Оқушыны және топты бағалау

Психологиялық дайындық:
Шырылдады қоңырау
Біз сабақты бастаймыз
Партамызға отырып
Өзара көз тастаймыз.
Табыс тілеп көзбенен
Жаңа білім алуға
Алға қадам аттаймыз.
Топқа бөлу үшін осы шақтағы жыл мезгілін қолднау.
Яғни, жапырақ, бұлт, және бидай суретін пайдалану.
Оқушылар аталған суреттерді таңдайды, бірдей сурет алғандар бір топ болады.
І топ - жапырақтар
ІІ топ - бұлттар
ІІІ топ - бидайлар
Өткен тақырыпты бекіту:
Үйге берілген тапсырманы пысықтау:
№9-есеп
Төрттен бір бөлік (Ширек)
-Санның төрттен бір бөлігін қалай табамыз?
Дәлелдеп бер.
(308-104) +275=479 700-(312+88) =300
-Санның төрттен бір бөлігін табу үшін 4-ке көбейту және бөлу кестесін пайдаланымыз
Мысалы : 4 см кесіндінің төрттен бір бөлігі 1 см ге тең.
(113+264) -130=247 218+(176+24) =41
4*5+46=66
(54-47) *4=28
Оқушылар өрнектің мәні дұрыс не бұрыс екенін қандай тәсіл арқылы тексеруге болады?
Жауап алу және толықтыру. Жаңа тақырыпты ашу.
Оқушылар қосындының мәнін азайту амалы арқылы, айырманың мәнін қосу арқылы тексеруді білеміз.
Енді бүгінгі тақырыбымызда біз көбейтуді және бөлуді тексеруді үйренеміз.
Ол үшін сызбанұсқаға назар аударайық!
№1
:3 *3
12 ? 2 ?
*3 :3
№2
Үлгі:
12:3=4 10:2= 18:3= 14:2 36:4=
4*3=12 *2=10 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Тақтамен жұмыс:
Әр топтан екі оқушы
№3 Амалдарды орында және оларды тексер
4*8 9*2 4*9 3*8 3*4 2*6
14:7 21:3 16:4 32:4 10:5 28:4
Семантикалық картаны пайдалану.
Жауаптар
Тапсырма
Күрделілігі жоғары тапсырма:
Топтық жұмыс
№10
Бірдей үш құймақты 4 балаға тең бөліп беру керек.
Шешуі:
1-бәліш 2-бәліш 3-бәліш
№11 Тексер
16:2=8 15:3=5 28:4=8
20:4=4 18:3=6 12:3=4
Қай баған дұрыс?
Қай баған бұрыс?
Дұрыс жауабын атаңдар.
Бағалау.
Оқушыны және топты бағалау.
Не білдім?
Не білемін?
Білгім келеді?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz