Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бағалау үлгісі
Сыныбы, пәні, мұғалімі
Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын М.Арын атындағы №24 <<Экономика және бизне>> арнаулы лицейі 7 сынып, өзін-өзі тану, Мурзахметова А.С.
Сабақ тақырыбы:
Халық дәстүрі - асыл қазына
Жалпы мақсат:
Оқушылардың халық дәстірі туралы ұғымдарын кеңейту
Сілтеме:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
<<Өзін-өзі тану>> Б.А. Әрінова т.б.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
oo Оқушыларға халық дәстүрін маңыздылығы түсінік беру
oo Оқушыларды халық дәстүрінің мәнін түсініп. Оны қадырлеп, бағалай білуге баулау;
oo Сүйіпеншілікке, ізгілікке тәрбиелеу.
Негізгі идеялар:
Оқушылардың салт - дәстүр туралы ұғымдарын кеңейту
Сабақта қолданылатын құрал жабдықтар:
Үлестірмелі материалдар, флипчарт, көрнекіліктер
Оқыту әдістері:
Топтық жұмыс, диалогтік оқыту, АКТ қолдану, бағалау парағын толтыру
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Сыныпты ұйымдастыру (2 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Психологиялық жағымды ахуал орнату.
Сабақ кезеңдерімен таныстыру.
Оқушының іс-әрекеті:
Психологиялық жағымды ахуал орнайды: бір-біріне қарап күлімдеп, сәттілік тілейді.Сабақ кезеңдерімен танысады.
ІІ. Өткен материалды қайталау (5 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Ауызша өткен сабақтағы тақырыпты қайталау топқа бөлу.
Оқушының іс-әрекеті:
Үй тапсырмасы бойынша дәптермен жұмыс дәйек сөзге ой тұжырымдаларын тыңдау І топ басқа топтарды бағалайды
Таңдау бойынша топқа бөлінеді
Топ басшысын, хатшы, 1 эксперт сайлайды
ІІІ. Мұғалім оқушылардың ойларын қорытындылайды
Келесі тапсырманы орындауға бағыттайды.
Оқушылар төмендегі ақпаратты тыңдайды: <<Қазақ халқы - салт - дәстүрге өте бай ел. Бұл оның мәдениетті тәрбиелі ел екендігінің айғағы.>> бейнеролик ұсынылады. Сіздерде салт- дәстүр атауылары алдылыңызда жатыр . Сол дәстүр бойынша әр топ жобасын дайындап көрсету ұсынылады.
ІҮ. Шығармашылық жұмыс (3 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Табиғат апаттарынан сақтану жолдарын көрсететін жоба құру тапсырады
Оқушының іс-әрекеті: сал - дәстүр бойынша жобасын дайындайды. (АКТ қолдану)
<<Аспан>> тобы - << Сүйінші>> дәстүр
<<Күн>> тобы - <<Тілашар >> дәстүр
<<Бұлт>> тобы - <<Тысау кесер>> дәстүр
V. Жұмысты қорғау (5 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Әр топтің жауаптарын бағалатқызу
Оқушының іс-әрекеті:
Жұмыстарын қорғайды, эксперттер бағалау парағын толтырады.
V. Жұмысты бағалау (2 мин)
Әр топтың жасаған постерін критерий бойынша басқа топтар бағалайды.
Бағалау үлгісі:
Критерийлер
І топ
ІІ топ
ІІІ топ
Мағынасы
Хабарлануы мен өз ойын білдіру
Қорытынды баға
Қызыл - 5 ұпай Жасыл - 4 ұпай Сары - 3 ұпай
Мұғалім іс-әрекеті:
Топ мүшелерінің жауаптарын тыңдап. Сұрақтар қойып, қорытындылайды.
Оқушының іс-әрекеті:
Жұмыстарын қорғау, талдау сұрақтарына әр топ жауап береді
Кері байланыс:
салт дәстүр
Оқушының іс-әрекеті:
Әр топ талқылап өз пікірін айтады.
Үй тапсырмасы: <<Алтын емес, салтым қымбат >> атты тақырыбы бойынша шығарма.
Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын М.Арын атындағы №24 <<Экономика және бизне>> арнаулы лицейі 7 сынып, өзін-өзі тану, Мурзахметова А.С.
Сабақ тақырыбы:
Халық дәстүрі - асыл қазына
Жалпы мақсат:
Оқушылардың халық дәстірі туралы ұғымдарын кеңейту
Сілтеме:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
<<Өзін-өзі тану>> Б.А. Әрінова т.б.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
oo Оқушыларға халық дәстүрін маңыздылығы түсінік беру
oo Оқушыларды халық дәстүрінің мәнін түсініп. Оны қадырлеп, бағалай білуге баулау;
oo Сүйіпеншілікке, ізгілікке тәрбиелеу.
Негізгі идеялар:
Оқушылардың салт - дәстүр туралы ұғымдарын кеңейту
Сабақта қолданылатын құрал жабдықтар:
Үлестірмелі материалдар, флипчарт, көрнекіліктер
Оқыту әдістері:
Топтық жұмыс, диалогтік оқыту, АКТ қолдану, бағалау парағын толтыру
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Сыныпты ұйымдастыру (2 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Психологиялық жағымды ахуал орнату.
Сабақ кезеңдерімен таныстыру.
Оқушының іс-әрекеті:
Психологиялық жағымды ахуал орнайды: бір-біріне қарап күлімдеп, сәттілік тілейді.Сабақ кезеңдерімен танысады.
ІІ. Өткен материалды қайталау (5 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Ауызша өткен сабақтағы тақырыпты қайталау топқа бөлу.
Оқушының іс-әрекеті:
Үй тапсырмасы бойынша дәптермен жұмыс дәйек сөзге ой тұжырымдаларын тыңдау І топ басқа топтарды бағалайды
Таңдау бойынша топқа бөлінеді
Топ басшысын, хатшы, 1 эксперт сайлайды
ІІІ. Мұғалім оқушылардың ойларын қорытындылайды
Келесі тапсырманы орындауға бағыттайды.
Оқушылар төмендегі ақпаратты тыңдайды: <<Қазақ халқы - салт - дәстүрге өте бай ел. Бұл оның мәдениетті тәрбиелі ел екендігінің айғағы.>> бейнеролик ұсынылады. Сіздерде салт- дәстүр атауылары алдылыңызда жатыр . Сол дәстүр бойынша әр топ жобасын дайындап көрсету ұсынылады.
ІҮ. Шығармашылық жұмыс (3 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Табиғат апаттарынан сақтану жолдарын көрсететін жоба құру тапсырады
Оқушының іс-әрекеті: сал - дәстүр бойынша жобасын дайындайды. (АКТ қолдану)
<<Аспан>> тобы - << Сүйінші>> дәстүр
<<Күн>> тобы - <<Тілашар >> дәстүр
<<Бұлт>> тобы - <<Тысау кесер>> дәстүр
V. Жұмысты қорғау (5 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Әр топтің жауаптарын бағалатқызу
Оқушының іс-әрекеті:
Жұмыстарын қорғайды, эксперттер бағалау парағын толтырады.
V. Жұмысты бағалау (2 мин)
Әр топтың жасаған постерін критерий бойынша басқа топтар бағалайды.
Бағалау үлгісі:
Критерийлер
І топ
ІІ топ
ІІІ топ
Мағынасы
Хабарлануы мен өз ойын білдіру
Қорытынды баға
Қызыл - 5 ұпай Жасыл - 4 ұпай Сары - 3 ұпай
Мұғалім іс-әрекеті:
Топ мүшелерінің жауаптарын тыңдап. Сұрақтар қойып, қорытындылайды.
Оқушының іс-әрекеті:
Жұмыстарын қорғау, талдау сұрақтарына әр топ жауап береді
Кері байланыс:
салт дәстүр
Оқушының іс-әрекеті:
Әр топ талқылап өз пікірін айтады.
Үй тапсырмасы: <<Алтын емес, салтым қымбат >> атты тақырыбы бойынша шығарма.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz