Топтарға сұрақтар дайындау

«Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын Мұхтар Арын атындағы №24 «Экономика және бизнес» арнаулы лицейі» КММ

Сызу пәнінің мұғалімі Кенесбаева А. А. қысқа мерзімді жоспары

Сызу

45 минут

9 сынып

: Сабақ тақырыбы:
Сызу45 минут: Геометриялық денелер беттерінің жазбалары
: Жалпы мақсат:
Сызу45 минут:

1. Әртүрлі аксонометриялық проекциялау осьтерін, бөлшектердің графикалық сызбасын орындау тәсілдерін біліп, оны іс жүзінде орындап жаттығуына үйрету, аксонометриялық проекциялау сызбасының үлгісі, геометриялық денелердің орындалу жолдартын көрсету.

2 Сөздік қорын, ой- өрісін кеңейту. Сызба сызу кезінде ережелерді тиімді пайдалана білуді үйрету, біліктілігін дамытк, техникалық білімге қызығушылығын арттыру

: Сілтеме:
Сызу45 минут: Нұсқаулық, сызу кітабі
: Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
Сызу45 минут: . Оқушылардың өзара пікір алмасуларына мүмкіндік тудыру, жұмыстарына қолдау көрсету. Оқушылардың жеке дара қабілеттерін бақылау саралау. Өзін-өзі бағалай білуге, еңбек сүйгіштікке, өзара сыйластыққа тәрбиелеу.
: Негізгі идеялар:
Сызу45 минут: Нақты ойлау арқылы ой қорыту;
: Сабақта қолданылатын материалдар:
Сызу45 минут: Топтық жұмыс арқылы, қайталау, орындау, ойлау, жарысу, бақылау түрінде өткен аралас сабақта кестелер, жеке карточкалық тапсырмалар, слайдтар, плакаттар, түрлі-түсті қағаздар, геометриялық фигуралар
: Оқыту әдістері:
Сызу45 минут: Түсіндіру, сарамандық, сұрақ-жауап, Сыни тұрғыдан ойлау. Практикалық жұмыс
9 сынып:
  1. Жеке жұмыс
  2. Топтық жұмыс

Жұпық жұмыс

: Дерек көздері:
Сызу45 минут: «Бейнелеу өнері» журналдар, Интернет желісі, газеттер
Ойлау деңг.
Мақсат
Күтілетін нәтиже

Түрткі

(сұрақ, тапсырма, жағдаят)

Бағалау

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті
Ойлау деңг.:

Білу

Мақсат: Сәндік қол өнер туындылары жөнінде танымын қалыптастыру Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту.
Күтілетін нәтиже:

“Көпір”тапсырмаларды өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары

D:\сабақ жоспар календарн,план\сызу ашық сабақ(2)\9б фото\IMG-20170123-WA0016.jpg

Түрткі(сұрақ, тапсырма, жағдаят):

1-слайд. «Миға шабул»

2. Сәйкестендіру «Проекция»
* Сызбаларда бұрыштарды өлшеу және салу үшін қолданылатын құрал.
(транспортир)
*Қорапқа салынған сызу аспаптарының жиынтығы. (даярша)
*Қисық сызықтарды сызу үшін қолданылатын шаблон. (лекало)
*Сызу барысында параллель сызықтарды жүргізу үшін қолданылатын, бекітелген ролигі бар сызғыш. (рейсшина)
*Симметрия осьтері болып табылатын осьтік сызықтарды, сондай-ақ доғалар мен шеңберлердің центрін сызатын жіңішке сызық. (штрихпунктир)
*Егер нәрсенің кескінін салуға көмектесетін проекциялаушы сәулелер бір нүктеден шығатын болса, мұндай проекция қалай аталады?. (центрлік)
*Бақылаушының бүйір жағынан орналасқан жазықтық қалай аталады (профиль)
*Детальдың екі жағы бірдей (симметрия)

Бағалау: критерийлер
Мұғалімніңіс-әрекеті: дескриптор
Оқушының іс-әрекеті: ұпай

Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын құру.

«Қарама-қарсы» сап әдісі бойынша оқушылардың бір-бірімен амандасуын, тілек айтуын ұйымдастыру

Топқа бөлу

1 топ пирамида

2 топ призма

3 топ параллилипипед

Топтарға сұрақтар дайындау

Түрткі тапсырма

береді

Бақылайды

Тыңдайды

. Ойлан, Бірік, Бөліс әдісі бойынша топ мүшелерін сайлап алуды, топ ережесін сақтап отыруды тапсыру.

Оқушылар қарама-қарсы сапта тұрып бір­-бірінің қолын алып амандасады, бір-біріне жағымды сөздер арқылы комплименттер айтады . Суреттерді жіктейді,

Талдайды,

Ой пікірін

Білдіреді

Топ мүшелерін сайлайды. Ережені сақтауға уәде береді.

Ойлау деңг.: Білім көлемін зерделеу
Мақсат: 8 максималды бал
Күтілетін нәтиже:
Ойлау деңг.:
Мақсат:
Ойлау деңг.:
Мақсат:
Ойлау деңг.:

Түсіну

10м

Мақсат: Геометриялық фигураларды түріне қарай ажырата білуге проекциялауға . негізгі үш көріісті сала білу.
Күтілетін нәтиже: Түсіну” үшін Неге? Неліктен? Себебі? Не үшін? Сұрақтары (дәлелде, түсіндір сөздерімен бірге) оқушының жоғарыда берген жауаптарына қойылады ( оларды тереңдету үшін)
Түрткі(сұрақ, тапсырма, жағдаят):

Карточкамен жұмыс үш жазықтыққа проекциялау

Слайдпен жұмыс

Сергіту сәті

Графикалық диктант
Жоғары - 1 см
Оңға - 2 см
Төмен - 2 см
Солға - 3 см
Жоғары - 3 см
Оңға - 4 см
Төмен - 5 см
Оңға - 5 см
Төмен - 4 см
Солға - 3 см
Жоғары - 3 см
Оңға - 2 см
Төмен - 2 см

Солға- 1 см

Бағалау:

Топтардың бір-бірін бағалауы

тақырыптың басты идеясын табуы, ашуы

Мұғалімніңіс-әрекеті: 12максималды балл
Оқушының іс-әрекеті:

Жіктелімдерді талдау, мәні мен мазмұнын айту

Қасиеттерін көрсету

Мадақтау

Суреттерді жіктейді,

Талдайды,

Ой пікірін

білдіреді

Ойлау деңг.:
Мақсат:
Ойлау деңг.:
Мақсат:
Ойлау деңг.: Қолдану
Мақсат: Геометриялық фигуралардың жазбаларын үлгісін дайындай білуге балу
Күтілетін нәтиже:

практика жүзінде “Қолдану” (оқулықпен жұмыс жүргізу барысында тек қарапайым тапсырмалармен бекіту жүргізіледі

дайындай білуге балу

D:\сабақ жоспар календарн,план\сызу ашық сабақ(2)\9б фото\IMG-20170123-WA0009.jpg

Түрткі(сұрақ, тапсырма, жағдаят):

Әр оқушыға жеке жұмыс. Түрлі түсті қағаз таратамын. Топтағы фигуралар бойынша

Геометриялық фигураның жазбасын салу және макетін жасау

Алты бұрышты призма

Диаметрі ø 50мм

Биіктігі -100мм

Табаны төртбұрышты пирамида

Диаметрі ø 50мм

Биіктігі -100мм

Параллелипипед

Биіктігі -60мм

Ені- 30мм

Ұзындығы-100мм

Бағалау: Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру
Мұғалімніңіс-әрекеті: 15 максималды балл
Оқушының іс-әрекеті:

Тапсырма береді, нұсқаулық береді

Қауіпсіздік ережесімен

Таныстырады

бақылайды

Қолпаштау, таңдану,

тамсану

Ойлау деңг.:
Мақсат:
Ойлау деңг.:
Мақсат:
Ойлау деңг.: Талдау
Мақсат: Геометриялық фигуралар жасауды өздігінен үйренуге баулу
Күтілетін нәтиже:

Талдау” үшін

1. Салыстыр

2. Айырмашылыға неде?

3. Ұқсастығы неде?

4. Тақырыптың басты идеясын жаз деген тапсырмалар болу керек. Немесе 1-3 тапсырмаларды Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады

Түрткі(сұрақ, тапсырма, жағдаят):

Бір-бірінің жасаған проекцияларын талдау

Фронталь диметриялық проекциямен горизонталь проекциясын салыстыру

Вен диаграммасы D:\сабақ жоспар календарн,план\сызу ашық сабақ(2)\9б фото\IMG-20170123-WA0018.jpg

Бағалау: өз ойларын анық жеткізу
Мұғалімніңіс-әрекеті: Өзара бағалау
Оқушының іс-әрекеті:

Тыңдайды бақылайды

Жетелеу сұрақтарын қояды

Әріптестерімен бірлесе тапсырманы орындайды, өзінше ізденеді

Тапсырманы талдайды пікір білдіреді

Ойлау деңг.:
Мақсат:
Ойлау деңг.:
Мақсат:
Ойлау деңг.: Синтез
Мақсат: Өздері қолдан жасаған туындыларын жетілдіре түсу жөнінде ойлануға баулу және өнердегі өзіндік талғамын дамыту
Күтілетін нәтиже: “Жинақтау” үшін қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, кестені, тірек сызбаны, сөзжұмбақтар толтыр немесе өзің құрастыр, тағы с. с. Басқа түрдегі тапсымалар оқушының жоғарыдағы “тақырыптың басты идеясына” жазған жауабына қойылады.
Түрткі(сұрақ, тапсырма, жағдаят):

Қорыту үшін әр топ өзара сұрақ қояды. Сұрақ:

Сызбада нәрсені өзара перпендикуляр үш проекция жазықтықтарына проекциялау үшін біз негізгі қандай проекцияларды білуіміз керек?

Бағалау: өзін-өзі бағалау
Мұғалімніңіс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:

Тыңдайды бақылайды

Жетелеу сұрақтарын қояды

Жасаған туындыларын қорғайды,
Ойлау деңг.:
Мақсат:
Ойлау деңг.:
Мақсат:
Күтілетін нәтиже:
Ойлау деңг.:
Мақсат:
Ойлау деңг.:
Мақсат:
Ойлау деңг.: Бағалау
Мақсат: Өзін-өзі және әріптесін бағалай білуге баулу
Күтілетін нәтиже:

Көрме ұйымдастыру

Алған білімнің өзі үшін құндылығын бағалау

Түрткі(сұрақ, тапсырма, жағдаят):

http://metod-kopilka.ru/images/doc/46/41015/img7.jpg

Үйге тапсырма:

Цилиндр мен конустың жазба беттерін салып макет жасау

Бағалау:
Мұғалімніңіс-әрекеті: Топпен жұмыс
Оқушының іс-әрекеті:

Кері байланыс

«Табыс сатысы» әдісі: кәдімгі сатының суреті, сатының 1 - ші баспалдағы

*Мен. . . . . . . . . . . . . . БІЛЕМІН*,

2 - ші баспалдағы *Мен. . . . . . . . . . . . . . . . . . ТҮСІНЕМІН*,

3 - ші баспалдағы *Мен. . . . . . . . . . . . . ЖАСАЙ АЛАМЫН*,

Топпен жұмыс жасауда белсенділік жасап отыр. салыстырды дәлелдемелер келтірді. өз көзқарасын дәлелді жеткізді. Салу этаптарын дұрыс қолданылды.
Ойлау деңг.: Жасалған қорытындының жарамдылығын бағалай біледі
Мақсат:
Ойлау деңг.:
Мақсат:

Сәйкестендіру


Ұқсас жұмыстар
Менің Әуезовім романы
Топпен жұмыс жасау
Топтарға берілетін тапсырмалар
Дүние жүзі халқының саны және ұдайы өсуі. демографиялық саясат. 10-сынып
Бөлшектерді қысқарту
Алжапқыш
Тірек - қимыл жүйесі
Жамбыл шығармашылығының ерекшелігі
Керік
Ауызша және жазбаша тіл. 5-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz