Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сөздерді оқиық

Қызылорда облысы, Арал қаласы
"№83 орта мектебі " КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Саягулова Мирамкуль Ерболатовна
Еңбек өтілі: 3 жыл

Бекітемін: Ж.Аралбаева 62-бет
Пәні: Сауат ашу
Күні: 31.01.2017 жыл
Сынып: 1 <<в >>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме.)
2.9 Дыбыс пен әріпті тану және ажырату.
2.1 Оқу түрлерін қолдану.
2.5 Мәтін бойынша сұрақ қоя білу және жауап бере білу.
1.1.9.1 Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.

Сабақтың мақсаттары:
Барлық оқушы: Б б дыбысы мен әрпінің дауыссыз екенін біледі және жазады.
Басым бөлігі: Б дыбысы мен әрпіне байланысты сөз, сөйлем құрастырады.
-Кейбір оқушы: Дыбыстық-буындық талдау жасап, мәтінмен жұмыс жасайды.
Мәнмәтін
Бесінші бөлім оқушының табиғат, саяхат туралы әңгімелеуіне мүмкіндік береді. Саяхат туралы фильм көру, шығармалармен танысу арқылы әр түрлі тақырыптағы әңгімені жоспарлайды және жазады. Мұғалім белсенді тілдік ортаның құрылуын мүмкін ететін тыңдалым және айтылым, оқылым, жазылым тапсырма үлгілерін қолдана алады.
Ойлау деңгейлерінің дағдылары
Білу, түсіну, қолдану.
Бағалау критерийі
Білім алушы:
-Б б дыбысы мен әрпін біледі және жазады.
-Берілген буындардан сөз құрастырады.
-Берілген мәтінді тізбектей оқиды.
Берілген сызбадан диалогты ролге бөліп оқиды.
Құндылықтарды дарыту
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс
Дүниетану, өмірмен байланыс
АКТ қолдану дағдылары
Интерактивті тақта
Осыған дейін меңгерілген білім: Б б дыбысы мен әрпін біледі. Дауыссыз дыбыс екендігін ажыратып алады. Бб дыбысына байланыстырып сөздер айтады.

Жоспарланған уақыт
Жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Ширату
3 минут

Сабақтың ортасы
5 минут
Ширату
: Видеоролик <<Сауат ашу әлеміне саяхат>>
- Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп сауат ашу әлеміне саяхатқа аттанайық!
Слайд: Өткен сабақты пысықтау. Артығын тап. Өзен, көл, теңіз, шөл, дала, кітап. Не себепті?
Білім алушылар біз өткен сабақтарда білімімізді дыбыс және әріппен толықтырдық.
Әрине, Пп дыбысы мен әрпі.

Ұжымдық жұмыс. Біз балдырған баламыз,
Бестік болар бағамыз.
Білім, білік, бағдармен
Білімді болып барамыз.
Білім алушылар: сөздердің бәрі қандай дыбыс пен әріптен құралып тұр. Әрине, Бб дыбысы мен әрпі.
1- топ <<Бата>> 2 - топ <<Бота>> 3 - топ <<Бала>> 4- топ <<Бақа>>. Стикерді білім алушылар отырған орындықтың артына жабыстырып, топ көшбасшысын айқындап аламыз.
Бб дыбысы және әрпімен таныстырамын. Бб дауыссыз екенін, оның сөз басында, ортасында келу үлгілерін көрсетіп, таңбасын үйретемін. Ауада жаздырамын. Білім алушылар қызыл, көк шаршыны көрсетеді. (видеоролик)
<<Тоңазытқыш>> әдісі. Сабақ барысында орындалатын әс-әрекет жазылады.
Бақбақ сөзіне дыбыстық-буындық талдау жасатамын.
Бақбақ - одуванчик - dandelion дәрілік шөп. 50 түрі бар.

Ширату

3 минут

7 минут

2 минут

9 минут

1 минут

5 минут

5 минут

Топтық жұмыс:
Топтық жұмыс: (1 мин) Таймерге қойылады.
1 топ <<Бата>> тобы: Бб дыбысы мен әрпіне байланысты топтағы білім алушылар буыннан сөздер құрастырады.
2 топ <<Бала>> тобы: Ботақан, бата сөзіне буындық- дыбыстық талдау жасайды.
3- топ <<Бота>> тобы: Бб дыбысы мен әрпіне берілген сөздерден сөйлем құрастырады.
4-топ <<Бақа>> тобы: Бб дыбысы мен әрпіне байланысты сөйлемнен мәтін құрастырады.

Топ бірін-бірі смайликпен бағалайды.
Оқулықпен жұмыс:
Суретке назар аудару. Суретпен буындарды, сөздерді байланыстыру. 1. Сөздерді оқиық. 1 ба буын сөзден екі сөз жасалып тұр. Бақа, балық.
Көрік-2 мағына береді. Айтылуы бір, мағынасы басқа мәндес сөздер. 1.Көрік- адамның бет - әлпеті. 2. Көрік- ұстаның шоқ үрлейтін құралы.
Сергіту
Видеоролик <<Қара жорға>>
Жеке жұмыс: Хормен, тізбектей, тұтастай оқыту.
№1. Оқылым. Бор неден жасалады?
Оқулықта берілген сөздерді буындап, тұтастай оқу білігін бағалауды ұйымдастырамын.
Бор жылы климат жағдайында тұзд. қалыпты теңіздерде ондаған м-ден жүздеген м-ге дейінгі тереңдіктерде тұнады. Геосинклинальдік аймақтарда Бордың шөгінділері қатайып, әктасқа айналады.
Дескриптор:
Берілген сөзді буындап, тұтастай оқиды.
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.
Бордың неден жасалатынын біледі.
ҚБ: <<Бармақпен бағалау>>.

Жұптық жұмыс:
№2 Берілген сұрақтың жауабын сызбаға қарап болжа. Диалогті сыныптасыңмен рөлге бөліп оқы. Кестедегі сөздерді оқытуды жүзеге асырамын. Рөлге бөліп оқытамын.
Оқулықта берілген сұрақтар бойынша іздену жұмыстарын жүргіземін. Берілген сұрақтың жауабын сызбаға қарап болжатамын. Оқушыларға жұптық жұмыс жасатып, диалогті оқытамын.
(МК; Ж; Қ) Берілген сұрақтың жауабын сызбаға қарап болжау білігін бағалау.
Дескриптор:
-
Қол- бұлшық еттерін қалыптастыру мақсатында №3 жұмыс дәптерін жазу.
Қалыптастырушы бағалау. 62 бет

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Видео
Сабақтың соңы
5 минут

Мұғалімнің қорытндылауы, смайликтерді санау. Көр смайлик алған оқушыны мадақтау.
Рефлексия:

Бармақпен бағалау
Дифференциация - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Бақылау
Сабақтың мақсатына жеттім бе?
Оқушылар не үйренді?
Ынтымақтастық атмосферасы қандай болды?
Оқушылар арасындағы деференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды болды ма?
Жоспарланған уақытты ұстандым ба?
Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен?

Қорытынды бағалау
Сабақтың ең ұтымды кезеңдері.
1.
2.
Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт.
1.
2.
Келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей осы сабақтан сынып және жеке оқушылар жайлы не білдім?

Ұқсас жұмыстар
Тақырып Ж ж дыбысы мен әрпі
Төрт түлік атасы
І дыбысы
Жазған хаттарымызды оқиық
Өлеңдегі жоқ сөздерді тауып өлең құрастыру
Ш дыбысы және ш әрпі
Сабақтың түрі. Тренинг сабақ
С дыбысы мен әрпі туралы
Біздің отбасымыз
Әліппе оқулығынан алған білімдері –барлық білім-ілімнің бастамасы екенін түсіндіру
Пәндер