Балықтарды қорғау

Биология (Информатика): Биология (Информатика)
Сыныбы:7 Оқушы саны:14Күні: Қатысқаны:14:

Сыныбы:7 Оқушы саны:14

Күні: Қатысқаны:14

Биология (Информатика): Тақырыбы:
Сыныбы:7 Оқушы саны:14Күні: Қатысқаны:14: Балықтардың кәсіптік маңызы, негізгі топтары:Балықтар байлығын үнемді пайдалану, оларды қорғау және көбейту.
Биология (Информатика): Жалпы мақсат:
Сыныбы:7 Оқушы саны:14Күні: Қатысқаны:14: Балықтардың кәсіптік маңызы, оларды қорғау және көбейту туралы біліммен таныстық.
Биология (Информатика): Әдіс-тәсілдер:
Сыныбы:7 Оқушы саны:14Күні: Қатысқаны:14: Джигсо, синквейн, фрэйер, перфокарта, семантикалық карта, терминдер кабинеті, ерекшілікті тап, белгілер сөйледі, . шығу парағы
Биология (Информатика): Оқыту нәтижелері:
Сыныбы:7 Оқушы саны:14Күні: Қатысқаны:14:
  • Балықтың кәсіптік маңызы туралы теориялық білім қалыптасады;
  • Кәсіптік балықтар түрлерін біледі;
  • Балықтың қолдан көбейту және оларды қорғау туралы біліммен танысады;
Биология (Информатика): Ресурстар
Сыныбы:7 Оқушы саны:14Күні: Қатысқаны:14: Оқулық, таратпалар, акт құралдары
Биология (Информатика): Сабақ барысы:
Сыныбы:7 Оқушы саны:14Күні: Қатысқаны:14: Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Бағалау:
Биология (Информатика):

Ұйымдастыру

2 мин

Ой қозғау:

3 мин

Сыныбы:7 Оқушы саны:14Күні: Қатысқаны:14:
  • Сыныпты түгендеу;
  • Сынып тазалығы;
  • Сыныпты топқа бөлу:

Балықтардың түрлері : сазан, шортан, тұқы бойынша.

1 тапсырма:

Трек сөздер таратады.

Кезекші хабрлама жасайды, мұғалім нұсқауы бойынша топқа бөлінеді.

Трек сөздерді пайдаланып ертегі құрастырады, сабақ тақырыбын ашады.

Уылдырық
Биология (Информатика):

Үй тапсырмасын сұрау

10 мин

Сыныбы:7 Оқушы саны:14Күні: Қатысқаны:14:

2 тапсырма:

Жұптық жұмыс:

1 жұп: Балықтар туралы жалпы мағлұмат - Синквейн әдісі

2 жұп: Шеміршекті және сүйекті балықтардың ішкі құрылысынң салыстырмалы кестесін толтыру - семантикалық карта

3 жұп: Балықтардың көбеюі - фрэйер әдісі

4 жұп: Балықтарды зерттеудегі терминдерді талдау - терминдер кабинеті

5 жұп: Шеміршекті балықтар отрядын салыстыру - салыстыру картасы

6 жұп: Балықтардың ішкі құрылысын салыстыру- перфокарта

7 жұп: Викториналық сұрақтар

Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша жұптық жұмыстар орындайды, сыныпқа баяндайды.
Дернәсіл
Биология (Информатика):

Жаңа сабақ

15 мин

Сергіту сәті:

Сыныбы:7 Оқушы саны:14Күні: Қатысқаны:14:

3 тапсырма:

1 топ: Балықтың кәсіптік маңызы

(Слайдпен жұмыс)

2 топ: Балықтарды көбейту

3 топ: Балықтарды қорғау

Видеоролик көрсетілімі (жергілікті жердегі балық кәсібі)

4 тапсырма:

Балықтың жасын анықтау

Джигсо әдісі бойынша оқулықпен жеке жұмыс жасайды, топта талқылайды, сыныпқа баяндайды.

Балық қабыршағын пайдаланып жасын анықтайды.

Шабақ
Биология (Информатика):

Түйін

10 мин

Сыныбы:7 Оқушы саны:14Күні: Қатысқаны:14:

4 тапсырма:

Paint бағдарламасын пайдаланып балықтың кәсіптік маңызын ашатын белгілер салу.

Компьютерде жеке жұмыс жасайды. Дайындаған белгілері бойынша жаңа тақырыпқа түйін шығарады.
Сазан
Биология (Информатика):

Бағалау

1 мин

Сыныбы:7 Оқушы саны:14Күні: Қатысқаны:14: Журналға қортынды баға қойылады.
Бағалау парақтарын толтырады.
Биология (Информатика):

Үйге тапсырма

1 мин

Сыныбы:7 Оқушы саны:14Күні: Қатысқаны:14:

5 тапсырма:

1 . Тақырыпты оқу

2. «Қалдықсыз технология» балық қабыршақтарын пайдаға асыру технологиясы туралы ізденіп келу.

Күнделікке үй тапсырмасын жазады
Биология (Информатика):

Рефлексия

3 мин

Сыныбы:7 Оқушы саны:14Күні: Қатысқаны:14:

Шығу парағы

Бас -

Қол -

Жүрек -

Шығу прақтарын толтырады.

Ұқсас жұмыстар
Балықтардың кәсіптік маңызы. кәсіптік балықтардың негізгі топтары
Стикермен диалог
Шеміршекті балықтар
Тақырып Балықтар
Балықтар
Балықтардың көбеюі
Сүйекті балықтардың құрылысы және тіршілік әрекеті. 7 сынып
Қабыршақты балықтарды өңдеу және қуыру
Балықтарға жалпы сипаттама
Сүйекті балықтар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz