Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Акробатикалық гимнастикалық жаттығулар

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар: Мектеп: ФМБ НЗМ Шымкен қаласы
Бөлім-3 Гимнастика Мұғалімнің аты-жөні: Қияшов М.Қ. Күні: 21. 11. 2016 ж Берілген уақыт: 80 минут
Сынып: 11 А Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Ырғақты гимнастика
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Әр-түрлі жағдайларда қозғалыс дағдыларын қолдану тәсілдерін ажырату
Сабақ
мақсаттары
Барлық оқушылар келесіге қабілетті:
Әр-түрлі қозғалыс дағдыларын қолдана біледі.
Оқушылардың көпшілігі келесіге қабілетті: Тапсырмаларды орындау кезінде қозғалыс тәсілдерін ажырата біледі
Әр түрлі жағдайларда гимнастикалық жаттығулардың адам ағзасына әсерін зерттейді және анықтай алады.
Кейбір оқушылар келесіге қабілетті:
Батылдықпен көшбасшылық дағдыларының қалыптасуына ықпал етеді
Оқушылар арасында салауатты өмір салтын насихаттай алады.
Кәсіптік даму ма мақсаты
Оқушылардың төзімділік, жылдамдық, күш, ептілік және икемділік сияқты қозғалыс дағдыларын дамыту.
Жетістік
критерийлері
Әр түрлі қарқынға бағытталған гимнастикалық жаттығулардың адам ағзасына әсерін зерттейді және анықтай алады

Тілдік мақсаттар

Акробатика және ырғақты гимнастика элементтерін білуді көрсете және талқылай алады.Пәнге тән лексика мен терминология:
Мыналарды қамтиды : бұрылулар, аударылып түсулер, тік тұрулар гинастикалық снарядтар, арқан, саты, кермелер, гимнастикалық жабдық, гимнастикалық маттар, орындықтар, қозғалыс координациясы, Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Талқылауға арналған сұрақтар: Неліктен біз гимнастикада қозғалыстар үйлесімін орындау кезінде қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулықты сақтау үшін мұқият болуымыз керек? Сендерге гимнастикада қозғалыстардың реттілігін жосарлау не үшін керектігін айта аласыңдар ма?
Құндылықтарды
дарыту
Сабақ кезінде бір-біріне деген әділдік жауапкершілігін арттыру
Топта әділ жұмыс жасауға бейімдеу
Пәнаралық
байланыстар
Орыс-тілі: Орыс-тілінің өзіне тән ерекшеліктері.
Ырғақты гимнастика жаттығуларының орыс тіліндегі атаулары.
Биология:
Ырғақты гимнастика жаттығуларының жалпы адам ағзасына, бұлшық еттермен функционалды жүйесіне оң әсерін тигізуі
Ептілікті, шапшаңдықты, ұқыптылықты, икемділікпен иілгіштікті арттыратын әр түрлі қарқындағы жаттығулардың ағзаға оң әсерін бақылау және зертеу.
Ырғақты гимнастикамен айналысу жүрек-қан тамырлары және тыныс алу жүйесінің жұмысын жақсартады, бұлшық еттерді қалыптастырады, қимыл-қозғалыс координациясын орнына келтіреді.
АКТ қолдану
дағдылары
Ырғақты гимнастика жаттығулар ресурсына сілтеме:
https://yandex.kz/video/search?filmId=jcv-5
Бастапқы білім
Акробатикалық жаттығулар жинағын біледі
Гимнастикалық жаттығулар түрлерін біледі
Жеңіл комбинациялар құрастыра алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
8 минут
Оқушылардың сабаққа дайындығын, жарамдылығын, талапқа сай спорттық киімдерін тексеріп түгендеп сәлемдесу. Бір орында: Оңға,солға,кері бұрылу.2.Жүру:Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру.Жартылай отырып, толық отырып жүру.3.Жүгіру: Еркін жүгіру, тізені көтеріп жүгіру ,аяқты артқа сермеп жүгіру. Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау. Бір орында жалпы дене шынықтыру жаттығуларын орындау. Акробатикаға байланысты жаттығулар жасау:1. Күштілік дағдысын дамытуға арналған жаттығулар.2. Икемділік дағдысын дамытуға арналған жаттығулар. 3. Төзімділік дағдысына арналған жаттығулар. Гимнастикалық жаттығулар төзімділік, жылдамдық, күш, ептілік және икемділік сияқты қозғалыс дағдыларын дамытатын жаттығулар жасау: 1. Күш түсіру жаттығулары.2. Акробатикалық гимнастикалық жаттығулар.3. Дене бітімінің дұрыс қалыптасуына арналған жаттығулар.Сергіту сәтін ұымдастыру: Вирус антивирус ойынын ойнату. Бұл жерде бір оқушы вирус болып оқушыларды қуалайды, қуып жеткен оқушыларды орнында қатырып кете береді, топтың ішінен тагы біреуі антивирус болып, вирусқа білдірмей қатып қалған оқушыларды тірілтіп қайыттан ойынға қосады. Вирус антивирусты тауып ұстағанша ойын жалғасады. 16 есепке арналған жаттығулар жиынтығын орындау.
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік
Сабақтың ортасы
25 минут

Қозғалыс жүктемесін арттыру
Тапсырма: Өткен сабақтағы өтілген тақырыптарды жетілдіріп, дамыта түсу. Оқушылар шағын топтарда ұсынылған бейне материалдарды пайдаланып, ырғақты гимнастика кешендерін орындайды. Өзіндік бағалау мен өзара бағалау және топ жұмысын талдау жүргізу. Екі топқа бөлініп өздерінің білетін флешмопта билеп жүрген билерін көрсетеді және екінші топ бағалайды.Оқушылар жұппен мұғалім ұсынған ырғақты гимнастика жаттығуларының кешенін көрсетеді. 1.Аяқтар бірге, жартылай отырып тұру, гантельмен бірге тұрған қолды шынтақтан бүгу, тұрарда, қолдарды артқа жіберу, шынтақты жоғарылату. 2.Аяқтарды бөлек қою, қолдардың буынын төмен қаратып тіке алдыға созу. 3.Қолдарды белге қою. Оң аяқпен отырып тұру, сол аяқтың ұшында тұру, 4-ке дейін есептеу, сосын екі аяқпен отырып тұру, аяқты екі жаққа ашу, 4-ке дейін есептеу, сосын сол аяқпен отырып тұру, оң аяқтың ұшында отыру. 4.Жаттығу <<Толқын>>. Оң қолмен айналма жүріс орындау төмен - жоғары - жан-жаққа, тап осы жаттығуды сол қолмен, содан кейін бірден екі қолмен орындау. 5.Оң жақ аяққа қарай құлау, шынтақ бойында айналма қозғалыс жасайтын оң қолға қара й созылу, сосын екінші жаққа қарай. 6.Жанға қарай оң аяқпен адым жасау, ал оң иықпен айналма қозғалыс артқа қарай, сосын осы жаттығуды сол аяқпен және сол қолмен орындау. Содан кейін, бір орында тұрып алға және артқа екі иықпен айналма қозғалыстар орындау.
Критериі: Өзінің техникасын жақсарту үшін би және гимнастика қимылдарының орындалуын талдай және бағалай алады.Өздерінің орындау шеберлігінің осал және мықты жақтарын көрсете отырып, орындап көрсету дағдыларын жетілдіру жолдарын ұсынады;өздерінің және өзгелердің қимыл комбинациясын және реттілігін қосып құрастырудағы креативті ойлау мүмкіндіктерін бағалай алады.

Әрбір тапсырма үшін үлкен бос кеңістік
Сабақтың соңы
7 минут
Жабдықты топпен ақырын орнына қою және басқа топтар бұны аяқтамағанша, орын тауып, тұру
Оқушылар қолды жоғары созып алға қарай жылжый жүреді.
Тыныс алу жүйесін қалпына келтіру жаттығуларын орындау.
Гимнастикалық жаттығулар қандай қабілеттерді дамытады, деген тақырыпта пікір алмасу.
Үйге тапсырма беру, қорытындылау.
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік
Мұғалім үшін ысқырық
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Композициялық тапсырмалар кезінде нәтижесі, тапсырмасы мен жабдығы бойынша айырмашылық
Өз қимылдар сөз қорын тереңдету үшін реттіліктерін құрғанда қабілетті оқушыларға қиындау сұрақтар қойыңыз
Сәл әлсіз оқушыларға көмектесу үшін композициялық тапсырмаларды және де топ мүшелері санын азайту немесе жеңілдету
Байқау, тыңдау, сұрақ қою:
Оқушылар қозғалғанда қажет болғанда тоқтап, қауіпсіздік туралы біліп, тапсырмаға қатыса ма?
Оқушылар алаңда ара қашықтықты және динамикалық өзгерістерді біле ме?
Топтық композиция мен талқылау сапасы
Сабақ бойынша рефлексия:
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз
Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Жалпы баға;
1:Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Денсаулық пен дене, қауіпсіздік, салмақ/ағын динамикасы

Ұқсас жұмыстар
Денені қыздыру жаттығулары
Гимнастика. 8 сынып
Акробатикалық жаттығулар алға, артқа домалау және жауырынға тұру
Қолды жамбасқа қойып, аяқты артқа жүгіру
Гимнастикалық сатыдағы жаттығулар. 5 сынып
Акробатикалық жаттығуларға эстафеталық ойындар
Акробатикалық жаттығулар
Гимнастика "акробатикалық жаттығулар". 4-сынып
Командалық қозғалыстар
Жаттығуларды орындаумен үйлесімділіктегі жүріс
Пәндер