Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Іргетасы математика
Тақырыбы: Тапқыр математик
Мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету.
2. Дамытушылық: Ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ұжымшылдық қабілеттін дамыту.
3. Тәрбиелік: Окушыларды ұжымшылдыққа, жолдастыққа, алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп қалыптастыру.
1. <<Арифметика - математиканың, ал математика - барлық ғылымдардың
патшасы>> К.Гаусс
2. <<Лобачевскийді үш нәрсе данышпандылыққа жетқізді, олар: дарын, жігер
және еңбек>>. М.Искаков
Мұғалім: Сәлеметсіздер ме, ұстаздар,оқушылар!
Нақты ғылымдарға қызығушылар.
Естігенін есте тұтып,
Оқығанын миға тоқушылар.
Айтар ойын тұспалдар.
Сіз оқытқан оқушылардың,
Сәті келді сыналар.
Мұғалім: <<Ақыл - ойды тәртіпке>> келтіретін,
Нағыз пән - математика атанғансың! - дей келе ортаға сайыскер командалармен таныс болайық.
8 <<а>> сынып оқушылары:
8 <<ә>> сынып оқушылары:
8 <<б>> сынып оқушылары:
8 <<в>> сынып оқушылары:
8 <<г>> сынып оқушылары:
Мұғалім: Кешімізді бастамас бұрын әр топтың білімын дұрыс бағалау
Үшін әділқазылар алқасын сайлап алайық.
Шын жүйрік шабасынан табылады.
Нақты білім, терең ой сыналады.
Баға берер әділқазы ортамызда
Сіздерге құрметпенен қол соғылады.
1 тур. Математикалық тілектер.
2 тур. Логикалық сұрақтар.
3 тур. Есепке кім жүйрік?
4 тур. Адасқан әріптер
5 тур. Әр қолда-өзінің ісі
6 тур. Шахмат ойыны
7 тур. Тапқыр болсан тауып көр
1 тур. Математикалық тілектер. Әр топ қарсылас топтарға математикалық терминдерді қолдана отырып тілек тілейді.
2 тур. Логикалық сұрақтар.
Әр топқа 5-тен логикалық сұрақтар қойылады. Тез және жылдам жауап беру керек.
1-топ
1. Жанұяда 2 ұл және әр ұлдың 2 әпкесі, 1әкесі бар. Әр қыздың бір анасы
бар. Жанұяда барлығы қанша адам бар? ( 2ұл, 2 қыз, 1 әкесі, 1 анасы- 6адам)
2. Ұшақ Семейден Алматыға дейін 1 сағат 20 минут ұшады, ал кері қарай 80
минут ұшады. Бұл айырмашылықты қалай түсінесің? (екеуі тең)
3.. Кім барлық тілде сөйлейді? ( жаңғырық)
4.. Қандай жолмен еш уақытта адам жүрмейді? (құс жолымен)
5. 4 ұл да неше саусақ бар? ( 80 )
2-топ
1. Екі адам 4 сағат шахмат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойнады? ( 4 сағат)
2. Төрт пен бестің арасында қандай таңба қойылғанда 4-тен артық, 5-тен
кем сан шығады? ( үтір )
3. Айдынның Асқардан бойы ұзын, бірақ Жанаттан кіші. Кім ұзын? Шешімі: Жанат -- ұзын
4. Менің атым Медет Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты кім? Жауабы: Медет
5. Термометр аяз болғасын - үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? Жауабы: үш
3-топ
1. Столдың төрт бұрышы бар. Егер бір бұрышты кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? ( 5 )
2. Сағат тілі тәулігіне неше рет тік бұрыш жасайды? ( 4 рет)
3. Мектепке келе жатқан 5 балаға қарсы жолда тағы 4 бала жолықты.
Мектепке неше бала барды? ( 5 бала )
6. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан жәнеоған қарама-қарсы үш мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар? Жауабы: 4 мысық
7. Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат - үшінші орын алмаса, кім қандай орын алды? Жауабы: 1-Марат, 2-Асет, 3-Талғат
4-топ
1.Көшеде екі әкесі, екі баласы, және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр? Жауабы: үшеу
2. Екі бала шахматты екі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойлады? Жауабы: екі сағат
8. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек? Жауабы: жоғары
9. Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз? Жауабы: шырпы
10. Суға қай кезде қолды кесіп алуға болады? Жауабы: егер оны мұз етіп қатырса
5-топ
1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша?(3 кг)
2. Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? (5 бұрыш)
3. Ағаш үстінде 100 торғай отырады. Аңшы 10 торғайды атып алады. Торғайдың қаншасы қалады? (10 торғай).
4. 1 т мақта ауыр ма, 10ц темір ауыр ма?(тең)
5. Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше кг картоп әкелінді? (300 кг)
3 тур. Есепке кім жүйрік?
Топ мүшелеріне есеп беріледі. 2 мин ішінде берілген есепті шығарулары керек.
1-топ
8+8+8= 24 алуға болатынын білесіз, ал осындай бірдей үш санды пайдаланып 24 санын ала аласыз ба? (Жауабы: 22 + 2 =24; 33 - 3 =24)
2-топ
Үш бестіктің көмегімен отыз санын алуға болады,
мысалы, 5 · 5 + 5 =30,
ал осындай үш бірдей санның көмегімен отыз санын алуға бола ма?
(Жауабы: 6 · 6 - 6= 30; 33 + 3 =30; 33 - 3 =30;)
3-топ
Екі сызық жүргізіп ай орағын 6 бөлікке бөлуге бола ма?
(Жауабы: болады)
4-топ
Бес тоғыздықпен он санын қалай алар едің? (Жауабы: ; немесе тағы да ; )
5-топ
Бес бірдей сандармен 100 санын өрнектеуге бола ма? (Жауабы:
4 тур. Адасқан әріптер . Оқушылар берілген әріптерден математикалық терминдер құрастыру керек.
5 тур.<<Әр қолда-өзінің ісі>> - оқушылар берілген суреттегі фигураны қолдарынан қарындашты алмастан сызу керек.
6 тур.
1-ші топ
ақпарат
Ойды
оқу
Оны
келтіретін
Болса
химия
Сызық
жоқ
табылады
математика
Теория
ақыл
сондықтан
тәртіпке
Керек
<<Ақыл ойды тәртіпке келтіретін - математика, сондықтан оны оқу керек>>. Галилео Галилей.
2-ші топ
Іргетасы
математика
Қамқоршысы
Да
жанашыры
Де
Бастаушысы
жаңалықтар
Ғылымының
Сан
химия
Физика
<<Сан - математика ғылымының іргетасы>> - бұл цитатаны айтқан Орынбек Ахметбекұлы Жәутіков.
3-ші топ
оң
математика
да
Болса
биология
Бар
қолы
Жиын
жоқ
Ал
өнер
Оның
физиканың
болды
Көзі
Химия
<<Физиканың оң қолы химия болса, ал математика оның көзі>> М.В.Ломоносов.
7 тур. Тапқыр болсан тауып көр Оқушылар берілген мақал- мәтелдің жалғасын табу арқылы ары қарай тапсырма алады.
Бір кісі қазған құдықтан,
Мың кісі келіп су ішер
қ
ұ
д
ы
қ
Т
а
н
1
2
3
4
1
5
6
7
Алты аға бірігіп әке болмас,
Жеті жеңге бірігіп шеше болмас.
а
л
т
ы
Ж
е
т
і
6
8
5
4
9
10
5
11
Л
Е
Н
А
апай
8
10
7
6
2 топ
Досың мың болғанына мақтан,
Дұшпаның жалғыз болсада сақтан.
Д
Ұ
Ш
П
А
Н
Ы
Ң
1
2
3
4
5
6
7
8
Білгенің бір тоғыз,
Білмегенің тоқсан тоғыз .
Б
І
Л
М
Е
Г
Е
Н
І
Ң
9
10
11
12
13
14
15
6
10
8
Д
А
М
Е
Н
апай
1
5
12
13
6
Білгенің бір тоғыз,
Білмегенің тоқсан тоғыз .
Б
І
Л
М
Е
Г
Е
Н
І
Ң
1
2
3
4
5
6
5
7
2
8
Бермегенге бесеуде көп,
Алғанға онда болсада аз.
К
Ө
П
9
10
11
Ер бір рет өледі,
Қорқақ мың рет өледі
Р
Е
Т
12
5
13
Ө
Р
Н
Е
К
апай
10
12
7
5
9
Пән мұғалімдерінің сұрақтары:
Анаграмманы шешіңіз:
АРЗИПМ, ЛДНРИЦИН, ТЗҚЖАЫҚЫ, УЗҮТ, ҢСІТКІКЕ.
(Призма, цилиндр, жазықтық, түзу, кеңістік.)
Мұғалім : Санаңды сенің толтырар,
Есептану пәні бар.
Сабағынды егер оқысаң,
Өмірде саған жол болар
Көрермендермен ойын
<<Ой сергіту сайысы>> Жұмбақ шешу.
Нәрселерді санағанда,
Керек ол бізге ауадай,
Айтыңдаршы, бұл қандай сан,
Жан-жағыңа қарамай? (натурал сан)
Өмірің сенің қызық,
Жолында жоқ түзу сызық,
Басы да жоқ аяғы.
Бір айналым баяғы. (дөңгелек)
Дүкеннен мен сабын алдым,
Оның және қабын алдым,
Екі дәптер, бір қарындаш,
Тіс ысқышты тағы да алдым.
Есептеші сонда бәрі
Қанша болды, қолда бары? ( 6 )
Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да,
Ұзындығы жазылып тұр бойында. ( сызғыш )
Сайысымыздың соңғы сәті таяп қалды.
Ал, қазыр әділқазылар сөз алады.
Сайысымыздың жеңімпаздарың анықтап,
Мақтау қағаз, сыйлықтарын тапсырады.
Қорытындылау, жеңімпаздарды марапаттау.
Мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету.
2. Дамытушылық: Ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ұжымшылдық қабілеттін дамыту.
3. Тәрбиелік: Окушыларды ұжымшылдыққа, жолдастыққа, алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп қалыптастыру.
1. <<Арифметика - математиканың, ал математика - барлық ғылымдардың
патшасы>> К.Гаусс
2. <<Лобачевскийді үш нәрсе данышпандылыққа жетқізді, олар: дарын, жігер
және еңбек>>. М.Искаков
Мұғалім: Сәлеметсіздер ме, ұстаздар,оқушылар!
Нақты ғылымдарға қызығушылар.
Естігенін есте тұтып,
Оқығанын миға тоқушылар.
Айтар ойын тұспалдар.
Сіз оқытқан оқушылардың,
Сәті келді сыналар.
Мұғалім: <<Ақыл - ойды тәртіпке>> келтіретін,
Нағыз пән - математика атанғансың! - дей келе ортаға сайыскер командалармен таныс болайық.
8 <<а>> сынып оқушылары:
8 <<ә>> сынып оқушылары:
8 <<б>> сынып оқушылары:
8 <<в>> сынып оқушылары:
8 <<г>> сынып оқушылары:
Мұғалім: Кешімізді бастамас бұрын әр топтың білімын дұрыс бағалау
Үшін әділқазылар алқасын сайлап алайық.
Шын жүйрік шабасынан табылады.
Нақты білім, терең ой сыналады.
Баға берер әділқазы ортамызда
Сіздерге құрметпенен қол соғылады.
1 тур. Математикалық тілектер.
2 тур. Логикалық сұрақтар.
3 тур. Есепке кім жүйрік?
4 тур. Адасқан әріптер
5 тур. Әр қолда-өзінің ісі
6 тур. Шахмат ойыны
7 тур. Тапқыр болсан тауып көр
1 тур. Математикалық тілектер. Әр топ қарсылас топтарға математикалық терминдерді қолдана отырып тілек тілейді.
2 тур. Логикалық сұрақтар.
Әр топқа 5-тен логикалық сұрақтар қойылады. Тез және жылдам жауап беру керек.
1-топ
1. Жанұяда 2 ұл және әр ұлдың 2 әпкесі, 1әкесі бар. Әр қыздың бір анасы
бар. Жанұяда барлығы қанша адам бар? ( 2ұл, 2 қыз, 1 әкесі, 1 анасы- 6адам)
2. Ұшақ Семейден Алматыға дейін 1 сағат 20 минут ұшады, ал кері қарай 80
минут ұшады. Бұл айырмашылықты қалай түсінесің? (екеуі тең)
3.. Кім барлық тілде сөйлейді? ( жаңғырық)
4.. Қандай жолмен еш уақытта адам жүрмейді? (құс жолымен)
5. 4 ұл да неше саусақ бар? ( 80 )
2-топ
1. Екі адам 4 сағат шахмат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойнады? ( 4 сағат)
2. Төрт пен бестің арасында қандай таңба қойылғанда 4-тен артық, 5-тен
кем сан шығады? ( үтір )
3. Айдынның Асқардан бойы ұзын, бірақ Жанаттан кіші. Кім ұзын? Шешімі: Жанат -- ұзын
4. Менің атым Медет Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты кім? Жауабы: Медет
5. Термометр аяз болғасын - үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? Жауабы: үш
3-топ
1. Столдың төрт бұрышы бар. Егер бір бұрышты кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? ( 5 )
2. Сағат тілі тәулігіне неше рет тік бұрыш жасайды? ( 4 рет)
3. Мектепке келе жатқан 5 балаға қарсы жолда тағы 4 бала жолықты.
Мектепке неше бала барды? ( 5 бала )
6. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан жәнеоған қарама-қарсы үш мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар? Жауабы: 4 мысық
7. Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат - үшінші орын алмаса, кім қандай орын алды? Жауабы: 1-Марат, 2-Асет, 3-Талғат
4-топ
1.Көшеде екі әкесі, екі баласы, және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр? Жауабы: үшеу
2. Екі бала шахматты екі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойлады? Жауабы: екі сағат
8. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек? Жауабы: жоғары
9. Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз? Жауабы: шырпы
10. Суға қай кезде қолды кесіп алуға болады? Жауабы: егер оны мұз етіп қатырса
5-топ
1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша?(3 кг)
2. Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? (5 бұрыш)
3. Ағаш үстінде 100 торғай отырады. Аңшы 10 торғайды атып алады. Торғайдың қаншасы қалады? (10 торғай).
4. 1 т мақта ауыр ма, 10ц темір ауыр ма?(тең)
5. Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше кг картоп әкелінді? (300 кг)
3 тур. Есепке кім жүйрік?
Топ мүшелеріне есеп беріледі. 2 мин ішінде берілген есепті шығарулары керек.
1-топ
8+8+8= 24 алуға болатынын білесіз, ал осындай бірдей үш санды пайдаланып 24 санын ала аласыз ба? (Жауабы: 22 + 2 =24; 33 - 3 =24)
2-топ
Үш бестіктің көмегімен отыз санын алуға болады,
мысалы, 5 · 5 + 5 =30,
ал осындай үш бірдей санның көмегімен отыз санын алуға бола ма?
(Жауабы: 6 · 6 - 6= 30; 33 + 3 =30; 33 - 3 =30;)
3-топ
Екі сызық жүргізіп ай орағын 6 бөлікке бөлуге бола ма?
(Жауабы: болады)
4-топ
Бес тоғыздықпен он санын қалай алар едің? (Жауабы: ; немесе тағы да ; )
5-топ
Бес бірдей сандармен 100 санын өрнектеуге бола ма? (Жауабы:
4 тур. Адасқан әріптер . Оқушылар берілген әріптерден математикалық терминдер құрастыру керек.
5 тур.<<Әр қолда-өзінің ісі>> - оқушылар берілген суреттегі фигураны қолдарынан қарындашты алмастан сызу керек.
6 тур.
1-ші топ
ақпарат
Ойды
оқу
Оны
келтіретін
Болса
химия
Сызық
жоқ
табылады
математика
Теория
ақыл
сондықтан
тәртіпке
Керек
<<Ақыл ойды тәртіпке келтіретін - математика, сондықтан оны оқу керек>>. Галилео Галилей.
2-ші топ
Іргетасы
математика
Қамқоршысы
Да
жанашыры
Де
Бастаушысы
жаңалықтар
Ғылымының
Сан
химия
Физика
<<Сан - математика ғылымының іргетасы>> - бұл цитатаны айтқан Орынбек Ахметбекұлы Жәутіков.
3-ші топ
оң
математика
да
Болса
биология
Бар
қолы
Жиын
жоқ
Ал
өнер
Оның
физиканың
болды
Көзі
Химия
<<Физиканың оң қолы химия болса, ал математика оның көзі>> М.В.Ломоносов.
7 тур. Тапқыр болсан тауып көр Оқушылар берілген мақал- мәтелдің жалғасын табу арқылы ары қарай тапсырма алады.
Бір кісі қазған құдықтан,
Мың кісі келіп су ішер
қ
ұ
д
ы
қ
Т
а
н
1
2
3
4
1
5
6
7
Алты аға бірігіп әке болмас,
Жеті жеңге бірігіп шеше болмас.
а
л
т
ы
Ж
е
т
і
6
8
5
4
9
10
5
11
Л
Е
Н
А
апай
8
10
7
6
2 топ
Досың мың болғанына мақтан,
Дұшпаның жалғыз болсада сақтан.
Д
Ұ
Ш
П
А
Н
Ы
Ң
1
2
3
4
5
6
7
8
Білгенің бір тоғыз,
Білмегенің тоқсан тоғыз .
Б
І
Л
М
Е
Г
Е
Н
І
Ң
9
10
11
12
13
14
15
6
10
8
Д
А
М
Е
Н
апай
1
5
12
13
6
Білгенің бір тоғыз,
Білмегенің тоқсан тоғыз .
Б
І
Л
М
Е
Г
Е
Н
І
Ң
1
2
3
4
5
6
5
7
2
8
Бермегенге бесеуде көп,
Алғанға онда болсада аз.
К
Ө
П
9
10
11
Ер бір рет өледі,
Қорқақ мың рет өледі
Р
Е
Т
12
5
13
Ө
Р
Н
Е
К
апай
10
12
7
5
9
Пән мұғалімдерінің сұрақтары:
Анаграмманы шешіңіз:
АРЗИПМ, ЛДНРИЦИН, ТЗҚЖАЫҚЫ, УЗҮТ, ҢСІТКІКЕ.
(Призма, цилиндр, жазықтық, түзу, кеңістік.)
Мұғалім : Санаңды сенің толтырар,
Есептану пәні бар.
Сабағынды егер оқысаң,
Өмірде саған жол болар
Көрермендермен ойын
<<Ой сергіту сайысы>> Жұмбақ шешу.
Нәрселерді санағанда,
Керек ол бізге ауадай,
Айтыңдаршы, бұл қандай сан,
Жан-жағыңа қарамай? (натурал сан)
Өмірің сенің қызық,
Жолында жоқ түзу сызық,
Басы да жоқ аяғы.
Бір айналым баяғы. (дөңгелек)
Дүкеннен мен сабын алдым,
Оның және қабын алдым,
Екі дәптер, бір қарындаш,
Тіс ысқышты тағы да алдым.
Есептеші сонда бәрі
Қанша болды, қолда бары? ( 6 )
Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да,
Ұзындығы жазылып тұр бойында. ( сызғыш )
Сайысымыздың соңғы сәті таяп қалды.
Ал, қазыр әділқазылар сөз алады.
Сайысымыздың жеңімпаздарың анықтап,
Мақтау қағаз, сыйлықтарын тапсырады.
Қорытындылау, жеңімпаздарды марапаттау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz