Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қолшатырмен билеуге үйрету
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Музыка
Тақырыбы: <<Күзгі жаңбыр>>
Мақсаты: Әннің сипатын түсініп, эмоцияларымен көрсете білуге дағдыландыру. Әннің ауыспалы сипатын беруге, табиғат құбылысын музыкамен байланыстыра білуге үйрету. Дикцияның тазалығына, әнді анық айтуға дағдыландыру. Ойын технологиясы арқылы балалардың ой-өрісін дамытуға, саусақтарымен жақсы жұмыс жасауға баулу.
Көрнекілігі: Күз мезгілі суреті, қолшатыр, ойынға керекті құралдар.
Билингвалды компонент: Қолшатыр - зонтик, күзгі жаңбыр - осенние дождя.
Іс-әрекет кезеңдері
Музыка жетекшісінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы.
Билингвалды компонент.
Ән тыңдау:
Мақсаты:
Дауыс жаттығуы :
Мақсаты:
Ән айту:
Мақсаты:
Ойын:
Мақсаты:
Әуенді ырғақты қимыл би:
Мақсаты:
Вальс ырғағымен балаларды қарсы алу. Ырғаққа ілесе аяқ ұшымен жеңіл жүруді, екеуден қимыл жасап, айналып билеуді, шеңбер боп айналып барып жартылай шеңбер болып тұру. Жаңбырдың күркірегені естіліп балаларға қолшатырдың астына тығылуды, жасырынуды ұсынады.
Біз көңілді балдырған
Сескенбейміз жаңбырдан,
Қолшатырды ашамыз
Жаңбырдан біз қашамыз.
Жұмбақ. Жауын жауса, тысқа шығады
Жаумаса оны бұрышқа тығады.
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
-Күз айларын айтып беріңдерші?
-Күз туралы тақпақ білесіңдер ме?
Зарина
Алтын сары қызыл көк
Алуан - алуан жапырақ
Күзгі бақта күлімдеп
Көз тартады күлімдеп.
Іңкәр
Жемісі мол теретін
Күз дос екен бізбенен
Бәрін тауып беретін
Жомарт екен күз деген.
Абдурашит
Қыстың жақын қалғанын
Жапырақтар білгендей
Желмен ұшып барады
Жерге қонып үлгірмей.
Асыл
Жеміс жидек пісіп жатыр
Үсіп жатыр бау-бақта
Жапырақтар ұшып жатыр
Түсіп жатыр жан-жаққа
Назым
Күзім-ау, күзім-ау
Мінезің, бұзық-ау
Жаңбырың сіркіреп
Келгенің қызық-ау.
Жарайсыңдар балалар, сендер күз туралы тақпақты жақсы айттыңдар.
Қолшатыр - зонтик,
Күзгі жаңбыр - осенние дождя.
<<Жаңбыр дыбысы>>
Балалардың тыңдау қабілеттерін арттыру.
<<Гамма до мажор>>
Әнді бастамас бұрын дауыстарына жаттығу жасауға қалыптастыру.
<<Жаңбыр шақыру>>
Жаңа әнге қызығушылықтарын арттыру. Әннің әр сөзін анық, таза, нақышына келтіріп айтуға баулу. Әннің динамикаларына көңіл бөлу.
<<Күз мезгілін бейнелеу>> ойыны.
Балаларды аңғарымпаздылыққа баулу, ойлау қабілеттерін арттыру. Ойын технологиясы арқылы саусақ ұштарымен жұмыс жасауға үйрету.
<<Жау-жау жаңбыр>>
Балалардың музыка ырғағымен жеңіл қимылдап билеулерін қадағалау. Қолшатырмен билеуге үйрету.
Әуенді тыңдай жүріп қолдарын қағып жеңіл қимыл жасап кіреді, ырғақты сезіне тербеліп жеңіл шеңбер бойымен жүреді.
Балалар қолшатырға жасырынады.
Шешуі: Қолшатыр деп табады.
Суретті тамашалайды.
Қыркүйек, Қазан, Қараша.
Балалар тақпақтарын мәнерлеп жаттап айтты
Балалар қайталады.
Жаңбыр дыбысын тыңдады.
Дауыстарын жаттықтырды.
Әнді жаттауға тырысты.
Балалар ойынды қызыға ойнады.
Балалар қолшатырды ұстап, бірдей қимыл жасап биледі.
Рефлексиялық түзетушілік:
Балалар бізде қандай оқу қызметі болды?
Сендерге бүгінгі оқу қызметінің қандай жерлері ұнады?
Жарайсыңдар балалар, бүгінгі оқу қызметіне өте жақсы қатыстыңдар.
Қорытындылау.
Балалар сұрақтарға жауап беріп, музыка әуенімен қимыл жасап топтарына тарады.
Күтілетін нәтиже:
Білді: естіген әннің сипатын ажыратуды, табиғат құбылысын ажырата білді.
Игерді: Әнді бірге және жеке дауыста нақышына келтіре орындауды игерді.
Меңгерді: Би қимылдары мен ойынды меңгерді.
Бөлімі: Музыка
Тақырыбы: <<Күзгі жаңбыр>>
Мақсаты: Әннің сипатын түсініп, эмоцияларымен көрсете білуге дағдыландыру. Әннің ауыспалы сипатын беруге, табиғат құбылысын музыкамен байланыстыра білуге үйрету. Дикцияның тазалығына, әнді анық айтуға дағдыландыру. Ойын технологиясы арқылы балалардың ой-өрісін дамытуға, саусақтарымен жақсы жұмыс жасауға баулу.
Көрнекілігі: Күз мезгілі суреті, қолшатыр, ойынға керекті құралдар.
Билингвалды компонент: Қолшатыр - зонтик, күзгі жаңбыр - осенние дождя.
Іс-әрекет кезеңдері
Музыка жетекшісінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы.
Билингвалды компонент.
Ән тыңдау:
Мақсаты:
Дауыс жаттығуы :
Мақсаты:
Ән айту:
Мақсаты:
Ойын:
Мақсаты:
Әуенді ырғақты қимыл би:
Мақсаты:
Вальс ырғағымен балаларды қарсы алу. Ырғаққа ілесе аяқ ұшымен жеңіл жүруді, екеуден қимыл жасап, айналып билеуді, шеңбер боп айналып барып жартылай шеңбер болып тұру. Жаңбырдың күркірегені естіліп балаларға қолшатырдың астына тығылуды, жасырынуды ұсынады.
Біз көңілді балдырған
Сескенбейміз жаңбырдан,
Қолшатырды ашамыз
Жаңбырдан біз қашамыз.
Жұмбақ. Жауын жауса, тысқа шығады
Жаумаса оны бұрышқа тығады.
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
-Күз айларын айтып беріңдерші?
-Күз туралы тақпақ білесіңдер ме?
Зарина
Алтын сары қызыл көк
Алуан - алуан жапырақ
Күзгі бақта күлімдеп
Көз тартады күлімдеп.
Іңкәр
Жемісі мол теретін
Күз дос екен бізбенен
Бәрін тауып беретін
Жомарт екен күз деген.
Абдурашит
Қыстың жақын қалғанын
Жапырақтар білгендей
Желмен ұшып барады
Жерге қонып үлгірмей.
Асыл
Жеміс жидек пісіп жатыр
Үсіп жатыр бау-бақта
Жапырақтар ұшып жатыр
Түсіп жатыр жан-жаққа
Назым
Күзім-ау, күзім-ау
Мінезің, бұзық-ау
Жаңбырың сіркіреп
Келгенің қызық-ау.
Жарайсыңдар балалар, сендер күз туралы тақпақты жақсы айттыңдар.
Қолшатыр - зонтик,
Күзгі жаңбыр - осенние дождя.
<<Жаңбыр дыбысы>>
Балалардың тыңдау қабілеттерін арттыру.
<<Гамма до мажор>>
Әнді бастамас бұрын дауыстарына жаттығу жасауға қалыптастыру.
<<Жаңбыр шақыру>>
Жаңа әнге қызығушылықтарын арттыру. Әннің әр сөзін анық, таза, нақышына келтіріп айтуға баулу. Әннің динамикаларына көңіл бөлу.
<<Күз мезгілін бейнелеу>> ойыны.
Балаларды аңғарымпаздылыққа баулу, ойлау қабілеттерін арттыру. Ойын технологиясы арқылы саусақ ұштарымен жұмыс жасауға үйрету.
<<Жау-жау жаңбыр>>
Балалардың музыка ырғағымен жеңіл қимылдап билеулерін қадағалау. Қолшатырмен билеуге үйрету.
Әуенді тыңдай жүріп қолдарын қағып жеңіл қимыл жасап кіреді, ырғақты сезіне тербеліп жеңіл шеңбер бойымен жүреді.
Балалар қолшатырға жасырынады.
Шешуі: Қолшатыр деп табады.
Суретті тамашалайды.
Қыркүйек, Қазан, Қараша.
Балалар тақпақтарын мәнерлеп жаттап айтты
Балалар қайталады.
Жаңбыр дыбысын тыңдады.
Дауыстарын жаттықтырды.
Әнді жаттауға тырысты.
Балалар ойынды қызыға ойнады.
Балалар қолшатырды ұстап, бірдей қимыл жасап биледі.
Рефлексиялық түзетушілік:
Балалар бізде қандай оқу қызметі болды?
Сендерге бүгінгі оқу қызметінің қандай жерлері ұнады?
Жарайсыңдар балалар, бүгінгі оқу қызметіне өте жақсы қатыстыңдар.
Қорытындылау.
Балалар сұрақтарға жауап беріп, музыка әуенімен қимыл жасап топтарына тарады.
Күтілетін нәтиже:
Білді: естіген әннің сипатын ажыратуды, табиғат құбылысын ажырата білді.
Игерді: Әнді бірге және жеке дауыста нақышына келтіре орындауды игерді.
Меңгерді: Би қимылдары мен ойынды меңгерді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz