласын, өлшем бірлігін біледі .
Оқушылардың көпшілігі:
Заттың тығыздығы шамасының физикалық мағынасын түсінеді, формуласын түрлендіре алады.
Кейбір оқушылар:
Заттардың тығыздықтарын ажырата алады. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алады.
Тілдік мақсаттар
Физикалық терминдердің дұрыс қолданылуына мән беру.
Пәнаралық байланыстар
Жаратылыстану
Алдыңғы білім
Денелердің өзара әрекеттесуі. Масса
Дерек көздер, ресурстар
1.Б.М. Дүйсембаев, т.б, Физика және астрономия. Алматы <<Мектеп>>, 2015 ж
2.Мұғалімге арналған нұсқаулық. <<Назарбаев Зияткерлік мектептері>> ДББҰ, І деңгей
3. Электронды оқулық, 7 сынып
4.В.И.Кем, Б.А.Кронгарт Физика. Есептер жинағы
Жоспар
Жоспар-
ланған мерзім
Жоспарланған іс-шаралар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау түрі
Кіріспе
(3мин)
Стикерлер түстері арқылы 4 топқа бөлу.
Ынтымақтастық ортасын құру. Ережелерді еске түсіреді.
Әлеуметтік орта, ынтымақтастық ортаға енеді
Ынталанды
ру
Үй тапсырмасы (8 мин)
Үй тапсырмасымен жұмыс.
Жол және орын ауыстыру
Түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтары
1.Денелердің өзара әрекеттесуі деген не? Мысалдар келтіріңдер
2.Денелердің өзара әрекеттесуі нәтижесінде не байқалады?
3.Масса бірлігі ретінде не қабылданған?
4.Таразы мен кірлер көмегімен дене массасы қалай өлшенеді?
Мұғалім оқушыларға түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтарын өткен тақырыптар бойынша бойынша береді.
Мұғалім әр оқушының жауаптарына мадақтау сөздерін айтады.
oo ойлану
oo талқылау, диалог
oo жауап беру
Мадақтау
3 мин
Қызығушылығын ояту
Миға шабуыл .
Сұрақтар арқылы
Тақырып бойынша сұрақтар қою.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, ой-пікірлерін білдіреді.
Сабақтың тақырыбын ашады.
Негізгі бөлімі
(13 мин)
Мағынаны тану
Топтық бірлескен жұмыс. Кіші жоба қорғау.
(<<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісі арқылы)
Шағын топ ішіндегі оқушылардың жұмысын бақылау: Барлық оқушылардың белсен-ділігін, әрекет түрін, оның сапасын, өзара ынтымағын, нәтижеге жету ниеттерін бақылау.
Арнайы рөлдерге бөліну арқылы шағын топта кіші жоба әзірлейді. Топтық жұмысты құрылымдауға үйренеді. Басшы рөлдерге бөледі, бақылайды,
Оқушылар жоба бойынша сұрақтар қояды-жауап береді,
Топ спикері қорғайды.
Критерий арқылы бағалау
1.Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік;
2. Мазмұнның толық ашылуы;
3. Өмірден мысалдар келтіруі.
5 мин
Жұптық жұмыс. Анықтамалық кесте
Шағын топтың ішіндегі белсенділігі төмен оқушыны белсенділігі жоғары оқушымен жұптастыруды стикерлер көмегімен ұйымдастыру.
Жаңа тақырып бойынша бойындағы білімдерін пысықтайды.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Оқушылар-дың танымы, сөйлеу, тыңдалым,жазылымы, оқылымы, ойлау қабілеті артады
Қорытын-
ды бөлімі
8 мин
Ой - толғаныс
Жеке жұмыс. Жалғасын тап...
Сынып ішіндегі барлық оқушылардың тапсырманы орындауын қадағалау. Әсіресе мұғалімнің назарында А, В, С деңгейіндегі оқушылардың оқу әрекетін бақылау.
Оқушылар тапсырманы орындайды.
Жаңа тақырып бойынша өз білімдерін тексереді, сыни ойланады, ақпаратпен жұмыс жасау дағдылары дамиды
Кері байланыс
(5 мин)
Маған ұнады, маған ұнамады
Оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз ойларын стикерге жазып, кестеге жапсырады.
Үйге
Заттың тығыздығы
Оқушылар үйде өздерінің ойларын жаңа тақырып бойынша дәптерлеріне түсіріп келеді , тақырыпты оқып келеді.
Жаттығу жұмысы
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлаймыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Жұптық жұмыс. Анықтамалық кесте.
№
Негізгі ұғымдар
Анықтамасы
Формуласы
Өлшем бірлігі
1
Заттың тығыздығы
2
Дененің массасы
3
Көлем
Жұптық жұмыс. Сәйкестендіру.
Ойланып, сәйкестігін табыңдар.
1.Тығыздық
m = ρ* V
2.Масса
V= m /ρ
3.Көлем
ρ= m / V
Жеке жұмыс. Жалғасын тап...
1.Заттың тығыздығы дегеніміз - _______________________________________________________________________
2.Заттың тығыздығы мына формуламен анықталады: ρ=__________
3. Мына шамалардың өлшем бірліктерін жаз:
[m]=_______
[V]= - - - - - - _______
[ρ]=________
1. Бірдей шелектердің біріне ауыз су, екіншісіне теңіз суы толтырылған. Бұлардың массалары бірдей бола ма?
2. Ыдысқа толтыра су құйылған. Қандай жағдайда ыдыстан су көбірек төгіледі: ыдысқа массасы 1 кг қалайыны батырғанда ма, әлде қорғасынды батырғанда ма?
3. Көлемі 1 л өсімдік майының массасы 920 г. Майдың тығыздығын тап.
4. 1 мин ішінде адам демін ішке 15 рет тартқанда өкпесіне 600см3 ауа келеді екен. Бір сағатта адамның өкпесі арқылы өтетін ауаның массасын есепте.
5. Машинаға арналған болат детальдің массасы 780г. Оның көлемін анықта
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz