Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қонжық қай жерге жасырынды

Тақырыбы: <<Жер сілкінісі кезіндегі кауіпсіздік ережелері>> деп аталады.
Мақсаты : Жер сілкінісі кезінде үйде, көшеде, дұрыс әрекет етуге үйрету,
қауіпсіз жерді табу.
Сөздік жұмыс : Дүмпул
Әдіс-тәсілдер : Ауызша баяндау, сұрақ - жауап, ойындар жүргіздім,
теледидардан <<Үш аюдың отбасы>> мутфильмі көрсетілді,
аюлардың үйінің макеті жасалды,Қорғаубектің топта
болуы, бала басына қол сөмке дайындалып ойынның
керекті заттары пайдаланылды.
Алдынала жүргізілетін жұмыс: Зіл жалашы мутфильмі көрсетілді.

Мотивацилық
қозғаушы

Іздену ұйымдастырушылық

Рефлексиф-
ті коррекциялаушы.
Таңғы жиын.
- Жақсылыққа құмармыз,
- Жақсы адам болып шығар-
мыз
- Таза сәби жүректен,
- Қабылдаңыз мың алғыс.
- Стреммимся к добрате
- Чтобы быть хорошим
Человеком
- Из чистого сердце младенце
- Примите сердца поклон.

Хеллоу,Хеллоу і
Хау аю?
Ай эм грейт,грейт,грейт.
Хеллоу,хеллоуі
Хау аю і
Ай эм окей,окей,окей.
Хеллоу,хеллоу І
Хоу аю?
Ай эм,Файын,файын,файын.
Хеллоу,хеллоу.
Хау аю?
Ай эм сәт,сэт,сәт.
Қорғаубек.
Думпулді сезейік.
Аман-есен жүрейік.
Кауіпсіз жерді анықтап.
Тәртіпті ұлан болайық.
Балалар,төтенше апаттық
жағдайға байланысты
өтілеін,жаңа тақырыбымыз
<<Жер сілкінісі кезіндегі
кауіпсіздігі деп аталады>>
-Ең аладымен <<Үш
аюдың>>отбасы деп аталатын
мутфильмне назар аударайық.
---Балалар,мен сендердің не
түсінгендеріңді байқайын.
Мутфильмдегі жер сілкінісін
тәжірибе жүзінде жасап
көрейкші.
Мынау <<Үш аюдың>>үйі .
Аюлар қайда жиналды?
Аюлар не жайында әңгімелесті?

Кенеттен не пайда болды?
Қонжық неден қорықты?
Анасы не деді ?

Қонжық қай жерге
жасырынды?

Анасы қай жерге жасырынды?

Ал әкесі қайда тұрды ?

--Балалар, қауіп төнген кезде
өзімізді қалай ұстауымыз керек?

Осылай аюлардың отбасы
үлкен кауіптен құтылды.
Жарайсыңдар,балалар .
Балалар,бүгін бізде Қорғаубек
қонақта. Сендерге ойын алып
келіпті.
Балалар,сендерге алып келген
ойыным <<Жер сілкінісі
кезінде өзіңе керекті заттарды
тауып сал>>деп аталады.
Ойын шарты: Үстел үстінде
бірнеше заттар
берілген,осының ішінен
өзімізге қажетті заттарды,тауып қол сөмкемізге саламыз. Қане,ойын түсінікті болса бастаймыз.
Жарайсыңдар,балалар қандай заттарды қажет екен?
Аян, айта қойшы сөмкеңе қандай заттар салдың ?

Сергіту сәт.
Біз балдырған баламыз,
Айтқан тілді аламыз.
Бойымызды жазамыз,
Мойнымызды бұрамыз.
Аяқтармен топ-топ басып,
Орнымызға барамыз.
- Балалар, жаңа мутфильмде жер сілкінісі кезіндегі <<Үш аюдың>> іс-әрекетін көріп, оны
тәжірбие жүзінде жасап көрдік.
Енді балалар жер сілкінісі кезіндегі, іс- әрекетті сендер калай көрсетер едіңдер?
Ол үшін біз>>Жасырынбақ>> ойынын ойнап жіберейік.
Ойын шарты:
Жер сілкінісі болып жатыр
деп елестетейікта, кауіпсіз жерді табайық. Ал кәне
көзімізді жұмып,құлақтарымызбен
тыңдап отырамыз. Міне,бізде
жер сілкінді қайда тығыламыз,қауіпсіз жерге
жасырынамыз.
Жарайсыңдар,балалар бері келе қойыңдар.
Сендер ойынға жақсы
қатыстыңдар, жер сілкініс
болғанда, қандай жер қауіпсіз
екені білдік.
-Кәне,Кәусар сен қай жерге жасырындың?
Үстелдің астына қалай отырып қорғандың?

-Аян,сен қайда жасырындың?
-Жанеркем, сен қайда
жасырындың ?
- Балалар, біз
жер сілкінісі кезінде қауіпсіз
жерлерді,мұхият есімізге
сақтауымыз керек.
Балалар,ойынды тағыда бір
,рет ойнап жіберейік. Енді
бармаған кауіпсіз жерлерге
барып жасырынамыз.
Тағыда көзімізді
жұмып,құлағымызбен тыңдаймыз.

Кауіпсіз жерге жасырынамыз.
Жарайсыңдар,балалар.
Балалар, неліктен үстел
астына, үйдің бұрышына
есіктің жақтауына
жасырынамыз? Егер жер
сілкінісі далада болса, көшеде
келе жатқанда болса, электр
бағандарына, талдарға,
жақындамауымыз керек.
Жер сілкінісі өте қауіпті апат.
Жерде көп энергия жиналған
кезде,ол толқындармен
тербелістерден пайда болады
екен. Біз оларды думпулдер деп
атаймыз.
Балалар, енді біз бүгінгі оқу
қызыметінен, алған білімімізді
күнделікті оқу қызметінде
пайдаланып, жүрген
паравозымыз арқылы белгілейік.

Ал ,балалар бүгін біз оқу
кызметімізде, апаттық
жағдайлар туралы айттық.
Енді елімізде,
Қазақстанымызда аппатты
жағдайлар болмасын
деп, елімізде бейбітшілік
болсын деген тілекпен,бүгінгі
оқу қызметімізді
<<Әрқашан күн сөнбесін>>
әнімен қорытындылайық.
Бәріміз бірге қосылып
айтайық.

Балалар қос тілде
келген,қонақтар мен
сәлемдеседі

Қорғаубек,тақпағын айтады.

Кешкі асқа жиналды.
Ауа-райын әңгімелеп,кешкі астарын ішті.

Аппат.Үй қозғалып,ыдыс-аяқтар құлай бастады.
Кенеттен болған дүмпулден қорықты.
Бізге қорғану керек,бұл жер сілкінісі гой деді.
Үстелдің астына жер қозғалып болғанша,қозғалмауын тапсырды.

Үйдің бұрышына жасырынды?
Әкесі үйдің жақтауына барып,барлығын бақылап тұрды.
Жер сілкініп,қауіп төнгенде айқайлауға,бақырып жылауға болмайды.

2-3 баладан сұрау.
Фонар,тамақ,су,телефон,
дәрі-дәрмек т.б

Балалар сергіту сәтін,қимыл-қозғалыстармен орындайды.

Дыбыс жіберу

Үстелдің астына.
тізерлеп басымды бұғып,
ұстап отырдым.
Үйдің бұрышына жасырындым.
Есіктің жақтауына.

Өйткені шамдар,сөре
шкаф үстіндегі заттар,басымызға үстімізге құламау үшін осындай,кауіпсіз жерлерде
қорғануымыз керек.

Жерге тізерлеп отыруымыз керек.

Аян,Жанеркем, Кәусар
Т.б жақы қатысты.

Балалар қуанышты сезім-мен, әнді орындайды.

Ұқсас жұмыстар
Маймыл. Қонжық. Тиін
Көлік түрі
Жабайы аңдардың қысқы тіршілігі
Үстеу
Қош келдің, Жаңа жыл
Ескерту белгісі
Заттың атын білдіретін сөздермен заттың қимылын білдіретін сөздердің байланысын меңгерту
Қ дыбысы
Қалдық матадан жұмсақ ойыншық жасау
Екі сараң қонжық
Пәндер