Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Рөлдегі оқушылар
Сабақтың тақырыбы:
Батырдың мінезі
Мақсаты:
Бауыржан Момышұлының соғыста көрсеткен ерлігімен таныстыру.
Міндеті:
Бауыржан Момышұлының соғыста көрсеткен ерлігімен таныстыру.
Отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
Бауыржан Момышұлының соғыста көрсеткен ерлігімен танысады.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Әдіс-тәсілдер:
Топқа бөлу (стикер арқылы)
<<Менің көңіл-күйім>> <<Интервью>>
"Суреттермен болжау"
<<Рөлдегі оқушылар>>
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:
Алтын ереже, суреттер.
Дереккөздер:
Әдебиеттік оқу 2-сынып. Ақпараттық ғаламтор желісі
Уақыты
Кезеңі
Мұғалімнің іс-әректі
Оқушының іс-әрекеті
3 минут
Ұйымдастыру
Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасын құру. <<Менің көңіл-күйім>> тренингін өткізу.
Топқа бөлу.
Өздерінің көңіл күйлерін айту.
4 топқа бөліну.
2 минут
Үй тапсырмасын сұрау
Бұл кім?
Бір-біріне ашық сұрақтар қоюға жетелеу.
Үй тапсырмасын сұрау
Сұрақтарға жауап беру арқылы үй тапсырмасын айтады.
Білу
Жаңа сабақ
Суреттермен болжау. Соғыс туралы суреттер көрсету арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбы Б. Момышұлы туралы екенін болжайды.
Жаңа сабақтың тақырыбын болжап, Б.Момышұлы туралы білетіндерін айтты.
Оқушылар оқиды
Жаңа сабақ тақырыбын суреттер арқылы ашу.
7 минут
10 минут
Түсіну
<<Қолдану>>
(алған білімін қолдана отырып, проблеманы шешу)
Б.Момышұлының өмірімен таныстырып, топтық тапсырма беру
І-топ: Әңгіме неге <<Батыр мінезі>>деп аталады
ІІ-топ: Шығармадағы ауыр кезең туралы айту.
ІІІ-топ: Баукең қолданған нақыл сөдерді табу
ІҮ-топ: Мәтін мазмұны бойынша сурет салу
Оқушылар түсініп сұрақтарға жауап береді?
Әр топ өз жұмысын жасап, қорғайды.
5 минут
<<Талдау>>
(талдайды, салыстырады, айырмашылығын табады)
<<Жинақтау>>
(ақпаратты жинақтайды, ойлап табады)
<<Рөлдегі оқушылар>>
Оқушылар мәтін бойынша білгендерін рөлге еніп айтады.
oo Б.Момышұлы кім?
oo Соғыс болмау үшін не істеу керек?
oo Батыр мінезді болу үшін қандай болу керек?.
. Оқушылар мәтін бойынша білгендерін рөлге еніп айтады.
Сұрақтарға жауап береді.
<<Бағалау>>
(бағалайды, талқылайды, өз пікірін айтады)
<<Соғыс>> туралы эссе жазады.
Бағалау критерийі
<<Соғыс>> туралы эссе жазады.
2 минут
Бағалау
Топтық бағалау
1 минут
Үйге тапсырма
Мәтінді түсініп оқу.
Оқушылар тапсырманы күнделіктеріне жазып алады
2 минут
Кері байланыс
Кері байланысы
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, жапсырады.
Батырдың мінезі
Мақсаты:
Бауыржан Момышұлының соғыста көрсеткен ерлігімен таныстыру.
Міндеті:
Бауыржан Момышұлының соғыста көрсеткен ерлігімен таныстыру.
Отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
Бауыржан Момышұлының соғыста көрсеткен ерлігімен танысады.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Әдіс-тәсілдер:
Топқа бөлу (стикер арқылы)
<<Менің көңіл-күйім>> <<Интервью>>
"Суреттермен болжау"
<<Рөлдегі оқушылар>>
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:
Алтын ереже, суреттер.
Дереккөздер:
Әдебиеттік оқу 2-сынып. Ақпараттық ғаламтор желісі
Уақыты
Кезеңі
Мұғалімнің іс-әректі
Оқушының іс-әрекеті
3 минут
Ұйымдастыру
Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасын құру. <<Менің көңіл-күйім>> тренингін өткізу.
Топқа бөлу.
Өздерінің көңіл күйлерін айту.
4 топқа бөліну.
2 минут
Үй тапсырмасын сұрау
Бұл кім?
Бір-біріне ашық сұрақтар қоюға жетелеу.
Үй тапсырмасын сұрау
Сұрақтарға жауап беру арқылы үй тапсырмасын айтады.
Білу
Жаңа сабақ
Суреттермен болжау. Соғыс туралы суреттер көрсету арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбы Б. Момышұлы туралы екенін болжайды.
Жаңа сабақтың тақырыбын болжап, Б.Момышұлы туралы білетіндерін айтты.
Оқушылар оқиды
Жаңа сабақ тақырыбын суреттер арқылы ашу.
7 минут
10 минут
Түсіну
<<Қолдану>>
(алған білімін қолдана отырып, проблеманы шешу)
Б.Момышұлының өмірімен таныстырып, топтық тапсырма беру
І-топ: Әңгіме неге <<Батыр мінезі>>деп аталады
ІІ-топ: Шығармадағы ауыр кезең туралы айту.
ІІІ-топ: Баукең қолданған нақыл сөдерді табу
ІҮ-топ: Мәтін мазмұны бойынша сурет салу
Оқушылар түсініп сұрақтарға жауап береді?
Әр топ өз жұмысын жасап, қорғайды.
5 минут
<<Талдау>>
(талдайды, салыстырады, айырмашылығын табады)
<<Жинақтау>>
(ақпаратты жинақтайды, ойлап табады)
<<Рөлдегі оқушылар>>
Оқушылар мәтін бойынша білгендерін рөлге еніп айтады.
oo Б.Момышұлы кім?
oo Соғыс болмау үшін не істеу керек?
oo Батыр мінезді болу үшін қандай болу керек?.
. Оқушылар мәтін бойынша білгендерін рөлге еніп айтады.
Сұрақтарға жауап береді.
<<Бағалау>>
(бағалайды, талқылайды, өз пікірін айтады)
<<Соғыс>> туралы эссе жазады.
Бағалау критерийі
<<Соғыс>> туралы эссе жазады.
2 минут
Бағалау
Топтық бағалау
1 минут
Үйге тапсырма
Мәтінді түсініп оқу.
Оқушылар тапсырманы күнделіктеріне жазып алады
2 минут
Кері байланыс
Кері байланысы
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, жапсырады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz