Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыны және топты бағалау
Мерзімі:
20.10.2016
Мұғалімі:
Утенова Сагида Кенжебаевна
Сыныбы:
3 <<З>>
Пәні:
Математика
Тақырыбы:
Көбейтуді және бөлуді тексеру
Мақсаты:
Амалдардың керілігі негізінде көбейту мен бөлу амалдарын тексеру білігін қалыптастыру. Көбейту мен бөлу амалдарының компоненттерін табу білімі мен білігін қайталау. Іс-тәжірибеде есептеу техникасын дамыту.
Сілтеме:
Оқулық, кеспе қағаздар, интерактивті тақта, электронды оқулық.
Әдісі:
Түсіндіру, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, топтық жұмыс, жұптық жұмыстар.
Жүрісі:
Психологиялық дайындық:
Шырылдады қоңырау
Біз сабақты бастаймыз
Партамызға отырып
Өзара көз тастаймыз.
Табыс тілеп көзбенен
Жаңа білім алуға
Алға қадам аттаймыз.
Топқа бөлу:
Топқа бөлу үшін осы шақтағы жыл мезгілін қолднау.
Яғни, жапырақ, бұлт, және бидай суретін пайдалану.
Оқушылар аталған суреттерді таңдайды, бірдей сурет алғандар бір топ болады.
І топ - жапырақтар
ІІ топ - бұлттар
ІІІ топ - бидайлар
Өткен тақырыпты бекіту:
Үйге берілген тапсырманы пысықтау:
№9-есеп
Төрттен бір бөлік (Ширек)
-Санның төрттен бір бөлігін қалай табамыз?
Дәлелдеп бер.
(308-104)+275=479 700-(312+88) =300
-Санның төрттен бір бөлігін табу үшін 4-ке көбейту және бөлу кестесін пайдаланымыз
Мысалы : 4 см кесіндінің төрттен бір бөлігі 1 см ге тең.
(113+264)-130=247 218+(176+24) =41
4*5+46=66
(54-47)*4=28
Сұрақ-жауап:
Оқушылар өрнектің мәні дұрыс не бұрыс екенін қандай тәсіл арқылы тексеруге болады?
Жауап алу және толықтыру. Жаңа тақырыпты ашу.
Мағынаны тану:
Оқушылар қосындының мәнін азайту амалы арқылы , айырманың мәнін қосу арқылы тексеруді білеміз.
Енді бүгінгі тақырыбымызда біз көбейтуді және бөлуді тексеруді үйренеміз.
Ол үшін сызбанұсқаға назар аударайық!
Сызбанұсқа арқылы жаңа материалды түсіндіру:
№1
:3 *3
12 ? 2 ?
*3 :3
Жаңа ұғымды түсіндіру және оқушылар жалғастыру
№2
Үлгі:
12:3=4 10:2= 18:3= 14:2 36:4=
4*3=12 *2=10 ....... ....... .........
Тақтамен жұмыс:
Әр топтан екі оқушы
№3 Амалдарды орында және оларды тексер
4*8 9*2 4*9 3*8 3*4 2*6
14:7 21:3 16:4 32:4 10:5 28:4
Өзіндік жұмыс:
№4 Бос орындарға тиісті сандарды қой:
Қосымша тапсырма:
Семантикалық картаны пайдалану.
Жауаптар
Тапсырма
4
см
28+а
0
Ұзындық бірлігі
Әріпті өрнек
1мен 0-дің көбейтіндісі
16 мен 4 тің көбейтіндісі
Сергіту сәті:
Бір дегенде иілеміз
Екі дегенде шалқаямыз
Үш дегенде алақанды соғамыз
Төрт дегенде қол бұлғап
Бес дегенде отырамыз.
Топтық жұмыс:
№5-6 есептерді әр топқа бөліп беру.
Жапырақ тобы - №5 есептің 1-тапсырмасы
Шешуі:
35-25-(25-20)=5
Жауабы: қалды 5 кг
Бұлт тобы- № 5есептің
2-тапсырмасы
Шешуі: 63+24+(63+24)=174
Жауабы:174 гүлді аралады
Бидай тобы - № 6 тапсырма
Шешуі: 4*18-18=54
Жауабы: қалды 54 кг
Геометриялық мазмұнды жаттығулар:
Ені суреттегі шаршы қабырғасының ұзындығына тең, ал ұзындығы шаршының қабырғасының ұзындығынан 4 см артық тік төртбұрыш сыз. Шаршының және тіктөртбұрыштың периметрлерін тап.
3см
3см Р=3см*4
Р=12см
7см
3см Р=7см*2+3см*2
Р=20см
Күрделілігі жоғары тапсырма:
Топтық жұмыс
№10
Бірдей үш құймақты 4 балаға тең бөліп беру керек.
Шешуі:
1-бәліш 2-бәліш 3-бәліш
Бақылауға арналған тапсырма:
№11 Тексер
16:2=8 15:3=5 28:4=8
20:4=4 18:3=6 12:3=4
Қай баған дұрыс?
Қай баған бұрыс?
Дұрыс жауабын атаңдар.
Үй жұмысы:
№8 (76бет)
Қорыту:
Бағалау.
Оқушыны және топты бағалау.
Кері байланыс:
Не білдім?
Не білемін?
Білгім келеді?
20.10.2016
Мұғалімі:
Утенова Сагида Кенжебаевна
Сыныбы:
3 <<З>>
Пәні:
Математика
Тақырыбы:
Көбейтуді және бөлуді тексеру
Мақсаты:
Амалдардың керілігі негізінде көбейту мен бөлу амалдарын тексеру білігін қалыптастыру. Көбейту мен бөлу амалдарының компоненттерін табу білімі мен білігін қайталау. Іс-тәжірибеде есептеу техникасын дамыту.
Сілтеме:
Оқулық, кеспе қағаздар, интерактивті тақта, электронды оқулық.
Әдісі:
Түсіндіру, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, топтық жұмыс, жұптық жұмыстар.
Жүрісі:
Психологиялық дайындық:
Шырылдады қоңырау
Біз сабақты бастаймыз
Партамызға отырып
Өзара көз тастаймыз.
Табыс тілеп көзбенен
Жаңа білім алуға
Алға қадам аттаймыз.
Топқа бөлу:
Топқа бөлу үшін осы шақтағы жыл мезгілін қолднау.
Яғни, жапырақ, бұлт, және бидай суретін пайдалану.
Оқушылар аталған суреттерді таңдайды, бірдей сурет алғандар бір топ болады.
І топ - жапырақтар
ІІ топ - бұлттар
ІІІ топ - бидайлар
Өткен тақырыпты бекіту:
Үйге берілген тапсырманы пысықтау:
№9-есеп
Төрттен бір бөлік (Ширек)
-Санның төрттен бір бөлігін қалай табамыз?
Дәлелдеп бер.
(308-104)+275=479 700-(312+88) =300
-Санның төрттен бір бөлігін табу үшін 4-ке көбейту және бөлу кестесін пайдаланымыз
Мысалы : 4 см кесіндінің төрттен бір бөлігі 1 см ге тең.
(113+264)-130=247 218+(176+24) =41
4*5+46=66
(54-47)*4=28
Сұрақ-жауап:
Оқушылар өрнектің мәні дұрыс не бұрыс екенін қандай тәсіл арқылы тексеруге болады?
Жауап алу және толықтыру. Жаңа тақырыпты ашу.
Мағынаны тану:
Оқушылар қосындының мәнін азайту амалы арқылы , айырманың мәнін қосу арқылы тексеруді білеміз.
Енді бүгінгі тақырыбымызда біз көбейтуді және бөлуді тексеруді үйренеміз.
Ол үшін сызбанұсқаға назар аударайық!
Сызбанұсқа арқылы жаңа материалды түсіндіру:
№1
:3 *3
12 ? 2 ?
*3 :3
Жаңа ұғымды түсіндіру және оқушылар жалғастыру
№2
Үлгі:
12:3=4 10:2= 18:3= 14:2 36:4=
4*3=12 *2=10 ....... ....... .........
Тақтамен жұмыс:
Әр топтан екі оқушы
№3 Амалдарды орында және оларды тексер
4*8 9*2 4*9 3*8 3*4 2*6
14:7 21:3 16:4 32:4 10:5 28:4
Өзіндік жұмыс:
№4 Бос орындарға тиісті сандарды қой:
Қосымша тапсырма:
Семантикалық картаны пайдалану.
Жауаптар
Тапсырма
4
см
28+а
0
Ұзындық бірлігі
Әріпті өрнек
1мен 0-дің көбейтіндісі
16 мен 4 тің көбейтіндісі
Сергіту сәті:
Бір дегенде иілеміз
Екі дегенде шалқаямыз
Үш дегенде алақанды соғамыз
Төрт дегенде қол бұлғап
Бес дегенде отырамыз.
Топтық жұмыс:
№5-6 есептерді әр топқа бөліп беру.
Жапырақ тобы - №5 есептің 1-тапсырмасы
Шешуі:
35-25-(25-20)=5
Жауабы: қалды 5 кг
Бұлт тобы- № 5есептің
2-тапсырмасы
Шешуі: 63+24+(63+24)=174
Жауабы:174 гүлді аралады
Бидай тобы - № 6 тапсырма
Шешуі: 4*18-18=54
Жауабы: қалды 54 кг
Геометриялық мазмұнды жаттығулар:
Ені суреттегі шаршы қабырғасының ұзындығына тең, ал ұзындығы шаршының қабырғасының ұзындығынан 4 см артық тік төртбұрыш сыз. Шаршының және тіктөртбұрыштың периметрлерін тап.
3см
3см Р=3см*4
Р=12см
7см
3см Р=7см*2+3см*2
Р=20см
Күрделілігі жоғары тапсырма:
Топтық жұмыс
№10
Бірдей үш құймақты 4 балаға тең бөліп беру керек.
Шешуі:
1-бәліш 2-бәліш 3-бәліш
Бақылауға арналған тапсырма:
№11 Тексер
16:2=8 15:3=5 28:4=8
20:4=4 18:3=6 12:3=4
Қай баған дұрыс?
Қай баған бұрыс?
Дұрыс жауабын атаңдар.
Үй жұмысы:
№8 (76бет)
Қорыту:
Бағалау.
Оқушыны және топты бағалау.
Кері байланыс:
Не білдім?
Не білемін?
Білгім келеді?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz