Оқушылар хабарламасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9. 2А Динамика
Мектеп:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты -жөні: Баймуханов Ж. О.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика: Сынып: 9 "А"
Мектеп:: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика: Сабақ тақырыбы
Мектеп:: Зертханалық жұмыс №4 Серпімділік күшінің серіппенің созылуына тәуелділігін зерттеу Есептер шығару
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика: Осы сабақта қол жеткізілетін ОМ (оқу бағд. сілтеме)
Мектеп::

ОМ3 серіппенің ұзаруының серпімділік күші шамасына тәуелділік кестесін түсіну және пайдалану

ОМ4 келесі терминдерді пайдалана отырып серіппенің деформациясын түсіндіру: жүктің массасы, абсолют және салыстырмалы деформация, беріктілік шегі және беріктік коэфициенті

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика: Сабақ мақсаттары
Мектеп:: Өз білімдерінің тәжірибеде қолдана алуға тәрбиелеу. Практикалық білім беру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика: Жетістік критерийлері
Мектеп::

Серпімділік күшінің деформация шамасына тәуелділігінің графигін құрастырады

Графиктің көлбеу бұрышына қарай дененің серпімділік коэффициентін анықтайды.

Жүктеме мен созылу арасындағы байланысты дұрыс сипаттайды

Серіппе қаттылығының константасын сипаттайды

Серіппе әрекетін Гук заңы бойынша сипаттайды

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика: Тілдік мақсаттар
Мектеп::

Оқушылар өздерінің түсініктерін көрсететін жаңа сөздерді пайдаланулары керек. Олар терминдерді түсіну және қолдану керек.

Арнайы пәндік лексика мен терминология:

Серпімділік күші - сила упругости -The resilient force

Гук заңы - закон Гука - Hooke's law

Деформация - Деформация - deformation

Серіппенің ұзаруы-Удлинение пружины -elongation of the spring

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:: Сабақ барысында оқушыларды академиялық адалдыққа тәрбиелеу (тапсырмаларды орындау барысында өз бетімен жұмыстануға және жұптық жұмыс кезінде әріптесін сыйлауға үйрету) . Себебі олардың бойында жауапты азаматтық ұстанымды қалыптастыра отырып, өмір бойы білім алу құндылығын сыни тұрғыдан ойлау арқылы білімге деген құштарлығын ояту арқылы «Мәңгілек ел» стратегиясын түсіндіру
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика: Пән аралық байланыстар
Мектеп:: Математика
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:: Есептер мысалын АКТ көмегімен ұсыну
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика: Бастапқы білім
Мектеп:: Деформация. Деформация түрлері.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:

Сабақтың басы

10 мин

Мектеп::

Қолайлы жұмыс ортасы қалыптастырылады

1. Сәлемдесу

2. Түгендеу

3. Сыныптың сабаққа дайындығы

Зертханалық жұмысқа қажетті құралдардың астына жабыстырылған сұрақтар арқылы оқушылардың өткен сабақтан алған білімдерін еске түсіру. Оқушылар жауаптарын планшетке ( ламинаттанған А4 қағазы) маркер арқылы жазып мұғалімге көрсетеді.

1. Роберт Гуктың өрнегі қалай өрнектеледі?

2. Абсолют ұзару дегеніміз не?

3. Салыстырмалы ұзару дегеніміз не?

4. Серіппенің қатаңдығы қандай шамаларға тәуелді?

Динамика (гр. dinamis -күш) механиканың түсірілген күш әсерінен материалдық денелерлің қозғалысын зерттейтін бөлім.

Ой қозғау

Суретке қарай отырып, болып жатқан құбылыс туралы не айтуға болады?

Картинки по запросу Hooke's law

Мұғалім әрекеті:

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Зертханалық жұмыс №4 Серпімділік күшінің серіппенің созылуына тәуелділігін зерттеу Есептер шығару

ОМ3 серіппенің ұзаруының серпімділік күші шамасына тәуелділік кестесін түсіну және пайдалану

ОМ4 келесі терминдерді пайдалана отырып серіппенің деформациясын түсіндіру: жүктің массасы, абсолют және салыстырмалы деформация.

Практикалық жұмыс жасауға дайындық.

Жұмысты қорытындылау, жұмыс орнын тазалау.

Оқушылар хабарламасы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:

Ойлану/

Ақпарат

30 мин

Мектеп::

(І) жеке жұмыс

🕛 = қауіпсіздікті сақтау бойынша кеңес

Тәжірибе кезінде қауіпсіздік техникасын сақтауды ескерту.

Зертханалық жұмысқа қажетті құралдарды оқушылар өздері құрастыру керек. Оқушылар құрастырып болған соң, жұмыстың қалай жүретіні туралы өздері айтып береді. Өз ойларынан кейін жұмыстың мақсатын өздері шығарады. Содан соң жұмысқа кіріседі. Зертханалық жұмыстың жасалу мезетінде мұғалім қарап жүріп, бағалау парақшасын толдырады.

Бағалау парақшасы.

Орындаған оқушуның тұсына + таңбасын қойып тұру керек.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

№4 зертханалық жұмыс

Тақырыбы:

Мақсат пен міндеттер

  • Серіппені тыныштық күйден ұзарған кездегі әсер ететін күшті күш қондырғысы арқылы өлшеу
  • Градиент көмегімен қатаңдығын анықтау
  • Серіппенің берілген қатаңдығында белгілі аралыққа ұзару үшін әсер ететін күш байланысын есептеу

Құрал-жабдықтар: штатив, серіппе, өлшеуіш таспа, жүктер жиынтығы

3) Теориялық бөлім

4) Жұмыс барысы

5. Өлшеу нәтижелері

1 кесте

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

2 кесте

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

6) Есептеулер

7) График тұрғыз ( серіппенің созылуының ауырлық күшіне тәуелділігі)

http://demiart.ru/forum/uploads5/post-637214-1265059375.jpg

8) Өлшеу қателігі

:

8) Бақылау сұрақтарын негізге ала отырып қорытынды жаса

А) Жүктеме мен созылу арасында қандай байланыс бар?

В) Серіппенің қатаңдығы тұрақты сақталды ма?

С) Серіппе әрекетін Гук заңы бойынша сипатта.

Д) Графиктің көлбеу бұрышына қарай дененің серпіппенің қатаңдық коэффициенті қалай өзгереді?

Е) Әр графиктен градиентті анықта

Сұрақ

1. Берілген қатаңдықпен салыстырғанда серіппе қатаңдығын қаншалықты дұрыс өлшедіңіз?

Оқушының аты жөні

Серпімділік күшінің деформация шама-сына тәуелділігінің графигін құрасты-рады

Графиктің көлбеу бұрышына қарай дененің серпімділік коэффициентін анықтайды.

Жүктеме мен созы-лу арасындағы байланысты дұрыс сипаттайды

Серіппе қаттылығының константасын сипаттайды

Серіппе әрекетін Гук заңы бойынша сипаттайды

Масса m, г
Салмақ ( ауырлық күші) 𝐅 𝐚 \mathbf{\ F}_{\mathbf{\ a}} , H
Ұзаруы ∆l, м
Серіппе қатаңдығы, Н/м
10
20
30
40
50
Масса m, г
Салмақ ( ауырлық күші) 𝐅 𝐚 \mathbf{\ F}_{\mathbf{\ a}} , H
Ұзаруы ∆l, см
Серіппе қатаңдығы, Н/м
60
110
160
210
260
1 кесте бойынша

K орт

Δ К 1

Δ К 2

Δ К 3

Δ К 4

Δ К 5

Δ К орт

ε

Жеке парақшаман жұмыс

штатив, серіппе, өлшеуіш таспа, жүктер жиынтығы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:

Практикум

35 мин

Мектеп::

Тапсырма

  1. Бір метрге серіппе қатаңдығы 3 ньютон (3 Н/м) болса, серіппені 0. 15 м ұзарған кезде қанша күш керек?

Қорытынды

Серіппені 7. 1 суретте көрсетілгендей орындықтың бір шетіне жоғарыдан асып қойған.

Серіппеге жүк асылмастан бұрын шеге метр сызғышта 29. 8 см белгіні көрсетеді. Серіппеге 5. 5 Н жүк асылғаннан кейін шеге 62. 8 см болатын нүктені көрсетеді.

(а) Серіппенің ұзаруын есептеңіз.

Ұзару = . см [2]

(b) Серіппенің ұзаруының жүк салмағына тәуелділігін кӛрсететін заң төмендегі теңдеумен (формуламен) беріледі.

Салмақ = тұрақты × ұзару

(i) Тұрақтының сан мәнін есептеңіз

Тұрақты = [2]

(ii) Тұрақтыға сәйкес келетін өлшем бірлікті ұсыныңыз

. [1]

[Барлығы: 5]

Қосымша есептер шығару

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:

Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия

Мектеп::

Рефлексия

«Жауап дәлелдемесі» рефлексиясы

  • 1. Мен сабақта жұмыс жасадым ……. . себебі………
  • 2. Сабақтағы өзімнің жұмысыма ………
  • 3. Сабақтың өтуі маған…….
  • 4. Сабақ үстінде мен …. .
  • 5. Сабақ материалы маған………
  • 6. Менің көңіл-күйім ……. .
Оқушылар хабарламасы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2А Динамика:

Үйге тапсырма

Қосымша мәлімет

Мектеп::

Тақырып бойынша қайталау

Қолданылған әдебиеттер мен дерек көздері


Ұқсас жұмыстар
Іздеу нәтижелері бетінің схемасы
Су. дүниетану. 3 класс
Шығармалық тапсырма
Қазақстанның топырақ жамылғысы
Күлпаш Б.Майлин
Поштаны үстеу терезесі
Blockchain технологиясының мақсатын түсіндіре білу
Ұлы жеңіске қосылған үлес
Оттек. оксид тақырыбы бойынша білімдерін тексеру
Мәтіндік редакторларды оқыту әдістемесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz