Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қазақ тілі қандай тіл
Алматы облысы
Іле ауданы
Боралдай кенті
№17 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Қалиева Гүлзира Ахметкәрімқызы
Сабақтың тақырыбы: <<Қорытынды сабақ>> сабақ жоспары
Сыныбы: 9 <<Б>>
Қазақ тілі
Уақыты: 9.12.2016ж
Кабинет:
Мұғалім:
Қалиева Г.А.
Сабақтың атауы
Лексикалық тақырып: Қорытынды сабақ
Сілтеме
Қазақ тілі оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы
Адамның сөйлеу, жазу арқылы хабар беру көрінісін бейнелейтін суреттер, хабар тарату құралдары.
Жалпы мақсаттар
Оқушылардың <<Отан>> модулі бойынша алған білімдерін тексеру.
Рәміздер жайлы мағлұмат алу, еліміздің негізгі белгілері болып табылатын мемлекеттік рәміздердің тарихын сұрау, грамматикалық тақырып қалай меңгергенін тексеру, Отанға, елге деген сүйіспеншілігін арттыру, патриоттық, азаматтық рухқа тәрбиелеу
1. Қазақстан жайлы айта алады;
2. Өз ойларын жеткізе алады;
3. Мәтінді аудара алады;
4. Грамматикалық тақырыпқа байланысты жаттығу жұмыстарын орындай алады;
5. Өтілген тақырып бойынша толық мағлұмат бере алады.
Оқыту нәтижесі
Топқа бөлу
Оқушыларды сандар арқылы топқы бөлемін.
Ынтымақтастық атмосферасы
1. Оқушылар өз аттарына сын есім қойып айтады.
2. Топқа бөлемін.
1-топ.
2-топ.
3-топ
3. Көшбасшы сайлаймын.
4. Бағалау парағын таратып беремін.(Топта жұмыс жасап отырған оқушыларды топ басшы бағалайды)
Оқушылар шаттық шеберін бірге қайталайды.
Әдемі, сұлу, әсем, көңілді, жақсы, ақжарқын, көркем, ақылды, ақ көңіл, белсенді, парасатты , көрікті, сымбатты, жыбырлақ, білімді, сенімді, сабырлы,
Үй тапсырмасын сұрау
Дәптердегі жаттығуларды қарап шығу.
<<Журналист>> әдісі бойынша үй тапсырмасын сұраймын.
Әр топ тан екі-үш баладан сұраймын. Мәтін жазып келу.
Қызығушылықты ояту
Жақсы, балалар мына видеоға көңіл аударайық! (<<Қазақстан>> туралы)
Бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар?
Қазақстан туралы
<<Қазақстан>> сөзіне синонимдер айтыңдаршы
Отан, Атамекен, туған жер, туған ел,
5-жолды өлең құрастыру әдісі
1. Қазақстан
2. Әдемі, үлкен
3. Көркейеді, дамиды, озады.
4. Қазақстан - тәуелсіз, еркін мемлекет
5. Атамекен.
1. Отан
2. үлкен қымбат
3. Қорғайды, дамиды, оқытады.
4. Отан оттан да ыстық
5. Ел
1. Мұғалім
2. Білімді сыйлы
3. Тәрбиелейді, оқытады , бағалайды
4. Мұғалім балаларға білім береді
5. Ұстаз
1. Бала
2. Жақсы ұқыпты
3. Ойнайды, оқиды, дамиды
4. Бала - ата-ананың жалғасы
Мақал-мәтелдер
Отан туралы қандай мақал білесіңдер?
1. Туған жердің жуасы да тәтті.
2. Ел іші- алтын бесік
3. Отанды сүю отбасынан басталады
4. Отансыз адам- ормансыз бұлбұл
5. Отан - оттан да ыстық.
6. Отан елдің анасы, Ел ердің анасы.
Отан қадіріне жетпеген өз қадіріне жетпейді.
Отан от басынан басталады.
Отансыз адам -- ормансыз бұлбұл.
Отансыздың оты жанбайды.
Отан үшін еңбек етсең халқыңның сүйген ұлы боласың.
Отан үшін күрес -- ерге тиген үлес.
Отан үшін отқа түс -- күймейсің,
Арың үшін алыссаң -- өлмейсің.
Отаны бірдің жүрегі бір,
Жүрегі бірдің тілегі бір.
Отанын сатқан оңбас.
Отанын сүйген: отқа жанбайды, суға батпайды.
Отаның тыныш -- сен тыныш.
Мағынаны тану
Мәтінді тізбектеп оқу
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
Сөздік жұмысы
№1 тапсырма.
1-топ тапсырмасы. Сөздікті аудару
Ғалам-
Таныған-
Болған -
Тәуелсіз -
Терезесі тең -
Жаңалық-
Қолдады-
Жылдам-
2-топ тапсырмасы.
Берілген сөздердің синонимін табыңдар
Жержүзі-
Заң-
Хабар-
Рәміз-
Рухын көтеру-
Отырыс-
Композитор-
Қастерлеу-
3-топ тапсырмасы.
Берілген сөздерден сөзтіркестерін құрау
Ту -
Есінде-
Кеш -
Әнұран-
Рәмізі-
Көрнекті-
Болашақ-
Аспан-
<<Кір жайғыш>> әдісі бойынша сөзтіркестері беріледі. Көшбасшылар алып, топпен бірге сөзтіркестерінен сөйлем құрастырады.
1. Тәуелсіз мемлекет
2. 16 желтоқсан, 1991 жыл
1. Әлем таныған
2. Ұлт өкілдері
1. Шектеседі
2. Бейнеленген
3. Мемлекеттік рәміздер
№2 тапсырма.
Қазақстан Респубикасының рәміздерін атап беріңдерші.
Әнұран, Елтаңба, Ту.
Жақсы. Сендерге енді мынандай тапсырма. Үш топқа Қазақтан Республикасының басты рәміздерін бөліп беремін. Ту, Елтаңба, Әнұран туралы айтасыңдар
Постермен жұмыс. Оқушылар постер қорғайды.
1-топ. Әнұран
2-топ. Елтаңба
3-топ. Ту
1-тапсырма. Тест жасату.
Мемлекеттік рәміздер
1) Мемлекеттік рәміздерге не жатады?
А) Әнұран, рәміз, президент
Б) Әнұран, ту, гимн
Ә) Әнұран, елтаңба, ту
2) Елтаңбаның авторлары?
А) Шәмші Қалдаяқов, Жандарбек Мәлібеков
Ә) Шәкен Ниязбеков, Шот-Аман Уәлиханов
Б) Жандарбек Мәлібеков, Шот-Аман Уәлиханов
3) Тудың авторы?
А) Шот-Аман Уәлиханов
Ә) Шәкен Ниязбеков
Б) Жандарбек Мәлібеков
4) Елтаңбаның негізі...
А) Шаңырақ
Ә) Тұлпар
Б) Бес бұрышты жұлдыз
5) Мемлекеттік тудың түсі қандай?
А) Көк түсті
Ә) Көгілдір түсті
Б) Сары түсті
6) Тудың ортасында не бейнеленген?
А) Ою өрнек, арайлы күн
Ә) Арайлы күн, қыран
Б) Алтын түсті ою өрнек
7) Тудың ені ұзындығының жартысына тең.
А) Дұрыс
Ә) Дұрыс емес
8) Қанатты тұлпар қай рәмізде бейнеленген?
А) Туда
Ә) Елтаңбада
Б) Әнұранда
9) Әнұранның әнін жазған автор?
А) Жұмекен Нәжімеденов
Ә) Шәмші Қалдаяқов
Б) Нұрсұлтан Назарбаев
10) Сөзін жазған авторлар?
А) Шәмші қалдаяқов, Нұрсұлтан Назарбаев
Ә) Жандарбек Мәлібеков, Шотаман Уәлиханов
Б) Жұмекен Нәжімеденов, Нұрсұлтан Назарбаев
11) Елтаңбаның төменгі жағында қандай жазу бар?
А) Республика
Ә) Рәміз
Б) Қазақстан
12) Күн, арай, қыран және ою - өрнек қандай түсті?
А) Алтын түсті
Ә) Көк түсті
Б) Қызғылт түсті
13) Мемлекеттік әнұранның жаңа нұсқасы қай жылы қабылданды?
А) 2006 жыл
Ә) 1992
Б) 2007
14) <<Әнұран>> терминінің өзі нені білдіреді?
А) Салтанатты өлең
Ә) Әскери өлең
Б) Бірінші өлең
15) <<Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері күні қашан?
А) 4 маусым
Ә) 4 шілде
Б) 4 мамыр
16) Әнұран орындалған кезде қандай тәртіп болу керек?
А) Ресми салтанатты жиындарда әнұран орындалған кезінде қатысып отырғандар тұрып және сол жақ кеудесіне оң қол алақанын қою керек.
Ә) Ресми салтанатты жиындарда әнұран орындалған кезінде қатысып отырғандар сол жақ кеудесіне оң қол алақанын қою керек.
Б) Ресми салтанатты жиындарда әнұран орындалған кезінде сол жақ кеудесіне оң қолалақанын қою керек.
17) Жай сөйлемдердің мағыналары бір-біріне қарама-қарсы болып келетін салаластың түрі қалай деп аталады?
А) Ыңғайлас
Б) Қарсылықты
В) Себеп-салдар
18) Қарсылықты салаластың жалғаулықтарын табыңдар?
А)Жалғаулығы жоқ
Б) бірде, біресе, кейде;
В) бірақ, дегенмен, онда да.
№4 тапсырма.
Асты сызылған сөздерге сұрақ қойыңдар
1. Қазақстан ірі мемлекеттердің бірі.
2. Тудың ені-1метр,ұзындығы- 2метр
3. Шұғылалы күннің астында қыран бейнеленген.
4. Елтаңбаның жоғарғы жағында жұлдыз бейнеленген.
№5 тапсырыма.
Тиісті әріптерді қойып, тексеріңдер. Көшіріп жазыңдар.
Тә...елс...зд...гі, шект...сед..., өк...лдері, р...міздер, ғ...лам, ш...кара, өнд...ру, елта...басы, ұз...нд...ғы, оңт...ст...к, ш...ғылалы, егем...нд...гі.
Сергіту сәті
<<Қара жорға>>
Оқушылар денелерін жаттықтырып, сергіп қалады
Ой толғаныс
<<Ақылдың алты қалпағы>> әдісі
Берілетін тақырып: <<Қазақстан>>
-
-
-
<<Доп лақтыру>> немесе <<Сұрақтар шайқасы?>> әдісі арқылы сабақты қорытындылау.
1. Сен қай елде тұрасың?/ Мен Қазақстанда тұрамын.
2. Еліңде қандай үлкен қалалар бар? Біздің елімізде үлкен қалалар өте көп. Алматы, Астана, Атырау, Қарағанды,Талдықорған, т.б
3. Сен нешінші сыныпта оқисың?/ Мен тоғызыншы сыныпта оқимын.
4. Қазір қай сабақ? /Қазір қазақ тілі сабағы
5. Қазақ тілі сабағы қай тілде өтеді?/Қазақ тілі сабағы қазақ тілінде өтеді.
6. Қазақ тілі қандай тіл?/ Қазақ тілі мемлекетттік тіл.
7. Қазақстанның рәміздерін атап беріңдерші/ Әнұран, Елтаңба, Ту
8. Қазақстанда қанша ұлт өкілдері тұрады? /Қазақстанда 130-дан астам ұлт өкілдері тұрады.
9. Қазақстан қайда орналасқан?/Қазақстан Еуразия орталығында орналасқан
10. Қазақстан қандай мемлекет?/ Қазақстан тәуелсіз мемлекет
11. Елтаңбаның астыңғы жағында не орналасқан?/ Елтаңбаның астыңғы жағында <<Қазақстан>> деген жазу орналаскан.
12. Мемлекеттік туымыздың түсі қандай?/ Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туының түсі- көгілдір
13. Тудың ортасында не орналасқан?/ Күн
14. Күннің астында не бар?/ Күннің астында қалықтап ұшқан қыран бейнеленген.
15. Туда тағы қандай белгілер бар?/ тудың сол жағында ұлттық ою-өрнек бейнеленген.
Сандарды сөйлет
1991ж 16 желтоқсан, 130,
18,5 шақырымдай, 2006жылдың 6-қаңтарында,
11 қаңтарда , 1957ж, 1992ж 4 маусым
Кері
байланыс
Үй тапсырмасы
Стикерге жазып тақтаға іледі.
Өткенді қайталау
Күнделіктеріне жазады
Бағалау
Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мақтау, бағалау.
Сабақ барысындағы көріністер
Іле ауданы
Боралдай кенті
№17 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Қалиева Гүлзира Ахметкәрімқызы
Сабақтың тақырыбы: <<Қорытынды сабақ>> сабақ жоспары
Сыныбы: 9 <<Б>>
Қазақ тілі
Уақыты: 9.12.2016ж
Кабинет:
Мұғалім:
Қалиева Г.А.
Сабақтың атауы
Лексикалық тақырып: Қорытынды сабақ
Сілтеме
Қазақ тілі оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы
Адамның сөйлеу, жазу арқылы хабар беру көрінісін бейнелейтін суреттер, хабар тарату құралдары.
Жалпы мақсаттар
Оқушылардың <<Отан>> модулі бойынша алған білімдерін тексеру.
Рәміздер жайлы мағлұмат алу, еліміздің негізгі белгілері болып табылатын мемлекеттік рәміздердің тарихын сұрау, грамматикалық тақырып қалай меңгергенін тексеру, Отанға, елге деген сүйіспеншілігін арттыру, патриоттық, азаматтық рухқа тәрбиелеу
1. Қазақстан жайлы айта алады;
2. Өз ойларын жеткізе алады;
3. Мәтінді аудара алады;
4. Грамматикалық тақырыпқа байланысты жаттығу жұмыстарын орындай алады;
5. Өтілген тақырып бойынша толық мағлұмат бере алады.
Оқыту нәтижесі
Топқа бөлу
Оқушыларды сандар арқылы топқы бөлемін.
Ынтымақтастық атмосферасы
1. Оқушылар өз аттарына сын есім қойып айтады.
2. Топқа бөлемін.
1-топ.
2-топ.
3-топ
3. Көшбасшы сайлаймын.
4. Бағалау парағын таратып беремін.(Топта жұмыс жасап отырған оқушыларды топ басшы бағалайды)
Оқушылар шаттық шеберін бірге қайталайды.
Әдемі, сұлу, әсем, көңілді, жақсы, ақжарқын, көркем, ақылды, ақ көңіл, белсенді, парасатты , көрікті, сымбатты, жыбырлақ, білімді, сенімді, сабырлы,
Үй тапсырмасын сұрау
Дәптердегі жаттығуларды қарап шығу.
<<Журналист>> әдісі бойынша үй тапсырмасын сұраймын.
Әр топ тан екі-үш баладан сұраймын. Мәтін жазып келу.
Қызығушылықты ояту
Жақсы, балалар мына видеоға көңіл аударайық! (<<Қазақстан>> туралы)
Бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар?
Қазақстан туралы
<<Қазақстан>> сөзіне синонимдер айтыңдаршы
Отан, Атамекен, туған жер, туған ел,
5-жолды өлең құрастыру әдісі
1. Қазақстан
2. Әдемі, үлкен
3. Көркейеді, дамиды, озады.
4. Қазақстан - тәуелсіз, еркін мемлекет
5. Атамекен.
1. Отан
2. үлкен қымбат
3. Қорғайды, дамиды, оқытады.
4. Отан оттан да ыстық
5. Ел
1. Мұғалім
2. Білімді сыйлы
3. Тәрбиелейді, оқытады , бағалайды
4. Мұғалім балаларға білім береді
5. Ұстаз
1. Бала
2. Жақсы ұқыпты
3. Ойнайды, оқиды, дамиды
4. Бала - ата-ананың жалғасы
Мақал-мәтелдер
Отан туралы қандай мақал білесіңдер?
1. Туған жердің жуасы да тәтті.
2. Ел іші- алтын бесік
3. Отанды сүю отбасынан басталады
4. Отансыз адам- ормансыз бұлбұл
5. Отан - оттан да ыстық.
6. Отан елдің анасы, Ел ердің анасы.
Отан қадіріне жетпеген өз қадіріне жетпейді.
Отан от басынан басталады.
Отансыз адам -- ормансыз бұлбұл.
Отансыздың оты жанбайды.
Отан үшін еңбек етсең халқыңның сүйген ұлы боласың.
Отан үшін күрес -- ерге тиген үлес.
Отан үшін отқа түс -- күймейсің,
Арың үшін алыссаң -- өлмейсің.
Отаны бірдің жүрегі бір,
Жүрегі бірдің тілегі бір.
Отанын сатқан оңбас.
Отанын сүйген: отқа жанбайды, суға батпайды.
Отаның тыныш -- сен тыныш.
Мағынаны тану
Мәтінді тізбектеп оқу
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
Сөздік жұмысы
№1 тапсырма.
1-топ тапсырмасы. Сөздікті аудару
Ғалам-
Таныған-
Болған -
Тәуелсіз -
Терезесі тең -
Жаңалық-
Қолдады-
Жылдам-
2-топ тапсырмасы.
Берілген сөздердің синонимін табыңдар
Жержүзі-
Заң-
Хабар-
Рәміз-
Рухын көтеру-
Отырыс-
Композитор-
Қастерлеу-
3-топ тапсырмасы.
Берілген сөздерден сөзтіркестерін құрау
Ту -
Есінде-
Кеш -
Әнұран-
Рәмізі-
Көрнекті-
Болашақ-
Аспан-
<<Кір жайғыш>> әдісі бойынша сөзтіркестері беріледі. Көшбасшылар алып, топпен бірге сөзтіркестерінен сөйлем құрастырады.
1. Тәуелсіз мемлекет
2. 16 желтоқсан, 1991 жыл
1. Әлем таныған
2. Ұлт өкілдері
1. Шектеседі
2. Бейнеленген
3. Мемлекеттік рәміздер
№2 тапсырма.
Қазақстан Респубикасының рәміздерін атап беріңдерші.
Әнұран, Елтаңба, Ту.
Жақсы. Сендерге енді мынандай тапсырма. Үш топқа Қазақтан Республикасының басты рәміздерін бөліп беремін. Ту, Елтаңба, Әнұран туралы айтасыңдар
Постермен жұмыс. Оқушылар постер қорғайды.
1-топ. Әнұран
2-топ. Елтаңба
3-топ. Ту
1-тапсырма. Тест жасату.
Мемлекеттік рәміздер
1) Мемлекеттік рәміздерге не жатады?
А) Әнұран, рәміз, президент
Б) Әнұран, ту, гимн
Ә) Әнұран, елтаңба, ту
2) Елтаңбаның авторлары?
А) Шәмші Қалдаяқов, Жандарбек Мәлібеков
Ә) Шәкен Ниязбеков, Шот-Аман Уәлиханов
Б) Жандарбек Мәлібеков, Шот-Аман Уәлиханов
3) Тудың авторы?
А) Шот-Аман Уәлиханов
Ә) Шәкен Ниязбеков
Б) Жандарбек Мәлібеков
4) Елтаңбаның негізі...
А) Шаңырақ
Ә) Тұлпар
Б) Бес бұрышты жұлдыз
5) Мемлекеттік тудың түсі қандай?
А) Көк түсті
Ә) Көгілдір түсті
Б) Сары түсті
6) Тудың ортасында не бейнеленген?
А) Ою өрнек, арайлы күн
Ә) Арайлы күн, қыран
Б) Алтын түсті ою өрнек
7) Тудың ені ұзындығының жартысына тең.
А) Дұрыс
Ә) Дұрыс емес
8) Қанатты тұлпар қай рәмізде бейнеленген?
А) Туда
Ә) Елтаңбада
Б) Әнұранда
9) Әнұранның әнін жазған автор?
А) Жұмекен Нәжімеденов
Ә) Шәмші Қалдаяқов
Б) Нұрсұлтан Назарбаев
10) Сөзін жазған авторлар?
А) Шәмші қалдаяқов, Нұрсұлтан Назарбаев
Ә) Жандарбек Мәлібеков, Шотаман Уәлиханов
Б) Жұмекен Нәжімеденов, Нұрсұлтан Назарбаев
11) Елтаңбаның төменгі жағында қандай жазу бар?
А) Республика
Ә) Рәміз
Б) Қазақстан
12) Күн, арай, қыран және ою - өрнек қандай түсті?
А) Алтын түсті
Ә) Көк түсті
Б) Қызғылт түсті
13) Мемлекеттік әнұранның жаңа нұсқасы қай жылы қабылданды?
А) 2006 жыл
Ә) 1992
Б) 2007
14) <<Әнұран>> терминінің өзі нені білдіреді?
А) Салтанатты өлең
Ә) Әскери өлең
Б) Бірінші өлең
15) <<Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері күні қашан?
А) 4 маусым
Ә) 4 шілде
Б) 4 мамыр
16) Әнұран орындалған кезде қандай тәртіп болу керек?
А) Ресми салтанатты жиындарда әнұран орындалған кезінде қатысып отырғандар тұрып және сол жақ кеудесіне оң қол алақанын қою керек.
Ә) Ресми салтанатты жиындарда әнұран орындалған кезінде қатысып отырғандар сол жақ кеудесіне оң қол алақанын қою керек.
Б) Ресми салтанатты жиындарда әнұран орындалған кезінде сол жақ кеудесіне оң қолалақанын қою керек.
17) Жай сөйлемдердің мағыналары бір-біріне қарама-қарсы болып келетін салаластың түрі қалай деп аталады?
А) Ыңғайлас
Б) Қарсылықты
В) Себеп-салдар
18) Қарсылықты салаластың жалғаулықтарын табыңдар?
А)Жалғаулығы жоқ
Б) бірде, біресе, кейде;
В) бірақ, дегенмен, онда да.
№4 тапсырма.
Асты сызылған сөздерге сұрақ қойыңдар
1. Қазақстан ірі мемлекеттердің бірі.
2. Тудың ені-1метр,ұзындығы- 2метр
3. Шұғылалы күннің астында қыран бейнеленген.
4. Елтаңбаның жоғарғы жағында жұлдыз бейнеленген.
№5 тапсырыма.
Тиісті әріптерді қойып, тексеріңдер. Көшіріп жазыңдар.
Тә...елс...зд...гі, шект...сед..., өк...лдері, р...міздер, ғ...лам, ш...кара, өнд...ру, елта...басы, ұз...нд...ғы, оңт...ст...к, ш...ғылалы, егем...нд...гі.
Сергіту сәті
<<Қара жорға>>
Оқушылар денелерін жаттықтырып, сергіп қалады
Ой толғаныс
<<Ақылдың алты қалпағы>> әдісі
Берілетін тақырып: <<Қазақстан>>
-
-
-
<<Доп лақтыру>> немесе <<Сұрақтар шайқасы?>> әдісі арқылы сабақты қорытындылау.
1. Сен қай елде тұрасың?/ Мен Қазақстанда тұрамын.
2. Еліңде қандай үлкен қалалар бар? Біздің елімізде үлкен қалалар өте көп. Алматы, Астана, Атырау, Қарағанды,Талдықорған, т.б
3. Сен нешінші сыныпта оқисың?/ Мен тоғызыншы сыныпта оқимын.
4. Қазір қай сабақ? /Қазір қазақ тілі сабағы
5. Қазақ тілі сабағы қай тілде өтеді?/Қазақ тілі сабағы қазақ тілінде өтеді.
6. Қазақ тілі қандай тіл?/ Қазақ тілі мемлекетттік тіл.
7. Қазақстанның рәміздерін атап беріңдерші/ Әнұран, Елтаңба, Ту
8. Қазақстанда қанша ұлт өкілдері тұрады? /Қазақстанда 130-дан астам ұлт өкілдері тұрады.
9. Қазақстан қайда орналасқан?/Қазақстан Еуразия орталығында орналасқан
10. Қазақстан қандай мемлекет?/ Қазақстан тәуелсіз мемлекет
11. Елтаңбаның астыңғы жағында не орналасқан?/ Елтаңбаның астыңғы жағында <<Қазақстан>> деген жазу орналаскан.
12. Мемлекеттік туымыздың түсі қандай?/ Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туының түсі- көгілдір
13. Тудың ортасында не орналасқан?/ Күн
14. Күннің астында не бар?/ Күннің астында қалықтап ұшқан қыран бейнеленген.
15. Туда тағы қандай белгілер бар?/ тудың сол жағында ұлттық ою-өрнек бейнеленген.
Сандарды сөйлет
1991ж 16 желтоқсан, 130,
18,5 шақырымдай, 2006жылдың 6-қаңтарында,
11 қаңтарда , 1957ж, 1992ж 4 маусым
Кері
байланыс
Үй тапсырмасы
Стикерге жазып тақтаға іледі.
Өткенді қайталау
Күнделіктеріне жазады
Бағалау
Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мақтау, бағалау.
Сабақ барысындағы көріністер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz