Сабақтың тақырыбы
: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу
№201 мектеп-лицей
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
Күні:
№201 мектеп-лицей:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шілдебаева Айгүл
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
Сынып: 8
№201 мектеп-лицей:
Сабақтағы оқушылар саны:
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
Сабақтағы оқыту мақсаттары:
№201 мектеп-лицей:
Оқушылар үйренеді:
1. Жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығы шамалары туралы білуі, жылу мөлшерінің бірліктерін, формуласын білуі.
2. Жылу мөлшерінің, заттың меншікті жылу сыйымдылығының физикалық мағынасын түсінуі, формуласын қолданып есептер шығара алуы.
3. Жылу мөлшерінің заттың тегіне, температураның өзгеруіне, массасына тәуелділігін білуі. Орташа, жоғары деңгейдегі есептерді шығаруы.
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
Күтілетін нәтиже:
№201 мектеп-лицей:
Барлық оқушылар:
Жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығы шамалары туралы біледі, жылу мөлшерінің бірліктерін, формуласын біледі.
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
Оқушылардың көпшілігі:
Жылу мөлшерінің, заттың меншікті жылу сыйымдылығының физикалық мағынасын түсінеді, формуласын қолданып есептер шығара алады.
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
Кейбір оқушылар:
Жылу мөлшерінің заттың тегіне, температураның өзгеруіне, массасына тәуелділігін біледі. Орташа, жоғары деңгейдегі есептерді шығарады.
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
Тілдік мақсаттар
№201 мектеп-лицей:
Физикалық терминдердің дұрыс қолданылуына мән беру. Мысалы, жылу мөлшері, калория, калориметр, қосу, азайту, көбейту,
Жылу - теплота - heat
калория - калория - calorie
калориметр - калориметр - calorimetr
жылу сыйымдылығы - теплоемкость - heat capacity
бастапқы - начальный - initial
көбейту - умножить - multiply
қосу - add
азайту - subtract
бөлу - divide
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
№201 мектеп-лицей:
Математика
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
Алдыңғы білім
№201 мектеп-лицей:
Сәулелену. Табиғаттағы және техикадағы жылу берілудің мысалдары
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
Дерек көздер, ресурстар
№201 мектеп-лицей:
1. Б. М. Дүйсембаев, т. б, Физика және астрономия. Алматы «Мектеп», 2015 ж
2. Мұғалімге арналған нұсқаулық. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, І деңгей
3. Электронды оқулық, 8 сынып
4. В. И. Кем, Б. А. Кронгарт Физика . Есептер жинағы
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
Жоспар
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
Жоспар-
ланған мерзім
№201 мектеп-лицей:
Жоспарланған іс-шаралар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау түрі
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
Кіріспе
(3мин)
№201 мектеп-лицей:
Санау арқылы 3 топқа бөлу
Ынтымақтастық ортасын құру. Ережелерді еске түсіреді.
Әлеуметтік орта, ынтымақтастық ортаға енеді
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
Үй тапсырма-сы (
8 мин)
№201 мектеп-лицей:
Үй тапсырмасымен жұмыс.
Сәулелену.
Түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтары
1. Сәуле шығару деген не?
2. Сәуле шығарудың қарқындылығы неге тәуелді?
3. Сәулені жақсы жұтқыштар мен шығарғыштарға мысалдар келтіріңдер.
Мұғалім оқушыларға түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтарын өткен тақырып бойынша береді.
Мұғалім әр оқушының жауаптарына мадақтау сөздерін айтады.
-
ойлану
-
талқылау, диалог
-
жауап беру
Мадақтау
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
3 мин
№201 мектеп-лицей:
Қызығушылығын ояту
Миға шабуыл .
Сұрақтар арқылы
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, ой-пікірлерін білдіреді.
Сабақтың тақырыбын ашады.
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
Негізгі бөлімі
(13 мин)
№201 мектеп-лицей:
Мағынаны тану
Топтық бірлескен жұмыс.
Кіші жоба қорғау.
І топ. Жылу мөлшері
ІІ топ. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы
ІІІ топ. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлініп шығатын жылу мөлшерін есептеу.
(«Сынып алдында жалпылай қайталау» әдісі бойынша қорғайды. )
Шағын топ ішіндегі оқушылардың жұмысын бақылау. Барлық оқушылардың белсен-ділігін, әрекет түрін, оның сапасын, өзара ынтымағын, нәтижеге жету ниеттерін бақылау.
Арнайы рөлдерге бөліну арқылы шағын топта кіші жоба әзірлейді. Топтық жұмысты құрылымдауға үйренеді. Басшы рөлдерге бөледі, бақылайды,
Оқушылар жоба бойынша сұрақтар қояды-жауап береді,
Топ
спикері
қорғайды.
Критерий арқылы бағалау
1
. Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік;
2. Мазмұнның толық ашылуы;
3. Өмірден мысалдар келтіруі.
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
5 мин
№201 мектеп-лицей:
Жұптық жұмыс.
Формулалар сөйлейді
Шағын топтың ішіндегі белсенділігі төмен оқушыны белсенділігі жоғары оқушымен жұптастыруды стикерлер көмегімен ұйымдастыру.
Жаңа тақырып бойынша бойындағы білімдерін пысықтайды.
«Екі жұлдыз, бір тілек»
Оқушы-лардың танымы, сөйлеу, тыңдалым, жазылымы, оқылымы, ойлау қабілеті артады
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
Қорытын-
ды бөлімі
8 мин
№201 мектеп-лицей:
Ой-толғаныс
Жеке жұмыс.
Деңгейлік тапсырмалар
Сынып ішіндегі барлық оқушылардың деңгейлік тапсырманы орындауын қадағалау. Әсіресе мұғалімнің назарында А, В, С деңгейіндегі оқушылардың оқу әрекетін бақылау.
Оқушылар деңгейлік тапсырманы орындайды.
Жаңа тақырып бойынша өз білімдерін тексереді, сыни ойланады, ақпаратпен жұмыс жасау дағдылары дамиды
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
Кері байланыс.
5 мин
№201 мектеп-лицей:
Маған ұнады, маған ұнамады.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын ауызша айтады.
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
Үйге
№201 мектеп-лицей:
Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлініп шығатын жылу мөлшерін есептеу.
Оқушылар үйде өздерінің ойларын жаңа тақырып бойынша дәптерлеріне түсіріп келеді, тақырыпты оқып келеді.
6-жаттығу.
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
Саралау -
Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
№201 мектеп-лицей:
Бағалау-
Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлаймыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
№201 мектеп-лицей:
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Жылу мөлшерінің бірліктері. Заттың меншікті жылусыйымдылығы. Денені қыздыруға қажетті немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу:
Рефлексия.
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
№201 мектеп-лицей:
Төмендегі бос