Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылар хабарламасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9.2А Динамика
Мектеп:

Күні:
Мұғалімнің аты - жөні: Баймуханов Ж.О.
Сынып: 9 "А"
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы
Зертханалық жұмыс №4 Серпімділік күшінің серіппенің созылуына тәуелділігін зерттеу Есептер шығару
Осы сабақта қол жеткізілетін ОМ (оқу бағд. сілтеме)
ОМ3 серіппенің ұзаруының серпімділік күші шамасына тәуелділік кестесін түсіну және пайдалану
ОМ4 келесі терминдерді пайдалана отырып серіппенің деформациясын түсіндіру: жүктің массасы, абсолют және салыстырмалы деформация, беріктілік шегі және беріктік коэфициенті
Сабақ мақсаттары
Өз білімдерінің тәжірибеде қолдана алуға тәрбиелеу. Практикалық білім беру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту
Жетістік критерийлері
Серпімділік күшінің деформация шамасына тәуелділігінің графигін құрастырады
Графиктің көлбеу бұрышына қарай дененің серпімділік коэффициентін анықтайды.
Жүктеме мен созылу арасындағы байланысты дұрыс сипаттайды
Серіппе қаттылығының константасын сипаттайды
Серіппе әрекетін Гук заңы бойынша сипаттайды
Тілдік мақсаттар
Оқушылар өздерінің түсініктерін көрсететін жаңа сөздерді пайдаланулары керек. Олар терминдерді түсіну және қолдану керек.
Арнайы пәндік лексика мен терминология:
Серпімділік күші - сила упругости - The resilient force
Гук заңы - закон Гука - Hooke's law
Деформация - Деформация - deformation
Серіппенің ұзаруы - Удлинение пружины -elongation of the spring
Құндылықтарды дарыту
Сабақ барысында оқушыларды академиялық адалдыққа тәрбиелеу (тапсырмаларды орындау барысында өз бетімен жұмыстануға және жұптық жұмыс кезінде әріптесін сыйлауға үйрету). Себебі олардың бойында жауапты азаматтық ұстанымды қалыптастыра отырып, өмір бойы білім алу құндылығын сыни тұрғыдан ойлау арқылы білімге деген құштарлығын ояту арқылы <<Мәңгілек ел>> стратегиясын түсіндіру
Пән аралық байланыстар
Математика
АКТ қолдану дағдылары
Есептер мысалын АКТ көмегімен ұсыну
Бастапқы білім
Деформация. Деформация түрлері.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы
10 мин

Қолайлы жұмыс ортасы қалыптастырылады
1.Сәлемдесу
2.Түгендеу
3.Сыныптың сабаққа дайындығы
Зертханалық жұмысқа қажетті құралдардың астына жабыстырылған сұрақтар арқылы оқушылардың өткен сабақтан алған білімдерін еске түсіру. Оқушылар жауаптарын планшетке ( ламинаттанған А4 қағазы) маркер арқылы жазып мұғалімге көрсетеді.
1.Роберт Гуктың өрнегі қалай өрнектеледі?
2.Абсолют ұзару дегеніміз не?
3. Салыстырмалы ұзару дегеніміз не?
4.Серіппенің қатаңдығы қандай шамаларға тәуелді?
Динамика (гр.dinamis - күш) механиканың түсірілген күш әсерінен материалдық денелерлің қозғалысын зерттейтін бөлім.
Ой қозғау
Суретке қарай отырып, болып жатқан құбылыс туралы не айтуға болады?

Мұғалім әрекеті:
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Зертханалық жұмыс №4 Серпімділік күшінің серіппенің созылуына тәуелділігін зерттеу Есептер шығару
ОМ3 серіппенің ұзаруының серпімділік күші шамасына тәуелділік кестесін түсіну және пайдалану
ОМ4 келесі терминдерді пайдалана отырып серіппенің деформациясын түсіндіру: жүктің массасы, абсолют және салыстырмалы деформация.

Практикалық жұмыс жасауға дайындық.

Жұмысты қорытындылау, жұмыс орнын тазалау.
Оқушылар хабарламасы

Ойлану/
Ақпарат
30 мин
(І) жеке жұмыс
= қауіпсіздікті сақтау бойынша кеңес
Тәжірибе кезінде қауіпсіздік техникасын сақтауды ескерту.
Зертханалық жұмысқа қажетті құралдарды оқушылар өздері құрастыру керек. Оқушылар құрастырып болған соң, жұмыстың қалай жүретіні туралы өздері айтып береді. Өз ойларынан кейін жұмыстың мақсатын өздері шығарады. Содан соң жұмысқа кіріседі. Зертханалық жұмыстың жасалу мезетінде мұғалім қарап жүріп, бағалау парақшасын толдырады.
Бағалау парақшасы.
Орындаған оқушуның тұсына + таңбасын қойып тұру керек.

Оқушының аты жөні
Серпімділік күшінің деформация шама-сына тәуелділігінің графигін құрасты-рады
Графиктің көлбеу бұрышына қарай дененің серпімділік коэффициентін анықтайды.
Жүктеме мен созы-лу арасындағы байланысты дұрыс сипаттайды
Серіппе қаттылығының константасын сипаттайды
Серіппе әрекетін Гук заңы бойынша сипаттайды

№4 зертханалық жұмыс
Тақырыбы:
Мақсат пен міндеттер
* Серіппені тыныштық күйден ұзарған кездегі әсер ететін күшті күш қондырғысы арқылы өлшеу
* Градиент көмегімен қатаңдығын анықтау
* Серіппенің берілген қатаңдығында белгілі аралыққа ұзару үшін әсер ететін күш байланысын есептеу
Құрал-жабдықтар: штатив, серіппе, өлшеуіш таспа, жүктер жиынтығы
3)Теориялық бөлім
____________________________________________________________________________________________________________________________________
4) Жұмыс барысы
____________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Өлшеу нәтижелері

1 кесте
Масса m, г
Салмақ ( ауырлық күші) F a, H
Ұзаруы ∆l, м
Серіппе қатаңдығы, Н/м
10

20

30

40

50

2 кесте
Масса m, г
Салмақ ( ауырлық күші) F a, H
Ұзаруы ∆l, см
Серіппе қатаңдығы, Н/м
60

110

160

210

260

6) Есептеулер

7) График тұрғыз ( серіппенің созылуының ауырлық күшіне тәуелділігі)

8) Өлшеу қателігі
1 кесте бойынша
K орт

Δ К1

Δ К2

Δ К3

Δ К4

Δ К5

Δ Корт

ε

8) Бақылау сұрақтарын негізге ала отырып қорытынды жаса
А) Жүктеме мен созылу арасында қандай байланыс бар?
В) Серіппенің қатаңдығы тұрақты сақталды ма?
С) Серіппе әрекетін Гук заңы бойынша сипатта.
Д) Графиктің көлбеу бұрышына қарай дененің серпіппенің қатаңдық коэффициенті қалай өзгереді?
Е) Әр графиктен градиентті анықта

Сұрақ
1. Берілген қатаңдықпен салыстырғанда серіппе қатаңдығын қаншалықты дұрыс өлшедіңіз?

Жеке парақшаман жұмыс

штатив, серіппе, өлшеуіш таспа, жүктер жиынтығы

Практикум
35 мин
Тапсырма
1. Бір метрге серіппе қатаңдығы 3 ньютон (3 Н/м) болса, серіппені 0.15 м ұзарған кезде қанша күш керек?
Қорытынды
Серіппені 7.1 суретте көрсетілгендей орындықтың бір шетіне жоғарыдан асып қойған.

Серіппеге жүк асылмастан бұрын шеге метр сызғышта 29.8 см белгіні көрсетеді.Серіппеге 5.5 Н жүк асылғаннан кейін шеге 62.8 см болатын нүктені көрсетеді.
(а) Серіппенің ұзаруын есептеңіз.
Ұзару = ................ см [2]
(b) Серіппенің ұзаруының жүк салмағына тәуелділігін кӛрсететін заң төмендегі теңдеумен (формуламен) беріледі.
Салмақ = тұрақты x ұзару
(i) Тұрақтының сан мәнін есептеңіз
Тұрақты = ........................[2]
(ii) Тұрақтыға сәйкес келетін өлшем бірлікті ұсыныңыз
.....................................................................................[1]
[Барлығы: 5]
Қосымша есептер шығару

Сабақтың соңы
5 мин

Рефлексия
Рефлексия
<<Жауап дәлелдемесі>> рефлексиясы
oo 1.Мен сабақта жұмыс жасадым ........себебі.........
oo 2.Сабақтағы өзімнің жұмысыма .........
oo 3.Сабақтың өтуі маған.......
oo 4.Сабақ үстінде мен .....
oo 5. Сабақ материалы маған.........
oo 6. Менің көңіл-күйім ........

Оқушылар хабарламасы
Үйге тапсырма

Қосымша мәлімет
Тақырып бойынша қайталау
Қолданылған әдебиеттер мен дерек көздері
oo http://www.bilimland.kz/kk/content/category/search#p=1&pn=6&s=%D0%B4%D0%B5%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F&lesson=13846
oo http://sanatez.net/deformation/

Мектеп кітапханасы

Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Барлық оқушылар зертханалық жұмысты және қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындайды.
Кейбір оқушылар тапсырманы өз бетімен түсініп орындайды, кейбіреулері сұрақ қоюы мүмкін.
(1)сабақ барысында оқушыларды қолдау, қолпаштау
(2) қалыптастырушы бағалау

Интерактивті тақтаны сабақ барысында қолдану уақытын 10 минуттан асырмау
Көз жаттығуларын орындау
Кабинетті желдету
Кабинетте приборлармен жұмыс жасау барысында қауіпсіздік ережесін сақтау (су қолмен жұмыс жасамау) жарықты қажет емес кезінде өшіру
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Роберт Гуктың өрнегі қалай өрнектеледі?

Абсолют ұзару дегеніміз не?

Cалыстырмалы ұзару дегеніміз не?

Серіппенің қатаңдығы қандай шамаларға тәуелді?

<<Жауап дәлелдемесі>> рефлексиясы

1. Мен сабақта жұмыс жасадым, себебі.........

2. Сабақтағы өзімнің жұмысыма .........

3. Сабақтың өтуі маған.......

4. Сабақ үстінде мен .....

5. Сабақ материалы маған.........

6. Менің көңіл-күйім ........

Ұқсас жұмыстар
Іздеу нәтижелері бетінің схемасы
Су. дүниетану. 3 класс
Шығармалық тапсырма
Қазақстанның топырақ жамылғысы
Күлпаш Б.Майлин
Поштаны үстеу терезесі
Ұлы жеңіске қосылған үлес
Оттек. оксид тақырыбы бойынша білімдерін тексеру
Мәтіндік редакторларды оқыту әдістемесі
Жанды сұрақ
Пәндер