Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақты қортындылау
Сабақ
Жиделі жалпы орта мектебі
Күні 19.01.2017
Мұғалімнің аты-жөні: Алышева Н.Ж
Сынып 7 <<А>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
Оқушылар пәнге деген қызығушылықтарын топпен жұмыс жасау арқылы ояту.
Сабақтың мақсаттары
Оқушыларға үйкеліс туралы,оның пайдасы мен зияны,түрлері,үйкеліс күшін,техникадағы үйкеліс әркеттері туралы мағлұмат беру
Барлық оқушылар не істей алады:
Үйкеліс күші туралы, оның түрлері туралы біледі
Оқушылардың көпшілігі істей алады:
Үйкеліс күшінің пайдасы мен зиянын біледі
Кейбір оқушылар істей алады:
Тезникадағы үйкеліс әрекетін ескеруді біледі
Тілдік мақсат
Оқушылар:физикалық терминдерді және физикалық шамалардың белгіленуін дұрыс айтып жаза алады
Негізгі сөздер мен тіркестер
Үйкеліс күші, нормаль қысым, үйкеліс коэффициенті
Талқылауға арналған сұрақтар:
Үйкеліс күші дегеніміз не?
Нормаль қысым күші дегеніміз не?
Үйкеліс не себептен пайда болады?
Үйкелістің қандай түрлері бар?
Үйкелісті қалай көбейтіп және қалай азайтуға болады?
Алдыңғы оқу
Үй тапсырмасын сұрау
Физикалық диктант
Сәйкестендіру тесті
Жоспар
Ұйымдастыру кезеңі
<<Ең әдемі күлкі>>
Топқа бөлу
Үй тапсырмасын сұрау
<<Физикалық диктант>>
<<Сәйкестендір>>
Жаңа сабақ
<<Миға шабуыл>>
Сабақты қортындылау
<<Кезбе тілші>>
Сабақты бекіту
<<Кім мықты>>
Бағалау
Кері байланыс
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар <<төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз
Ресурстар
Басы
Сабақ барысы:
1.Оқушылармен сәлемдесу
2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
3.Түгелдеу
4. Топқа бөлу
Физиктердің аттармен топқа бөлу
4 минут
Топқа бөлінетін қағаздар
Ортасы
2.Үй тапсырмасын сұрау:
Физикалық диктант 3 минут
<<Сәйкестендір>> 3-минут
Жаңа сабақты түсіндіру
<<Кезбе тілші>> әдісі бойынша оқушылар сабақты қорытындылайды 20 минут
Есептер шығару 9-минут
Оқулықтағы 14-жаттығу №2,3,4,5 есептер
Таратпа материалдар,интерактивті тақта,ноутбуктар.
Соңы
Бағалау. Топ басшылары берілген критерийлер бойынша топ мүшелерін бағалайды. 3-минут
Кері байланыс. 3-минут
Таратпа материалдар,кері байланыс парағы
Саралау
Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыстар,қауіпсіздігі және еңбекті қоғау ережелері,АКТ - мен байланыс.
Құндылықтардағы байланыс
Рефлексия
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіхдің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
-Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
-Бүгін оқушылар не білді?
-Сыныптағы ахуал қандай болды?
-Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
-Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
-Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және нелітен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқыту да оқуды да ескеріңіз)?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да ескеріңіз)?
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Жиделі жалпы орта мектебі
Күні 19.01.2017
Мұғалімнің аты-жөні: Алышева Н.Ж
Сынып 7 <<А>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
Оқушылар пәнге деген қызығушылықтарын топпен жұмыс жасау арқылы ояту.
Сабақтың мақсаттары
Оқушыларға үйкеліс туралы,оның пайдасы мен зияны,түрлері,үйкеліс күшін,техникадағы үйкеліс әркеттері туралы мағлұмат беру
Барлық оқушылар не істей алады:
Үйкеліс күші туралы, оның түрлері туралы біледі
Оқушылардың көпшілігі істей алады:
Үйкеліс күшінің пайдасы мен зиянын біледі
Кейбір оқушылар істей алады:
Тезникадағы үйкеліс әрекетін ескеруді біледі
Тілдік мақсат
Оқушылар:физикалық терминдерді және физикалық шамалардың белгіленуін дұрыс айтып жаза алады
Негізгі сөздер мен тіркестер
Үйкеліс күші, нормаль қысым, үйкеліс коэффициенті
Талқылауға арналған сұрақтар:
Үйкеліс күші дегеніміз не?
Нормаль қысым күші дегеніміз не?
Үйкеліс не себептен пайда болады?
Үйкелістің қандай түрлері бар?
Үйкелісті қалай көбейтіп және қалай азайтуға болады?
Алдыңғы оқу
Үй тапсырмасын сұрау
Физикалық диктант
Сәйкестендіру тесті
Жоспар
Ұйымдастыру кезеңі
<<Ең әдемі күлкі>>
Топқа бөлу
Үй тапсырмасын сұрау
<<Физикалық диктант>>
<<Сәйкестендір>>
Жаңа сабақ
<<Миға шабуыл>>
Сабақты қортындылау
<<Кезбе тілші>>
Сабақты бекіту
<<Кім мықты>>
Бағалау
Кері байланыс
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар <<төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз
Ресурстар
Басы
Сабақ барысы:
1.Оқушылармен сәлемдесу
2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
3.Түгелдеу
4. Топқа бөлу
Физиктердің аттармен топқа бөлу
4 минут
Топқа бөлінетін қағаздар
Ортасы
2.Үй тапсырмасын сұрау:
Физикалық диктант 3 минут
<<Сәйкестендір>> 3-минут
Жаңа сабақты түсіндіру
<<Кезбе тілші>> әдісі бойынша оқушылар сабақты қорытындылайды 20 минут
Есептер шығару 9-минут
Оқулықтағы 14-жаттығу №2,3,4,5 есептер
Таратпа материалдар,интерактивті тақта,ноутбуктар.
Соңы
Бағалау. Топ басшылары берілген критерийлер бойынша топ мүшелерін бағалайды. 3-минут
Кері байланыс. 3-минут
Таратпа материалдар,кері байланыс парағы
Саралау
Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыстар,қауіпсіздігі және еңбекті қоғау ережелері,АКТ - мен байланыс.
Құндылықтардағы байланыс
Рефлексия
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіхдің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
-Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
-Бүгін оқушылар не білді?
-Сыныптағы ахуал қандай болды?
-Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
-Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
-Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және нелітен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқыту да оқуды да ескеріңіз)?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да ескеріңіз)?
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz