Рөлдегі оқушылар

Сабақтың тақырыбы:
Батырдың мінезі
Сабақтың тақырыбы:: Мақсаты:
Батырдың мінезі: Бауыржан Момышұлының соғыста көрсеткен ерлігімен таныстыру.
Сабақтың тақырыбы:: Міндеті:
Батырдың мінезі:

Бауыржан Момышұлының соғыста көрсеткен ерлігімен таныстыру.

Отансүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақтың тақырыбы:: Күтілетін нәтиже:
Батырдың мінезі:

Бауыржан Момышұлының соғыста көрсеткен ерлігімен танысады.

Сабақтың тақырыбы::
Батырдың мінезі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Сабақтың тақырыбы:: Әдіс-тәсілдер:
Батырдың мінезі:

Топқа бөлу (стикер арқылы)

«Менің көңіл-күйім» «Интервью»

“Суреттермен болжау”

«Рөлдегі оқушылар»

Сабақтың тақырыбы:: Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:
Батырдың мінезі: Алтын ереже, суреттер.
Сабақтың тақырыбы:: Дереккөздер:
Батырдың мінезі: Әдебиеттік оқу 2-сынып. Ақпараттық ғаламтор желісі
Сабақтың тақырыбы:: Уақыты
Батырдың мінезі: Кезеңі
Мұғалімнің іс-әректі
Оқушының іс-әрекеті
Сабақтың тақырыбы:: 3 минут
Батырдың мінезі: Ұйымдастыру

Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасын құру. «Менің көңіл-күйім » тренингін өткізу.

Топқа бөлу.

Өздерінің көңіл күйлерін айту.

4 топқа бөліну.

Сабақтың тақырыбы:: 2 минут
Батырдың мінезі: Үй тапсырмасын сұрау

Бұл кім?

Бір-біріне ашық сұрақтар қоюға жетелеу.

Үй тапсырмасын сұрау

Сұрақтарға жауап беру арқылы үй тапсырмасын айтады.
Сабақтың тақырыбы::
Батырдың мінезі:

Білу

Жаңа сабақ

Суреттермен болжау. Соғыс туралы суреттер көрсету арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбы Б. Момышұлы туралы екенін болжайды.

Жаңа сабақтың тақырыбын болжап, Б. Момышұлы туралы білетіндерін айтты.

Оқушылар оқиды

Жаңа сабақ тақырыбын суреттер арқылы ашу.

Сабақтың тақырыбы::

7 минут

10 минут

Батырдың мінезі:

Түсіну

«Қолдану»

(алған білімін қолдана отырып, проблеманы шешу)

Б. Момышұлының өмірімен таныстырып, топтық тапсырма беру

І-топ: Әңгіме неге «Батыр мінезі»деп аталады

ІІ-топ: Шығармадағы ауыр кезең туралы айту.

ІІІ-топ: Баукең қолданған нақыл сөдерді табу

ІҮ-топ: Мәтін мазмұны бойынша сурет салу

Оқушылар түсініп сұрақтарға жауап береді?

Әр топ өз жұмысын жасап, қорғайды.

Сабақтың тақырыбы:: 5 минут
Батырдың мінезі:

«Талдау»

(талдайды, салыстырады, айырмашылығын табады)

«Жинақтау»

( ақпаратты жинақтайды, ойлап табады)

«Рөлдегі оқушылар»

Оқушылар мәтін бойынша білгендерін рөлге еніп айтады.

  • Б. Момышұлы кім?
  • Соғыс болмау үшін не істеу керек?
  • Батыр мінезді болу үшін қандай болу керек?.

. Оқушылар мәтін бойынша білгендерін рөлге еніп айтады.

Сұрақтарға жауап береді.

Сабақтың тақырыбы::
Батырдың мінезі:

«Бағалау»

(бағалайды, талқылайды, өз пікірін айтады)

«Соғыс» туралы эссе жазады.

Бағалау критерийі

«Соғыс» туралы эссе жазады.
Сабақтың тақырыбы:: 2 минут
Батырдың мінезі: Бағалау
Топтық бағалау
Сабақтың тақырыбы:: 1 минут
Батырдың мінезі: Үйге тапсырма
Мәтінді түсініп оқу.
Оқушылар тапсырманы күнделіктеріне жазып алады
Сабақтың тақырыбы:: 2 минут
Батырдың мінезі: Кері байланыс
Кері байланысы
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, жапсырады.

Ұқсас жұмыстар
Ақжолтай Ағыбай батыр
Жұмыр құрттар
Нәтижені бағалау
Ақмола тарихы
Құралай сұлу
Оқушының дүниетанымдық қасиетін қалыптастыру
Көңілді тапқырлар клубы (квн) сценарийлері
Өлең құрлысына талдау
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОЙМАСЫ
МЕКТЕП ПЕДАГОГИКАСЫ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz