Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сұрақ үлгілерін ұсыну
Сабақ: Менің оқу құралдарым
Мектеп: <<У.М.Ахмедсафин атындағы Совет орта мектебі>>
Күні:
Мұғалімнің есімі: Бейсенбаева Әсемгүл Абайқызы
СЫНЫП:4
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)
Т.4.1.4.1. тыңдаған материалдағы негізгі ойды анықтау
Ж.4.4.4.1. бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу және каллиграфиялық дағдыларын жетілдіру
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
* Оқу құралдарын еске түсіреді, тақырыпқа тірек сөздерді теріп жазады; сұрақтарға жауап береді; жіктік жалғауды, сын есімдерді қайталайды.
Оқушылардың басым бөлігі:
* Сөздермен сөз тіркесін құрайды, мәтін негізінде сұрақтарға жауап береді; <<Ассоциация>> әдісі бойынша мәтіннен негізгі тірек сөздерді теріп жазады, сөйлемдерді толықтырады.
Кейбір оқушылар:
* Жаңа сөздермен сөйлем құрастырады, сурет бойынша мәтіннің мазмұнын айтады, мәтіннің негізгі ойын анықтайды.
Тілдік мақсат
Оқушылар:
- сұрақтарға жауап береді;
- тірек сөздер көмегімен мәтінді мазмұндайды;
-диалог құрастырады;
-сын есімдерді қатыстырып, сөйлемдер құрастырады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Кітап, дәптер, күнделік, қалам, қарындаш, сызғыш, өшіргіш, ұштағыш, қайшы, желім, бояу.
Алдыңғы оқу
Мектеп,сынып, мұғалім, оқушы, кезекші
Жоспар
Жоспар
ланған
уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
Ортасы
Ынтымақтастық атмосферасын тудыру
1.<<Шаттық шеңберін>> құру
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен
Амандасып алайық
Бір жадырап қалайық!
2. Оқушылар жинаған пазл арқылы топтарын анықтайды
(<<қарындаштар>>, <<қаламдар>>, <<кітаптар>>)
3. Үй жұмысын тексеру.
<<Ыстық орындық>> әдісі арқылы <<Біздің сынып>> тақырыбына сөздерді тексеру.
<<Моншақты тізбек>> ойыныарқылы сабақтың тақырыбын анықтау:
7
6
5
4
3
2
1
1-тапсырма. Сәйкестікті тап. Дәптерге жаз. (Жеке жұмыс)
кітапты
жаз
дәптерге
өшір
сызғышпен
сал
өшіргішпен
ұшта
сөмкеге
аш
ұштағышпен
сыз
Қ.Б.: (өзін-өзі бағалау)
2-тапсырма.Мәтінмен жұмыс. Тыңда, оқы. Аудар.
Топтық жұмыс.
Мынау - менің оқу құралдарым. Олар кітаптар, дәптерлер, күнделік, қалам, қарындаштар, сызғыш, өшіргіш, ұштағыш, қайшы, желім, бояу. Кітап оқу үшін керек. Қалам жазу үшін керек. Өшіргіш өшіру, қайшы қию, ұштағыш ұштау үшін керек. Менің оқу құралдарым таза.
1. Мәтіндегі оқу құралдарын теріп жаз.
2.Мәтінге қатысты сұрақтар құрастыр.
3.Мәтіндегі оқу құралдарына сын есімдерді қатыстырып, сөйлемдер құрастыр.
Ойлау деңгейі
Бағалау критерийлері
Білу және түсіну
Мәтіннің мазмұнын түсінеді.
Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.
Қолдану
Мәтіннен тірек сөздерді табады.
Мәтін бойынша диалог құрастырады.
Мәтінді мазмұндайды.
Бағалау критерийлері
Дескрипторлар
Ұпай
Мәтіннің мазмұнын түсінеді.
Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.
-мәтіннің тақырыбын анықтайды;
-мәтіндегі негізгі ойды айтады;
-мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді;
- мәтіннің мазмұнын түсінеді және айта алады.
1
1
1
1
Мәтіннен тірек сөздерді табады.
Мәтін бойынша диалог құрастырады.
Мәтінді мазмұндайды.
-мәтіннен негізгі сөздерді теріп жазады;
- каллиграфияны сақтайды;
-мәтін бойынша диалог құрастыра алады;
- мәтіндегі оқу құралдарын қатыстырып, сөз тіркес құрастырады.
1
1
1
1
Қима суреттер
орындық
интербелсенді тақта
оқулық
оқулық
Аяқталуы
5 мин
К.Б.:(бірін-бірі бағалау)
Сергіту сәті. "Саңырау телефон" ойыны.
3-тапсырма.Толықтырып жаз. Жұптық жұмыс.
Жазамын, ұштаймын, өшіресіңдер, оқиды, қиясыз, сызасыздар, ұштаймыз
Мен Біз
Сен Сендер
Сіз Сіздер
Ол Олар
Жетістік критерийлері:
1. Жіктеу есімдіктерді білу.
2. Жіктеу есімдіктерімен сөз тіркес құру.
3. Жіктеу есімдіктерді жаңа тақырыппен байланыстырып, сөйлемдер құрастырып жазу.
Инсерт әдісі бойынша оқушылар өзіндік бағалау жасайды.
Үй жұмысы: жаңа сөздерді қатыстырып, өздерінің оқу құралдары туралы шағын мәтін жазу.
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
* Көбірек қолдау:
Оқушыларға мәтіндегі сөздердің суретін ұсыну, жіктеу есімдіктерін кестесін ұсыну
* Біршама қолдау:
Сұрақ үлгілерін ұсыну; жіктік жалғау кестесін ұсыну
* Болмашы қолдау:
Сын есімге байланысты сұрақтар ұсыну
<<Бас бармақ>>
Смайликтер арқылы
Инсерт әдісі
Пәнаралық байланыс:
Орыс тілі;
АКТ қолдану:интербелсенді тақта, слайдтар;
Құндылықтардағы байлықтар:
балаларды өз оқу құралдарынтаза ұстауға тәрбиелеу, ұқыптылыққа баулу.
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағамдау
Мектеп: <<У.М.Ахмедсафин атындағы Совет орта мектебі>>
Күні:
Мұғалімнің есімі: Бейсенбаева Әсемгүл Абайқызы
СЫНЫП:4
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)
Т.4.1.4.1. тыңдаған материалдағы негізгі ойды анықтау
Ж.4.4.4.1. бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу және каллиграфиялық дағдыларын жетілдіру
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
* Оқу құралдарын еске түсіреді, тақырыпқа тірек сөздерді теріп жазады; сұрақтарға жауап береді; жіктік жалғауды, сын есімдерді қайталайды.
Оқушылардың басым бөлігі:
* Сөздермен сөз тіркесін құрайды, мәтін негізінде сұрақтарға жауап береді; <<Ассоциация>> әдісі бойынша мәтіннен негізгі тірек сөздерді теріп жазады, сөйлемдерді толықтырады.
Кейбір оқушылар:
* Жаңа сөздермен сөйлем құрастырады, сурет бойынша мәтіннің мазмұнын айтады, мәтіннің негізгі ойын анықтайды.
Тілдік мақсат
Оқушылар:
- сұрақтарға жауап береді;
- тірек сөздер көмегімен мәтінді мазмұндайды;
-диалог құрастырады;
-сын есімдерді қатыстырып, сөйлемдер құрастырады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Кітап, дәптер, күнделік, қалам, қарындаш, сызғыш, өшіргіш, ұштағыш, қайшы, желім, бояу.
Алдыңғы оқу
Мектеп,сынып, мұғалім, оқушы, кезекші
Жоспар
Жоспар
ланған
уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
Ортасы
Ынтымақтастық атмосферасын тудыру
1.<<Шаттық шеңберін>> құру
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен
Амандасып алайық
Бір жадырап қалайық!
2. Оқушылар жинаған пазл арқылы топтарын анықтайды
(<<қарындаштар>>, <<қаламдар>>, <<кітаптар>>)
3. Үй жұмысын тексеру.
<<Ыстық орындық>> әдісі арқылы <<Біздің сынып>> тақырыбына сөздерді тексеру.
<<Моншақты тізбек>> ойыныарқылы сабақтың тақырыбын анықтау:
7
6
5
4
3
2
1
1-тапсырма. Сәйкестікті тап. Дәптерге жаз. (Жеке жұмыс)
кітапты
жаз
дәптерге
өшір
сызғышпен
сал
өшіргішпен
ұшта
сөмкеге
аш
ұштағышпен
сыз
Қ.Б.: (өзін-өзі бағалау)
2-тапсырма.Мәтінмен жұмыс. Тыңда, оқы. Аудар.
Топтық жұмыс.
Мынау - менің оқу құралдарым. Олар кітаптар, дәптерлер, күнделік, қалам, қарындаштар, сызғыш, өшіргіш, ұштағыш, қайшы, желім, бояу. Кітап оқу үшін керек. Қалам жазу үшін керек. Өшіргіш өшіру, қайшы қию, ұштағыш ұштау үшін керек. Менің оқу құралдарым таза.
1. Мәтіндегі оқу құралдарын теріп жаз.
2.Мәтінге қатысты сұрақтар құрастыр.
3.Мәтіндегі оқу құралдарына сын есімдерді қатыстырып, сөйлемдер құрастыр.
Ойлау деңгейі
Бағалау критерийлері
Білу және түсіну
Мәтіннің мазмұнын түсінеді.
Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.
Қолдану
Мәтіннен тірек сөздерді табады.
Мәтін бойынша диалог құрастырады.
Мәтінді мазмұндайды.
Бағалау критерийлері
Дескрипторлар
Ұпай
Мәтіннің мазмұнын түсінеді.
Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.
-мәтіннің тақырыбын анықтайды;
-мәтіндегі негізгі ойды айтады;
-мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді;
- мәтіннің мазмұнын түсінеді және айта алады.
1
1
1
1
Мәтіннен тірек сөздерді табады.
Мәтін бойынша диалог құрастырады.
Мәтінді мазмұндайды.
-мәтіннен негізгі сөздерді теріп жазады;
- каллиграфияны сақтайды;
-мәтін бойынша диалог құрастыра алады;
- мәтіндегі оқу құралдарын қатыстырып, сөз тіркес құрастырады.
1
1
1
1
Қима суреттер
орындық
интербелсенді тақта
оқулық
оқулық
Аяқталуы
5 мин
К.Б.:(бірін-бірі бағалау)
Сергіту сәті. "Саңырау телефон" ойыны.
3-тапсырма.Толықтырып жаз. Жұптық жұмыс.
Жазамын, ұштаймын, өшіресіңдер, оқиды, қиясыз, сызасыздар, ұштаймыз
Мен Біз
Сен Сендер
Сіз Сіздер
Ол Олар
Жетістік критерийлері:
1. Жіктеу есімдіктерді білу.
2. Жіктеу есімдіктерімен сөз тіркес құру.
3. Жіктеу есімдіктерді жаңа тақырыппен байланыстырып, сөйлемдер құрастырып жазу.
Инсерт әдісі бойынша оқушылар өзіндік бағалау жасайды.
Үй жұмысы: жаңа сөздерді қатыстырып, өздерінің оқу құралдары туралы шағын мәтін жазу.
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
* Көбірек қолдау:
Оқушыларға мәтіндегі сөздердің суретін ұсыну, жіктеу есімдіктерін кестесін ұсыну
* Біршама қолдау:
Сұрақ үлгілерін ұсыну; жіктік жалғау кестесін ұсыну
* Болмашы қолдау:
Сын есімге байланысты сұрақтар ұсыну
<<Бас бармақ>>
Смайликтер арқылы
Инсерт әдісі
Пәнаралық байланыс:
Орыс тілі;
АКТ қолдану:интербелсенді тақта, слайдтар;
Құндылықтардағы байлықтар:
балаларды өз оқу құралдарынтаза ұстауға тәрбиелеу, ұқыптылыққа баулу.
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағамдау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz