Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Квадрат теңдеуді коэффициенті бойынша шешу
Сабақ жоспары
9.2А бөлім: Квадрат теңдеулер
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы
Күні: .10. 2016ж
Шайхиева Н.Ш.
Сынып: 9
Қатысқандар саны: 10
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:
Квадрат теңдеулерді және оған келтірілетін теңдеулерді шешу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
АУ 9.4 квадрат теңдеуді және оған келтірілетін теңдеулерді шешеді, мысалы: 12x+ 3x-3=1
Сабақ мақсаттары
Оқушылар:
- оқушыларды бір-біріне кері байланыс беру арқылы әділ бағалауға үйрету;
- топпен жұмыс жасай отырып, ортақ шешім қабылдау
- квадрат теңдеулерді шешу формуласын біледі
- квадрат теңдеулерді шешу формулаларын әртүрлі жағдаяттарда қолдануға үйрету.
Жетістік критерийлері
Дағдылар
Білімін қолдану
Квадрат теңдеулерді шешу алгоритмін барлық мысалдарда
қолданады; бөлшекті-рационал теңдеулерді шешу алгоритмін барлық мысалдарда қолданады; квадрат теңдеудің түбірлерін дұрыс есептейді; бөлшекті-рационалды теңдеудің түбірлерін табады.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
Квадрат теңдеу анықтамасын түсінеді және ауызша/жазбаша оның өмірдегі кейбір қолданыстарын біледі.
Пәнге қатысты лексика мен терминология
Квадрат теңдеу анықтамасын түсінеді және ауызша/жазбаша оның өмірдегі кейбір қолданыстарын біледі.
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
Квадрат теңдеу дегеніміз ...
айнымалының ең үлкен дәрежесі квадрат болатын теңдеу.
Квадрат теңдеулерді білу адамзатқа келесілерді түсінуге көмектесті:
* Қозғалыстағы объектінің жылдамдығын қалай есептеуге болады
* Көліктің тежегішті басқаннан кейінгі жолын қалай
* анықтауға болады
* Спутниктік антеннаны қалай құрастыруға болады
* Ғимраттарды салуды қалай жобалау керек
* Күн айналасында планеталар қалай қозғалады
* Ұшақтар қалай ұшады
* Футбол добы қалай ауада қозғалады
* Маятник қалай жұмыс істейді
Оқ қалай қозғалады
квадрат теңдеу
квадратное уравнение
quadratic equation
толық квадрат теңдеу
полное квадратное уравнение
full quadratic equation
дискриминант
дискриминант
discriminant
Бірінші коэффициент
первый коэффициент
The first coefficient
екінші коэффициент
Второй коэффициент
second coefficient
бос мүше
свободный член
free member
<< Мәңгілік
ел>> ұлттық
идеясында
қоғамның басты
құндылықтары
Оқушылардың танымдық қызығушылығын туғызу. Топпен, жұппен жұмыста достық қатынасты қалыптастыру.Ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу. Ізденгіш жеке тұлға қалыптастыру.
Пәнаралық байланыстар
Алгебра 8 сынып
АКТ қолдану дағдылары
Презентация, Active Inspair тақтасымен жұмыс жасау
Бастапқы білім
Бұрыштың биссектрисасының қасиеті
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Басы
2 мин
І. Ұйымдастыру.
Амандасу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
3 мин
Фронтальді сұрау. Білімін актуалдандыру үшін
1. ах2 +вх+с= 0 (а!=0) түріндегі теңдеуді қалай атаймыз?
2. Дискриминантқа байланысты неше жағдайы болады?
3. х2 +рх+q= 0 (а=1) түріндегі теңдеуді қалай атаймыз?
4. Виет теоремасы қалай оқылады?
Презентация
5 - мин
Жұптық жұмыс
Квадрат теңдулерді шешу әдістерін меңгеруге есеп беру, жұптар бір бірін бағалайды.
x²-5x+4=0
№1. Дискриминанттың көмегімен квадрат теңдеуді шешу.
№2. Виет теоремасы бойынша квадрат теңдеуді шешу.
№3. Көпмүшеге жіктеу әдісімен шешу.
№4. Квадрат теңдеуді коэффициенті бойынша шешу.
№5. Квадрат теңдеуді квадрат екі мүшені айыру әдісімен шешу.
Ортасы
10 мин
Оқушыларды сыни ойландыра отырып, диалогтық әдіспен жаңа тақырыптың мазмұнын ашу
Жаңа сабақ
Кіріспе сөз:
Сендер квадрат теңдеу және оны шешу тәсілдерін білесіндер. Енді квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулерді шешу жолына тоқталайық. Енді мына теңдеулерді шешіп көріңіздер.
х4 + 8х2 - 9 =0, x2 + 2x - 6x2 + 2x = -5
Бұл теңдеулерді қалай шешеміз, қалай ойлайсыздар? Қандай қиындық туып тұр? Ия, бұл төртінші дәрежелі теңдеу, ендеше бүгінгі тақырыбымыз <<Биквадрат теңдеу>>.
Анықтама: ах4 +вх2+с= 0, мұндағы (а!=0), түрінде берілген теңдеу биквадрат теңдеу деп аталады.
Нұсқаулық:
1) х4 + 8х2 - 9 =0 төртінші дәрежелі теңдеуді шешу үшін жаңа айнымалы енгізіңіз. х2= t
Сонда : t2+8t-9=0
2) Шыққан квадрат теңдеуді шешіп, түбірлеріңіз табыңыз.
3) Енді х айнымалсының мәнін табу үшін х2= t теңдігіне t - ның мәндерін қойыңыз.
4) Шыққан х2= t1 ; х2= t2 теңдеулерін шешіңіз.
5) Жауабы: ______________
Мыс-1: теңдеуін шешейік.
Шешуі:
түбірлері болмайды, ,
Жауабы: -1;1
Бұл есепте айнымалыны еңгіздік, теңдеуді шешудің мұндай әдісі жаңа айнымалыны еңгізу деп аталады.
Квадрат теңдеуге келтіретін теңдеулерді жаңа айнымалы еңгізу әдісімен шешу үшін келесі алгоритмді қолданамыз:
1) Теңдеуге қандай да бір өрнекті жаң айнымалы арқылы белгілейміз;
2) Берілген теңдеудегі өрнектің орнына жаңа айнымалыны еңгізіп, жаңа айнымалыға байланысты квадрат теңдеу аламыз.
3) Шыққан квадрат теңдеуді шешеміз.
4) Алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табамыз;
5) Табылған теңдеулерге тексеру жүргізіп, берілген теңдеудің түбірлерін анықтаймыз.
2- мысалды осы нұсқаулық бойынша өз беттеріңізбен щығарып көріңіздер.
Шешуі: ( интерактивті тақтада көрстіледі, оқушылар өз есептерін тексереді)
2-мыс: теңдеуін шешіңдер.
Шешуі:
; ; ,
Енді х-тің мәнін табу үшін және екі теңдеу шешеміз.
шешімі жоқ, өйткені , ал түбірлері
Жауабы:
Bilimland kz
<<Биквадрат теңдеулер>>
10 мин
Жұптық жұмыс
Түсініктерін одан әрі шыңдау мақсатында жұппен тізбектей жұмыстанады, өзара бағалау жүзеге асады.
№1. х4 + 5х2 = 126;
№2. (х2 - 1)2 - 18(х2 - 1) + 45 = 0;
№3.
№4. (х2 + 3х - 20)(x2 + 3х + 2) = 240;
Ершов А.И
9 сынып
7 мин
Жеке жұмыс
Мақсат бойынша оқушылардың қаншалықты деңгейде меңгергендігін бақылау
А деңгейі
Теңдеуді шешіңіз:
а) х4-13х2+ 36 =0
в) 6у4-5у2-6 =0
В деңгейі
Жаңа айнымалыны енгізу әдісін қолданып теңдеуді шешіңіз:
а) 8(10-3х)2-510-3х-3 =0
в) (х2-4х+1)х2-4х+2=12
С деңгейі
Теңдеуді шешіңіз:
2х2-3х- 56х-10+ 1,5х+2,52х2-3х- 5 =1
Сабақтың соңы
3 - мин
Рефлексия
Бүгінгі сабақтағы өз жұмысыңды төмендегі жауаптардың біреуін таңдау арқылы бағалаңыз.
Сабақтың күрделілігін бағала.
Сізге сабақ...
- жеңіл
- қарапайым
- қиын
Материалды меңгеру дәрежеңізді бағалаңыз:
- толық меңгердім,
- бүгінгі сабақты жартылай түсіндім
- бүгінгі сабақты түсінбедім
Сабақты қорытындылау.
Үйге: №273 Алгебра 8. Шыныбеков Ә.Н.
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған. Оқушылар жанаманың қасиеттерін біледі және есептер шығаруда қолдана алады.
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды, ауытқу болған жоқ.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Диалогтық оқыту
2: Жұптық жұмыс: Өзара бір-бірін бағалау
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Өмірмен байланысты есептерді шығарту.
2: Сабақты әр түрлі формада өткізу
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
9.2А бөлім: Квадрат теңдеулер
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы
Күні: .10. 2016ж
Шайхиева Н.Ш.
Сынып: 9
Қатысқандар саны: 10
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:
Квадрат теңдеулерді және оған келтірілетін теңдеулерді шешу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
АУ 9.4 квадрат теңдеуді және оған келтірілетін теңдеулерді шешеді, мысалы: 12x+ 3x-3=1
Сабақ мақсаттары
Оқушылар:
- оқушыларды бір-біріне кері байланыс беру арқылы әділ бағалауға үйрету;
- топпен жұмыс жасай отырып, ортақ шешім қабылдау
- квадрат теңдеулерді шешу формуласын біледі
- квадрат теңдеулерді шешу формулаларын әртүрлі жағдаяттарда қолдануға үйрету.
Жетістік критерийлері
Дағдылар
Білімін қолдану
Квадрат теңдеулерді шешу алгоритмін барлық мысалдарда
қолданады; бөлшекті-рационал теңдеулерді шешу алгоритмін барлық мысалдарда қолданады; квадрат теңдеудің түбірлерін дұрыс есептейді; бөлшекті-рационалды теңдеудің түбірлерін табады.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
Квадрат теңдеу анықтамасын түсінеді және ауызша/жазбаша оның өмірдегі кейбір қолданыстарын біледі.
Пәнге қатысты лексика мен терминология
Квадрат теңдеу анықтамасын түсінеді және ауызша/жазбаша оның өмірдегі кейбір қолданыстарын біледі.
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
Квадрат теңдеу дегеніміз ...
айнымалының ең үлкен дәрежесі квадрат болатын теңдеу.
Квадрат теңдеулерді білу адамзатқа келесілерді түсінуге көмектесті:
* Қозғалыстағы объектінің жылдамдығын қалай есептеуге болады
* Көліктің тежегішті басқаннан кейінгі жолын қалай
* анықтауға болады
* Спутниктік антеннаны қалай құрастыруға болады
* Ғимраттарды салуды қалай жобалау керек
* Күн айналасында планеталар қалай қозғалады
* Ұшақтар қалай ұшады
* Футбол добы қалай ауада қозғалады
* Маятник қалай жұмыс істейді
Оқ қалай қозғалады
квадрат теңдеу
квадратное уравнение
quadratic equation
толық квадрат теңдеу
полное квадратное уравнение
full quadratic equation
дискриминант
дискриминант
discriminant
Бірінші коэффициент
первый коэффициент
The first coefficient
екінші коэффициент
Второй коэффициент
second coefficient
бос мүше
свободный член
free member
<< Мәңгілік
ел>> ұлттық
идеясында
қоғамның басты
құндылықтары
Оқушылардың танымдық қызығушылығын туғызу. Топпен, жұппен жұмыста достық қатынасты қалыптастыру.Ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу. Ізденгіш жеке тұлға қалыптастыру.
Пәнаралық байланыстар
Алгебра 8 сынып
АКТ қолдану дағдылары
Презентация, Active Inspair тақтасымен жұмыс жасау
Бастапқы білім
Бұрыштың биссектрисасының қасиеті
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Басы
2 мин
І. Ұйымдастыру.
Амандасу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
3 мин
Фронтальді сұрау. Білімін актуалдандыру үшін
1. ах2 +вх+с= 0 (а!=0) түріндегі теңдеуді қалай атаймыз?
2. Дискриминантқа байланысты неше жағдайы болады?
3. х2 +рх+q= 0 (а=1) түріндегі теңдеуді қалай атаймыз?
4. Виет теоремасы қалай оқылады?
Презентация
5 - мин
Жұптық жұмыс
Квадрат теңдулерді шешу әдістерін меңгеруге есеп беру, жұптар бір бірін бағалайды.
x²-5x+4=0
№1. Дискриминанттың көмегімен квадрат теңдеуді шешу.
№2. Виет теоремасы бойынша квадрат теңдеуді шешу.
№3. Көпмүшеге жіктеу әдісімен шешу.
№4. Квадрат теңдеуді коэффициенті бойынша шешу.
№5. Квадрат теңдеуді квадрат екі мүшені айыру әдісімен шешу.
Ортасы
10 мин
Оқушыларды сыни ойландыра отырып, диалогтық әдіспен жаңа тақырыптың мазмұнын ашу
Жаңа сабақ
Кіріспе сөз:
Сендер квадрат теңдеу және оны шешу тәсілдерін білесіндер. Енді квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулерді шешу жолына тоқталайық. Енді мына теңдеулерді шешіп көріңіздер.
х4 + 8х2 - 9 =0, x2 + 2x - 6x2 + 2x = -5
Бұл теңдеулерді қалай шешеміз, қалай ойлайсыздар? Қандай қиындық туып тұр? Ия, бұл төртінші дәрежелі теңдеу, ендеше бүгінгі тақырыбымыз <<Биквадрат теңдеу>>.
Анықтама: ах4 +вх2+с= 0, мұндағы (а!=0), түрінде берілген теңдеу биквадрат теңдеу деп аталады.
Нұсқаулық:
1) х4 + 8х2 - 9 =0 төртінші дәрежелі теңдеуді шешу үшін жаңа айнымалы енгізіңіз. х2= t
Сонда : t2+8t-9=0
2) Шыққан квадрат теңдеуді шешіп, түбірлеріңіз табыңыз.
3) Енді х айнымалсының мәнін табу үшін х2= t теңдігіне t - ның мәндерін қойыңыз.
4) Шыққан х2= t1 ; х2= t2 теңдеулерін шешіңіз.
5) Жауабы: ______________
Мыс-1: теңдеуін шешейік.
Шешуі:
түбірлері болмайды, ,
Жауабы: -1;1
Бұл есепте айнымалыны еңгіздік, теңдеуді шешудің мұндай әдісі жаңа айнымалыны еңгізу деп аталады.
Квадрат теңдеуге келтіретін теңдеулерді жаңа айнымалы еңгізу әдісімен шешу үшін келесі алгоритмді қолданамыз:
1) Теңдеуге қандай да бір өрнекті жаң айнымалы арқылы белгілейміз;
2) Берілген теңдеудегі өрнектің орнына жаңа айнымалыны еңгізіп, жаңа айнымалыға байланысты квадрат теңдеу аламыз.
3) Шыққан квадрат теңдеуді шешеміз.
4) Алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табамыз;
5) Табылған теңдеулерге тексеру жүргізіп, берілген теңдеудің түбірлерін анықтаймыз.
2- мысалды осы нұсқаулық бойынша өз беттеріңізбен щығарып көріңіздер.
Шешуі: ( интерактивті тақтада көрстіледі, оқушылар өз есептерін тексереді)
2-мыс: теңдеуін шешіңдер.
Шешуі:
; ; ,
Енді х-тің мәнін табу үшін және екі теңдеу шешеміз.
шешімі жоқ, өйткені , ал түбірлері
Жауабы:
Bilimland kz
<<Биквадрат теңдеулер>>
10 мин
Жұптық жұмыс
Түсініктерін одан әрі шыңдау мақсатында жұппен тізбектей жұмыстанады, өзара бағалау жүзеге асады.
№1. х4 + 5х2 = 126;
№2. (х2 - 1)2 - 18(х2 - 1) + 45 = 0;
№3.
№4. (х2 + 3х - 20)(x2 + 3х + 2) = 240;
Ершов А.И
9 сынып
7 мин
Жеке жұмыс
Мақсат бойынша оқушылардың қаншалықты деңгейде меңгергендігін бақылау
А деңгейі
Теңдеуді шешіңіз:
а) х4-13х2+ 36 =0
в) 6у4-5у2-6 =0
В деңгейі
Жаңа айнымалыны енгізу әдісін қолданып теңдеуді шешіңіз:
а) 8(10-3х)2-510-3х-3 =0
в) (х2-4х+1)х2-4х+2=12
С деңгейі
Теңдеуді шешіңіз:
2х2-3х- 56х-10+ 1,5х+2,52х2-3х- 5 =1
Сабақтың соңы
3 - мин
Рефлексия
Бүгінгі сабақтағы өз жұмысыңды төмендегі жауаптардың біреуін таңдау арқылы бағалаңыз.
Сабақтың күрделілігін бағала.
Сізге сабақ...
- жеңіл
- қарапайым
- қиын
Материалды меңгеру дәрежеңізді бағалаңыз:
- толық меңгердім,
- бүгінгі сабақты жартылай түсіндім
- бүгінгі сабақты түсінбедім
Сабақты қорытындылау.
Үйге: №273 Алгебра 8. Шыныбеков Ә.Н.
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған. Оқушылар жанаманың қасиеттерін біледі және есептер шығаруда қолдана алады.
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды, ауытқу болған жоқ.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Диалогтық оқыту
2: Жұптық жұмыс: Өзара бір-бірін бағалау
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Өмірмен байланысты есептерді шығарту.
2: Сабақты әр түрлі формада өткізу
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz