Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Заттың меншікті жылу сыйымдылығы

Бекітемін:
Пәні: Физика және астрономия
Қысқа мерзімді жоспар №7

Сабақтың тақырыбы : Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу

№201 мектеп-лицей
Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Шілдебаева Айгүл
Сынып: 8
Сабақтағы оқушылар саны:
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтағы оқыту мақсаттары:
Оқушылар үйренеді:
1.Жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығы шамалары туралы білуі, жылу мөлшерінің бірліктерін, формуласын білуі.
2. Жылу мөлшерінің, заттың меншікті жылу сыйымдылығының физикалық мағынасын түсінуі, формуласын қолданып есептер шығара алуы.
3. Жылу мөлшерінің заттың тегіне, температураның өзгеруіне, массасына тәуелділігін білуі. Орташа, жоғары деңгейдегі есептерді шығаруы.

Күтілетін нәтиже:
Барлық оқушылар:
Жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығы шамалары туралы біледі, жылу мөлшерінің бірліктерін, формуласын біледі.

Оқушылардың көпшілігі:
Жылу мөлшерінің, заттың меншікті жылу сыйымдылығының физикалық мағынасын түсінеді, формуласын қолданып есептер шығара алады.

Кейбір оқушылар:
Жылу мөлшерінің заттың тегіне, температураның өзгеруіне, массасына тәуелділігін біледі. Орташа, жоғары деңгейдегі есептерді шығарады.
Тілдік мақсаттар
Физикалық терминдердің дұрыс қолданылуына мән беру. Мысалы, жылу мөлшері, калория, калориметр, қосу, азайту, көбейту,

Жылу - теплота - heat
калория - калория - calorie
калориметр - калориметр - calorimetr
жылу сыйымдылығы - теплоемкость - heat capacity
бастапқы - начальный - initial
көбейту - умножить - multiply
қосу - add
азайту - subtract
бөлу - divide

Математика

Алдыңғы білім
Сәулелену. Табиғаттағы және техикадағы жылу берілудің мысалдары
Дерек көздер, ресурстар
1.Б.М. Дүйсембаев, т.б, Физика және астрономия. Алматы <<Мектеп>>, 2015 ж
2.Мұғалімге арналған нұсқаулық. <<Назарбаев Зияткерлік мектептері>> ДББҰ, І деңгей
3. Электронды оқулық, 8 сынып
4.В.И.Кем, Б.А.Кронгарт Физика . Есептер жинағы

Жоспар
Жоспар-
ланған мерзім

Жоспарланған іс-шаралар

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Бағалау түрі
Кіріспе
(3мин)
Санау арқылы 3 топқа бөлу
Ынтымақтастық ортасын құру. Ережелерді еске түсіреді.
Әлеуметтік орта, ынтымақтастық ортаға енеді
Ынталан-
дыру

Үй тапсырма-сы (8 мин)

Үй тапсырмасымен жұмыс.
Сәулелену.

Түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтары

1.Сәуле шығару деген не?
2.Сәуле шығарудың қарқындылығы неге тәуелді?
3.Сәулені жақсы жұтқыштар мен шығарғыштарға мысалдар келтіріңдер.

Мұғалім оқушыларға түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтарын өткен тақырып бойынша береді.
Мұғалім әр оқушының жауаптарына мадақтау сөздерін айтады.

oo ойлану
oo талқылау, диалог
oo жауап беру

Мадақтау

3 мин

Қызығушылығын ояту

Миға шабуыл . Сұрақтар арқылы

Оқушылар сұрақтарға жауап береді, ой-пікірлерін білдіреді.
Сабақтың тақырыбын ашады.

Негізгі бөлімі

(13 мин)

Мағынаны тану

Топтық бірлескен жұмыс. Кіші жоба қорғау.

І топ. Жылу мөлшері
ІІ топ. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы
ІІІ топ. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлініп шығатын жылу мөлшерін есептеу.

(<<Сынып алдында жалпылай қайталау>> әдісі бойынша қорғайды.)

Шағын топ ішіндегі оқушылардың жұмысын бақылау. Барлық оқушылардың белсен-ділігін, әрекет түрін, оның сапасын, өзара ынтымағын, нәтижеге жету ниеттерін бақылау.

Арнайы рөлдерге бөліну арқылы шағын топта кіші жоба әзірлейді. Топтық жұмысты құрылымдауға үйренеді. Басшы рөлдерге бөледі, бақылайды,
Оқушылар жоба бойынша сұрақтар қояды-жауап береді,
Топ спикері қорғайды.

Критерий арқылы бағалау

1.Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік;
2. Мазмұнның толық ашылуы;
3. Өмірден мысалдар келтіруі.

5 мин

Жұптық жұмыс. Формулалар сөйлейді

Шағын топтың ішіндегі белсенділігі төмен оқушыны белсенділігі жоғары оқушымен жұптастыруды стикерлер көмегімен ұйымдастыру.

Жаңа тақырып бойынша бойындағы білімдерін пысықтайды.

<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Оқушы-лардың танымы, сөйлеу, тыңдалым, жазылымы, оқылымы, ойлау қабілеті артады

Қорытын-
ды бөлімі

8 мин

Ой-толғаныс
Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар

Сынып ішіндегі барлық оқушылардың деңгейлік тапсырманы орындауын қадағалау. Әсіресе мұғалімнің назарында А, В, С деңгейіндегі оқушылардың оқу әрекетін бақылау.

Оқушылар деңгейлік тапсырманы орындайды.

Жаңа тақырып бойынша өз білімдерін тексереді, сыни ойланады, ақпаратпен жұмыс жасау дағдылары дамиды

Кері байланыс.

5 мин

Маған ұнады, маған ұнамады.

Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын ауызша айтады.
Үйге

Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлініп шығатын жылу мөлшерін есептеу.

Оқушылар үйде өздерінің ойларын жаңа тақырып бойынша дәптерлеріне түсіріп келеді , тақырыпты оқып келеді.

6-жаттығу.

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлаймыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Жұптық жұмыс. Формулалар сөйлейді


Тапсырмалар

Оқушы жауаптары

1
Денені қыздыру үшін жұмсалатын жылу мөлшерін есептеудің формуласын жазыңдар.

2
Негізгі формуладан массаның формуласын қорытып шығар.

Меншікті жылу сыйымдылығының формуласын қорытыңдар.

Температураның өзгерісінің формуласын жазыңдар.

3
Формула бойынша жылу мөлшерінің негізгі өлшем бірлігін қорытып шығарыңдар.

Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар
І деңгей
1.Неге спирт шамымен шелектегі суды қайнатуға болмайды ?
2. Жылу мөлшері деген не? Белгіленуі, өлшем бірлігі қандай ?
3. Жылу мөлшері қандай шамаларға тәуелді ?
4.Неліктен тұрғын үйді жылыту жүйесінде және қозғалтқыштарды суыту жүйесінде суды қолданады?

ІІ деңгей
1.Алтынның меншікті жылу сыйымдылығы 130 Дж / кг* 0С . Бұл нені білдіреді ?
2. Бірдей мөлшерде жылу алғаннан кейін массалары бірдей екі дененің - су мен кірпіштің қайсысының температурасы жоғары болады?
3.Массалары бірдей ағаш және күміс қасықтарды суға батырса, екеуі бірдей жылу мөлшерін ала ма?
4. Плитадағы жарты литрлік ыдыстағы судың үлкен шәйнектегі суға қарағанда тез қайнау себебі неде?

ІІІ деңгей
1.Массасы 300 г шойын табаны 20- дан 270 0С- қай дейін қыздыру үшін қанша жылу мөлшері жұмсалады ?

2. 250 г суды 5 0С- қа дейін қыздыру үшін қанша жылу мөлшері жұмсалады ?

Ұқсас жұмыстар
Жылу мөлшері
Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы
Практикалық жұмыс 1
Изобаралық процесс
Кірпіштің меншікті жылу сыйымдылығы
Меншікті балқу жылуы
Қысым .Оқушыларға қысым туралы және оның белгіленуі, өлшем бірлігі жөнінде білім беру
Термодинамика негіздері тақырыбына есептер шығару. 10 сынып
Жылу құбылыстары. 10-сынып
Меншікті булану жылуының формуласы
Пәндер