Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Рөлдегі оқушылар

Сабақтың тақырыбы:
Батырдың мінезі
Мақсаты:
Бауыржан Момышұлының соғыста көрсеткен ерлігімен таныстыру.
Міндеті:
Бауыржан Момышұлының соғыста көрсеткен ерлігімен таныстыру.
Отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
Бауыржан Момышұлының соғыста көрсеткен ерлігімен танысады.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытуды басқару және көшбасшылық.

Әдіс-тәсілдер:
Топқа бөлу (стикер арқылы)
<<Менің көңіл-күйім>> <<Интервью>>
"Суреттермен болжау"
<<Рөлдегі оқушылар>>
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:
Алтын ереже, суреттер.
Дереккөздер:
Әдебиеттік оқу 2-сынып. Ақпараттық ғаламтор желісі

Уақыты
Кезеңі
Мұғалімнің іс-әректі
Оқушының іс-әрекеті
3 минут
Ұйымдастыру
Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасын құру. <<Менің көңіл-күйім>> тренингін өткізу.
Топқа бөлу.
Өздерінің көңіл күйлерін айту.

4 топқа бөліну.

2 минут
Үй тапсырмасын сұрау
Бұл кім?
Бір-біріне ашық сұрақтар қоюға жетелеу.
Үй тапсырмасын сұрау
Сұрақтарға жауап беру арқылы үй тапсырмасын айтады.

Білу

Жаңа сабақ
Суреттермен болжау. Соғыс туралы суреттер көрсету арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбы Б. Момышұлы туралы екенін болжайды.

Жаңа сабақтың тақырыбын болжап, Б.Момышұлы туралы білетіндерін айтты.

Оқушылар оқиды
Жаңа сабақ тақырыбын суреттер арқылы ашу.

7 минут

10 минут
Түсіну

<<Қолдану>>
(алған білімін қолдана отырып, проблеманы шешу)

Б.Момышұлының өмірімен таныстырып, топтық тапсырма беру
І-топ: Әңгіме неге <<Батыр мінезі>>деп аталады
ІІ-топ: Шығармадағы ауыр кезең туралы айту.
ІІІ-топ: Баукең қолданған нақыл сөдерді табу
ІҮ-топ: Мәтін мазмұны бойынша сурет салу
Оқушылар түсініп сұрақтарға жауап береді?

Әр топ өз жұмысын жасап, қорғайды.
5 минут
<<Талдау>>
(талдайды, салыстырады, айырмашылығын табады)

<<Жинақтау>>
(ақпаратты жинақтайды, ойлап табады)
<<Рөлдегі оқушылар>>

Оқушылар мәтін бойынша білгендерін рөлге еніп айтады.

oo Б.Момышұлы кім?
oo Соғыс болмау үшін не істеу керек?
oo Батыр мінезді болу үшін қандай болу керек?.

. Оқушылар мәтін бойынша білгендерін рөлге еніп айтады.

Сұрақтарға жауап береді.

<<Бағалау>>
(бағалайды, талқылайды, өз пікірін айтады)
<<Соғыс>> туралы эссе жазады.
Бағалау критерийі

<<Соғыс>> туралы эссе жазады.

2 минут
Бағалау
Топтық бағалау

1 минут
Үйге тапсырма

Мәтінді түсініп оқу.

Оқушылар тапсырманы күнделіктеріне жазып алады

2 минут
Кері байланыс
Кері байланысы

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, жапсырады.

Ұқсас жұмыстар
Ақжолтай Ағыбай батыр
Жұмыр құрттар
Нәтижені бағалау
Ақмола тарихы
Құралай сұлу
Оқушының дүниетанымдық қасиетін қалыптастыру
Көңілді тапқырлар клубы (квн) сценарийлері
Өлең құрлысына талдау
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОЙМАСЫ
МЕКТЕП ПЕДАГОГИКАСЫ
Пәндер