Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мұғалімнің есімі
Сабақ: Менің мектебім
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің есімі: Сеитова Гүлжанар Тойбекқызы
СЫНЫП: 1 сынып
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)
Тыңдалым: Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну.
Оқылым: Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар "кім? не? қандай? қанша?" қою.
Жазылым: Мұғалімнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған тыңдау, көру материалдары бойынша заттардың таныс атауларын жазу.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
* Оқушылардың барлығы сөздерді аударады, жаңа сөздердің мағынасын түсінеді, сәйкестендіреді, оқиды,
Оқушылардың басым бөлігі:
* Оқушылардың көбі сұрақтар құрастырады, салыстырады, көрсетеді,"әңгімелейді
Кейбір оқушылар:
* Оқушылардың кейбіреулері өзінің мектебі туралы айта алады, алған білімін көрсетеді
Тілдік мақсат
Оқушылар:
* Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсінеді.
* Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар "кім? не? қандай? қанша?" қоя алады.
* Мұғалімнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған тыңдау, көру материалдары бойынша заттардың таныс атауларын жаза алады
Жоспар
Жоспар-ланған
уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
2 минут
1 минут
3 минут
Ұйымдастыру кезеңі. Топқа бөлу.
Сынып оқушыларын үш топқа бөлу мақсатында 3 түрлі стикер таратылады. Оқушылар стикердің түсімен топқа бөлінеді.
I. Қызығушылықты ояту. Шаттық шеңбері
Қуан, шаттан, алақай!
Қуанатын күн келді!
Күліп шықты күн бүгін!
Қайырлы таң! Қайырлы күн!
Кіріспе: "Миға шабуыл"
1. Жаңа сөздермен жұмыс: (жаңа сөздерге байланысты суреттер көрсету, түсіндіру)
Аула - двор
Сынып - класс
стикерлер
суреттер
Ортасы
7 минут
10 минут
2 минут
10 минут
5 минут
1 тапсырма Суретке қара, тыңда, қайтала. ТКО (жеке жұмыс)
Сурет бойынша жұмыс:
- суретте кімдер, нелер бейнеленген?
- мектеп неше қабатты?
- мектеп қандай?
Ойлау деңгейлері
Бағалау критерийлері
Білу
Түсіну
- жаңа сөздерді есінде сақтайды, мағынасын түсінеді, сурет бойынша атайды
Қолдану
-сурет бойынша сұрақтарға жауап береді,сипаттап айтады
Қ.Б.: Смайликтер арқылы
Бағалау критерийлері
Дескрипторлар
- жаңа сөздерді есінде сақтайды, мағынасын түсінеді.
-сурет бойынша атайды
-сурет бойынша сұрақтарға жауап береді, сипаттап айтады
- суреттегі жаңа сөздерді атай алады, суреттен мектеп, аула, сыныпты, оқушыларды көрсете алады;
- мектепті сипаттап айта алады
2 тапсырма Тыңда, қайтала
есік
Кластер жасау "Қос құты" (топтық жұмыс)сынып
тақта
мектеп
оқушы
мұғалім
аула
Әр топ өзінің жасаған кластерін қорғайды (мектепке қатысты сөздерді атайды)
Қ.Б.: топпен бағалау "Бас бармақ"
Сергіту сәті: Бейнеролик "Аю"
Мұғалімнің қимыл-әрекеттерін қайталау арқылы орындайды.
3 тапсырма Деңгейлік тапсырмалар (жеке жұмыс дәптерде орындайды)
Мәтін
Мынау менің мектебім. Менің мектебім үлкен. Мынау - аула. Мынау - сынып. Мектеп екі қабатты.
1 деңгей
Мәтінді түсініп оқы, таныс емес сөздерді тап.
2 деңгей
Жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастыр жаз
3 деңгей
Сұрақтарға жауап беріңіз
- мектеп қандай?
- мектеп неше қабатты
- мектепте не бар?
Қ.Б.: Өзін-өзі бағалау "Инсерт" (Мен білемін, мен білдім, мен білгім келеді)
4 тапсырма Сәйкестендір: Топпен жұмыс.
Екі қабатты
Үш қабатты
Төрт қабатты
Қ.Б.: .: Смайликтер арқылы
интерактив-ті тақта
смайликтер
ватман, маркерлер
бейнеролик
кеспе қағаздары
бағалау парағы
кеспе қағаздары
Аяқталуы
5 минут
Кері байланыс:"Сәлемдеме жіберіңіз"
- Сенің мектебің қандай? ?
- Мектеп неше қабатты?
-Мектепте нелер бар?
- Мына сөздерді аудар: школа, класс, двор
- мектептің ауласында кім бар?
- қабат сөзін аудар
сандықша,
кеспе қағаздары
Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
* Көбірек қолдау
суретте көрсетілген сөздерді көрсету
* Біршама қолдау
қима қағаздары бар сөздерді ұсыну
* Болмашы қолдау
Мектеп тақырыбына қатысты суреттер ұсыну
* Бас бармақ
бас бармақты жоғары не төмен көрсету арқылы
* Өзін-өзі бағалау "Инсерт"
Мен білемін
Мен білдім
Мен білгім келеді
* смайликтер арқылы
АКТ - есте сақтау қабілеті дамиды
Құндылықтардағы байланыс - мектепке деген құрмет сезімі оянады, мектеп құралдарын ұқыпты ұстауға үйренеді.
Пәнаралық байланыс:
орыс тілі - мектеп тақырыбына қатысты сөздерді аударады.
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысбы болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің есімі: Сеитова Гүлжанар Тойбекқызы
СЫНЫП: 1 сынып
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)
Тыңдалым: Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну.
Оқылым: Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар "кім? не? қандай? қанша?" қою.
Жазылым: Мұғалімнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған тыңдау, көру материалдары бойынша заттардың таныс атауларын жазу.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
* Оқушылардың барлығы сөздерді аударады, жаңа сөздердің мағынасын түсінеді, сәйкестендіреді, оқиды,
Оқушылардың басым бөлігі:
* Оқушылардың көбі сұрақтар құрастырады, салыстырады, көрсетеді,"әңгімелейді
Кейбір оқушылар:
* Оқушылардың кейбіреулері өзінің мектебі туралы айта алады, алған білімін көрсетеді
Тілдік мақсат
Оқушылар:
* Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсінеді.
* Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар "кім? не? қандай? қанша?" қоя алады.
* Мұғалімнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған тыңдау, көру материалдары бойынша заттардың таныс атауларын жаза алады
Жоспар
Жоспар-ланған
уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
2 минут
1 минут
3 минут
Ұйымдастыру кезеңі. Топқа бөлу.
Сынып оқушыларын үш топқа бөлу мақсатында 3 түрлі стикер таратылады. Оқушылар стикердің түсімен топқа бөлінеді.
I. Қызығушылықты ояту. Шаттық шеңбері
Қуан, шаттан, алақай!
Қуанатын күн келді!
Күліп шықты күн бүгін!
Қайырлы таң! Қайырлы күн!
Кіріспе: "Миға шабуыл"
1. Жаңа сөздермен жұмыс: (жаңа сөздерге байланысты суреттер көрсету, түсіндіру)
Аула - двор
Сынып - класс
стикерлер
суреттер
Ортасы
7 минут
10 минут
2 минут
10 минут
5 минут
1 тапсырма Суретке қара, тыңда, қайтала. ТКО (жеке жұмыс)
Сурет бойынша жұмыс:
- суретте кімдер, нелер бейнеленген?
- мектеп неше қабатты?
- мектеп қандай?
Ойлау деңгейлері
Бағалау критерийлері
Білу
Түсіну
- жаңа сөздерді есінде сақтайды, мағынасын түсінеді, сурет бойынша атайды
Қолдану
-сурет бойынша сұрақтарға жауап береді,сипаттап айтады
Қ.Б.: Смайликтер арқылы
Бағалау критерийлері
Дескрипторлар
- жаңа сөздерді есінде сақтайды, мағынасын түсінеді.
-сурет бойынша атайды
-сурет бойынша сұрақтарға жауап береді, сипаттап айтады
- суреттегі жаңа сөздерді атай алады, суреттен мектеп, аула, сыныпты, оқушыларды көрсете алады;
- мектепті сипаттап айта алады
2 тапсырма Тыңда, қайтала
есік
Кластер жасау "Қос құты" (топтық жұмыс)сынып
тақта
мектеп
оқушы
мұғалім
аула
Әр топ өзінің жасаған кластерін қорғайды (мектепке қатысты сөздерді атайды)
Қ.Б.: топпен бағалау "Бас бармақ"
Сергіту сәті: Бейнеролик "Аю"
Мұғалімнің қимыл-әрекеттерін қайталау арқылы орындайды.
3 тапсырма Деңгейлік тапсырмалар (жеке жұмыс дәптерде орындайды)
Мәтін
Мынау менің мектебім. Менің мектебім үлкен. Мынау - аула. Мынау - сынып. Мектеп екі қабатты.
1 деңгей
Мәтінді түсініп оқы, таныс емес сөздерді тап.
2 деңгей
Жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастыр жаз
3 деңгей
Сұрақтарға жауап беріңіз
- мектеп қандай?
- мектеп неше қабатты
- мектепте не бар?
Қ.Б.: Өзін-өзі бағалау "Инсерт" (Мен білемін, мен білдім, мен білгім келеді)
4 тапсырма Сәйкестендір: Топпен жұмыс.
Екі қабатты
Үш қабатты
Төрт қабатты
Қ.Б.: .: Смайликтер арқылы
интерактив-ті тақта
смайликтер
ватман, маркерлер
бейнеролик
кеспе қағаздары
бағалау парағы
кеспе қағаздары
Аяқталуы
5 минут
Кері байланыс:"Сәлемдеме жіберіңіз"
- Сенің мектебің қандай? ?
- Мектеп неше қабатты?
-Мектепте нелер бар?
- Мына сөздерді аудар: школа, класс, двор
- мектептің ауласында кім бар?
- қабат сөзін аудар
сандықша,
кеспе қағаздары
Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
* Көбірек қолдау
суретте көрсетілген сөздерді көрсету
* Біршама қолдау
қима қағаздары бар сөздерді ұсыну
* Болмашы қолдау
Мектеп тақырыбына қатысты суреттер ұсыну
* Бас бармақ
бас бармақты жоғары не төмен көрсету арқылы
* Өзін-өзі бағалау "Инсерт"
Мен білемін
Мен білдім
Мен білгім келеді
* смайликтер арқылы
АКТ - есте сақтау қабілеті дамиды
Құндылықтардағы байланыс - мектепке деген құрмет сезімі оянады, мектеп құралдарын ұқыпты ұстауға үйренеді.
Пәнаралық байланыс:
орыс тілі - мектеп тақырыбына қатысты сөздерді аударады.
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысбы болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz