Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Алғашқы әсер тренингі
Аудандық <<Оқушылар сарайы>> ММ
<<Алғашқы әсер>> тренингі.
2016-2017 оқу жылы.
<<Алғашқы әсер>> тренингі.
<<Екінші рет сізде алғашқы әсер алғандай мүмкіндік болмайды!>>
Француз мәтелі.
Мақсаты:
Басқа біреуге <<қарым-қатынас>> негізінде көрегендікті, тапқырлықты, алғырлықты дамыту;
Топтағы тұлғаға көңіл аудару;
Табысты серіктестік және коммуникацияға қажет коммуникативтік дағдылар, өзіндік талдау біліктерін қалыптастыру.
Топ көлемі: шектеусіз.
Ресурстар: әр қатысушыға арналған бланк және қаламсап.
Уақыты: жаттығуға 15 минут және оның нәтижелерін талқылауға 30 минут.
Жұмыс бланкісі:
Өзіңіздің серіктесіңіздің сырт - жасын, қы келбетін бірнеше сөйлеммен суреттеңіз (дене бітімі, бойы, шаш қоюы, шашы мен көзінің түсі).
Киген киімі,стилін қалай бағалайсыз?
Оның кәсіби қызығушылығы қай бағытта екендігі жайлы Сіз не айтар едіңіз?
Сіздің тренинг бойынша досыңыз бос уақытында немен айналысады, оның хоббиі не?
Әріптесіңіздің мінезінің екі-үш негізгі қасиетін атаңыз?
Сіздің ойыңызша, оның топтық жұмысқа қатынасуы қалай болады? Белсенділік көрсете ме, байланысқа жеңіл түседі ме және бағалау мен қарым-қатынас жағдайында шынайылық таныта алама ма? Сіз оған көмек пен кеңес алуға жүгіне аласыз ба?
Серіктесіңізге қандай сұрақ қойғыңыз келеді?
Адамға, жаңа орынға <<үйрену, бейімделу>> қабілеті ереже бойынша олармен алғашқы танысу кезінде көп күшті және эмоционалдық энергияны талап етеді, сақтайды. Кейбірде алғашқы танысу кезіндегі әсерлерден адам шатасуы да мүмкін. Қаламсапты алып тренингті жүргізуші мен екі-үш қатысушы туралы алғашқы әсерлеріңізді жазыңыз. Бірінші <<объективті>> белгілерін - бойын, шашының түсін, дене бітімін, ерекше белгілерін белгілеңіз. Содан соң <<субъективті>> белгілерін - жасын, биографиясынан үзінділер, жанұялық жағдайын, мүмкіндіктерін және т.б. жазылғандарды оқыған соң, бұл жазбалардың кейіпкері туралы айтудың қажеті жоқ. Топ мүшелері алғашқы әсерді кімге арнап жазғандары жайлы өздері табуы керек. Алғашқы әсер бойынша табылған кейіпкер өзі туралы айтылған мәліметтерге, көрсетілген қасиеттерге тағы да қысқаша толықтама жасап берсе құба-құп болар еді. Осы кезде <<зерттеуші>> өз кейіпкеріне қойылмаған сұрағын қоя алады.
Беріліп отырған жаттығу - толеранттылыққа дайындаудың бірден-бір тәсілі.
Қорытынды. Ойынды талдау.
<<Алғашқы әсер>> тренингі.
2016-2017 оқу жылы.
<<Алғашқы әсер>> тренингі.
<<Екінші рет сізде алғашқы әсер алғандай мүмкіндік болмайды!>>
Француз мәтелі.
Мақсаты:
Басқа біреуге <<қарым-қатынас>> негізінде көрегендікті, тапқырлықты, алғырлықты дамыту;
Топтағы тұлғаға көңіл аудару;
Табысты серіктестік және коммуникацияға қажет коммуникативтік дағдылар, өзіндік талдау біліктерін қалыптастыру.
Топ көлемі: шектеусіз.
Ресурстар: әр қатысушыға арналған бланк және қаламсап.
Уақыты: жаттығуға 15 минут және оның нәтижелерін талқылауға 30 минут.
Жұмыс бланкісі:
Өзіңіздің серіктесіңіздің сырт - жасын, қы келбетін бірнеше сөйлеммен суреттеңіз (дене бітімі, бойы, шаш қоюы, шашы мен көзінің түсі).
Киген киімі,стилін қалай бағалайсыз?
Оның кәсіби қызығушылығы қай бағытта екендігі жайлы Сіз не айтар едіңіз?
Сіздің тренинг бойынша досыңыз бос уақытында немен айналысады, оның хоббиі не?
Әріптесіңіздің мінезінің екі-үш негізгі қасиетін атаңыз?
Сіздің ойыңызша, оның топтық жұмысқа қатынасуы қалай болады? Белсенділік көрсете ме, байланысқа жеңіл түседі ме және бағалау мен қарым-қатынас жағдайында шынайылық таныта алама ма? Сіз оған көмек пен кеңес алуға жүгіне аласыз ба?
Серіктесіңізге қандай сұрақ қойғыңыз келеді?
Адамға, жаңа орынға <<үйрену, бейімделу>> қабілеті ереже бойынша олармен алғашқы танысу кезінде көп күшті және эмоционалдық энергияны талап етеді, сақтайды. Кейбірде алғашқы танысу кезіндегі әсерлерден адам шатасуы да мүмкін. Қаламсапты алып тренингті жүргізуші мен екі-үш қатысушы туралы алғашқы әсерлеріңізді жазыңыз. Бірінші <<объективті>> белгілерін - бойын, шашының түсін, дене бітімін, ерекше белгілерін белгілеңіз. Содан соң <<субъективті>> белгілерін - жасын, биографиясынан үзінділер, жанұялық жағдайын, мүмкіндіктерін және т.б. жазылғандарды оқыған соң, бұл жазбалардың кейіпкері туралы айтудың қажеті жоқ. Топ мүшелері алғашқы әсерді кімге арнап жазғандары жайлы өздері табуы керек. Алғашқы әсер бойынша табылған кейіпкер өзі туралы айтылған мәліметтерге, көрсетілген қасиеттерге тағы да қысқаша толықтама жасап берсе құба-құп болар еді. Осы кезде <<зерттеуші>> өз кейіпкеріне қойылмаған сұрағын қоя алады.
Беріліп отырған жаттығу - толеранттылыққа дайындаудың бірден-бір тәсілі.
Қорытынды. Ойынды талдау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz