Квадрат теңдеуді коэффициенті бойынша шешу

Сабақ жоспары

9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер

Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы

9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер:

Күні: . 10. 2016ж

Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы:

Шайхиева Н. Ш.

9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер:

Сынып: 9

Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы:

Қатысқандар саны: 10

Қатыспағандар саны:

9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер: Сабақ тақырыбы :
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы: Квадрат теңдеулерді және оған келтірілетін теңдеулерді шешу

9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер: Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы: АУ 9. 4 квадрат теңдеуді және оған келтірілетін теңдеулерді шешеді, мысалы: 1 2 x + 3 x 3 = 1 \frac{1}{2x} + \ \frac{3}{x - 3} = 1
9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер: Сабақ мақсаттары
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы:

Оқушылар:

- оқушыларды бір-біріне кері байланыс беру арқылы әділ бағалауға үйрету;

- топпен жұмыс жасай отырып, ортақ шешім қабылдау

- квадрат теңдеулерді шешу формуласын біледі

- квадрат теңдеулерді шешу формулаларын әртүрлі жағдаяттарда қолдануға үйрету.

9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер: Жетістік критерийлері
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы:

Дағдылар

Білімін қолдану

Квадрат теңдеулерді шешу алгоритмін барлық мысалдарда

қолданады; бөлшекті-рационал теңдеулерді шешу алгоритмін барлық мысалдарда қолданады; квадрат теңдеудің түбірлерін дұрыс есептейді; бөлшекті-рационалды теңдеудің түбірлерін табады.

9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер: Тілдік мақсаттар
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы:

Оқушылар:

Квадрат теңдеу анықтамасын түсінеді және ауызша/жазбаша оның өмірдегі кейбір қолданыстарын біледі.

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Квадрат теңдеу анықтамасын түсінеді және ауызша/жазбаша оның өмірдегі кейбір қолданыстарын біледі.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Квадрат теңдеу дегеніміз

айнымалының ең үлкен дәрежесі квадрат болатын теңдеу.

Квадрат теңдеулерді білу адамзатқа келесілерді түсінуге көмектесті :

  • жылдамдығын қалай есептеуге болады
  • Көліктің тежегішті басқаннан кейінгі жолын қалай
  • анықтауға болады
  • Спутниктік болады
  • Ғимраттарды салудықалай жобалаукерек
  • Күн айналасында
  • Ұшақтарқалайұшады
  • Футбол добықалайауада қозғалады
  • Маятникқалайжұмыс істейді

Оқ қалай қозғалады

9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер:
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
квадрат теңдеу
квадратное уравнение
quadratic equation
толық квадрат теңдеу
полное квадратное уравнение
full quadratic equation
дискриминант
дискриминант
discriminant
Бірінші коэффициент
первый коэффициент
The first coefficient
екінші коэффициент
Второй коэффициент
second coefficient
бос мүше
свободный член
free member
9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер:
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы:
9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер:
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы:
9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер:
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы:
9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер:
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы:
9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер:
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы:
9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер:
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы:
9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер:

« Мәңгілік

ел» ұлттық

идеясында

қоғамның басты

құндылықтары

Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы: Оқушылардың танымдық қызығушылығын туғызу. Топпен, жұппен жұмыста достық қатынасты қалыптастыру. Ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу. Ізденгіш жеке тұлға қалыптастыру.
9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер: Пәнаралық байланыстар
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы: Алгебра 8 сынып
9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер: АКТ қолдану дағдылары
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы: Презентация, Active Inspair тақтасымен жұмыс жасау
9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер: Бастапқы білім
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы: Бұрыштың биссектрисасының қасиеті
9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер: Сабақ барысы
9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер:

Басы

2 мин

Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы:

І. Ұйымдастыру.

Амандасу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер: 3 мин
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы:

Фронтальді сұрау. Білімін актуалдандыру үшін

1. ах 2 +вх+с = 0 (а≠0) түріндегі теңдеуді қалай атаймыз?

2. Дискриминантқа байланысты неше жағдайы болады?

3. х 2 +рх+q = 0 (а=1) түріндегі теңдеуді қалай атаймыз?

4. Виет теоремасы қалай оқылады?

Презентация
9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер: 5 - мин
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы:

Жұптық жұмыс

Квадрат теңдулерді шешу әдістерін меңгеруге есеп беру, жұптар бір бірін бағалайды.

x²-5x+4=0

№1. Дискриминанттың көмегімен квадрат теңдеуді шешу.

№2. Виет теоремасы бойынша квадрат теңдеуді шешу.

№3. Көпмүшеге жіктеу әдісімен шешу.

№4. Квадрат теңдеуді коэффициенті бойынша шешу.

№5. Квадрат теңдеуді квадрат екі мүшені айыру әдісімен шешу.

9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер:

Ортасы

10 мин

Оқушыларды сыни ойландыра отырып, диалогтық әдіспен жаңа тақырыптың мазмұнын ашу

Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы:

Жаңа сабақ

Кіріспе сөз:

Сендер квадрат теңдеу және оны шешу тәсілдерін білесіндер. Енді квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулерді шешу жолына тоқталайық. Енді мына теңдеулерді шешіп көріңіздер.

х 4 + 8х 2 - 9 =0, x 2 + 2x - 6 x 2 + 2 x \frac{6}{x2\ + \ 2x\ } = -5

Бұл теңдеулерді қалай шешеміз, қалай ойлайсыздар? Қандай қиындық туып тұр? Ия, бұл төртінші дәрежелі теңдеу, ендеше бүгінгі тақырыбымыз «Биквадрат теңдеу».

Анықтама: ах 4 +вх 2 = 0, мұндағы (а≠0), түрінде берілген теңдеу биквадрат теңдеу деп аталады.

Нұсқаулық:

  1. х4+ 8х2- 9 =0 төртінші дәрежелі теңдеуді шешу үшін жаңа айнымалы енгізіңіз. х2=tх^{2} = \ t

Сонда : t 2 + 8 t 9 = 0 t^{2} + 8t - 9 = 0\

  1. Шыққан квадрат теңдеуді шешіп, түбірлеріңіз табыңыз.
  2. Енді х айнымалсының мәнін табу үшінх2=tх^{2} = \ tтеңдігіне t - ның мәндерін қойыңыз.
  3. Шыққанх2=t1; х2=t2х^{2} = \ t_{1}\ ; \ \ х^{2} = \ t_{2}теңдеулерін шешіңіз.
  4. Жауабы:

Мыс-1:

\[{\tilde{\sigma}}^{4}+8{\tilde{\sigma}}^{2}-9=0\]
теңдеуін шешейік.

Шешуі:

\[{\tilde{\sigma}}^{2}=t\]

\[t^{2}+8t\cdot9=0\]

\[t_{1}=-9\]
\[\scriptstyle{t_{2}=1}\]

\[x^{2}=-9\]
түбірлері болмайды,
\[\ x^{2}=1\]
,
\[\scriptstyle x=1,x=-1\]

Жауабы: -1; 1

Бұл есепте айнымалыны еңгіздік, теңдеуді шешудің мұндай әдісі жаңа айнымалыны еңгізу деп аталады.

Квадрат теңдеуге келтіретін теңдеулерді жаңа айнымалы еңгізу әдісімен шешу үшін келесі алгоритмді қолданамыз:

  1. Теңдеуге қандай да бір өрнекті жаң айнымалы арқылы белгілейміз;
  2. Берілген теңдеудегі өрнектің орнына жаңа айнымалыны еңгізіп, жаңа айнымалыға байланысты квадрат теңдеу аламыз.
  3. Шыққан квадрат теңдеуді шешеміз.
  4. Алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табамыз;
  5. Табылған теңдеулерге тексеру жүргізіп, берілген теңдеудің түбірлерін анықтаймыз.

2- мысалды осы нұсқаулық бойынша өз беттеріңізбен щығарып көріңіздер.

Шешуі: ( интерактивті тақтада көрстіледі, оқушылар өз есептерін тексереді)

2-мыс:

\[{\bar{\sigma}}^{2}+2{\bar{\sigma}}-\frac{6}{{\bar{\sigma}}^{2}+2{\bar{\sigma}}}=-5\]
теңдеуін шешіңдер.

Шешуі:

\[\mathcal{O}\underline{{{}}}\]

\[{\bar{\theta}}\cdot{\frac{\ 6}{\theta}}=-5\]
;
\[\mathcal{O}^{2}\,_{+}\mathcal{S O}-\,\mathcal{\Theta}\mathcal{D}\]
;
\[\delta_{1}=-6\]
,
\[\scriptstyle\phi_{2}=1\]

Енді х -тің мәнін табу үшін

\[{\tilde{\sigma}}^{2}+2{\tilde{\sigma}}=-6\]
және
\[{\vec{\sigma}}^{2}+2{\vec{\sigma}}=1\]
екі теңдеу шешеміз.

\[{\tilde{\sigma}}^{2}+2{\tilde{\sigma}}=-6\]
шешімі жоқ, өйткені
\[(D=-20)\]
, ал
\[{\vec{\sigma}}^{2}+2{\vec{\sigma}}=1\]
түбірлері
\[x_{1,2}=-\ 1\pm{\sqrt{2}}\]

Жауабы:

\[-\ 1\!-\!\ \sqrt{2},\ -1\!+\!\sqrt{2}\]

Bilimland kz

«Биквадрат теңдеулер»

9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер: 10 мин
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы:

Жұптық жұмыс

Түсініктерін одан әрі шыңдау мақсатында жұппен тізбектей жұмыстанады, өзара бағалау жүзеге асады.

№1. х 4 + 5х 2 = 126;

№2. 2 - 1) 2 -18(х 2 - 1) + 45 = 0;

№3.

\[x-\ 2{\sqrt{x}}-\ 35=0\]

№4. 2 + 3х - 20) (x 2 + 3х + 2) = 240;

Ершов А. И

9 сынып

9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер: 7 мин
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы:

Жеке жұмыс

Мақсат бойынша оқушылардың қаншалықты деңгейде меңгергендігін бақылау

А деңгейі

Теңдеуді шешіңіз:

а) х 4 13 х 2 + 36 = 0 х^{4} - {13х}^{2} + \ 36\ = 0

в) 6 у 4 5 у 2 6 = 0 {6у}^{4} - 5у^{2} - 6\ = 0

В деңгейі

Жаңа айнымалыны енгізу әдісін қолданып теңдеуді шешіңіз:

а) 8 ( 10 3 х ) 2 5 ( 10 3 х ) 3 = 0 {\ \ 8(10 - 3х) }^{2} - 5(10 - 3х) - 3\ = 0

в) ( х 2 4 х + 1 ) ( х 2 4 х + 2 ) = 12 {(х}^{2} - 4х + 1) \left( х^{2} - 4х + 2 \right) = 12

С деңгейі

Теңдеуді шешіңіз:

2 х 2 3 х 5 6 х 10 + 1 , 5 х + 2 , 5 2 х 2 3 х 5 = 1 \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \frac{{2х}^{2} - 3х - \ 5}{6х - 10} + \ \frac{1, 5х + 2, 5}{{2х}^{2} - 3х - \ 5}\ = 1

9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер:

Сабақтың соңы

3 - мин

Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы:

Рефлексия

Бүгінгі сабақтағы өз жұмысыңды төмендегі жауаптардың біреуін таңдау арқылы бағалаңыз.

Сабақтың күрделілігін бағала.

Сізге сабақ . . .

- жеңіл

- қарапайым

- қиын

Материалды меңгеру дәрежеңізді бағалаңыз:

- толық меңгердім,

- бүгінгі сабақты жартылай түсіндім

- бүгінгі сабақты түсінбедім

Сабақты қорытындылау.

Үйге: №273 Алгебра 8. Шыныбеков Ә. Н.

9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер:

Ұқсас жұмыстар
Квадрат теңдеуге келтіретін теңдеулерді шешу
«Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары»
Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы
Квадрат теңдеулерді шешу тәсілдері
Келтірілген квадрат теңдеулер
Теңдеуді шеш
Квадрат теңдеулерді Виет теоремасы арқылы шешу
Тақырып Квадрат теңдеулер
Виет теоремасы жайлы ақпарат
Квадрат теңдеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz