Оқушыны және топты бағалау

Мерзімі:
20. 10. 2016
Мерзімі:: Мұғалімі:
20. 10. 2016: Утенова Сагида Кенжебаевна
Мерзімі:: Сыныбы:
20. 10. 2016: 3 «З»
Мерзімі:: Пәні:
20. 10. 2016: Математика
Мерзімі:: Тақырыбы:
20. 10. 2016: Көбейтуді және бөлуді тексеру
Мерзімі:: Мақсаты:
20. 10. 2016: Амалдардың керілігі негізінде көбейту мен бөлу амалдарын тексеру білігін қалыптастыру. Көбейту мен бөлу амалдарының компоненттерін табу білімі мен білігін қайталау. Іс-тәжірибеде есептеу техникасын дамыту.
Мерзімі:: Сілтеме:
20. 10. 2016: Оқулық, кеспе қағаздар, интерактивті тақта, электронды оқулық.
Мерзімі:: Әдісі:
20. 10. 2016: Түсіндіру, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, топтық жұмыс, жұптық жұмыстар.
Мерзімі:: Жүрісі:
20. 10. 2016:

Психологиялық дайындық:

Шырылдады қоңырау

Біз сабақты бастаймыз

Партамызға отырып

Өзара көз тастаймыз.

Табыс тілеп көзбенен

Жаңа білім алуға

Алға қадам аттаймыз.

Мерзімі:: Топқа бөлу:
20. 10. 2016:

Топқа бөлу үшін осы шақтағы жыл мезгілін қолднау.

Яғни, жапырақ, бұлт, және бидай суретін пайдалану.

Оқушылар аталған суреттерді таңдайды, бірдей сурет алғандар бір топ болады.

І топ - жапырақтар

ІІ топ - бұлттар

ІІІ топ - бидайлар

Мерзімі::

Өткен тақырыпты бекіту:

Үйге берілген тапсырманы пысықтау:

№9-есеп

20. 10. 2016:

Төрттен бір бөлік (Ширек)

-Санның төрттен бір бөлігін қалай табамыз?

Дәлелдеп бер.

(308-104) +275=479 700-(312+88) =300

-Санның төрттен бір бөлігін табу үшін 4-ке көбейту және бөлу кестесін пайдаланымыз

Мысалы : 4 см кесіндінің төрттен бір бөлігі 1 см ге тең.

(113+264) -130=247 218+(176+24) =41

4*5+46=66

(54-47) *4=28

Мерзімі:: Сұрақ-жауап:
20. 10. 2016:

Оқушылар өрнектің мәні дұрыс не бұрыс екенін қандай тәсіл арқылы тексеруге болады?

Жауап алу және толықтыру. Жаңа тақырыпты ашу.

Мерзімі:: Мағынаны тану:
20. 10. 2016:

Оқушылар қосындының мәнін азайту амалы арқылы, айырманың мәнін қосу арқылы тексеруді білеміз.

Енді бүгінгі тақырыбымызда біз көбейтуді және бөлуді тексеруді үйренеміз.

Ол үшін сызбанұсқаға назар аударайық!

Мерзімі:: Сызбанұсқа арқылы жаңа материалды түсіндіру:
20. 10. 2016:

№1

:3 *3

12 ? 2 ?

*3 :3

Мерзімі:: Жаңа ұғымды түсіндіру және оқушылар жалғастыру
20. 10. 2016:

№2

Үлгі:

12:3=4 10:2= 18:3= 14:2 36:4=

4*3=12 *2=10 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Мерзімі::

Тақтамен жұмыс:

Әр топтан екі оқушы

20. 10. 2016:

№3 Амалдарды орында және оларды тексер

4*8 9*2 4*9 3*8 3*4 2*6

14:7 21:3 16:4 32:4 10:5 28:4

Мерзімі:: Өзіндік жұмыс:
20. 10. 2016: №4 Бос орындарға тиісті сандарды қой:
Қосымша тапсырма:

Семантикалық картаны пайдалану.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Жауаптар

Тапсырма

4
см
28+а
0
Ұзындық бірлігі
Әріпті өрнек
1мен 0-дің көбейтіндісі
16 мен 4 тің көбейтіндісі
Қосымша тапсырма::
Семантикалық картаны пайдалану.ЖауаптарТапсырма4см28+а0Ұзындық бірлігіӘріпті өрнек1мен 0-дің көбейтіндісі16 мен 4 тің көбейтіндісі:
ЖауаптарТапсырма:
4:
см:
Қосымша тапсырма::
Семантикалық картаны пайдалану.ЖауаптарТапсырма4см28+а0Ұзындық бірлігіӘріпті өрнек1мен 0-дің көбейтіндісі16 мен 4 тің көбейтіндісі:
ЖауаптарТапсырма:
4:
см:
Қосымша тапсырма::
Семантикалық картаны пайдалану.ЖауаптарТапсырма4см28+а0Ұзындық бірлігіӘріпті өрнек1мен 0-дің көбейтіндісі16 мен 4 тің көбейтіндісі:
ЖауаптарТапсырма:
4:
см:
Қосымша тапсырма::
Семантикалық картаны пайдалану.ЖауаптарТапсырма4см28+а0Ұзындық бірлігіӘріпті өрнек1мен 0-дің көбейтіндісі16 мен 4 тің көбейтіндісі:
ЖауаптарТапсырма:
4:
см:

Күрделілігі жоғары тапсырма:

Топтық жұмыс

№10

Бірдей үш құймақты 4 балаға тең бөліп беру керек.

Шешуі:

1-бәліш 2-бәліш 3-бәліш

Күрделілігі жоғары тапсырма:Топтық жұмыс: Бақылауға арналған тапсырма:
№10Бірдей үш құймақты 4 балаға тең бөліп беру керек.Шешуі:1-бәліш 2-бәліш 3-бәліш:

№11 Тексер

16:2=8 15:3=5 28:4=8

20:4=4 18:3=6 12:3=4

Қай баған дұрыс?

Қай баған бұрыс?

Дұрыс жауабын атаңдар.

Күрделілігі жоғары тапсырма:Топтық жұмыс: Үй жұмысы:
№10Бірдей үш құймақты 4 балаға тең бөліп беру керек.Шешуі:1-бәліш 2-бәліш 3-бәліш: №8 (76бет)
Күрделілігі жоғары тапсырма:Топтық жұмыс: Қорыту:
№10Бірдей үш құймақты 4 балаға тең бөліп беру керек.Шешуі:1-бәліш 2-бәліш 3-бәліш:

Бағалау.

Оқушыны және топты бағалау.

Күрделілігі жоғары тапсырма:Топтық жұмыс: Кері байланыс:
№10Бірдей үш құймақты 4 балаға тең бөліп беру керек.Шешуі:1-бәліш 2-бәліш 3-бәліш:

Не білдім?

Не білемін?

Білгім келеді?


Ұқсас жұмыстар
Этнолингвистика
Электрондық кестелер. Кестелік процессордың терезе интерфейсі. Электрондық кестелердің негізгі ұғымдары
Демалыс үшін не қажет
Аралас сандарды бөлу
Тақырып Жыл мезгілдері
Бұлақ көрсең- көзін аш туралы ақпарат
Сайыстың шартымен таныстыру
Рационал сандар тарихынан
Жануарлардың көптүрлілігі. Сабақтың тақырыбы
Тік төртбұрыш тобы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz