Гидросфера: сабақ жоспары, оқу-тәрбиелік мақсаттары, әдістері және бағалау

Сабақтың тақырыбы: Гидросфера.


Мақсаты:

  • Білімдік мақсаты:оқушылардың жер бетіндегі су қабатының маңыздылығымен таныстыру.
  • Дамытушылық мақсатыі:Оқушылардың су көздерінің маңыздылығы мен табиғаттағы алатын орны жайында біліктілігін арттыру.
  • Тәрбиелек мақсаты:Оқушыларды суды қорғауға және де үнемдеуге тәрбиелеу

Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, Венн диограммасы, тест тапсырмалары.

Көрнекілікте: слайдтар.

Сабақтың барысы:

  • Ұйымдастыру кезеңі.
  • Үй тапсырмасын сұрау. Сергіту сәті.
  • Сызбаларды сөйлету.
  • Сабақты бекіту.
  • Үйге тапсырма.

Сергіту сәті.

  • Сұрақтар:
  1. Адам денесінің қанша пайызын су құрайды?
  2. Жер бетінде неше мұхит бар?
  3. Судың неше күйі бар?
  4. Шығанақ дегеніміз не?
  5. Ішкі теңіздерді ата?
  6. Өзен аңғары дегеніміз не?
  7. Бастау деп нені айтады?
  8. Көл деген не?
  9. Үнді мұхитының ең терең жері қалай аталады?
  10. Су қорының қанша бөлігін мұхит құрайды?

Сызбаларды сөйлету.

Оқушыларға бірнеше сызбалар беріледі. Оқушылар сол сызбаларды құрады.

1-ші сызбада биосфера қабатын құрайтын қабаттар? (6 слайд)

2-ші сызба. Гидросфера қабатын құрайтындар? ( 7 слайд)

3-ші сызба. Судың неше күйі бар? ( 8 слайд)

  • 4-ші сызба. Неше мұхит бар?

Сәйкестікті тап.

Сабақты бекіту.

Сәйкестікті тап.

Тынық мұхиты Ең суық

Атлант мұхиты Мариан

Үнді мұхиты Пуэрто-Рико

Солтүстік мұзды Зонд

Мұхит

Тест.

  1. Жер бетінде неше мұхит бар?

А) 3 Б) 4 В) 2 С) 6

2. Тынық мұхиты жер бетінің неше бөлігін алып жатыр?

А) 1/2 Б) 3/5 В) 1/3 С) 2/4

3. Адам денесінің қанша пайызын су құрайды?

А) 55 Б) 36 В) 45 С) 65

4. Мұхит, теңіз суларының құрлыққа сүйірлене немесе тереңірек ішке қарай енген бөлігі?

А) Көл Б) Бұғаз В) Шығанақ С) Арал

5. Өзеннің басталар жері.

А) Өзен аңғары Б) Өзен сағасы

В) Бастау С) Өзен жаймасы

6. Дүниежүзіндегі ең ұзын өзен.

А) Ніл Б) Амазонка

В) Чад С) Есіл

7. Ең суы мол өзен.

А) Ніл Б) Амазонка

В) Чад С) Есіл

8. Материктердің ішіндегі тұйық сулы өлке

А) Теіңз Б) Өзен

В) Көл С) Мұхит

Жауабы:

  1. Б; 2. В; 3. С; 4. Б; 5. В; 6. А; 7. Б; 8. В;

Үйге тапсырма: §24 §25 тақырыптарын қайталау. Сөзжұмбақ жасап келу.

Бағалау. Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды бағалау.


Ұқсас жұмыстар
Гидросфера бөлімін қайталау: сабақ жоспары мен бағалау
Ғаламтордың пайдасы мен зияны: сабақ жоспары, оқу мақсаттары және бағалау
7-сынып: Интернет туралы түсінік - сабақ жоспары, оқу-тәрбиелік әдістері және бағалау критерийлері
Шығыс Азия елдері: сабақ жоспары және оқу-тәрбиелік мақсаттары
6-сынып: Матаның физикалық және механикалық қасиеттері - сабақ жоспары, оқу мақсаттары және бағалау
7-сынып физикасы: Қысым және қысым бірліктері - сабақ жоспары, оқу мақсаттары және бағалау критерийлері
Ілияс Жансүгіровтің Анам тілі өлеңіне арналған аралас сабақ: мақсаттары, әдістері және бағалау
Центрлік симметрия: аралас сабақ жоспары, оқу мақсаттары мен бағалау құралдары
11-сынып химия сабағы: Дисахаридтер - сабақ жоспары, оқу мақсаттары мен бағалау
Сөз құрамы: сабақтың мақсаттары, әдістері және оқу тапсырмалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz