Квадрат теңдеуді коэффициенті бойынша шешу

Сабақ жоспары
9. 2А бөлім: Квадрат теңдеулер
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы
Күні: . 10. 2016ж
Шайхиева Н. Ш.
Сынып: 9
Қатысқандар саны: 10
Қатыспағандар саны:
Оқушылар:
- оқушыларды бір-біріне кері байланыс беру арқылы әділ бағалауға үйрету;
- топпен жұмыс жасай отырып, ортақ шешім қабылдау
- квадрат теңдеулерді шешу формуласын біледі
- квадрат теңдеулерді шешу формулаларын әртүрлі жағдаяттарда қолдануға үйрету.
Дағдылар
Білімін қолдану
Квадрат теңдеулерді шешу алгоритмін барлық мысалдарда
қолданады; бөлшекті-рационал теңдеулерді шешу алгоритмін барлық мысалдарда қолданады; квадрат теңдеудің түбірлерін дұрыс есептейді; бөлшекті-рационалды теңдеудің түбірлерін табады.
Оқушылар:
Квадрат теңдеу анықтамасын түсінеді және ауызша/жазбаша оның өмірдегі кейбір қолданыстарын біледі.
Пәнге қатысты лексика мен терминология
Квадрат теңдеу анықтамасын түсінеді және ауызша/жазбаша оның өмірдегі кейбір қолданыстарын біледі.
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
Квадрат теңдеу дегеніміз …
айнымалының ең үлкен дәрежесі квадрат болатын теңдеу.
Квадрат теңдеулерді білу адамзатқа келесілерді түсінуге көмектесті :
- жылдамдығын қалай есептеуге болады
- Көліктің тежегішті басқаннан кейінгі жолын қалай
- анықтауға болады
- Спутниктік болады
- Ғимраттарды салудықалай жобалаукерек
- Күн айналасында
- Ұшақтарқалайұшады
- Футбол добықалайауада қозғалады
- Маятникқалайжұмыс істейді
Оқ қалай қозғалады
« Мәңгілік
ел» ұлттық
идеясында
қоғамның басты
құндылықтары
Басы
2 мин
І. Ұйымдастыру.
Амандасу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Фронтальді сұрау. Білімін актуалдандыру үшін
1. ах 2 +вх+с = 0 (а≠0) түріндегі теңдеуді қалай атаймыз?
2. Дискриминантқа байланысты неше жағдайы болады?
3. х 2 +рх+q = 0 (а=1) түріндегі теңдеуді қалай атаймыз?
4. Виет теоремасы қалай оқылады?
Жұптық жұмыс
Квадрат теңдулерді шешу әдістерін меңгеруге есеп беру, жұптар бір бірін бағалайды.
x²-5x+4=0
№1. Дискриминанттың көмегімен квадрат теңдеуді шешу.
№2. Виет теоремасы бойынша квадрат теңдеуді шешу.
№3. Көпмүшеге жіктеу әдісімен шешу.
№4. Квадрат теңдеуді коэффициенті бойынша шешу.
№5. Квадрат теңдеуді квадрат екі мүшені айыру әдісімен шешу.
Ортасы
10 мин
Оқушыларды сыни ойландыра отырып, диалогтық әдіспен жаңа тақырыптың мазмұнын ашу
Жаңа сабақ
Кіріспе сөз:
Сендер квадрат теңдеу және оны шешу тәсілдерін білесіндер. Енді квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулерді шешу жолына тоқталайық. Енді мына теңдеулерді шешіп көріңіздер.
х 4 + 8х 2 - 9 =0, x 2 + 2x - = -5
Бұл теңдеулерді қалай шешеміз, қалай ойлайсыздар? Қандай қиындық туып тұр? Ия, бұл төртінші дәрежелі теңдеу, ендеше бүгінгі тақырыбымыз «Биквадрат теңдеу».
Анықтама: ах 4 +вх 2 +с = 0, мұндағы (а≠0), түрінде берілген теңдеу биквадрат теңдеу деп аталады.
Нұсқаулық:
- х4+ 8х2- 9 =0 төртінші дәрежелі теңдеуді шешу үшін жаңа айнымалы енгізіңіз. х2=tх^{2} = \ t
Сонда :
- Шыққан квадрат теңдеуді шешіп, түбірлеріңіз табыңыз.
- Енді х айнымалсының мәнін табу үшінх2=tх^{2} = \ tтеңдігіне t - ның мәндерін қойыңыз.
- Шыққанх2=t1; х2=t2х^{2} = \ t_{1}\ ; \ \ х^{2} = \ t_{2}теңдеулерін шешіңіз.
- Жауабы:
Мыс-1:
Шешуі:
Жауабы: -1; 1
Бұл есепте айнымалыны еңгіздік, теңдеуді шешудің мұндай әдісі жаңа айнымалыны еңгізу деп аталады.
Квадрат теңдеуге келтіретін теңдеулерді жаңа айнымалы еңгізу әдісімен шешу үшін келесі алгоритмді қолданамыз:
- Теңдеуге қандай да бір өрнекті жаң айнымалы арқылы белгілейміз;
- Берілген теңдеудегі өрнектің орнына жаңа айнымалыны еңгізіп, жаңа айнымалыға байланысты квадрат теңдеу аламыз.
- Шыққан квадрат теңдеуді шешеміз.
- Алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табамыз;
- Табылған теңдеулерге тексеру жүргізіп, берілген теңдеудің түбірлерін анықтаймыз.
2- мысалды осы нұсқаулық бойынша өз беттеріңізбен щығарып көріңіздер.
Шешуі: ( интерактивті тақтада көрстіледі, оқушылар өз есептерін тексереді)
2-мыс:
Шешуі:
Енді х -тің мәнін табу үшін
Жауабы:
Bilimland kz
«Биквадрат теңдеулер»
Жұптық жұмыс
Түсініктерін одан әрі шыңдау мақсатында жұппен тізбектей жұмыстанады, өзара бағалау жүзеге асады.
№1. х 4 + 5х 2 = 126;
№2. (х 2 - 1) 2 -18(х 2 - 1) + 45 = 0;
№3.
№4. (х 2 + 3х - 20) (x 2 + 3х + 2) = 240;
Ершов А. И
9 сынып
Жеке жұмыс
Мақсат бойынша оқушылардың қаншалықты деңгейде меңгергендігін бақылау
А деңгейі
Теңдеуді шешіңіз:
а)
в)
В деңгейі
Жаңа айнымалыны енгізу әдісін қолданып теңдеуді шешіңіз:
а)
в)
С деңгейі
Теңдеуді шешіңіз:
Сабақтың соңы
3 - мин
Рефлексия
Бүгінгі сабақтағы өз жұмысыңды төмендегі жауаптардың біреуін таңдау арқылы бағалаңыз.
Сабақтың күрделілігін бағала.
Сізге сабақ . . .
- жеңіл
- қарапайым
- қиын
Материалды меңгеру дәрежеңізді бағалаңыз:
- толық меңгердім,
- бүгінгі сабақты жартылай түсіндім
- бүгінгі сабақты түсінбедім
Сабақты қорытындылау.
Үйге: №273 Алгебра 8. Шыныбеков Ә. Н.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz