Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мұғаліммен амандасу
Мерзімі
25.01.17
Сыныбы
7 <<а>>
Пәні
Алгебра
Сабақтың тақырыбы
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру
Сабақтың мақсаты
Бүтін өрнектерді тепе-тең түрлендіре білу, көбейткіштерге жіктей білу
Күтілетін нәтиже
Бүтін өрнектерді тепе-тең түрлендіре біледі
Модульдері:
АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Сілтеме
Орта мерзімді жоспар, 7 сынып алгебра оқулығы
Бағалау
Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
<<Формуланы білеміз бе?>>, <<Анаграмма>> шешу, <<Кім мықты?>>
Керекті құрал-жабдықтар
тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары
Тапсырмалар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Тренинг
Топқа бөлу
а) Оқушылармен амандасу
ә) оқшыларға көтеріңкі көңіл-күй тілеу
б) Термин сөздер арқылы топқа бөлу
а) Мұғаліммен амандасу
ә) Мұғалімге көтеріңкі көңіл-күй тілеу
б) Термин сөздер арқылы топқа бөліну
Үй тапсырмасын сұрау
<<Формуланы білеміз бе?>>
Оқушыларға формуланың жартысын беру, қалғанын оқушыларға табуды ұсыну
1. =
2. =
3. =
4. =
5. =
6. =
7. =
Берілген формуланың жартысын толықтырады
Білу
<<Анаграмма>> шешу
Оқушыларға анаграмма шештіру
ӨБКШІТКЙЕ, РТОҚА,АНС
ҮЕШМӨПК, ҮБІНТ, КЕНРӨ
Анаграмма шешу
<<Спираль>> әдісі әдісі арқылы
<<Өрнектерді тепе - тең түрлендіру>> бойынша жұмыс
Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіруде дайын материалдар тарату.
Жаңа сабақты толық меңгерту үшін сыни тұрғыдан ойлаудың <<Спираль>> әдісін алу. Бұл әдістің тиімділігі, топтағы оқушылардың барлығы да мәтінмен жұмыс жасайды. Оқушыларға уақыт беріп, тапсырма бойынша жұмыс жасауын тапсырам.
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Топ бойынша жаңа тақырыптың идеясын ашады, талдайды, бір- біріне түсіндіреді
Қолдану
<<Кім мықты?>>
Оқулықпен жұмыс
Оқулықтан №457, 458, 459 есептердің тақ нөмерлерін шығарту
Жеке жұмыс жасау
Талдау
<<Сәйкестендіру тесті>>
Оқушыларға жұптық жұмысқа сәйкестендіру тестін беру
Жұптық жұмыс жасау
Сәйкестендіру тесті
Берілгені
Ортақ көбейткішін тап
3
х
5
10
3
а
Жинақтау
<<Топтастыру>> арқылы жалыпы бүгінгі сабақты меңгерту іс-әрекетіне балайнысты сабақты талдау
Әр топқа жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар тарату, Әр топ өз беттеріншге ақылдасып, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табады, сол арқылы тақырыптың мағанасын ашады
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табу керек
Бағалау
Жиынтық баға қою,
Бірін-бірі бағалату
Бірін-бірі бағалайды
Рефлексия
Кері байланыс
Стикерлер таратылады.
1.Бүгін мен не үйрендім?
2.Сабақтан алған әсерім?
3.Бүгінгі көңіл-күйім?
Ұсынылған стикерді толтыру
Үйге тапсырма
№ 457-459 есептердің жұп нөмерлерін үйге беру
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алу
Не сәтті өтті?
Не сәтсіз өтті?
Сәйкестендіру тесті
Берілгені
Ортақ көбейткішін тап
3
х
5
10
3
а
Сәйкестендіру тесті
Берілгені
Ортақ көбейткішін тап
3
х
5
10
3
а
Сәйкестендіру тесті
Берілгені
Ортақ көбейткішін тап
3
х
5
10
3
а
Сәйкестендіру тесті
Берілгені
Ортақ көбейткішін тап
3
х
5
10
3
а
Сәйкестендіру тесті
Берілгені
Ортақ көбейткішін тап
3
х
5
10
3
а
1. Теңдеуді шешіңіз: 6(x - 1) = 9,4 - 1,7x.
5. Теңдеуді шешіңіз: .
7. Теңдеуді шешіңіз: 3,25х+9=35
9. Теңдеуді шешіңіз:
15. Теңдеуді шешіңіз: .
18. Теңдеуді шешіңіз: .
19. Тендеуді шешеңіз:
1. Теңдеуді шешіңіз: 6(x - 1) = 9,4 - 1,7x.
5. Теңдеуді шешіңіз: .
7. Теңдеуді шешіңіз: 3,25х+9=35
9. Теңдеуді шешіңіз:
15. Теңдеуді шешіңіз: .
18. Теңдеуді шешіңіз: .
19. Тендеуді шешеңіз:
1. Теңдеуді шешіңіз: 6(x - 1) = 9,4 - 1,7x.
5. Теңдеуді шешіңіз: .
7. Теңдеуді шешіңіз: 3,25х+9=35
9. Теңдеуді шешіңіз:
15. Теңдеуді шешіңіз: .
18. Теңдеуді шешіңіз: .
19. Тендеуді шешеңіз:
1. Теңдеуді шешіңіз: 6(x - 1) = 9,4 - 1,7x.
5. Теңдеуді шешіңіз: .
7. Теңдеуді шешіңіз: 3,25х+9=35
9. Теңдеуді шешіңіз:
15. Теңдеуді шешіңіз: .
18. Теңдеуді шешіңіз: .
19. Тендеуді шешеңіз:
1. Теңдеуді шешіңіз: 6(x - 1) = 9,4 - 1,7x.
5. Теңдеуді шешіңіз: .
7. Теңдеуді шешіңіз: 3,25х+9=35
9. Теңдеуді шешіңіз:
15. Теңдеуді шешіңіз: .
18. Теңдеуді шешіңіз: .
19. Тендеуді шешеңіз:
1. Теңдеуді шешіңіз: 6(x - 1) = 9,4 - 1,7x.
5. Теңдеуді шешіңіз: .
7. Теңдеуді шешіңіз: 3,25х+9=35
9. Теңдеуді шешіңіз:
15. Теңдеуді шешіңіз: .
18. Теңдеуді шешіңіз: .
19. Тендеуді шешеңіз:
25.01.17
Сыныбы
7 <<а>>
Пәні
Алгебра
Сабақтың тақырыбы
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру
Сабақтың мақсаты
Бүтін өрнектерді тепе-тең түрлендіре білу, көбейткіштерге жіктей білу
Күтілетін нәтиже
Бүтін өрнектерді тепе-тең түрлендіре біледі
Модульдері:
АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Сілтеме
Орта мерзімді жоспар, 7 сынып алгебра оқулығы
Бағалау
Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
<<Формуланы білеміз бе?>>, <<Анаграмма>> шешу, <<Кім мықты?>>
Керекті құрал-жабдықтар
тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары
Тапсырмалар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Тренинг
Топқа бөлу
а) Оқушылармен амандасу
ә) оқшыларға көтеріңкі көңіл-күй тілеу
б) Термин сөздер арқылы топқа бөлу
а) Мұғаліммен амандасу
ә) Мұғалімге көтеріңкі көңіл-күй тілеу
б) Термин сөздер арқылы топқа бөліну
Үй тапсырмасын сұрау
<<Формуланы білеміз бе?>>
Оқушыларға формуланың жартысын беру, қалғанын оқушыларға табуды ұсыну
1. =
2. =
3. =
4. =
5. =
6. =
7. =
Берілген формуланың жартысын толықтырады
Білу
<<Анаграмма>> шешу
Оқушыларға анаграмма шештіру
ӨБКШІТКЙЕ, РТОҚА,АНС
ҮЕШМӨПК, ҮБІНТ, КЕНРӨ
Анаграмма шешу
<<Спираль>> әдісі әдісі арқылы
<<Өрнектерді тепе - тең түрлендіру>> бойынша жұмыс
Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіруде дайын материалдар тарату.
Жаңа сабақты толық меңгерту үшін сыни тұрғыдан ойлаудың <<Спираль>> әдісін алу. Бұл әдістің тиімділігі, топтағы оқушылардың барлығы да мәтінмен жұмыс жасайды. Оқушыларға уақыт беріп, тапсырма бойынша жұмыс жасауын тапсырам.
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Топ бойынша жаңа тақырыптың идеясын ашады, талдайды, бір- біріне түсіндіреді
Қолдану
<<Кім мықты?>>
Оқулықпен жұмыс
Оқулықтан №457, 458, 459 есептердің тақ нөмерлерін шығарту
Жеке жұмыс жасау
Талдау
<<Сәйкестендіру тесті>>
Оқушыларға жұптық жұмысқа сәйкестендіру тестін беру
Жұптық жұмыс жасау
Сәйкестендіру тесті
Берілгені
Ортақ көбейткішін тап
3
х
5
10
3
а
Жинақтау
<<Топтастыру>> арқылы жалыпы бүгінгі сабақты меңгерту іс-әрекетіне балайнысты сабақты талдау
Әр топқа жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар тарату, Әр топ өз беттеріншге ақылдасып, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табады, сол арқылы тақырыптың мағанасын ашады
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табу керек
Бағалау
Жиынтық баға қою,
Бірін-бірі бағалату
Бірін-бірі бағалайды
Рефлексия
Кері байланыс
Стикерлер таратылады.
1.Бүгін мен не үйрендім?
2.Сабақтан алған әсерім?
3.Бүгінгі көңіл-күйім?
Ұсынылған стикерді толтыру
Үйге тапсырма
№ 457-459 есептердің жұп нөмерлерін үйге беру
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алу
Не сәтті өтті?
Не сәтсіз өтті?
Сәйкестендіру тесті
Берілгені
Ортақ көбейткішін тап
3
х
5
10
3
а
Сәйкестендіру тесті
Берілгені
Ортақ көбейткішін тап
3
х
5
10
3
а
Сәйкестендіру тесті
Берілгені
Ортақ көбейткішін тап
3
х
5
10
3
а
Сәйкестендіру тесті
Берілгені
Ортақ көбейткішін тап
3
х
5
10
3
а
Сәйкестендіру тесті
Берілгені
Ортақ көбейткішін тап
3
х
5
10
3
а
1. Теңдеуді шешіңіз: 6(x - 1) = 9,4 - 1,7x.
5. Теңдеуді шешіңіз: .
7. Теңдеуді шешіңіз: 3,25х+9=35
9. Теңдеуді шешіңіз:
15. Теңдеуді шешіңіз: .
18. Теңдеуді шешіңіз: .
19. Тендеуді шешеңіз:
1. Теңдеуді шешіңіз: 6(x - 1) = 9,4 - 1,7x.
5. Теңдеуді шешіңіз: .
7. Теңдеуді шешіңіз: 3,25х+9=35
9. Теңдеуді шешіңіз:
15. Теңдеуді шешіңіз: .
18. Теңдеуді шешіңіз: .
19. Тендеуді шешеңіз:
1. Теңдеуді шешіңіз: 6(x - 1) = 9,4 - 1,7x.
5. Теңдеуді шешіңіз: .
7. Теңдеуді шешіңіз: 3,25х+9=35
9. Теңдеуді шешіңіз:
15. Теңдеуді шешіңіз: .
18. Теңдеуді шешіңіз: .
19. Тендеуді шешеңіз:
1. Теңдеуді шешіңіз: 6(x - 1) = 9,4 - 1,7x.
5. Теңдеуді шешіңіз: .
7. Теңдеуді шешіңіз: 3,25х+9=35
9. Теңдеуді шешіңіз:
15. Теңдеуді шешіңіз: .
18. Теңдеуді шешіңіз: .
19. Тендеуді шешеңіз:
1. Теңдеуді шешіңіз: 6(x - 1) = 9,4 - 1,7x.
5. Теңдеуді шешіңіз: .
7. Теңдеуді шешіңіз: 3,25х+9=35
9. Теңдеуді шешіңіз:
15. Теңдеуді шешіңіз: .
18. Теңдеуді шешіңіз: .
19. Тендеуді шешеңіз:
1. Теңдеуді шешіңіз: 6(x - 1) = 9,4 - 1,7x.
5. Теңдеуді шешіңіз: .
7. Теңдеуді шешіңіз: 3,25х+9=35
9. Теңдеуді шешіңіз:
15. Теңдеуді шешіңіз: .
18. Теңдеуді шешіңіз: .
19. Тендеуді шешеңіз:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz