Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Балалар сендер сиқырлы қасиетіне көз жеткізіңіздер
Білім саласы: Әлуметтік орта
Ұ.О.І.Ә: Экология негіздері
Тақырыбы: <<Су - тіршілік көзі >>
Мақсаты: Балдардың су туралы білімдерін кеңейту.
Су - тіршілік көзі екенін, пайдасын, судың қасиетімен таныстырып, іс - тәжірібие жасау арқылы балалардың білімдерін толықтыру.
Қоршаған ортаны қорғауға, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілік: су, бояу түрлері, графин, стакан, түтікше.
Сабақтын барысы:
Ұйымдастыру бөлімі: Балалардың жарты шеңбер жасап тұру.
<<Жылулық шеңбер>>
Күлімде күн, күлімде!
Табиғат біздің анамыз!
Күлсін барлық бала шат!
Табиғатқа баламыз!
Достығымыз жарасқан,
Біз әдепті баламыз!
Сәлеметсіздерме, апайлар!
Сәлеметсіңдерме, балалар!
Жарайсындар!
-Балалар, Жапырақтар сарғаяды
Күн бұлттанады,
Жаңбыр жиі жауады
Құстар жылы жаққа ұшады
Айтындаршы балалар
Бұл қай кезде болады
Балалар: - күзде
Тәрбиеші: - күз мезгілінде неше ай бар?
Балалар: Үш
Тәрбиеші: - Күз айларын атаңдаршы
Балалар: Қыркүйек, қазан, қараша
Тәрбиеші: - Балалар табиғат дегеніміз не?
Табиғат дегеніміз қоршаған ортамыз
Табиғат нешеге бөлінеді?
Өлі және тірі табиғат болып екіге бөлінеді
Өлі табиғатқа не жатады ?
Құм , топырақ, су, тас, күн, бұлт т.б
Тірі табиғатқа не жатады?
oo Өсімдіктер,ағаш,гүл,жәндіктер, жануарлар т.б
oo Дұрыс-ақ балалар! Яғни тірі табиғатқа тіршілік иелері жатады екен.
Жұмбақ жасыру.
Дәмі де жоқ,түсі жоқ
Пайдаланбас кісі жоқ (Су)
Осы сәтте магнитафон арқылы судың сырқыраған дыбысы естіледі
Балалар, қандай дыбыс естідіңдер?
Судың дыбысын естідік
Су қандай табиғатқа жататын еді?
Өлі табиғатқа.
Балалар, суды не үшін пайдаланады, пайдасы қандай?
Ішеміз, қолымызды жуамыз, тамақ пісіреміз және т.б
Ал жануарлар мен өсімдіктерге не үшін қажет?
Оларда су ішеді.
Сонымен бүгінгі оқу іс - әрекетіміз су туралы. Біздің суымыз жәй су емес, ол <<сиқырлы>> су. Біз Қазір сендермен судың түрлі-түрлі сиқырын тәжірибе арқылы зерттеп көрейік.
Тәжірбие:Үстел үстінде графин,стакандарды қойып,балдардың назарын аудару.
Судың <<сиқырлығын>> анықтау.
1.Тәжірибе:
Судың тұрақты пішіні жоқ. Менде 3 шыны ыдыс бар, пішіндері әр-түрлі. Бұлардың ішіне су құямын
* Судың пішіні қандай?
* Суды қандай ыдысқа құйса,сол ыдыстың пішініндей пішінге айналады екен.
2.Тәжірбие
Су дәмсіз
Балалар, түтікше арқылы су ішіп көреді. Онда дәм барма?
Жоқ. Қант пен тұз қосып араластырып дәмін көргізу.
3.Тәжірбие
Су түссіз
Судың түсі болмайды.
* Түссіз,мөлдір,таза екен.
* Су-мөлдір
* Екі шыны ыдыс
:: 1-де су
:: 2-де сүт құйылған
Екі ыдысқа да қасық салып, қайсының көрінетінін, қайсысының көрінбейтінін бақылайды.
Яғни <<Су - мөлдір, сүт мөлдір емес>>
* Балаларға бояу беріп, судың да түсін өзгертуге болатындығын тәжірибе жүзінде көз жеткізу.
Тәжірибе. Балалар сендер сиқырлы қасиетіне көз жеткізіңіздер.
Енді сиқырлы суды шақырайық.
Сиқырлы су: Сәлеметсіздер ме, балалар! Сендерге әзер жеттім. Үлгере алмаймын ба деп асықтым, өйткені менің жұмысым өте көп қой.
кім біледі мен не үшін керекпін?
1 бала: Су - адамға қажетті тағам.
2 бала: Сусыз тазалық болмайды.
3 бала: Сусыз тіршілік жоқ.
4 бала: Сусыз тамақ пісірмейді.
5 бала: Суды адам барлық тіршілігіне пайдаланады.
Сиқырлы су: Бәрекелді, балалар, сендер мен туралы көп біледі екенсіңдер. Мен сендерге қатты риза болып тұрмын. Бір ойын ойнасақ қайтеді?
Ойын: <<Жақсы, жаман>>
Шарты: Қойған сұрақтарға, балалар дауыстап, ол әрекеттің жақсы, жаман екенін айтады.
Мақсаты: Жаман әдеттен аулақ болуға, жақсы-жаманды ажыратып, қоршаған ортаға қамқорлық болуға тәрбиелеу.
Сиқырлы су: Өте білімді, ақылды балалар екенсіңдер, қоштасып шығып кетеді.
Қорытынды: сұрақ-жауап арқылы бүгінгі оқу іс-әрекетімізді қорытындылайық.
Ендеше, ақ тілекпен аяқтайық.
Балалар: Әрқашан күн сөнбесін!
Күн нұрын, жылуын төге берсін!
Ауамыз әрқашан таза болсын!
Суымыз тұнық болсын!
Судан әр түрлі шырындар жасайды. Барлықтарың жақсы қатыстыңыздар балалар!
Балаларға сусын силау.
Ұ.О.І.Ә: Экология негіздері
Тақырыбы: <<Су - тіршілік көзі >>
Мақсаты: Балдардың су туралы білімдерін кеңейту.
Су - тіршілік көзі екенін, пайдасын, судың қасиетімен таныстырып, іс - тәжірібие жасау арқылы балалардың білімдерін толықтыру.
Қоршаған ортаны қорғауға, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілік: су, бояу түрлері, графин, стакан, түтікше.
Сабақтын барысы:
Ұйымдастыру бөлімі: Балалардың жарты шеңбер жасап тұру.
<<Жылулық шеңбер>>
Күлімде күн, күлімде!
Табиғат біздің анамыз!
Күлсін барлық бала шат!
Табиғатқа баламыз!
Достығымыз жарасқан,
Біз әдепті баламыз!
Сәлеметсіздерме, апайлар!
Сәлеметсіңдерме, балалар!
Жарайсындар!
-Балалар, Жапырақтар сарғаяды
Күн бұлттанады,
Жаңбыр жиі жауады
Құстар жылы жаққа ұшады
Айтындаршы балалар
Бұл қай кезде болады
Балалар: - күзде
Тәрбиеші: - күз мезгілінде неше ай бар?
Балалар: Үш
Тәрбиеші: - Күз айларын атаңдаршы
Балалар: Қыркүйек, қазан, қараша
Тәрбиеші: - Балалар табиғат дегеніміз не?
Табиғат дегеніміз қоршаған ортамыз
Табиғат нешеге бөлінеді?
Өлі және тірі табиғат болып екіге бөлінеді
Өлі табиғатқа не жатады ?
Құм , топырақ, су, тас, күн, бұлт т.б
Тірі табиғатқа не жатады?
oo Өсімдіктер,ағаш,гүл,жәндіктер, жануарлар т.б
oo Дұрыс-ақ балалар! Яғни тірі табиғатқа тіршілік иелері жатады екен.
Жұмбақ жасыру.
Дәмі де жоқ,түсі жоқ
Пайдаланбас кісі жоқ (Су)
Осы сәтте магнитафон арқылы судың сырқыраған дыбысы естіледі
Балалар, қандай дыбыс естідіңдер?
Судың дыбысын естідік
Су қандай табиғатқа жататын еді?
Өлі табиғатқа.
Балалар, суды не үшін пайдаланады, пайдасы қандай?
Ішеміз, қолымызды жуамыз, тамақ пісіреміз және т.б
Ал жануарлар мен өсімдіктерге не үшін қажет?
Оларда су ішеді.
Сонымен бүгінгі оқу іс - әрекетіміз су туралы. Біздің суымыз жәй су емес, ол <<сиқырлы>> су. Біз Қазір сендермен судың түрлі-түрлі сиқырын тәжірибе арқылы зерттеп көрейік.
Тәжірбие:Үстел үстінде графин,стакандарды қойып,балдардың назарын аудару.
Судың <<сиқырлығын>> анықтау.
1.Тәжірибе:
Судың тұрақты пішіні жоқ. Менде 3 шыны ыдыс бар, пішіндері әр-түрлі. Бұлардың ішіне су құямын
* Судың пішіні қандай?
* Суды қандай ыдысқа құйса,сол ыдыстың пішініндей пішінге айналады екен.
2.Тәжірбие
Су дәмсіз
Балалар, түтікше арқылы су ішіп көреді. Онда дәм барма?
Жоқ. Қант пен тұз қосып араластырып дәмін көргізу.
3.Тәжірбие
Су түссіз
Судың түсі болмайды.
* Түссіз,мөлдір,таза екен.
* Су-мөлдір
* Екі шыны ыдыс
:: 1-де су
:: 2-де сүт құйылған
Екі ыдысқа да қасық салып, қайсының көрінетінін, қайсысының көрінбейтінін бақылайды.
Яғни <<Су - мөлдір, сүт мөлдір емес>>
* Балаларға бояу беріп, судың да түсін өзгертуге болатындығын тәжірибе жүзінде көз жеткізу.
Тәжірибе. Балалар сендер сиқырлы қасиетіне көз жеткізіңіздер.
Енді сиқырлы суды шақырайық.
Сиқырлы су: Сәлеметсіздер ме, балалар! Сендерге әзер жеттім. Үлгере алмаймын ба деп асықтым, өйткені менің жұмысым өте көп қой.
кім біледі мен не үшін керекпін?
1 бала: Су - адамға қажетті тағам.
2 бала: Сусыз тазалық болмайды.
3 бала: Сусыз тіршілік жоқ.
4 бала: Сусыз тамақ пісірмейді.
5 бала: Суды адам барлық тіршілігіне пайдаланады.
Сиқырлы су: Бәрекелді, балалар, сендер мен туралы көп біледі екенсіңдер. Мен сендерге қатты риза болып тұрмын. Бір ойын ойнасақ қайтеді?
Ойын: <<Жақсы, жаман>>
Шарты: Қойған сұрақтарға, балалар дауыстап, ол әрекеттің жақсы, жаман екенін айтады.
Мақсаты: Жаман әдеттен аулақ болуға, жақсы-жаманды ажыратып, қоршаған ортаға қамқорлық болуға тәрбиелеу.
Сиқырлы су: Өте білімді, ақылды балалар екенсіңдер, қоштасып шығып кетеді.
Қорытынды: сұрақ-жауап арқылы бүгінгі оқу іс-әрекетімізді қорытындылайық.
Ендеше, ақ тілекпен аяқтайық.
Балалар: Әрқашан күн сөнбесін!
Күн нұрын, жылуын төге берсін!
Ауамыз әрқашан таза болсын!
Суымыз тұнық болсын!
Судан әр түрлі шырындар жасайды. Барлықтарың жақсы қатыстыңыздар балалар!
Балаларға сусын силау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz