Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тәлім алушы
Бекітемін
Мектеп директоры
А.Нугертаева
Тәлімгерлік жоспары
Тәлімгерлік етудің мақсаты
Тәлім алушымен тәлімгерлік жұмыс жүргізу арқылы сабақ беру үдерісіне өзгерістер енгізу
Күтілетін нәтиже
Тәлім алушы сындарлы оқытудың әдіс-тәсілдерімен танысады;
Тәлім алушы оқу үдерісін дамытуға ,жақсартуға үйренеді,қолданады
Тәлімгер
Тәлім алушы
Уақыт шеңберлері
Тәлімгерліктің мақсаты
Тәлімгерлік нәтижелері
Табыс критерийлері
Қалай анықтайсыз?
ІІ деңгей мұғалімі
Бускеева
Куралай
Егинбаевна
Бастауыш сынып мұғалімдері
12.01-17.01.15
Кәсіби сұхбат жүргізу арқылы мұғалімнің әдістемесіне қандай өзгеріс енгізу керек екендігі анықтады
Тәлім алушының сабақ беру әдістемесін жақсарту мақсатында сабақтарына өзгеріс енгізілді
Кәсіби сұхбат арқылы,бейнефильм,
фотосуреттер
19.01-24.01
1-ші сабаққа қатысу,өзіндік талдау жасау
Сабақты талдау, топтық жұмыстарды енгізу арқылы сабақ барысында өзгерістер енгізілді.
Тәлім алушы сабағының сәтті жақтары мен сәтсіз жақтары көрсетілген өзіндік талдауы
27.01.15
Тәлімгерді 2-ші сабаққа қатыстыру, өзіндік талдау
Тәлім алушы сабағына өзіндік талдау барысында оқушылардың белсенділіктері артқанын атап кетті.
Тәлім алушы сауалнама толтырады.
Сабағында оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолданады.
28.01.15- 10.02.15
Lesson Study тәсілін оқу сапасын жақсарту мақсатында сабақтарына енгізуді жоспарлау
Таңдап алынған пәннің тереңірек меңгерілуінің негізінде оқушылардың қызығушылықтары артады
Орта мерзімді жоспар, Lesson Study тәсілін өткізу жоспарларын құру,пәндерді анықтау, оқушыларды анықтау
06.02.15-10.02.15
Тәлім алушының сабақ беру әдістемесіне өзгерістер енгізу
Бірлескен сабақ жоспарларын құру
Кері байланыс
11.02.15
11.03.15
15.04.15
17.02.15
02.03.15
20.04.15
Lesson Study тәсілімен құрылған сабақтарға қатысу
.Жаңа әдіс-тәсілдерді енгізу арқылы оқушылардың белсенділіктері артады,тәлім алушы оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолданды
Кері байланыс
Оқушы сұхбаты
Рефлексия
Пікір
Мұғалім сабақ барысында сәтті,сәтсіз жақтарын анықтай алды.
28.01-10.02.15
11.02-10.03.15
11.03.15-14.04.15
Тәлім алушының сабақ беру әдістемесіне өзгерістер енгізу
Бірлескен сабақ жоспарларын құру
Кері байланыс
16.05.15
<<Зерттеу барысында оқыту үдерісі қалай жақсарды>> атты тақырыпта кәсіби әңгіме жүргізу, пікір алмасу
Талдауда көрсеткендей мұғалім кемшіліктерді жою мақсатында топтық жұмыстың түрлерін пайдаланды.
Бейнефильм,оқушылармен сұхбаттасу,оқшылардан,ата-аналардан сауалнама алу
Мектеп директоры
А.Нугертаева
Тәлімгерлік жоспары
Тәлімгерлік етудің мақсаты
Тәлім алушымен тәлімгерлік жұмыс жүргізу арқылы сабақ беру үдерісіне өзгерістер енгізу
Күтілетін нәтиже
Тәлім алушы сындарлы оқытудың әдіс-тәсілдерімен танысады;
Тәлім алушы оқу үдерісін дамытуға ,жақсартуға үйренеді,қолданады
Тәлімгер
Тәлім алушы
Уақыт шеңберлері
Тәлімгерліктің мақсаты
Тәлімгерлік нәтижелері
Табыс критерийлері
Қалай анықтайсыз?
ІІ деңгей мұғалімі
Бускеева
Куралай
Егинбаевна
Бастауыш сынып мұғалімдері
12.01-17.01.15
Кәсіби сұхбат жүргізу арқылы мұғалімнің әдістемесіне қандай өзгеріс енгізу керек екендігі анықтады
Тәлім алушының сабақ беру әдістемесін жақсарту мақсатында сабақтарына өзгеріс енгізілді
Кәсіби сұхбат арқылы,бейнефильм,
фотосуреттер
19.01-24.01
1-ші сабаққа қатысу,өзіндік талдау жасау
Сабақты талдау, топтық жұмыстарды енгізу арқылы сабақ барысында өзгерістер енгізілді.
Тәлім алушы сабағының сәтті жақтары мен сәтсіз жақтары көрсетілген өзіндік талдауы
27.01.15
Тәлімгерді 2-ші сабаққа қатыстыру, өзіндік талдау
Тәлім алушы сабағына өзіндік талдау барысында оқушылардың белсенділіктері артқанын атап кетті.
Тәлім алушы сауалнама толтырады.
Сабағында оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолданады.
28.01.15- 10.02.15
Lesson Study тәсілін оқу сапасын жақсарту мақсатында сабақтарына енгізуді жоспарлау
Таңдап алынған пәннің тереңірек меңгерілуінің негізінде оқушылардың қызығушылықтары артады
Орта мерзімді жоспар, Lesson Study тәсілін өткізу жоспарларын құру,пәндерді анықтау, оқушыларды анықтау
06.02.15-10.02.15
Тәлім алушының сабақ беру әдістемесіне өзгерістер енгізу
Бірлескен сабақ жоспарларын құру
Кері байланыс
11.02.15
11.03.15
15.04.15
17.02.15
02.03.15
20.04.15
Lesson Study тәсілімен құрылған сабақтарға қатысу
.Жаңа әдіс-тәсілдерді енгізу арқылы оқушылардың белсенділіктері артады,тәлім алушы оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолданды
Кері байланыс
Оқушы сұхбаты
Рефлексия
Пікір
Мұғалім сабақ барысында сәтті,сәтсіз жақтарын анықтай алды.
28.01-10.02.15
11.02-10.03.15
11.03.15-14.04.15
Тәлім алушының сабақ беру әдістемесіне өзгерістер енгізу
Бірлескен сабақ жоспарларын құру
Кері байланыс
16.05.15
<<Зерттеу барысында оқыту үдерісі қалай жақсарды>> атты тақырыпта кәсіби әңгіме жүргізу, пікір алмасу
Талдауда көрсеткендей мұғалім кемшіліктерді жою мақсатында топтық жұмыстың түрлерін пайдаланды.
Бейнефильм,оқушылармен сұхбаттасу,оқшылардан,ата-аналардан сауалнама алу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz