Сабақтың тақырыбы
: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.
№201 мектеп-лицей
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Күні:
№201 мектеп-лицей:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шілдебаева Айгүл
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Сынып: 8
№201 мектеп-лицей:
Сабақтағы оқушылар саны:
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Сабақтағы оқыту мақсаттары:
№201 мектеп-лицей:
Оқушылар үйренеді:
1. Заттың агрегаттық күйлерін, балқу және қатаю құбылыстарын білуі, мысалдар келтіре алуы, меншікті балқу жылуы шамасы туралы білуі, өлшем бірлігін, формуласын білуі.
2. Қатты денені балқыту үшін қажетті жылу мөлшерінің, меншікті балқу жылуының физикалық мағынасын түсінуі, формуласын қолданып есептер шығара алуы.
3. Заттың сұйық күйден қатты күйге айналуын МКТ негізінде түсінуі, өз қортындыларын жасай алуы. Орташа, жоғары деңгейдегі есептерді шығаруы.
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Күтілетін нәтиже:
№201 мектеп-лицей:
Барлық оқушылар:
Заттың агрегаттық күйлерін, балқу және қатаю құбылыстарын біедіі, мысалдар келтіре алады, меншікті балқу жылуы шамасы туралы біледі, өлшем бірлігін, формуласын біледі.
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Оқушылардың көпшілігі:
Қатты денені балқыту үшін қажетті жылу мөлшерінің, меншікті балқу жылуының физикалық мағынасын түсінеді, формуласын қолданып есептер шығара алады.
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Кейбір оқушылар:
Заттың сұйық күйден қатты күйге айналуын МКТ негізінде түсінеді, өз қортындыларын жасай алады. Орташа, жоғары деңгейдегі есептерді шығарады.
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Тілдік мақсаттар
№201 мектеп-лицей:
Физикалық терминдердің дұрыс қолданылуына мән беру. Мысалы, балқу, қатаю, меншікті балқу жылуы
қатты дене - твердое тело - solid
қатты дене - твердое тело - rigid body
сұйық - жидкость - liquid
газ - газ - gas
қатты - твердо - solid
балқу, балқыту - плавление, плавить - melt
балқу нүктесі - точка плавления - melting point
қатты күй - твердое состояние - solid state
қатаю - затвердевание -solidification
мұз - лед - ice
су - вода - write
қату, кристалдану - замораживавающий - freeze
қату, кристалдану нүктесі - точка затвердивания - freezing point
балқу жылуы - теплота плавления - heat of fusion
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Пәнаралық байланыстар
№201 мектеп-лицей:
Математика, география
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Алдыңғы білім
№201 мектеп-лицей:
І тарау. Ішкі энергия
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Дерек көздер, ресурстар
№201 мектеп-лицей:
1. Б. М. Дүйсембаев, т. б, Физика және астрономия. Алматы «Мектеп», 2015 ж
2. Мұғалімге арналған нұсқаулық. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, І деңгей
3. Электронды оқулық, 8 сынып
4. В. И. Кем, Б. А. Кронгарт Физика . Есептер жинағы
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Жоспар
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Жоспар-
ланған мерзім
№201 мектеп-лицей:
Жоспарланған іс-шаралар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау түрі
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Кіріспе
(3мин)
№201 мектеп-лицей:
«Атомдар мен молекулалар» ойыны арқылы
3 топқа бөлу
Ынтымақтастық ортасын құру. Ережелерді еске түсіреді.
Әлеуметтік орта, ынтымақтастық ортаға енеді
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Үй тапсырма-сы (
8 мин)
№201 мектеп-лицей:
Үй тапсырмасымен жұмыс.
І тарау. Ішкі энергия
Түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтары
1. Ішкі энергия деген не?
2. Дененің ішкі энергиясын өзгертудің қандай тәсілдері бар?
3. Жылу берілу деген не? Қандай түрлері бар?
4. Жылу мөлшері деген не?
Мұғалім оқушыларға түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтарын өткен тақырып бойынша береді.
Мұғалім әр оқушының жауаптарына мадақтау сөздерін айтады.
-
ойлану
-
талқылау, диалог
-
жауап беру
Мадақтау
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
3 мин
№201 мектеп-лицей:
Қызығушылығын ояту
Миға шабуыл .
Сұрақтар арқылы
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, ой-пікірлерін білдіреді.
Сабақтың тақырыбын ашады.
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Негізгі бөлімі
(13 мин)
№201 мектеп-лицей:
Мағынаны тану
Топтық бірлескен жұмыс.
Кіші жоба қорғау.
І топ. Заттың агрегаттық күйлері
ІІ топ. Балқу, қатаю
ІІІ топ. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі
(«Аялдама» әдісі бойынша қорғайды. )
Шағын топ ішіндегі оқушылардың жұмысын бақылау. Барлық оқушылардың белсен-ділігін, әрекет түрін, оның сапасын, өзара ынтымағын, нәтижеге жету ниеттерін бақылау.
Арнайы рөлдерге бөліну арқылы шағын топта кіші жоба әзірлейді. Топтық жұмысты құрылымдауға үйренеді. Басшы рөлдерге бөледі, бақылайды,
Оқушылар жоба бойынша сұрақтар қояды-жауап береді,
Топ
спикері
қорғайды.
Критерий арқылы бағалау
1
. Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік;
2. Мазмұнның толық ашылуы;
3. Өмірден мысалдар келтіруі.
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
5 мин
№201 мектеп-лицей:
Жұптық жұмыс.
Формулалар сөйлейді
Шағын топтың ішіндегі белсенділігі төмен оқушыны белсенділігі жоғары оқушымен жұптастыруды стикерлер көмегімен ұйымдастыру.
Жаңа тақырып бойынша бойындағы білімдерін пысықтайды.
«Екі жұлдыз, бір тілек»
Оқушылар-дың танымы, сөйлеу, тыңдалым, жазылымы, оқылымы, ойлау қабілеті артады
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Қорытын-
ды бөлімі
8 мин
№201 мектеп-лицей:
Ой-толғаныс
Жеке жұмыс.
Деңгейлік тапсырмалар
Сынып ішіндегі барлық оқушылардың деңгейлік тапсырманы орындауын қадағалау. Әсіресе мұғалімнің назарында А, В, С деңгейіндегі оқушылардың оқу әрекетін бақылау.
Оқушылар деңгейлік тапсырманы орындайды.
Жаңа тақырып бойынша өз білімдерін тексереді, сыни ойланады, ақпаратпен жұмыс жасау дағдылары дамиды
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Кері байланыс.
5 мин
№201 мектеп-лицей:
Маған ұнады, маған ұнамады.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын ауызша айтады.
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Үйге
№201 мектеп-лицей:
Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.
Оқушылар үйде өздерінің ойларын жаңа тақырып бойынша дәптерлеріне түсіріп келеді, тақырыпты оқып келеді.
Эксперименттік жұмыс
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Саралау -
Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
№201 мектеп-лицей:
Бағалау-
Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлаймыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
№201 мектеп-лицей:
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Рефлексия.
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
№201 мектеп-лицей:
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1.
2.
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердің балқуы және қатаюы. Балқу және қатаю температурасы. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?