Lesson Study негізінде бастауыш сынып мұғалімінің сабақ беру әдістемесін жетілдіруге арналған тәлімгерлік жоспары

Бекітемін

Мектеп директоры

А. Нугертаева

Тәлімгерлік жоспары

Тәлімгерлік етудің мақсаты
Тәлім алушымен тәлімгерлік жұмыс жүргізу арқылы сабақ беру үдерісіне өзгерістер енгізу
Тәлімгерлік етудің мақсаты: Күтілетін нәтиже
Тәлім алушымен тәлімгерлік жұмыс жүргізу арқылы сабақ беру үдерісіне өзгерістер енгізу:

Тәлім алушы сындарлы оқытудың әдіс-тәсілдерімен танысады;

Тәлім алушы оқу үдерісін дамытуға, жақсартуға үйренеді, қолданады

Тәлімгерлік етудің мақсаты: Тәлімгер
Тәлім алушымен тәлімгерлік жұмыс жүргізу арқылы сабақ беру үдерісіне өзгерістер енгізу: Тәлім алушы
Уақыт шеңберлері
Тәлімгерліктің мақсаты
Тәлімгерлік нәтижелері

Табыс критерийлері

Қалай анықтайсыз?

Тәлімгерлік етудің мақсаты:

ІІ деңгей мұғалімі

Бускеева

Куралай

Егинбаевна

Тәлім алушымен тәлімгерлік жұмыс жүргізу арқылы сабақ беру үдерісіне өзгерістер енгізу:

Бастауыш сынып мұғалімдері

12. 01-17. 01. 15
Кәсіби сұхбат жүргізу арқылы мұғалімнің әдістемесіне қандай өзгеріс енгізу керек екендігі анықтады
Тәлім алушының сабақ беру әдістемесін жақсарту мақсатында сабақтарына өзгеріс енгізілді

Кәсіби сұхбат арқылы, бейнефильм,

фотосуреттер

Тәлімгерлік етудің мақсаты:
Тәлім алушымен тәлімгерлік жұмыс жүргізу арқылы сабақ беру үдерісіне өзгерістер енгізу:
19. 01-24. 01
1-ші сабаққа қатысу, өзіндік талдау жасау
Сабақты талдау, топтық жұмыстарды енгізу арқылы сабақ барысында өзгерістер енгізілді.
Тәлім алушы сабағының сәтті жақтары мен сәтсіз жақтары көрсетілген өзіндік талдауы
Тәлімгерлік етудің мақсаты:
Тәлім алушымен тәлімгерлік жұмыс жүргізу арқылы сабақ беру үдерісіне өзгерістер енгізу:
27. 01. 15
Тәлімгерді 2-ші сабаққа қатыстыру, өзіндік талдау
Тәлім алушы сабағына өзіндік талдау барысында оқушылардың белсенділіктері артқанын атап кетті.

Тәлім алушы сауалнама толтырады.

Сабағында оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолданады.

Тәлімгерлік етудің мақсаты:
Тәлім алушымен тәлімгерлік жұмыс жүргізу арқылы сабақ беру үдерісіне өзгерістер енгізу:
28. 01. 15- 10. 02. 15
Lesson Study тәсілін оқу сапасын жақсарту мақсатында сабақтарына енгізуді жоспарлау
Таңдап алынған пәннің тереңірек меңгерілуінің негізінде оқушылардың қызығушылықтары артады
Орта мерзімді жоспар, Lesson Study тәсілін өткізу жоспарларын құру, пәндерді анықтау, оқушыларды анықтау
Тәлімгерлік етудің мақсаты:
Тәлім алушымен тәлімгерлік жұмыс жүргізу арқылы сабақ беру үдерісіне өзгерістер енгізу:
06. 02. 15-10. 02. 15
Тәлім алушының сабақ беру әдістемесіне өзгерістер енгізу

Бірлескен сабақ жоспарларын құру

Кері байланыс

Тәлімгерлік етудің мақсаты:
Тәлім алушымен тәлімгерлік жұмыс жүргізу арқылы сабақ беру үдерісіне өзгерістер енгізу:

11. 02. 15

11. 03. 15

15. 04. 15

17. 02. 15

02. 03. 15

20. 04. 15

Lesson Study тәсілімен құрылған сабақтарға қатысу
. Жаңа әдіс-тәсілдерді енгізу арқылы оқушылардың белсенділіктері артады, тәлім алушы оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолданды

Кері байланыс

Оқушы сұхбаты

Рефлексия

Пікір

Мұғалім сабақ барысында сәтті, сәтсіз жақтарын анықтай алды.

Тәлімгерлік етудің мақсаты:
Тәлім алушымен тәлімгерлік жұмыс жүргізу арқылы сабақ беру үдерісіне өзгерістер енгізу:

28. 01-10. 02. 15

11. 02-10. 03. 15

11. 03. 15-14. 04. 15

Тәлім алушының сабақ беру әдістемесіне өзгерістер енгізу

Бірлескен сабақ жоспарларын құру

Кері байланыс

Тәлімгерлік етудің мақсаты:
Тәлім алушымен тәлімгерлік жұмыс жүргізу арқылы сабақ беру үдерісіне өзгерістер енгізу:

16. 05. 15

«Зерттеу барысында оқыту үдерісі қалай жақсарды» атты тақырыпта кәсіби әңгіме жүргізу, пікір алмасу
Талдауда көрсеткендей мұғалім кемшіліктерді жою мақсатында топтық жұмыстың түрлерін пайдаланды.
Бейнефильм, оқушылармен сұхбаттасу, оқшылардан, ата-аналардан сауалнама алу


Ұқсас жұмыстар
Lesson Study негізінде мұғалімнің кәсіби өрлеуі: коучинг пен тренинг жоспары
Сын тұрғысынан ойлау модулін пайдалана отырып оқушылардың ойлау белсенділігін арттыру: коучинг, тәлімгерлік және Lesson Study тәжірибесі
География мұғалімдеріне арналған Lesson Study тәсілін енгізу: коучинг сабақ жоспары
№18 орта мектептің тәлімгерлік бағдарламасы: коучинг, Lesson Study және қалыптастырушы бағалау арқылы педагогтардың кәсіби дамуы
Lesson Study (сабақты зерттеу) әдісінің мұғалімдерге арналған коучинг-жоспары
Lesson Study: сабақ зерттеуінің анықтамасы, мақсаттары және кезеңдері
Lesson Study әдісі: мұғалімдердің кәсіби дамуы мен сыныптық іс-әрекеттегі зерттеу
Lesson Study әдісінің мектеп сабақтарындағы рөлі мен маңыздылығы
10-сыныпқа арналған Lesson Study сабақ жоспары: Шәкәрім Құдайбердіұлының Еңлік-Кебек поэмасын жан-жақты талдау
2014-2015 оқу жылы: 7-сынып Г тобына арналған қазақ тілі пәнінің Lesson Study зерттеу жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz