Үстеу қашан

Пәні
Әдебиеттік оқу
18. 04. 2016 жыл
Пәні: Дайындаған
Әдебиеттік оқу: Бастауыш сынып мұғалімі Ахметова Г.
Пәні: Тақырыбы
Әдебиеттік оқу: Жамбыл Жабаев «Балама хат»
Пәні: Мақсаты
Әдебиеттік оқу:

Жүз жасаған ақын Жамбыл Жабаев туралы мағлұмат бере отырып, « Балама хат » өлеңімен таныстыру.

Пәні: Күтілетін нәтиже
Әдебиеттік оқу:

Ата-ананың балаға деген сүйіспеншілік сезімін ояту және Отанды қорғай білуге шақыру, батырлыққа тәрбиелеу;

Пәні: Негізгі ой
Әдебиеттік оқу: Оқушылардың әдеби білік дағдыларын: ауызша сөйлеуін, мәнерлеп оқуын, түсініп оқуын, өз ойын жүйелі айта білуін, шығарманы талдай алу және шығармашылық қабілеттерін дамыту;
Пәні: Енгізілген модульдер
Әдебиеттік оқу: Диалог негізінде оқыту және оқу.
Пәні: Сабақ барысы
Пәні: Мүғалімнің әрекеті/ уақыты
Әдебиеттік оқу: Оқушының әрекеті
18. 04. 2016 жыл: Ресурстар
Пәні:

І. Ұйымдасыту кезең

ТОПҚА БӨЛУ . 5минут

Ұлы Отан соғысының батырлары бойынша топқа бөлінеді

Тілек шоғы: Бір - бірінің қолдарынан ұстап тұрып сағат тілі бағыты бойынша тілек айтады.

1-тасырма. Әр топқа 2 сұрақтан қойылады. 5минут

2- тасырма. Үй жұмысын сұрау 5минут

Дәптерлерін алмастыру.

3- тасырма. Жаңа сабаққа кіріспе 5 минут

Балалар, кімнің көңіл - күйі жақсы? Қол көтереміз!
- Кімнің достары бар?
- Бүгін сабақта не істейтінімізді кім біледі?
- Сабақта не істейтінімізді кім білмейді?
- Қазір назарларыңа шағын видеофильм ұсынамын. Назар қойып бақылаймыз.
- Шағын видеоклип бойынша сұраққа жауап берейік.
- Оқиға қай кезде болды?
- Құмырсқалар қалай жүрді?
- Құмырсқалар қанша қант тасыды?
- Олар қандай жәндіктер?
- Қанша уақыт еңбектенді?
- Қантты не үшін тасыды?
- Сендер өз жауаптарыңда қолданған сөздерді үстеу дейміз. Үстеу - іс - әрекеттің орнын, мөлшерін, мезгілін, мақсатын білдіретін сөз табы.

Мен бүгін ауылға жүремін. Жолаушылар ілгері жүріп кетті. Қарлығаш төмен ұшса, жаңбыр жауады. Үсен әдейі үндемеді. Айдын айтқанды тез ұғады.

Жаңа сабақ: Үстеу қашан? қайда? қалай? деген сұрақтара жауап береді. 4 -тасырма. 5 минут Төмендегі сөздерді етістіктермен тіркестіріп жазады. Былтыр, күндіз, төмен, кенеттен, лезде, жорта, жоғары. 5 -тасырма. «Сиқырлы қоржын» ребусты шешеді. Шешуіндегі сөзді қатыстырып сөйлем құрайды.

3минут. Әр топқа жұмбақ жасырамын. Үстеудің қай түрі екенін айтады.

Күндіз білінбейді

Түнде күлімдейді

Бес қаруы белінде

Самғап жүрер көгінде

Жасыл алма дөңгелек

Бақшада жатыр дөңгелеп

Сергіту жаттығуы. Үш топ қара өлең ұйқасын құрастырады.

5минут. Дәптермен жұмыс: 6-жаттығудағы сөйлемдерді көшіріп жазады. Қай сөзбен байланысқанын сызбамен көрсетеді

2минут: Себеттерге үстеулерді бөліп салу керек.

Қорытындылау. 5минут

Үйге тапсырма беру: 7-жаттығуды үйге орындап келуге тапсырамын.

Бағалау

Оқушының көңіл күйі

Бүгінгі сабақтан не алдыңыздар?

Әдебиеттік оқу:

1-топ

2-топ

3-топ Төлеген Тоқтаров

Сұрақтарға жауап береді

Жазда

Тез, жылдам

Көп

Ұзақ уақыт

Оқушылар сөйлемдерді сөйлем мүшесіне талдайды.

Ай

Бүркіт

қарбыз

18. 04. 2016 жыл:

стикерле

Постерлер; -Түрлі-түсті маркерлер;

Түрлі-түсті маркерлер;

СұрақТілек ағашы

Стикер

Жұмбақтар жинағы

Дәптер

Оқулық

Себеттің суреті

Бағалау тақтасы

стикер


Ұқсас жұмыстар
Үстеу
Үстеу туралы түсінік. 6-сынып
Аналар – асыл жандар жайлы
Үстеудің түрлерін ажырату
Ақша туралы
Үстеу туралы түсінік
Үстеу. 7 сынып
Төмендегі үстеулерге мағынасы жуық үстеулер тауып жаз
Кәсіби мемлекет тарауы
Қазақстанның астаналары. үстеулерді қайталау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz