Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Білімділер мен білгірлер
Күні:19.04.16
Сынып:8-9
Сабақтың тақырыбы: Білімділер мен білгірлер
Сабақтың мақсаты:Оқушылардыңәр түрлі тапсырмалар орындату арқылы оқушылардың білімін жетілдіру және белсенділігін, қызығушылығын ояту,еңбекті бағалай білуге,сүйіспеншілікке,оқушының шығармашылық,ойлау қабілетін дамыту,өз ойларын жеткізе білуге,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі:Сайыс сабақ
Сабақтың әдісі:Баяндау, сұрақ-жауап,жұмбақ,тәжірибе
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта,кеспе қағаздар,плакат,шарлар,маркерлер.
Сабақ барысы: 1.Сәлем сөздің анасы.
2.Ойлы болсаң,озып көр.
3.Химиялық эстафета.
4.Қай топ алғыр.
5.Химия және біз.
6.Қызықты тәжірибелер.
Құрметті ұстаздар мен оқушылар!!!
Сайыс десе белсене араласатын көрермен қауым <<Білімділер мен білгірлер>> атты 8-9 сыныптар арасындағы химия пәнінен өткізілетін танымдық сайысымызға қош келдіңіздер.
Көруге химия кешін жиылғандар,
Менделеевке құдайындай сыйынғандар.
Қош келдіңіздер бүгінгідей ғажайыпты
Тамашалау бақыты бұйырғандар.
Сайыскер топтарымызды таныстырып өтейік:
1-топ:Жас химиктер
2-топ:Жас ғалымдар
Сайыскерлеріміздің біліміне, шеберлігіне әділ бағасын беретін әділ - қазылар алқасымен таныстырып өтейін:
1.География пәні мұғалімі - Сабирова Менсұлу
2.Физика пәні мұғалімі - Қыстаубаева Жансая
Енді сайысымыздың негізгі бөлімдерімен таныстырып өтейін.Сайысымыз 6 кезеңнен тұрады:
1.Сәлем сөздің анасы.
2.Ойлы болсаң,озып көр.
3.Химиялық эстафета.
4.Қай топ алғыр.
5.Химия және біз.
6.Қызықты тәжірибелер.
2-жүргізуші:
Тапқыр,білгір,дарынды
Жарыс бар бүгін арынды
Химия пәнін сүйсең сен
Ортаға сал барыңды.
Сайысқа қатысушы топтарға сәттілік тілей отырып,сайсымыздың алғашқы кезеңін бастайық.
Сайысымыздың 1 кезеңі Сәлем сөздің анасы.Әр топ өздерін таныстырсын.
2 кезең. Ойлы болса, озып көр кезеңінде химиядан бейорганикалық қосылыстар,периодтық жүйе, ғалымдар және элементтер тақырыпта сұрақтар беріледі.Ұяшықтардағы сұрақтар ұпай санының өсуіне байланысты қиындайды.Әр топ белгілі бір ұяшықты таңдап, соған жауап беруі тиіс.Жауап бере алмаса,басқа командаға жауап беруіне болады.Ұпай ұяшықтарды таңдауына байланысты беріледі.
Бейорганикалық қосылыстар
10
20
30
40
50
Периодтық заң және периодтық жүйе
10
20
30
40
50
Элементтер
10
20
30
40
50
Ғалымдар
10
20
30
40
50
Бейорганикалық қосылыстар:
10-Бейорганикалық қосылыстардың маңызды класстары қандай:
20-Қышқыл мен негіз әрекеттесіп,нәтижесінде тұз бен су түзе жүретін реакция қалай аталады?
30-Құрамындағы сутек санына байланысты қышқылдардың жіктелуі?
40-Көмірсутектердің жіктелуі?
50- Қышқылға күйгенде қандай әрекет жасау керек?
2.Периодтық жүйе:
10- Химиялық элементтердің периодтық жүйесінде неше период бар?
20-Алюминийдің периодта орналасуы.Формула
30- Д.И.Менделеевтің периотдық заңы ең алғаш қай жылы ашылд.
40-Озонатор құралы арқылы алынатын газ.
50-Химиялық теңдеуді теңестіру үшін қойылатын сандар?
3.Элементтер:
10-Ең жеңіл металл?
20-Ересек адамның ағзасында-2,және оның 99 тістер мен сүйектерде кездесетін элемент?
30-Металлдар қасиеті қандай,оған жататын элементтер тобын атаңыз.
40-1772 жылы щвед ғалымы ашқан элемент.
50- 1811жылы А.Авогадро газдар туралы қандай заң ұсынды?
Ғалымдар:
10-Сутекті ашқан ғалым кім?
20-Зат массасының сақталу заңын ашқан ғалым?
30-Зат құрамының тұрақтылық заңын ашқан француз химигі?
40- Атом құрылысының планетарлық моделін ұсынған ғалым?
50-1887жылы ауаның жоғарғы қабатын зерттеу мақсатында әуе шарымен аспанға көтерілген ғалым кім?
3-кезең.
Білмейтінін білем деп олжа қуар,
Кейбіреудің әр затының болжамы бар
Химияны болжаммен ұға алмайсың,
Формуланың оң жағы сол жағы бар.
Дей келе Химиялық эстафета кезеңіне де кезек келген сияқты.Әр топқа есептер беріледі.Есептер массалық үлес,тотығу-тотықсыздану реакциясы,
авогадро заңы бойынша.
4- кезең.Адамнан ғылым айла асырмаған
Құпиясын құлыптап жасырмаған
Кел,бәріміз ғылымның тілін зерттеп
Бір жұмбағын ашайық ашылмаған.
1.Иісі де,дәмі де жоқ ұсталмайды,
Болмаса ол,жер бетінде өмір жоқ
Ақыры жанған отын тұтанбайды,
Қалады қарауытып,көмір боп шоқ.
(оттегі)
2.Су бетінде қалыптап қандай металл жүзеді,
Айтшы ойлап денеңде ,жетпейтін қандай тұз еді?
(ас тұзы)
3.Ақ түйір айналады тыным таппай,
Жүргендей су бетінен орын таппай.
(натрий)
4Сырттай ұқсас малтаға,
Қаламның бұл ғажабы.
Мектептегі тақтаға ,
Сүттей ақ қып жазады.
(бор)
5.Осы затпен ескі үйді аластайды,
Түсіне қарасаң , алтынғада ұқсайды.
(күкірт)
6.Өзі ауыр металға жатады,
Балалар осы құйған сақамен атады.
(қорғасын)
7.Қыздырып соқсаң иленеді,
Балға мен төстен именеді.
(темір)
8.Өзі жылтыр күмістей,
Жұмсақтығы тағы бар
Жеңілдігін ескерсең,
Пайдаланар жері бар.
(алюминий)
9.Такбыдса бұрын тамтұмнан,
Қазір көп әрбір өлкеде.
Қымбат болды алтыннан,
Қандай металл ертеде?
(алюминий)
10.Қара металлургия жанымын,
Машина,трактордың қанымын.
8 қосымша топшада болсам да,
Металл атаулының ең көп қолданатын санымын.(темір)
5-кезең.Ендігі кезек <<Химия және біз>>.Бұған біздер топтарға <<Химия және бізді қоршаған орта>> деген тақырыпта сурет салуға тапсырма береміз.Содан соң әр топ өздерінің шығарған газеттеріндегі ойды айтып,түсіндіріп шығу керек.
6-кезең.Қызықты тәжірибелер.
Заман қанша қиын - қыстау болсада,
Игі істер болып жатыр қаншама.
Жүзден жүйрік , мыңнан тұлпар танылған,
Жүлдегерді танытпасақ болама?
Деп бүгінгі жеңімпаздарымызды анықтайық.
Қорытынды сөздің кезегін әділ-қазыларға береміз.
Сонымен бүгінгі <<Білімділер мен білгірлер>> атты сайысымыз өз мәресіне жетті.Сайыскерлерімізге алда әлі биік-биік асулардан көріне беріңдер деп тілек білдіреміз.
Көңіл қойып тыңдағандарыңызға рахмет!!!!
Ақтоғай орта мектебі
Сыныптан тыс жұмыс
Тақырыбы: <<Білімділер мен білгірлер>>
сайысы
Өткізген: Сайынова.Г
Сынып:8-9
2015-2016 оқу жылы
Ақтоғай орта мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы: <<Натрий және оның қосылыстары>>
Өткізген: Сайынова.Г.Ә
Сынып:8
2015-2016 оқу жылы
Сынып:8-9
Сабақтың тақырыбы: Білімділер мен білгірлер
Сабақтың мақсаты:Оқушылардыңәр түрлі тапсырмалар орындату арқылы оқушылардың білімін жетілдіру және белсенділігін, қызығушылығын ояту,еңбекті бағалай білуге,сүйіспеншілікке,оқушының шығармашылық,ойлау қабілетін дамыту,өз ойларын жеткізе білуге,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі:Сайыс сабақ
Сабақтың әдісі:Баяндау, сұрақ-жауап,жұмбақ,тәжірибе
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта,кеспе қағаздар,плакат,шарлар,маркерлер.
Сабақ барысы: 1.Сәлем сөздің анасы.
2.Ойлы болсаң,озып көр.
3.Химиялық эстафета.
4.Қай топ алғыр.
5.Химия және біз.
6.Қызықты тәжірибелер.
Құрметті ұстаздар мен оқушылар!!!
Сайыс десе белсене араласатын көрермен қауым <<Білімділер мен білгірлер>> атты 8-9 сыныптар арасындағы химия пәнінен өткізілетін танымдық сайысымызға қош келдіңіздер.
Көруге химия кешін жиылғандар,
Менделеевке құдайындай сыйынғандар.
Қош келдіңіздер бүгінгідей ғажайыпты
Тамашалау бақыты бұйырғандар.
Сайыскер топтарымызды таныстырып өтейік:
1-топ:Жас химиктер
2-топ:Жас ғалымдар
Сайыскерлеріміздің біліміне, шеберлігіне әділ бағасын беретін әділ - қазылар алқасымен таныстырып өтейін:
1.География пәні мұғалімі - Сабирова Менсұлу
2.Физика пәні мұғалімі - Қыстаубаева Жансая
Енді сайысымыздың негізгі бөлімдерімен таныстырып өтейін.Сайысымыз 6 кезеңнен тұрады:
1.Сәлем сөздің анасы.
2.Ойлы болсаң,озып көр.
3.Химиялық эстафета.
4.Қай топ алғыр.
5.Химия және біз.
6.Қызықты тәжірибелер.
2-жүргізуші:
Тапқыр,білгір,дарынды
Жарыс бар бүгін арынды
Химия пәнін сүйсең сен
Ортаға сал барыңды.
Сайысқа қатысушы топтарға сәттілік тілей отырып,сайсымыздың алғашқы кезеңін бастайық.
Сайысымыздың 1 кезеңі Сәлем сөздің анасы.Әр топ өздерін таныстырсын.
2 кезең. Ойлы болса, озып көр кезеңінде химиядан бейорганикалық қосылыстар,периодтық жүйе, ғалымдар және элементтер тақырыпта сұрақтар беріледі.Ұяшықтардағы сұрақтар ұпай санының өсуіне байланысты қиындайды.Әр топ белгілі бір ұяшықты таңдап, соған жауап беруі тиіс.Жауап бере алмаса,басқа командаға жауап беруіне болады.Ұпай ұяшықтарды таңдауына байланысты беріледі.
Бейорганикалық қосылыстар
10
20
30
40
50
Периодтық заң және периодтық жүйе
10
20
30
40
50
Элементтер
10
20
30
40
50
Ғалымдар
10
20
30
40
50
Бейорганикалық қосылыстар:
10-Бейорганикалық қосылыстардың маңызды класстары қандай:
20-Қышқыл мен негіз әрекеттесіп,нәтижесінде тұз бен су түзе жүретін реакция қалай аталады?
30-Құрамындағы сутек санына байланысты қышқылдардың жіктелуі?
40-Көмірсутектердің жіктелуі?
50- Қышқылға күйгенде қандай әрекет жасау керек?
2.Периодтық жүйе:
10- Химиялық элементтердің периодтық жүйесінде неше период бар?
20-Алюминийдің периодта орналасуы.Формула
30- Д.И.Менделеевтің периотдық заңы ең алғаш қай жылы ашылд.
40-Озонатор құралы арқылы алынатын газ.
50-Химиялық теңдеуді теңестіру үшін қойылатын сандар?
3.Элементтер:
10-Ең жеңіл металл?
20-Ересек адамның ағзасында-2,және оның 99 тістер мен сүйектерде кездесетін элемент?
30-Металлдар қасиеті қандай,оған жататын элементтер тобын атаңыз.
40-1772 жылы щвед ғалымы ашқан элемент.
50- 1811жылы А.Авогадро газдар туралы қандай заң ұсынды?
Ғалымдар:
10-Сутекті ашқан ғалым кім?
20-Зат массасының сақталу заңын ашқан ғалым?
30-Зат құрамының тұрақтылық заңын ашқан француз химигі?
40- Атом құрылысының планетарлық моделін ұсынған ғалым?
50-1887жылы ауаның жоғарғы қабатын зерттеу мақсатында әуе шарымен аспанға көтерілген ғалым кім?
3-кезең.
Білмейтінін білем деп олжа қуар,
Кейбіреудің әр затының болжамы бар
Химияны болжаммен ұға алмайсың,
Формуланың оң жағы сол жағы бар.
Дей келе Химиялық эстафета кезеңіне де кезек келген сияқты.Әр топқа есептер беріледі.Есептер массалық үлес,тотығу-тотықсыздану реакциясы,
авогадро заңы бойынша.
4- кезең.Адамнан ғылым айла асырмаған
Құпиясын құлыптап жасырмаған
Кел,бәріміз ғылымның тілін зерттеп
Бір жұмбағын ашайық ашылмаған.
1.Иісі де,дәмі де жоқ ұсталмайды,
Болмаса ол,жер бетінде өмір жоқ
Ақыры жанған отын тұтанбайды,
Қалады қарауытып,көмір боп шоқ.
(оттегі)
2.Су бетінде қалыптап қандай металл жүзеді,
Айтшы ойлап денеңде ,жетпейтін қандай тұз еді?
(ас тұзы)
3.Ақ түйір айналады тыным таппай,
Жүргендей су бетінен орын таппай.
(натрий)
4Сырттай ұқсас малтаға,
Қаламның бұл ғажабы.
Мектептегі тақтаға ,
Сүттей ақ қып жазады.
(бор)
5.Осы затпен ескі үйді аластайды,
Түсіне қарасаң , алтынғада ұқсайды.
(күкірт)
6.Өзі ауыр металға жатады,
Балалар осы құйған сақамен атады.
(қорғасын)
7.Қыздырып соқсаң иленеді,
Балға мен төстен именеді.
(темір)
8.Өзі жылтыр күмістей,
Жұмсақтығы тағы бар
Жеңілдігін ескерсең,
Пайдаланар жері бар.
(алюминий)
9.Такбыдса бұрын тамтұмнан,
Қазір көп әрбір өлкеде.
Қымбат болды алтыннан,
Қандай металл ертеде?
(алюминий)
10.Қара металлургия жанымын,
Машина,трактордың қанымын.
8 қосымша топшада болсам да,
Металл атаулының ең көп қолданатын санымын.(темір)
5-кезең.Ендігі кезек <<Химия және біз>>.Бұған біздер топтарға <<Химия және бізді қоршаған орта>> деген тақырыпта сурет салуға тапсырма береміз.Содан соң әр топ өздерінің шығарған газеттеріндегі ойды айтып,түсіндіріп шығу керек.
6-кезең.Қызықты тәжірибелер.
Заман қанша қиын - қыстау болсада,
Игі істер болып жатыр қаншама.
Жүзден жүйрік , мыңнан тұлпар танылған,
Жүлдегерді танытпасақ болама?
Деп бүгінгі жеңімпаздарымызды анықтайық.
Қорытынды сөздің кезегін әділ-қазыларға береміз.
Сонымен бүгінгі <<Білімділер мен білгірлер>> атты сайысымыз өз мәресіне жетті.Сайыскерлерімізге алда әлі биік-биік асулардан көріне беріңдер деп тілек білдіреміз.
Көңіл қойып тыңдағандарыңызға рахмет!!!!
Ақтоғай орта мектебі
Сыныптан тыс жұмыс
Тақырыбы: <<Білімділер мен білгірлер>>
сайысы
Өткізген: Сайынова.Г
Сынып:8-9
2015-2016 оқу жылы
Ақтоғай орта мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы: <<Натрий және оның қосылыстары>>
Өткізген: Сайынова.Г.Ә
Сынып:8
2015-2016 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәннің атауы |
Кім білімді |
Білгірлер сайысы |
Көңілді тапқырлар |
Білімді пысықтау |
Жоғары ұпай |
Неше ондық |
Бір таңбалы сан |
Бұйрықты сөйлем. Сөйлем түрлері |
Жасанды интеллект |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz