Қарпайым мәтіндік редакторы

Бекітемін

Оқу-ісінің меңгерушісі

Б. Р. Зайнуллин

Сабақ №19
Күні: 5 сынып, информатика Пән мұғалімі: Н. Жубаниязова
Сабақ №19: Сабақ тақырыбы
Күні:5 сынып, информатикаПән мұғалімі:Н. Жубаниязова: § 19. Қарпайым мәтіндік редакторы. Редактор интерфейсі.
Сабақ №19: Сілтеме
Күні:5 сынып, информатикаПән мұғалімі:Н. Жубаниязова: Информатка 5-сынып, Е. А Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов
Сабақ №19: Жалпы мақсаты
Күні:5 сынып, информатикаПән мұғалімі:Н. Жубаниязова: Оқушыларға WordPad мәтіндік редактормен таныстыру, мәтіндік редактордың ортақ мүмкіндіктерін, компьютерде мәтіндерді өңдеудің артықшылықтары мен кемшіліктерін, мәтіндік құжатты әр формада сақтауды үйрету.
Сабақ №19: Міндеттер
Күні:5 сынып, информатикаПән мұғалімі:Н. Жубаниязова:

- Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру ;

- Жаңа тақырыпты оқушылардың білімдерін пайдалана отырып жеткізу ;

- Мәтіндік редактормен жұмыс істей білу.

Сабақ №19: Мұғалім үшін оқу нәтижелері
Күні:5 сынып, информатикаПән мұғалімі:Н. Жубаниязова:

- Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы толықтырып, тақырыпты пысықтау ;

- Берілген тапсырмаларды, топта орындауға үйрету;

- Оқушылардың бір-бірін бағалауға дағдыландыру;

Сабақ №19: Сабақ түрі, әдіс-тәсілдері
Күні:5 сынып, информатикаПән мұғалімі:Н. Жубаниязова: топпен жұмыс, АКТ, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының «БББ» кестесі, «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Сабақ №19: Сабақтың көрнекілігі
Күні:5 сынып, информатикаПән мұғалімі:Н. Жубаниязова: Интербелсенді тақтада слайдтар, топтарға арналған тапсырма, бағалау парағы.
Сабақ №19: Күтілетін нәтиже
Күні:5 сынып, информатикаПән мұғалімі:Н. Жубаниязова: Мәтіндік редактормен жұмыс жасай білу. Жұппен, топпен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады.
Сабақ №19:

Ұйымдастыру кезеңі

2 минут

Күні:5 сынып, информатикаПән мұғалімі:Н. Жубаниязова:

Оқушыларды 3 топқа бөлу /19 оқушы/

Бағалау критерийлері

• Өз бетімен білім алуы

• Дербес жұмыс жасауы

• Топта жұмыс жасауы

• Ақпараттық білімі

Сабақ №19: Сабақтың барысы
Сабақ №19: Мұғалімнің іс-әрекеті
Күні:5 сынып, информатикаПән мұғалімі:Н. Жубаниязова: Оқушының іс-әрекеті
Сабақ №19:

Білу - 3 минут

Сонымен балалар өткен сабағымызда өткен тақырыбымыз Paint графикалық редакторы болды. Есімізге түсіру үшін кеспедегі тапсырма бойынша, сол суретті компьютерде салу керек.

  1. Paint редакторын ашыңыз.
  2. Үлкен тік төртбұрыш сал, түсін қоңырға боя.
  3. Түзу сызық арқылы төбесін сал. Көк түске боя.
  4. Терезе көлемі тәрізді етіп тіктөртбұрыш сал, түзу сызық таңдап сызықтар жүргіз.
  5. Терезелер түсін сары етіп боя. Есік суретін салып боя.
  6. Үйдің төбесіне тұрба сал. Бүріккіш құралын пайдаланып түтін сал.
  7. Шеңбер арқылы күн, түзу сызық арқылы сәуле сал.
  8. Суретке «Мой дом» деп жазу кірістір, дәл осылай сақта.
Күні:5 сынып, информатикаПән мұғалімі:Н. Жубаниязова: Берілген тапсырманы оқушылар тез әрі дұрыс компьютерде орындайды. Топ жетекшілері белгілеп отырады.
Сабақ №19:

ТҮСІНУ - 10 мин

Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру.

Күні:5 сынып, информатикаПән мұғалімі:Н. Жубаниязова:

Оқушылардың көңілін жаңа сабаққа аудару үшін сыни сұрақ қою : Мәтіндік редактор дегенімізді қалай түсінесіңдер? Мәтінмен жұмыс істеуге арналған қандай бағдарламаларды білесің?

А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты түсінеді, жұпта талдайды, топта талдайды.

Мәтіндік редактор - ол мынадай мүмкіндіктер беретін қолданбалы программа:

  • мәтіндік құжаттарды құруға ;
  • оларды өзгертуге, яғни, қателерін түзетуге, мәтін фрагменттерін жылжытуға, көшіруге, жоюға және қосуға, іздеу мен алмастыру жүргізуге ;
  • мәтінді пішімдеуге - әріптің мөлшері мен түсін, абзацтың қасиеттерін және басқаларды өзгертуге ;
  • құжаттарды басып шығаруға.

Компьютер үшін мәтін - ол символдардың кез келген жиыны деп айтуға болады. Мәтіндік құжаттың құрамында өлең де, компьютерге арналған программа да болуы мүмкін. Оның мазмұны кесте түрінде де безендірілуі мүмкін.

Мәтіннің құрылымы

Мәтіндік редакторлар жұмыс жасайтын деректер мәтіндік ақпарат, оның ең кішкентай бірлігі символ болып табылады. Сөз - бір-бірінен тыныс белгілерімен немесе бос орындармен ажыратылып жазылған символдар тізбегі. Сөздердің арасында және тыныс белгісінен кейін бір бос орын қойылады. Мәтіннің элементтері : символ - сөз -жол - абзац - бет - мәтін.

Сабақ №19:

ҚОЛДАНУ - 10 мин

Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар

Күні:5 сынып, информатикаПән мұғалімі:Н. Жубаниязова:

Тапсырмаларды орындау:

А, В деңгейдегі практикалық тапсырмаларды орындайды.

Сабақ №19:

ТАЛДАУ - 7 мин

Сыни ойлауын дамыту.

Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.

Күні:5 сынып, информатикаПән мұғалімі:Н. Жубаниязова:

сұрақтары мен тапсырмалар:

  1. Компьютерде мәтіндік ақпаратпен жұмыс істеудің артықшылықтары мен кемшіліктерін атаңдар.
  2. Мәтіндік редактор деген не ?
  3. Мәтін элементтерін атаңдар және сипаттаңдар.
  4. Мәтіндегі абзацтар бір- бірінен қандай символмен ажыратылады?
  5. Мәтіндегі жаңа абзацты қалай құрамыз ?
Сабақ №19:

ЖИНАҚТАУ- 6 мин

Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету

Күні:5 сынып, информатикаПән мұғалімі:Н. Жубаниязова:

Компьютерде тәжірибелік жұмыс орындау.

Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

Сабақ №19: Сергіту сәті
Күні:5 сынып, информатикаПән мұғалімі:Н. Жубаниязова: Аннимация арқылы жасалған қимылдарды қайталау музыкамен.
Сабақ №19: Бағалау
Күні:5 сынып, информатикаПән мұғалімі:Н. Жубаниязова:

2 минут

Топ бағалаушылары топ мүшелерін бағалайды.

Сабақ №19: Қорытынды баға шығару
Күні:5 сынып, информатикаПән мұғалімі:Н. Жубаниязова: Бағалау парағы бойынша бағалау.
Сабақ №19: Үйге тапсырма беру / 1минут
Сабақ №19: Үйге: § 19, бақылау сұрақтарына жауап беру. “Менің сыныбым” тақырыбына эссе жазу
Күні:5 сынып, информатикаПән мұғалімі:Н. Жубаниязова: Үй тапсырмасын күнделікке жазып алу.
Сабақ №19: Рефлекция / 1 минут
Сабақ №19: Стиккерлер тарату
Күні:5 сынып, информатикаПән мұғалімі:Н. Жубаниязова: Оқушылар стикерлерге «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» жазып жапсырады.
Оқушының аты
«Білу» теориясы

«Түсіну», «Талдау»,

теориясы

«Қолдану» практикасы
Жалпы ұпай саны
Бағасы
Өткен тақырыпты қайталау
Жаттығу
Жаттығу
Жаттығу
Деңгейлік тапсырмаларды компьютерде орындау
Оқушының аты:
«Білу» теориясы:
«Түсіну», «Талдау»,теориясы:
«Қолдану» практикасы:
Жалпы ұпай саны:
Бағасы:
Оқушының аты:
«Білу» теориясы:
«Түсіну», «Талдау»,теориясы:
«Қолдану» практикасы:
Жалпы ұпай саны:
Бағасы:
Оқушының аты:
«Білу» теориясы:
«Түсіну», «Талдау»,теориясы:
«Қолдану» практикасы:
Жалпы ұпай саны:
Бағасы:
Оқушының аты:
«Білу» теориясы:
«Түсіну», «Талдау»,теориясы:
«Қолдану» практикасы:
Жалпы ұпай саны:
Бағасы:
Оқушының аты:
«Білу» теориясы:
«Түсіну», «Талдау»,теориясы:
«Қолдану» практикасы:
Жалпы ұпай саны:
Бағасы:
Оқушының аты:
«Білу» теориясы:
«Түсіну», «Талдау»,теориясы:
«Қолдану» практикасы:
Жалпы ұпай саны:
Бағасы:
Оқушының аты
«Білу» теориясы

«Түсіну», «Талдау»,

теориясы

«Қолдану» практикасы
Жалпы ұпай саны
Бағасы
Өткен тақырыпты қайталау
Жаттығу
Жаттығу
Жаттығу
Деңгейлік тапсырмаларды компьютерде орындау
Оқушының аты:
«Білу» теориясы:
«Түсіну», «Талдау»,теориясы:
«Қолдану» практикасы:
Жалпы ұпай саны:
Бағасы:
Оқушының аты:
«Білу» теориясы:
«Түсіну», «Талдау»,теориясы:
«Қолдану» практикасы:
Жалпы ұпай саны:
Бағасы:
Оқушының аты:
«Білу» теориясы:
«Түсіну», «Талдау»,теориясы:
«Қолдану» практикасы:
Жалпы ұпай саны:
Бағасы:
Оқушының аты:
«Білу» теориясы:
«Түсіну», «Талдау»,теориясы:
«Қолдану» практикасы:
Жалпы ұпай саны:
Бағасы:
Оқушының аты:
«Білу» теориясы:
«Түсіну», «Талдау»,теориясы:
«Қолдану» практикасы:
Жалпы ұпай саны:
Бағасы:
Оқушының аты:
«Білу» теориясы:
«Түсіну», «Талдау»,теориясы:
«Қолдану» практикасы:
Жалпы ұпай саны:
Бағасы:

2. Сипатталған анықтама қайсына сәйкес екенін анықтандар

1
Қағаздағы кескінді (жазуды, суретті) түсіріп, дисплей экранына шығаруға мүмкіндік беретін құрылғы
К
Ақпарат
1: 2
Қағаздағы кескінді (жазуды, суретті) түсіріп, дисплей экранына шығаруға мүмкіндік беретін құрылғы: Жақтаулармен шектелген экрандағы төртбұрышты аймақ
К: Д
Ақпарат: Жұмыс аймағы
1: 3
Қағаздағы кескінді (жазуды, суретті) түсіріп, дисплей экранына шығаруға мүмкіндік беретін құрылғы: Бұл - объектілер орналасқан терезенің ішкі аймағы
К: Е
Ақпарат: Терезе
1: 4
Қағаздағы кескінді (жазуды, суретті) түсіріп, дисплей экранына шығаруға мүмкіндік беретін құрылғы: Сөзі латынның түсіндіру, баяндау, мәлімет деген ұғымдарды білдіретін informatio сөзінен шыққан
К: Р
Ақпарат: Интерфейс
1: 5
Қағаздағы кескінді (жазуды, суретті) түсіріп, дисплей экранына шығаруға мүмкіндік беретін құрылғы: Адам мен компьютер арасындағы байланыс
К: А
Ақпарат: Сканер
1: 6
Қағаздағы кескінді (жазуды, суретті) түсіріп, дисплей экранына шығаруға мүмкіндік беретін құрылғы: Компьютердің миы
К: О
Ақпарат: Пернетақта
1: 7
Қағаздағы кескінді (жазуды, суретті) түсіріп, дисплей экранына шығаруға мүмкіндік беретін құрылғы: Мәтіндік ақпаратты енгізу құрылғысы
К: Р
Ақпарат: PAINT
1: 8
Қағаздағы кескінді (жазуды, суретті) түсіріп, дисплей экранына шығаруға мүмкіндік беретін құрылғы: Сурет салуға арналған графикалық редактор
К: Т
Ақпарат: Процессор
1: Ж/бы
Қағаздағы кескінді (жазуды, суретті) түсіріп, дисплей экранына шығаруға мүмкіндік беретін құрылғы: 1
К: 2
Ақпарат: 3
4
5
6
7
8
1:
Қағаздағы кескінді (жазуды, суретті) түсіріп, дисплей экранына шығаруға мүмкіндік беретін құрылғы:
К:
Ақпарат:

Ұқсас жұмыстар
Сабактың көрнекілігі
Microsoft Word редакторы қандай редактор
Ms word мәтіндік редакторы
Мәтін бойымен жылжыту
Word мәтіндік редактор
Редакторды ашу жолдары
Блокнот қолданбасымен танысу жайлы ақпарат
Оқушыларды Microsoft Word мәтіндік редакторымен таныстыру
Жаңа сабақ
Блокнот программасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz