Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Теңдеулерді теріп алып шешу
Математика 2-сынып
Тақырыбы:Қайталау
Мақсаты:құрлымы күрделі өренктерді жазып,мәнін таба білуге ,теңдеуді жаңа тәсілмен шешу жолдарын қайталау.Ой өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту.Зейінділікке, алғырлыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:Оқулық, интерактивті тақта.
Әдісі:түсіндіру,сұрақ-жауап,іздену,өзіндік
Түрі:аралас сабақ
Сабақтың барысы:
Психологиялық дайындық
Біздер тату баламыз,
Өсіп алға барамыз.
Есептерді шығарып,
Біз білімді боламыз
1.Ұйымдастыру .Сабаққа әзірлік
Оқушыларды үш топқа бөлу.тік төртбұрыш,үшбрыш,шаршы.
2.Үй тапрсырмасын тексеру. 6 тап.
3.Өткенді пысықтау.
-Қосудың қасиеттері қандай?
-Қосудың ауыстырымдылық қасиеті қандай?
-Қосудың терімділік қасиеті қандай?
-Бұрыштың қандай түрлері бар?
-Сүйір, доғал бұрыштар деген қандай бұрыштар?
-Периметр дегеніміз не?
Өз топтарының периметрін табу
4. Жаңа сабақ
Ойын <<Сиқырлы сандарды сөйлет>>
Жұмбақ шешіп,шешуінің бас әріптерінен сандfрды сөйлетеміз.
1 2 3 4 5 6 7 8
Қ а й т а л а у
1.Кішкене ғана бойы бар ,
Айналдырып киген тоны бар. (Қой)
2.Күнде оған қараймын
Қара шашымды тараймын. (Айна)
3.Ара да жоқ,ай да бар,
Сара да жоқ, сай да бар. ( Й)
4 Аяғы бар, басы бар,
Арқалаған тасы бар. (Тасбақа)
5.Тоңғақты таниды,
Беті- қолды қариды ( Аяз)
6.Ешкінің төлі (Лақ)
7.Әдемі түнде ,
Мен жүрсем жүреді бірге. ( Ай)
8.Киіз үйде болады ,
Шаңырақ онсыз тұрмайды ( Уық)
-Кәне қандай сөз шықты. Олай болса теңдеуді шешу арқылы алған білімдерімізді қайталаймыз.
Экранға назар аударайық <<Семантикалық карта>>
Күннің жады ,көркем жазу
50 50 50 50 50 50 50
Теңдеулерді теріп алып шешу.
Ойын: <<Кімге не ұнайды>>
-Үшбұрыш, сынық сызық, төртбұрыш сынық сызық, тұйықталған сынық сызық.
Қорытынды жасау.
Оқулықпен жұмыс
Сызғыш- 55 тг.
Жәй қарындаш-? 30тг. арзан
55-30=25
Жауабы: 25 тг. тұрады.
Сызғыш-55 тг.
Жәй қарындаш-? 30 тг. арзан
Шешуі: ( 55-30)+55=80тг
Жауабы: 80 тг.
Сергіту.
4 тап.математикалық диктант
8-(40-20)=
9+(30-10)=
(60-50)+7=
(45-10)-4=
(9+6)+3=
5 тап
Ойын: Қонжық пен көжекке көмектес.
Шығармашылық тап.
Қорыту.
Шыршаны безендіру.
Тақырыбы:Қайталау
Мақсаты:құрлымы күрделі өренктерді жазып,мәнін таба білуге ,теңдеуді жаңа тәсілмен шешу жолдарын қайталау.Ой өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту.Зейінділікке, алғырлыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:Оқулық, интерактивті тақта.
Әдісі:түсіндіру,сұрақ-жауап,іздену,өзіндік
Түрі:аралас сабақ
Сабақтың барысы:
Психологиялық дайындық
Біздер тату баламыз,
Өсіп алға барамыз.
Есептерді шығарып,
Біз білімді боламыз
1.Ұйымдастыру .Сабаққа әзірлік
Оқушыларды үш топқа бөлу.тік төртбұрыш,үшбрыш,шаршы.
2.Үй тапрсырмасын тексеру. 6 тап.
3.Өткенді пысықтау.
-Қосудың қасиеттері қандай?
-Қосудың ауыстырымдылық қасиеті қандай?
-Қосудың терімділік қасиеті қандай?
-Бұрыштың қандай түрлері бар?
-Сүйір, доғал бұрыштар деген қандай бұрыштар?
-Периметр дегеніміз не?
Өз топтарының периметрін табу
4. Жаңа сабақ
Ойын <<Сиқырлы сандарды сөйлет>>
Жұмбақ шешіп,шешуінің бас әріптерінен сандfрды сөйлетеміз.
1 2 3 4 5 6 7 8
Қ а й т а л а у
1.Кішкене ғана бойы бар ,
Айналдырып киген тоны бар. (Қой)
2.Күнде оған қараймын
Қара шашымды тараймын. (Айна)
3.Ара да жоқ,ай да бар,
Сара да жоқ, сай да бар. ( Й)
4 Аяғы бар, басы бар,
Арқалаған тасы бар. (Тасбақа)
5.Тоңғақты таниды,
Беті- қолды қариды ( Аяз)
6.Ешкінің төлі (Лақ)
7.Әдемі түнде ,
Мен жүрсем жүреді бірге. ( Ай)
8.Киіз үйде болады ,
Шаңырақ онсыз тұрмайды ( Уық)
-Кәне қандай сөз шықты. Олай болса теңдеуді шешу арқылы алған білімдерімізді қайталаймыз.
Экранға назар аударайық <<Семантикалық карта>>
Күннің жады ,көркем жазу
50 50 50 50 50 50 50
Теңдеулерді теріп алып шешу.
Ойын: <<Кімге не ұнайды>>
-Үшбұрыш, сынық сызық, төртбұрыш сынық сызық, тұйықталған сынық сызық.
Қорытынды жасау.
Оқулықпен жұмыс
Сызғыш- 55 тг.
Жәй қарындаш-? 30тг. арзан
55-30=25
Жауабы: 25 тг. тұрады.
Сызғыш-55 тг.
Жәй қарындаш-? 30 тг. арзан
Шешуі: ( 55-30)+55=80тг
Жауабы: 80 тг.
Сергіту.
4 тап.математикалық диктант
8-(40-20)=
9+(30-10)=
(60-50)+7=
(45-10)-4=
(9+6)+3=
5 тап
Ойын: Қонжық пен көжекке көмектес.
Шығармашылық тап.
Қорыту.
Шыршаны безендіру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz