Акробатикалық гимнастикалық жаттығулар

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар: Мектеп: ФМБ НЗМ Шымкен қаласы
Бөлім-3 Гимнастика Мұғалімнің аты-жөні: Қияшов М. Қ. Күні: 21. 11. 2016 ж Берілген уақыт: 80 минут
Сынып: 11 А Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ
мақсаттары
Барлық оқушылар келесіге қабілетті:
Әр-түрлі қозғалыс дағдыларын қолдана біледі.
Оқушылардың көпшілігі келесіге қабілетті: Тапсырмаларды орындау кезінде қозғалыс тәсілдерін ажырата біледі
Әр түрлі жағдайларда гимнастикалық жаттығулардың адам ағзасына әсерін зерттейді және анықтай алады.
Кейбір оқушылар келесіге қабілетті:
Батылдықпен көшбасшылық дағдыларының қалыптасуына ықпал етеді
Оқушылар арасында салауатты өмір салтын насихаттай алады.
Жетістік
критерийлері
Акробатика және ырғақты гимнастика элементтерін білуді көрсете және талқылай алады. Пәнге тән лексика мен терминология:
Мыналарды қамтиды : бұрылулар, аударылып түсулер, тік тұрулар гинастикалық снарядтар, арқан, саты, кермелер, гимнастикалық жабдық, гимнастикалық маттар, орындықтар, қозғалыс координациясы, Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Талқылауға арналған сұрақтар: Неліктен біз гимнастикада қозғалыстар үйлесімін орындау кезінде қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулықты сақтау үшін мұқият болуымыз керек? Сендерге гимнастикада қозғалыстардың реттілігін жосарлау не үшін керектігін айта аласыңдар ма?
Құндылықтарды
дарыту
Сабақ кезінде бір-біріне деген әділдік жауапкершілігін арттыру
Топта әділ жұмыс жасауға бейімдеу
Пәнаралық
байланыстар
Орыс-тілі: Орыс-тілінің өзіне тән ерекшеліктері.
Ырғақты гимнастика жаттығуларының орыс тіліндегі атаулары.
Биология:
Ырғақты гимнастика жаттығуларының жалпы адам ағзасына, бұлшық еттермен функционалды жүйесіне оң әсерін тигізуі
Ептілікті, шапшаңдықты, ұқыптылықты, икемділікпен иілгіштікті арттыратын әр түрлі қарқындағы жаттығулардың ағзаға оң әсерін бақылау және зертеу.
Ырғақты гимнастикамен айналысу жүрек-қан тамырлары және тыныс алу жүйесінің жұмысын жақсартады, бұлшық еттерді қалыптастырады, қимыл-қозғалыс координациясын орнына келтіреді.
АКТ қолдану
дағдылары
Ырғақты гимнастика жаттығулар ресурсына сілтеме:
Акробатикалық жаттығулар жинағын біледі
Гимнастикалық жаттығулар түрлерін біледі
Жеңіл комбинациялар құрастыра алады.
Ресурстар
Сабақтың басы
8 минут
Сабақтың ортасы
25 минут
Қозғалыс жүктемесін арттыру
Тапсырма: Өткен сабақтағы өтілген тақырыптарды жетілдіріп, дамыта түсу. Оқушылар шағын топтарда ұсынылған бейне материалдарды пайдаланып, ырғақты гимнастика кешендерін орындайды. Өзіндік бағалау мен өзара бағалау және топ жұмысын талдау жүргізу. Екі топқа бөлініп өздерінің білетін флешмопта билеп жүрген билерін көрсетеді және екінші топ бағалайды. Оқушылар жұппен мұғалім ұсынған ырғақты гимнастика жаттығуларының кешенін көрсетеді. 1. Аяқтар бірге, жартылай отырып тұру, гантельмен бірге тұрған қолды шынтақтан бүгу, тұрарда, қолдарды артқа жіберу, шынтақты жоғарылату. 2. Аяқтарды бөлек қою, қолдардың буынын төмен қаратып тіке алдыға созу. 3. Қолдарды белге қою. Оң аяқпен отырып тұру, сол аяқтың ұшында тұру, 4-ке дейін есептеу, сосын екі аяқпен отырып тұру, аяқты екі жаққа ашу, 4-ке дейін есептеу, сосын сол аяқпен отырып тұру, оң аяқтың ұшында отыру. 4. Жаттығу «Толқын». Оң қолмен айналма жүріс орындау төмен - жоғары - жан-жаққа, тап осы жаттығуды сол қолмен, содан кейін бірден екі қолмен орындау. 5. Оң жақ аяққа қарай құлау, шынтақ бойында айналма қозғалыс жасайтын оң қолға қара й созылу, сосын екінші жаққа қарай. 6. Жанға қарай оң аяқпен адым жасау, ал оң иықпен айналма қозғалыс артқа қарай, сосын осы жаттығуды сол аяқпен және сол қолмен орындау. Содан кейін, бір орында тұрып алға және артқа екі иықпен айналма қозғалыстар орындау.
Критериі: Өзінің техникасын жақсарту үшін би және гимнастика қимылдарының орындалуын талдай және бағалай алады. Өздерінің орындау шеберлігінің осал және мықты жақтарын көрсете отырып, орындап көрсету дағдыларын жетілдіру жолдарын ұсынады; өздерінің және өзгелердің қимыл комбинациясын және реттілігін қосып құрастырудағы креативті ойлау мүмкіндіктерін бағалай алады.
Сабақтың соңы
7 минут
Жабдықты топпен ақырын орнына қою және басқа топтар бұны аяқтамағанша, орын тауып, тұру
Оқушылар қолды жоғары созып алға қарай жылжый жүреді.
Тыныс алу жүйесін қалпына келтіру жаттығуларын орындау.
Гимнастикалық жаттығулар қандай қабілеттерді дамытады, деген тақырыпта пікір алмасу.
Үйге
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz