Мұғалімнің есімі

Сабақ: Менің мектебім
Мектеп:
Сабақ:Менің мектебім: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің есімі: Сеитова Гүлжанар Тойбекқызы
Сабақ:Менің мектебім: СЫНЫП: 1 сынып
Мектеп:: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ:Менің мектебім: Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)
Мектеп::

Тыңдалым: Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну.

Оқылым: Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар "кім? не? қандай? қанша?" қою.

Жазылым: Мұғалімнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған тыңдау, көру материалдары бойынша заттардың таныс атауларын жазу.

Сабақ:Менің мектебім: Сабақ мақсаттары
Мектеп:: Барлық оқушылар:
Сабақ:Менің мектебім:
  • Оқушылардың барлығы сөздерді аударады, жаңа сөздердің мағынасын түсінеді, сәйкестендіреді, оқиды,
Сабақ:Менің мектебім: Оқушылардың басым бөлігі:
Сабақ:Менің мектебім:
  • Оқушылардың көбі сұрақтар құрастырады, салыстырады, көрсетеді, "әңгімелейді
Сабақ:Менің мектебім: Кейбір оқушылар:
Сабақ:Менің мектебім:
  • Оқушылардың кейбіреулері өзінің мектебі туралы айта алады, алған білімін көрсетеді
Сабақ:Менің мектебім: Тілдік мақсат
Мектеп::

Оқушылар:

  • Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсінеді.
  • Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар "кім? не? қандай? қанша?" қоя алады.
  • Мұғалімнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған тыңдау, көру материалдары бойынша заттардың таныс атауларын жаза алады
Сабақ:Менің мектебім: Жоспар
Сабақ:Менің мектебім:

Жоспар-ланған

уақыт

Мектеп:: Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Сабақ:Менің мектебім:

Басталуы

2 минут

1 минут

3 минут

Мектеп::

Ұйымдастыру кезеңі. Топқа бөлу.

Сынып оқушыларын үш топқа бөлу мақсатында 3 түрлі стикер таратылады. Оқушылар стикердің түсімен топқа бөлінеді.

I. Қызығушылықты ояту . Шаттық шеңбері

Қуан, шаттан, алақай!

Қуанатын күн келді!

Күліп шықты күн бүгін!

Қайырлы таң! Қайырлы күн!

Кіріспе: "Миға шабуыл"

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20160606_132831.jpg C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20160606_132746.jpg C:\Users\User\Desktop\жаңартылған бағдарлама\Курс 16.05-10.06Аккайын материалдары\рефлексиялар\рефлексия-слайд\untitled[1].jpg 1. Жаңа сөздермен жұмыс: (жаңа сөздерге байланысты суреттер көрсету, түсіндіру)

Аула - двор

Сынып - класс

стикерлер

суреттер

Сабақ:Менің мектебім:

Ортасы

7 минут

10 минут

2 минут

10 минут

5 минут

Мектеп::

1 тапсырма Суретке қара, тыңда, қайтала. ТКО (жеке жұмыс)

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20160606_132901.jpg

Сурет бойынша жұмыс:

- суретте кімдер, нелер бейнеленген?

- мектеп неше қабатты?

- мектеп қандай?

:
:
:
:

C:\Users\User\Documents\ресурсы\смайлики\3.jpg C:\Users\User\Documents\ресурсы\смайлики\6-1.jpg C:\Users\User\Documents\ресурсы\смайлики\6.jpg Қ. Б. : Смайликтер арқылы

:
:

2 тапсырма Тыңда, қайтала

Кластер жасау "Қос құты" (топтық жұмыс)

Әр топ өзінің жасаған кластерін қорғайды (мектепке қатысты сөздерді атайды)

Қ. Б. : топпен бағалау "Бас бармақ"

Сергіту сәті: Бейнеролик "Аю"

Мұғалімнің қимыл-әрекеттерін қайталау арқылы орындайды.

3 тапсырма Деңгейлік тапсырмалар (жеке жұмыс дәптерде орындайды)

Мәтін

Мынау менің мектебім. Менің мектебім үлкен. Мынау - аула. Мынау - сынып. Мектеп екі қабатты.

1 деңгей

Мәтінді түсініп оқы, таныс емес сөздерді тап.

2 деңгей

Жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастыр жаз

3 деңгей

Сұрақтарға жауап беріңіз

- мектеп қандай?

- мектеп неше қабатты

- мектепте не бар?

Қ. Б. : Өзін-өзі бағалау "Инсерт" (Мен білемін, мен білдім, мен білгім келеді)

4 тапсырма Сәйкестендір: Топпен жұмыс.

Екі қабатты C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20160606_155604.jpg

Үш қабатты C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20160606_155612.jpg

Төрт қабатты C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20160606_155608.jpg

C:\Users\User\Documents\ресурсы\смайлики\6.jpg C:\Users\User\Documents\ресурсы\смайлики\6-1.jpg C:\Users\User\Documents\ресурсы\смайлики\3.jpg Қ. Б. : . : Смайликтер арқылы

Ойлау деңгейлері
Бағалау критерийлері

Білу

Түсіну

- жаңа сөздерді есінде сақтайды, мағынасын түсінеді, сурет бойынша атайды
Қолдану
-сурет бойынша сұрақтарға жауап береді, сипаттап айтады
Бағалау критерийлері
Дескрипторлар

- жаңа сөздерді есінде сақтайды, мағынасын түсінеді.

-сурет бойынша атайды

-сурет бойынша сұрақтарға жауап береді, сипаттап айтады

- суреттегі жаңа сөздерді атай алады, суреттен мектеп, аула, сыныпты, оқушыларды көрсете алады;

- мектепті сипаттап айта алады

интерактив-ті тақта

смайликтер

ватман, маркерлер

бейнеролик

кеспе қағаздары

бағалау парағы

кеспе қағаздары

Сабақ:Менің мектебім:
Мектеп::
Сабақ:Менің мектебім:
Мектеп::
Сабақ:Менің мектебім:
Мектеп::
Сабақ:Менің мектебім:
Мектеп::
Сабақ:Менің мектебім:
Мектеп::
Сабақ:Менің мектебім:

Аяқталуы

5 минут

Мектеп::

Кері байланыс:"Сәлемдеме жіберіңіз"

- Сенің мектебің қандай? ?

- Мектеп неше қабатты?

-Мектепте нелер бар?

- Мына сөздерді аудар: школа, класс, двор

- мектептің ауласында кім бар?

C:\Users\User\Desktop\images.jpg - қабат сөзін аудар

сандықша,

кеспе қағаздары

Сабақ:Менің мектебім: Қосымша ақпарат

Ұқсас жұмыстар
Моңғол мемлекетінің құрылуы
Сын есімнің емлесі
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың әдісі
Әбу насыр әл фараби туралы деректер
Қазақтың қос жұлдызы (Әлия мен Мәншүк)
Сұрақ белгі
Абайдың қарасөздері
Оқушыларға өлеңді мәнерлеп оқыту
Абай құнанбаев
Сабақ мақсаттары. Кері байланыс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz