Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бағалау үлгісі

Сыныбы, пәні, мұғалімі
Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын М.Арын атындағы №24 <<Экономика және бизне>> арнаулы лицейі 7 сынып, өзін-өзі тану, Мурзахметова А.С.
Сабақ тақырыбы:
Халық дәстүрі - асыл қазына

Жалпы мақсат:
Оқушылардың халық дәстірі туралы ұғымдарын кеңейту
Сілтеме:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
<<Өзін-өзі тану>> Б.А. Әрінова т.б.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
oo Оқушыларға халық дәстүрін маңыздылығы түсінік беру
oo Оқушыларды халық дәстүрінің мәнін түсініп. Оны қадырлеп, бағалай білуге баулау;
oo Сүйіпеншілікке, ізгілікке тәрбиелеу.

Негізгі идеялар:
Оқушылардың салт - дәстүр туралы ұғымдарын кеңейту

Сабақта қолданылатын құрал жабдықтар:
Үлестірмелі материалдар, флипчарт, көрнекіліктер
Оқыту әдістері:
Топтық жұмыс, диалогтік оқыту, АКТ қолдану, бағалау парағын толтыру
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Сыныпты ұйымдастыру (2 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Психологиялық жағымды ахуал орнату.
Сабақ кезеңдерімен таныстыру.
Оқушының іс-әрекеті:
Психологиялық жағымды ахуал орнайды: бір-біріне қарап күлімдеп, сәттілік тілейді.Сабақ кезеңдерімен танысады.

ІІ. Өткен материалды қайталау (5 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Ауызша өткен сабақтағы тақырыпты қайталау топқа бөлу.
Оқушының іс-әрекеті:
Үй тапсырмасы бойынша дәптермен жұмыс дәйек сөзге ой тұжырымдаларын тыңдау І топ басқа топтарды бағалайды
Таңдау бойынша топқа бөлінеді
Топ басшысын, хатшы, 1 эксперт сайлайды

ІІІ. Мұғалім оқушылардың ойларын қорытындылайды

Келесі тапсырманы орындауға бағыттайды.
Оқушылар төмендегі ақпаратты тыңдайды: <<Қазақ халқы - салт - дәстүрге өте бай ел. Бұл оның мәдениетті тәрбиелі ел екендігінің айғағы.>> бейнеролик ұсынылады. Сіздерде салт- дәстүр атауылары алдылыңызда жатыр . Сол дәстүр бойынша әр топ жобасын дайындап көрсету ұсынылады.

ІҮ. Шығармашылық жұмыс (3 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Табиғат апаттарынан сақтану жолдарын көрсететін жоба құру тапсырады

Оқушының іс-әрекеті: сал - дәстүр бойынша жобасын дайындайды. (АКТ қолдану)
<<Аспан>> тобы - << Сүйінші>> дәстүр
<<Күн>> тобы - <<Тілашар >> дәстүр
<<Бұлт>> тобы - <<Тысау кесер>> дәстүр

V. Жұмысты қорғау (5 мин)
Мұғалім іс-әрекеті:
Әр топтің жауаптарын бағалатқызу
Оқушының іс-әрекеті:
Жұмыстарын қорғайды, эксперттер бағалау парағын толтырады.
V. Жұмысты бағалау (2 мин)
Әр топтың жасаған постерін критерий бойынша басқа топтар бағалайды.
Бағалау үлгісі:
Критерийлер

І топ
ІІ топ
ІІІ топ
Мағынасы

Хабарлануы мен өз ойын білдіру

Қорытынды баға

Қызыл - 5 ұпай Жасыл - 4 ұпай Сары - 3 ұпай

Мұғалім іс-әрекеті:
Топ мүшелерінің жауаптарын тыңдап. Сұрақтар қойып, қорытындылайды.
Оқушының іс-әрекеті:
Жұмыстарын қорғау, талдау сұрақтарына әр топ жауап береді
Кері байланыс:
салт дәстүр
Оқушының іс-әрекеті:
Әр топ талқылап өз пікірін айтады.
Үй тапсырмасы: <<Алтын емес, салтым қымбат >> атты тақырыбы бойынша шығарма.

Ұқсас жұмыстар
Жер - шар тәрізді дене. глобус - жердің дәл үлгісі
Өзін-өзі танудағы мониторингтің жүйесі
Сиқырлы бояулар
Сан есім жайлы
Word мәтіндік редакторында шығармашылық жұмыс
Жеке құрам бойынша құжаттар
Мақсат үстеулері
Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды сабақта қолдану әдіснамасы
Шаш сәндерінің негізгі стильдері
Қазақ тілі кабинеті
Пәндер