Семантикалық карта

Пәні: География Благодар орта мектебі
Күні: 08. 02. 2017 ж Пән мұғалімі: Нарымова Гулбану Тлеуқабылқызы
Класс: 7 «А»
Ұйымдастыру кезеңі
2 минут
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Керекті құрал жабдықтарын әзірлетеу. Оқушыларды топқа бөлу. Топ ережесін еске түсіру.
Бағалау парақшасын тарату.
Кіріспе
8 минут
Жұлдызшалар
арқылы бағалау
Түсіну
2 минут
Оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында Солтүстік Америка матерігін таныстыру мақсатында тақпақ оқып, тақырыпты ашу:
Мен өзім үш бұрышқа ұқсас жермін,
Қазір де әл-ауқатты бірнеше елмін.
АҚШ бар, Канада бар, Мексика бар,
Даңқымен таң қалдырған барлық елдің,
Тауларым бар Кордильер мен Аппалачтай,
Макензи, Миссисипи суым қандай!
Виннипег, Ұлы көлдер, тұзды көлім,
Тамаша көрген адам таң қалғандай.
-Балалар осы өлең жолдарында қай материк туралы айтылған?
Қолдану
6 минут
Жаңа тақырыппен жұмыс жасау:
Ортаға әр бір топқа бірнеше тапсырма береу. Тапсырманың орындалуын, сапалық нәтижесін айту.
Тірек сызбамен жұмыс : слайд 1
Солтүстік Америка материгінің қандай ерекшеліктерін білеміз?
Оқушылар өз ойын тірек сызбалар арқылы жеткізеді.
Оқушылар өздіктерінен мәтінді оқып, бір-бірімен талқылайды. Сұрақтар қояды.
Берілген қағазға өз ойларын жазып шығады. Тақтаға шығып қорғайды.
Таратпа кағаздар
слайд, карта
маркер, слайд, карта
Талдау
8 минут
Карта мен жұмыс: слайд 2 І топ. Материк қандай белдеулер арсында жатыр?
ІІ топ. Материктің енді аймақтары қандай белдеулерге тән?
ІІІ топ. Материктің оңтүстігі қандай материктермен шектеседі?
ІV топ. Орталық Америка деп аталатын аймақтары
Мадақтау
Басбармақ арқылы бағалау
Зерттелу тарихы: слайд 3
Солтүстік Америка материгінің ашылу және зерттелу тарихы жайлы мән мәтінді топтарға бөліп беру арқылы кестені толтыру.
Электронды оқулықтан
Кестелер.
Жинақтау
6 минут
"Білім кемесі" кезеңі: слайд 4 Тақырып бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа ситуациялық сұрақтар беру:
І топ: Халықтар өзендерден «алтын ағып» жатқанын естіп, оңай олжалы болу, байлыққа кенелу үшін өзендерге барып алтынды сүзіп алған. Дүниенің түпкір-түпкірінен ағылып келеді. Алайда бұл жер өте ыстық, тамшы суға тапшы болады. Қай жер туралы айтылған? Ол заман тарихта қалай айтылған?
ІІ топ: Әлемдегі ең ұзын тау торабына келдіңдер, таулар шексіз бір-бірімен жалғасып жатыр, шыңдары ерекше болып көрінеді. Бұл қай тау, шыңдары қалай аталады, мағынасы қандай?
ІІІ топ: Бұл жерді ашқан саяхатшы Үндістанды аштым деп ойлайды. Халқы жабайы, келімсектерді ұнатпайды. Кейін осы саяхатшының ашқан жерін басқа саяхатшы зерттеп, Үндістан емес екендігін дәлелдейді, соның құрметіне дүние бөлігіне саяхатшының аты беріледі. Бұл қай саяхатшы, халқы кімдер, материкке кімнің аты беріледі?
ІҮ топ: Бұл сарқыраманың шатқалға құйылуы аспанға шашыраған су тамшыларында жиі пайда болатын кемпірқосақ сан құбылып, алыстан көз тартады. Сарқыраманың гүрілі 25 км қашықтықтан естіледі. Бұл сарқырама қалай аталады, мағынасы не?
Бағалау
2 минут
Үйге тапсырма:
1 минут
Критерилері:
1. Үй тапсырмасы бойынша;
2. Мәтінді талдау; тірек сызба арқылы
3. Картамен жұмыс
4. Зерттелу тарихы ; кестемен жұмыс
5. Жинақтау :Ситуациялық сұрақтар Оқушыларды мадақтау арқылы және ынталандыра отырып бағалау. Олардың топқа берген бағаларын тыңдау. Жалпы бағасын шығару.
§ 42 оқу атласты пайдалана отырып, С. А материгінің физикалық картасын түсіру кесін картаға түсіріп, жұмыс дәптерді толтыру.
Өзін өзі топен бағалайды
Оқушылар алдарына берілген бағалау парағын толтырады. Тақтаға шығып топқа баға береді. Ал қасындағылардың бағаларын ауызша айтады.
Рефлекциялық кестелер таратылады.
1. Бүгін мен не үйрендім?
2. Сабақтан алған әсерім?
3. Бүгінгі көңіл-күйім?
Пәні: География Благодар орта мектебі
Күні: 08. 02. 2017 ж Пән мұғалімі: Нарымова Гулбану Тлеуқабылқызы
Класс: 7 «А»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz