Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың тақырыбы Эпостық жырлар
"Долайты орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Тарих пәні мұғалімі: Аширов Мухидин Карленович
Сабақтың тақырыбы Эпостық жырлар
Мақсаты:
а) білімділік: оқушыларға батырлар жыры, олардың өзге жырлардан айырмашылығы, эпостық жырлар жайлы толық түрде түсінік беру.
ә) дамытушылық: ой - өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігі, тіл мәдениетін дамыту, шығармашылыққа баулу.
б) тәрбиелік: оқушыларды елін, жерін, Отанын қадірлей білуге,адамгершілікке, еңбексүйгіштікке, тәрбиелеу.
Сабақ түрі: кіріктірілген сабағы (Қазақстан тарихы пәнімен қазақ әдебиеті пәні)
Сабақтың көрнекілігі: жыраулар суреттері, слайд
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды 2 топқа бөледі.
Ой шақыру. Өтілген тақырыпқа байланысты мұғалім оқушыларға <<Бақыт деген не?>> деген сұрақты қояды. (біреубақыт ол-байлық, біреуі бақыт ол- ата-аналарымызбен бірге тұру, кей біреулері бақыт ол білімде деп жауап берді.) Мұғалім дұрыс бақыт білімде, орта ғасырда өмір сүрген даналар бақытты білімден тапты, деп ұй тапсырмасы бойынша сұрақ қояды.
Көпір.
Мұғалім үйден деңгейлік тапсырмалар дайындап келеді.
Үлгерімі төмен оқушыларға сәйкестендіру тест карточкалар таратады.
Тақтаға пирамида ілінген, онда төменде 10 ұпайлық сұрақ, ортада 20 ұпайлық, жоғарыда 30 ұпайлық сұрақ тапсырмалар бар.
10 ұпай. Орта ғасырлық даналарды атап бер?
20 ұпай. Махмұд Қашғаридың <<Диуани лұғат ат-түрк>> еңбегі не туралы жазылған?
30 ұпай. Әл-Фараби қай ғалымның еңбектерін 100 деген рет қайталап оқып шыққан, не үшін? (оқушылар өз ойларны ортаға салады)
Білу.
Мұғалім оқушылардың пікірлерін толықтырып қорытындылап жаңа сабақ жоспарымен таныстырады.
Жаңа сабақ:
Түркі мәдениетінің, одан бері қазақ мәдениетінің керемет құнды дүниелерінің бірі- эпостық жырлар.
оғыз-қыпшақ архаикалық
Ә.Марғұлан қазақ эпосын кезеңдерге бөлді
Қалмақ шабуылы ноғайлы
Кейінгі дәуір
Батырлық эпос халықтың сан ғасырлар бастан кешкен тарихын елін жерін қорғауды дәріптейді.
Батырлар жыры
Ер Тарған Қобыланды
Алпамыс
Елін, жерін қорғауға, халықты басқа жұрттың езгісінен азат етуге жұмсалған батырлық қана ерекше ілтипатқа бөленіп, ел жадында қалады.
Балалар сендер өз еліңді қорғауға дайынсындарма?(сұраққа жауап)
Қазақтың эпостық мұрасының қомақты бір бөлігі- әлеуметтік-тұрмыс эпосы, оны кейде лиро-эпостық поэмалар дейді.
Қазақтың лиро-эпостық жырларына қайсылар жатады?
Қозы - Көрпеш баян сұлу
Айман -Шолпан
Қыз Жібек
Қазақ әдебиеті пәні мұғалімі әдеби тілмен сабақты жалғастырады: Батырлар жырының ішіндегі ең көп тарағандары және олардың нұсқалары, көркемдік ерекшелігі, компазициялық құрылымы сюжеттік дамуы туралы айтады.
Жинақтау:
Оқушылар алдын-ала берілген тапсырмалар бойынша аңыз-жырлардың қысқаша мазмұнын айтады.
Рефлексия.
Бағалау
Үйге тапсырма беру: қосымша деректерді пайдаланып, ақын- жыраулар жөнінде мәлімет, баяндама дайындау
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Тарих пәні мұғалімі: Аширов Мухидин Карленович
Сабақтың тақырыбы Эпостық жырлар
Мақсаты:
а) білімділік: оқушыларға батырлар жыры, олардың өзге жырлардан айырмашылығы, эпостық жырлар жайлы толық түрде түсінік беру.
ә) дамытушылық: ой - өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігі, тіл мәдениетін дамыту, шығармашылыққа баулу.
б) тәрбиелік: оқушыларды елін, жерін, Отанын қадірлей білуге,адамгершілікке, еңбексүйгіштікке, тәрбиелеу.
Сабақ түрі: кіріктірілген сабағы (Қазақстан тарихы пәнімен қазақ әдебиеті пәні)
Сабақтың көрнекілігі: жыраулар суреттері, слайд
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды 2 топқа бөледі.
Ой шақыру. Өтілген тақырыпқа байланысты мұғалім оқушыларға <<Бақыт деген не?>> деген сұрақты қояды. (біреубақыт ол-байлық, біреуі бақыт ол- ата-аналарымызбен бірге тұру, кей біреулері бақыт ол білімде деп жауап берді.) Мұғалім дұрыс бақыт білімде, орта ғасырда өмір сүрген даналар бақытты білімден тапты, деп ұй тапсырмасы бойынша сұрақ қояды.
Көпір.
Мұғалім үйден деңгейлік тапсырмалар дайындап келеді.
Үлгерімі төмен оқушыларға сәйкестендіру тест карточкалар таратады.
Тақтаға пирамида ілінген, онда төменде 10 ұпайлық сұрақ, ортада 20 ұпайлық, жоғарыда 30 ұпайлық сұрақ тапсырмалар бар.
10 ұпай. Орта ғасырлық даналарды атап бер?
20 ұпай. Махмұд Қашғаридың <<Диуани лұғат ат-түрк>> еңбегі не туралы жазылған?
30 ұпай. Әл-Фараби қай ғалымның еңбектерін 100 деген рет қайталап оқып шыққан, не үшін? (оқушылар өз ойларны ортаға салады)
Білу.
Мұғалім оқушылардың пікірлерін толықтырып қорытындылап жаңа сабақ жоспарымен таныстырады.
Жаңа сабақ:
Түркі мәдениетінің, одан бері қазақ мәдениетінің керемет құнды дүниелерінің бірі- эпостық жырлар.
оғыз-қыпшақ архаикалық
Ә.Марғұлан қазақ эпосын кезеңдерге бөлді
Қалмақ шабуылы ноғайлы
Кейінгі дәуір
Батырлық эпос халықтың сан ғасырлар бастан кешкен тарихын елін жерін қорғауды дәріптейді.
Батырлар жыры
Ер Тарған Қобыланды
Алпамыс
Елін, жерін қорғауға, халықты басқа жұрттың езгісінен азат етуге жұмсалған батырлық қана ерекше ілтипатқа бөленіп, ел жадында қалады.
Балалар сендер өз еліңді қорғауға дайынсындарма?(сұраққа жауап)
Қазақтың эпостық мұрасының қомақты бір бөлігі- әлеуметтік-тұрмыс эпосы, оны кейде лиро-эпостық поэмалар дейді.
Қазақтың лиро-эпостық жырларына қайсылар жатады?
Қозы - Көрпеш баян сұлу
Айман -Шолпан
Қыз Жібек
Қазақ әдебиеті пәні мұғалімі әдеби тілмен сабақты жалғастырады: Батырлар жырының ішіндегі ең көп тарағандары және олардың нұсқалары, көркемдік ерекшелігі, компазициялық құрылымы сюжеттік дамуы туралы айтады.
Жинақтау:
Оқушылар алдын-ала берілген тапсырмалар бойынша аңыз-жырлардың қысқаша мазмұнын айтады.
Рефлексия.
Бағалау
Үйге тапсырма беру: қосымша деректерді пайдаланып, ақын- жыраулар жөнінде мәлімет, баяндама дайындау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz