Топтарға сұрақтар дайындау

«Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын Мұхтар Арын атындағы №24 «Экономика және бизнес» арнаулы лицейі» КММ
Сызу пәнінің мұғалімі Кенесбаева А. А. қысқа мерзімді жоспары
Сызу
45 минут
9 сынып
1. Әртүрлі аксонометриялық проекциялау осьтерін, бөлшектердің графикалық сызбасын орындау тәсілдерін біліп, оны іс жүзінде орындап жаттығуына үйрету, аксонометриялық проекциялау сызбасының үлгісі, геометриялық денелердің орындалу жолдартын көрсету.
2 Сөздік қорын, ой- өрісін кеңейту. Сызба сызу кезінде ережелерді тиімді пайдалана білуді үйрету, біліктілігін дамытк, техникалық білімге қызығушылығын арттыру
- Жеке жұмыс
- Топтық жұмыс
Жұпық жұмыс
Түрткі
(сұрақ, тапсырма, жағдаят)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Білу
5м
“Көпір”тапсырмаларды өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары
1-слайд. «Миға шабул»
2. Сәйкестендіру «Проекция»
* Сызбаларда бұрыштарды өлшеу және салу үшін қолданылатын құрал.
(транспортир)
*Қорапқа салынған сызу аспаптарының жиынтығы. (даярша)
*Қисық сызықтарды сызу үшін қолданылатын шаблон. (лекало)
*Сызу барысында параллель сызықтарды жүргізу үшін қолданылатын, бекітелген ролигі бар сызғыш. (рейсшина)
*Симметрия осьтері болып табылатын осьтік сызықтарды, сондай-ақ доғалар мен шеңберлердің центрін сызатын жіңішке сызық. (штрихпунктир)
*Егер нәрсенің кескінін салуға көмектесетін проекциялаушы сәулелер бір нүктеден шығатын болса, мұндай проекция қалай аталады?. (центрлік)
*Бақылаушының бүйір жағынан орналасқан жазықтық қалай аталады (профиль)
*Детальдың екі жағы бірдей (симметрия)
Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын құру.
«Қарама-қарсы» сап әдісі бойынша оқушылардың бір-бірімен амандасуын, тілек айтуын ұйымдастыру
Топқа бөлу
1 топ пирамида
2 топ призма
3 топ параллилипипед
Топтарға сұрақтар дайындау
Түрткі тапсырма
береді
Бақылайды
Тыңдайды
. Ойлан, Бірік, Бөліс әдісі бойынша топ мүшелерін сайлап алуды, топ ережесін сақтап отыруды тапсыру.
Оқушылар қарама-қарсы сапта тұрып бір-бірінің қолын алып амандасады, бір-біріне жағымды сөздер арқылы комплименттер айтады . Суреттерді жіктейді,
Талдайды,
Ой пікірін
Білдіреді
Топ мүшелерін сайлайды. Ережені сақтауға уәде береді.
Түсіну
10м
Карточкамен жұмыс үш жазықтыққа проекциялау
Слайдпен жұмыс
Сергіту сәті
Графикалық диктант
Жоғары - 1 см
Оңға - 2 см
Төмен - 2 см
Солға - 3 см
Жоғары - 3 см
Оңға - 4 см
Төмен - 5 см
Оңға - 5 см
Төмен - 4 см
Солға - 3 см
Жоғары - 3 см
Оңға - 2 см
Төмен - 2 см
Солға- 1 см
Топтардың бір-бірін бағалауы
тақырыптың басты идеясын табуы, ашуы
Жіктелімдерді талдау, мәні мен мазмұнын айту
Қасиеттерін көрсету
Мадақтау
Суреттерді жіктейді,
Талдайды,
Ой пікірін
білдіреді
практика жүзінде “Қолдану” (оқулықпен жұмыс жүргізу барысында тек қарапайым тапсырмалармен бекіту жүргізіледі
дайындай білуге балу
Әр оқушыға жеке жұмыс. Түрлі түсті қағаз таратамын. Топтағы фигуралар бойынша
Геометриялық фигураның жазбасын салу және макетін жасау
Алты бұрышты призма
Диаметрі ø 50мм
Биіктігі -100мм
Табаны төртбұрышты пирамида
Диаметрі ø 50мм
Биіктігі -100мм
Параллелипипед
Биіктігі -60мм
Ені- 30мм
Ұзындығы-100мм
Тапсырма береді, нұсқаулық береді
Қауіпсіздік ережесімен
Таныстырады
бақылайды
Қолпаштау, таңдану,
тамсану
Талдау” үшін
1. Салыстыр
2. Айырмашылыға неде?
3. Ұқсастығы неде?
4. Тақырыптың басты идеясын жаз деген тапсырмалар болу керек. Немесе 1-3 тапсырмаларды Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады
Бір-бірінің жасаған проекцияларын талдау
Фронталь диметриялық проекциямен горизонталь проекциясын салыстыру
Вен диаграммасы
Тыңдайды бақылайды
Жетелеу сұрақтарын қояды
Әріптестерімен бірлесе тапсырманы орындайды, өзінше ізденеді
Тапсырманы талдайды пікір білдіреді
Қорыту үшін әр топ өзара сұрақ қояды. Сұрақ:
Сызбада нәрсені өзара перпендикуляр үш проекция жазықтықтарына проекциялау үшін біз негізгі қандай проекцияларды білуіміз керек?
Тыңдайды бақылайды
Жетелеу сұрақтарын қояды
Көрме ұйымдастыру
Алған білімнің өзі үшін құндылығын бағалау
Үйге тапсырма:
Цилиндр мен конустың жазба беттерін салып макет жасау
Кері байланыс
«Табыс сатысы» әдісі: кәдімгі сатының суреті, сатының 1 - ші баспалдағы
*Мен. . . . . . . . . . . . . . БІЛЕМІН*,
2 - ші баспалдағы *Мен. . . . . . . . . . . . . . . . . . ТҮСІНЕМІН*,
3 - ші баспалдағы *Мен. . . . . . . . . . . . . ЖАСАЙ АЛАМЫН*,
Сәйкестендіру
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz