Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы байланыстар

№5 жалпы орта білім беретін мектеп
«Математикалық ғажайыптар әлемінде» атты математикалық апталығында өткізілген ашық сабақ
Тақырыбы:
«Тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғалары арасындағы байланыстар»
Сыныбы: 8 «а»
Геометрия пәні мұғалімі:
Саламатова Тоғжан Марденқызы
Орал - 2012
Пәні: Геометрия
Сыныбы: 8 «а»
Күні: 25. 01. 2012ж.
Тақырыбы: Тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғалары арасындағы байланыстар.
Құзіреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері:
а) ақпараттық: тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғалары арасындағы бұрыштар тарауында өткен материалдарды қорытындылап, бекіту;
ә) коммуникативтік: математикалық сауаттылықты арттыру;
б) проблемалық: негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді өрнектерді ықшамдауда тиімді қолдануға, тригонометриялық өрнектердің мәндерін ұтымды қолдануға үйрету.
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың типі: қайталау
Сабақтың әдісі: ҮӨЖ-нің, деңгейлеп-саралап оқытудың элементтері, сұрақ-жауап
Оқытудың түрі: ұжымдық, даралап оқыту
Оқыту құралдары: оқулық, интерактивті тақта, дидактикалық материалдар
Пәнаралық байланыс: алгебра, дүние жүзі тарихы
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ. Үй жұмысын тексеру бөлімі.
ІІІ. Формула білесің бе?
IV. Сергіту сәті.
V. Оқулықпен жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар.
VI. Үй тапсырмасын беру бөлімі.
VII. Миға шабуыл (логикалық есептер) .
VIII. Тарихи мәліметтер.
ІХ. Қорытынды бөлімі.
І. Ұйымдастыру бөлімі.
Сәлеметсіңдер ме, балалар! Жоқ оқушыларды түгендеу, класс тазалығын тексеру.
ІІ. Үй жұмысын тексеру бөлімі.
№170
Берілгені:
a=12;
b=c+8;
Табу керек: c- ?
Шешуі: b=8-c; c 2 =a 2 +b 2
c 2 =144+64-16c 2 +c 2
144+64-16c=0
-16c=-208
c=14
Жауабы: c=14
ІІІ. «Формула білесің бе?» (қайталау сұрақтары)
- Пифагор теоремасын атаңыз. / c2=a2+b2/
- Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы деп нені айтамыз? /Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы деп сүйір бұрышқа қарама-қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын айтамыз. sinα=a/c/
- Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының косинусы деп нені айтамыз? /Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының косинусы деп сүйір бұрышқа іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын айтамыз. cosα=b/c/.
- Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының тангенсі деп нені айтамыз? /Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының тангенсі деп сүйір бұрышқа қарама-қарсы жатқан катеттің іргелес жатқан катетке қатынасын айтамыз. tgα=a/b/.
- Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының котангенсі деп нені айтамыз? /Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының котангенсі деп сүйір бұрышқа іргелес жатқан катеттің қарама-қарсы жатқан катетке қатынасын айтамыз. ctgα=b/a/.
IV. Сергіту сәті.
Жауабы: тригонометрия
«Жартысын тап» /негізгі тригонометриялық формулаларды қолданып сәйкестендіреді/
V. Оқулықпен жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар
№1 .
Берілгені: ∆АВС - тең бүйірлі
ВС=30; AB==BC=25
Табу керек: AD - ?
Шешуі: қарастырамыз, тікбұрышты,
BD= ;
AD = ;
Жауабы: AD = 20
№2 .
Берілгені: ABCD төртбұрыш
А=90 0
DBC=90 0 ;
AC=24; DC=34; BD=16
Табу керек: АВ - ?
Шешуі: қарастырамыз
;
қарастырамыз,
;
Жауабы: AB = 18
№3.
Берілгені: ∆АВС - тікбұрышты
ADB=120 0
CD=6; AD=BD
Табу керек: AB - ?
Шешуі: қарастырамыз. 30 0 қарсы жатқан катет гипотенузаның жартысына тең.
CD = 12;
AD = BD = 12; CB = 12 + 6 = 18;
Жауабы:
№6.
Берілгені: ∆АВС - тікбұрышты үшбұрыш
a 2 -b 2 =28;
c=10
Табу керек: BC=a - ?
Шешуі:
Жауабы: a = 8.
№10.
Берілгені: АВСD - теңбүйірлі трапеция
AD=DC=CB=6; AB=10
Табу керек: h - ?
Шешуі: ;
.
Жауабы: .
VI. Үй тапсырмасын беру бөлімі.
№4, №5, бақылау жұмысына дайындалу.
VII. Миға шабуыл (логикалық есептер) .
- Айжан мен Маржанның әкелерінің аттарын ата. Айжан мен Маржан - Асқар мен Мұраттың қыздары. Айжан Асқардың қызынан үш жас кіші болса, бұлардың әкелерінің аттары кім?
Жауабы: Асқар - Маржан, Айжан - Мұрат.
- Математика олимпиадасында Азамат, Байсал, Диас алғашқы үш орынға ие болды. Азамат 1 - ші және 2 - ші орын ала алмады, ал Байсал 2 - ші орын алған жоқ. Диас 3 - ші орын алған жоқ. Азамат, Байсал, Диас нешінші орындар алды?
Жауабы: Байсал - 1, Диас - 2, Азамат - 3.
Сергіту сәті. «Тез есепте!»
1. Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері бойынша, оның гипотенузасын анықтау:
а=3 және в=4 ; жауабы: с=5; а=8 және в=6, жауабы: с=10.
2. Тікбұрышты үшбұрыштың бір катеті мен гипотенузасы бойынша, оның екінші катетін анықтау:
с=41 және а=9; жауабы: в=40; с=13 және а=5, жауабы: в =12
3. Есептеңіз:
√3ctg45 0 cos60 0 sin60 0 ; Жауабы: ; 2sin30 0 + 2cos60 0 + tg45 0 ; жауабы: 3
VIII. Тарихи мәліметтер.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz