Алғашқы әсер тренингі: қабылдау қабілетін, коммуникациялық дағдылар мен толеранттылықты дамыту

Аудандық «Оқушылар сарайы» ММ

«Алғашқы әсер» тренингі.

2016-2017 оқу жылы.

«Алғашқы әсер» тренингі.

«Екінші рет сізде алғашқы әсер алғандай мүмкіндік болмайды!»

Француз мәтелі.

Мақсаты:

  • Басқа біреуге «қарым-қатынас» негізінде көрегендікті, тапқырлықты, алғырлықты дамыту;
  • Топтағы тұлғаға көңіл аудару;
  • Табысты серіктестік және коммуникацияға қажет коммуникативтік дағдылар, өзіндік талдау біліктерін қалыптастыру.

Топ көлемі: шектеусіз.

Ресурстар: әр қатысушыға арналған бланк және қаламсап.

Уақыты: жаттығуға 15 минут және оның нәтижелерін талқылауға 30 минут.

Жұмыс бланкісі:

  • Өзіңіздің серіктесіңіздің сырт - жасын, қы келбетін бірнеше сөйлеммен суреттеңіз (дене бітімі, бойы, шаш қоюы, шашы мен көзінің түсі) .
  • Киген киімі, стилін қалай бағалайсыз?
  • Оның кәсіби қызығушылығы қай бағытта екендігі жайлы Сіз не айтар едіңіз?
  • Сіздің тренинг бойынша досыңыз бос уақытында немен айналысады, оның хоббиі не?
  • Әріптесіңіздің мінезінің екі-үш негізгі қасиетін атаңыз?
  • Сіздің ойыңызша, оның топтық жұмысқа қатынасуы қалай болады? Белсенділік көрсете ме, байланысқа жеңіл түседі ме және бағалау мен қарым-қатынас жағдайында шынайылық таныта алама ма? Сіз оған көмек пен кеңес алуға жүгіне аласыз ба?
  • Серіктесіңізге қандай сұрақ қойғыңыз келеді?

Адамға, жаңа орынға «үйрену, бейімделу» қабілеті ереже бойынша олармен алғашқы танысу кезінде көп күшті және эмоционалдық энергияны талап етеді, сақтайды. Кейбірде алғашқы танысу кезіндегі әсерлерден адам шатасуы да мүмкін. Қаламсапты алып тренингті жүргізуші мен екі-үш қатысушы туралы алғашқы әсерлеріңізді жазыңыз. Бірінші «объективті» белгілерін - бойын, шашының түсін, дене бітімін, ерекше белгілерін белгілеңіз. Содан соң «субъективті» белгілерін - жасын, биографиясынан үзінділер, жанұялық жағдайын, мүмкіндіктерін және т. б. жазылғандарды оқыған соң, бұл жазбалардың кейіпкері туралы айтудың қажеті жоқ. Топ мүшелері алғашқы әсерді кімге арнап жазғандары жайлы өздері табуы керек. Алғашқы әсер бойынша табылған кейіпкер өзі туралы айтылған мәліметтерге, көрсетілген қасиеттерге тағы да қысқаша толықтама жасап берсе құба-құп болар еді. Осы кезде «зерттеуші» өз кейіпкеріне қойылмаған сұрағын қоя алады.

Беріліп отырған жаттығу - толеранттылыққа дайындаудың бірден-бір тәсілі.

Қорытынды. Ойынды талдау.


Ұқсас жұмыстар
Өзін-өзі тану тренингі: тұлғалық даму, көңіл-күй мен эмоцияны реттеу және коммуникациялық дағдыларды дамыту
Экономика пәнінде оқушылардың танымдық қабілетін дамыту әдістемесі
Оқушылардың математикалық интуициясы мен шығармашылық қабілетін дамыту әдіс-тәсілдері
Бастауыш сыныпта оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту әдістемесі
Диалогтік оқытудың сабақтағы тиімділігі: тілдік дағдылар мен сыни ойлауды дамыту тәжірибесі
Оқушылардың дарындылығы мен шығармашылық қабілетін дамыту: әдістері мен педагогикалық талаптар
Баланың зейін қабілетін дамыту: сабақ жоспары
Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту: әдіс-тәсілдер мен тәжірибелік ұсыныстар
4-сыныпқа арналған Мен елімнің ертеңімін тренингі: шығармашылық қабілеттер мен психикалық процестерін дамыту
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың шығармашылық ойлау қабілетін дамыту әдістемесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz