Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тыңдаушыларды топқа бөлу

<<Бекітемін>>
Мектеп директоры: Х.Урманов

8 күн
Күні: 14.01.2017
Тренер: Юсанова Л
Өткізілетін орны: Химия бөлмесі
Сабақтың тақырыбы:
Қалай оқу керектігін үйренудің мәні
Мақсаты:
Мұғалімдер балалар өз оқуы туралы білетін және өзінің эмоцияларын, ынтасы мен әлеуметтік қарым-қатынасын басқару үшін көбірек мүм-кіндік алатын, өзін-өзі реттейтін оқушы ретінде дамуына ықпал ететін шарттар мен факторларды зерделейді.
Оқу нәтижесі:
* Мұғалімдер өзін-өзі реттейтін оқудың мәні мен маңызы туралы қоры-тынды жасайды. Оқушылардың өзін-өзі реттейтін оқуын көрсететін мінез-құлықты бақылайды және бағалайды. Сонымен қатар өзін-өзі реттейтін оқуға ықпалын тигізетін кәсіби тәжірибе түрлеріне талдау жасайды.
Түйінді
идеялар:
* Тіпті кішкентай балалардың өздері, тиісті жағдай жасалса, өздерінің оқуы үшін үлкен жауапкершілік алуға қабілетті.
* Балалар ерте жастан бастап оқу үдерісін түйсіне бастайды, оқу тапсыр-маларын орындағанда өз тәсілдерін қолдана біледі, сондай-ақ өздерін жақсы оқушы ретінде ұсына алады.Өзін-өзі реттеу мен метатанымдық қабілеттерді дамыту баланың алғыр оқушы болу ықтималдығының негізгі көрсеткіші болып табылатынын көрсетті.Мұғалімдер жоғары сапалы педагогикалық тәжірибенің көмегімен осы салаға барынша мол үлес қоса алады.

Уақыты

Тренердің іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті
Ынтымақтастықты арттыруға арналған жаттығу.
<<Достық сағаты>>. 5 мин.

Тренер бұл жаттығудың шартымен таныстырады. Тыңдаушылар қолына өздері салған сағаттың суретін алады. Әр сағаттың тұсына бір тыңдаушы-ның есімін жаздырады.
Мақсаты, әріптестеріне сәттілік тілейді.
Тыңдаушылар шеңбер бойымен тұрады. Тренердің нұсқаулығын орындайды.
Ары қарай әр тыңдаушы әріп-тестеріне сәттілік тілейді.

Тыңдаушыларды топқа бөлу. 5 мин
Қоржыннан асық алып, асықтың түсіне қарай топтастырады.
Тыңдаушылар қоржыннан алған асық түстеріне қарай топтасады.
Түрткі сұрақ қою
10 мин
Сен үшін қалай оқу тиімді? Деген сұрақтар қоямын.
Әр тыңдаушы өз ойларын айтады.
Сабақтың тақырыбын жариялау
Сабақтың тақырыбын жариялайды
Сабақтың тақырыбымен танысады
Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу.

20 мин
Оқушы сипаттамасы:
Дәрменсіз Ханна
Қорғанатын Дейв
Риза болған Сэм
Мазасыз Альма
Өте сақ Салли тақырыбындағы үлестірмені таратамын.
Сұрақ: Осы оқушыларды қалай оқыту керек деп ойлайсыз?
Топта оқушы сипаттамасымен танысып сұраққа жауапты топ-тасып талқылау жасап, ортаға салып қорғайды.
Топтық жұмыс
МАН-мен жұмыс
(71-75- беттер)
30 мин.
Тыңдаушыларға тақырыпты бөлініп беріледі.
Мақсаты: Төмендегі сұрақтарға жауап іздеу.
Қалай оқу керектігін үйрену модулі қалай іске асады?
Метатану дегеніміз не?
Метатануды өлшеудің үш құрылымын сипатта?
Ерте жастағы оқушы метатануға қабілетті ме?
Өздігінен реттелетін оқудың үш элементі қандай?
Жағдайяттық таным дегеніміз не?
Оқушы үні зертеуінің мақсаты
қандай?
Тыңдаушылар МАН-мен жұмыс жүргізіп , сұрақтарға жауап іздеп, зерттеулердің авторларымен танысады.Зерттеулер қалай іске асқандағын талқылайды
Сергіту сәті <<Сөзсіз түсінетін жолдас>>
10 мин
Тыңдаушылар екі топқа бөлінеді. Тапсырма іште қалған жартысы ретімен төментегі атауларды айтқызамын:
Ашулы Арыстан
Қорқақ қоян
Қу түлкі
бейнесін үнсіз сомдау.
Орыны ауысқан соң келесі жартысына:
Көңілді Арыстан
Батыр Қоян
Аңқау түлкі
бейнесін үнсіз сомдау.
Тыңдаушылар екі топқа бөлінеді, жартысы сыртқа шығады. Сырттан келген топтың жартысы жұбының сомдап тұрған бейнесін табады.
Формативті бағалау
<< Кинометафора>>
15 мин
Кинодан үзінділер беріледі.
Шағын эссе жазу
Тренер табыс критериін ұсынады.
Тыңдаушылар эссе жазады. Эксперттер бағалайды
2 сессия
Көтеріңкі көңіл күй силау
<<Достық сағаты>>
10 мин
Тренер бұл жаттығудың шартымен таныстырады. Әр сағаттың тұсындағы әріптесіне барып, жақсы 3 қасиетін айтып мадақтайды.
Тыңдаушылар қолына өздері сал-ған сағаттың суретін алады. Әр сағаттың тұсынадағы әріптесіне барып, үш жақсы қасиетін айтады
<<Жауһарлар пирамидасы>>
30 минут
3-5 жастағы балалардың өздігінен білім алуын тексеру парағы.
Тренер тапсырма береді:
Өз мүмкіндіктерін біледі
Назарын бақылай алады және алаңдамайды
Өз тәртібі мен өзгенің тәртібі туралы және оның салдары туралы айта алады
Нені қалай жасағаны туралы немесе нені білгені туралы айта алады
Өз сезімі мен өзгелердің сезімі туралы біледі, көмектеседі және көңілін көтереді
Жаңа тапсырманы сеніммен қолға алады
Мәселелерді шешуден рахат алады
Ойластырып таңдау жасайды және шешім қабылдайды
Өз міндеттері мен мақсатын жоспарлайды
Қиындыққа тап болғанда табанды бола алады
Тапсырманы орындаудың өз жолдарын іздейді
Ересектердің көмегінсіз ақпарат көзін табады
Тапсырманы қашан әрі қалай орындау қажеттігін талқылайды
Сұрақ қояды және жауап береді
Алға басуды қадағалайды және қажет кезде көмек сұрайды
Жеке және құрдастарымен бірлескен тапсырмаға қатысады
Бұрын естіген сөзді өз мақсатына пайдаланады
Құрдастарымен әлеуметтік мәселелерді шеше алады
Тапсырмалар ұсынады
Жоспарланған тапсырмалар туралы айта алады
Тыңдаушылар маңыздылығы жо-ғарыдан төмен қарай орналас-тырады.
Өзін-өзі реттеудің дәлелдері.
20 мин
.
Тренер тапсырма береді:
Эмоциялық
Танымдық
Ынталандырушылық
Әлеуметтік

Тыңдаушылар кестені толтырады.

Қорытынды <<Ой бөліс>>
20 мин.
Тыңдаушылардың тәжірибесінде кездескен мәселе: Мен әсер ете алмаған оқушы.
Тыңдаушылар өз тәжірибесінде болған оқиғамен немесе шешілмеген мәселесін ортаға салады.
Рефлексия
Үш минуттық үзіліс
10 мин.
Мұғалім қатысушыларға негізгі ұғымды, сабақтың идеясын түсінуге,алдыңғы материалдармен,білімдерімен,тәжірибелерімен байланыстыруға,сонымен қатар түсініксіз
тұстарды ұғыну үшін мүмкіндік туғызатын үш минут үзіліс береді.
# Мен_________________ деген өзімнің көзқарасымды өзгерттім.
# Мен ______________________туралы көп білдім.
# Мен соның ішінде________________ таң қалдым.
# Мен_________________________________сезіндім.
# Мен _______________________________қарадым.

:: Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу.
:: 3 - 5 жастағы баланы тексеру парағы.
Ресурстар:
3 - 5 жастағы балалардың өздігінен білім алуын тексеру парағы (Білім беру
платформасын қара).
Өзін-өзі реттеудің дәлелдері (Білім беру платформасын қара).
:: Бейнежазбаларды талдау.
Ресурстар:
Өз бетінше оқуды дамытуды бақылау парағы (Білім беру платформасын
қара).
Өзін-өзі реттеу дәлелдерінің үлгісі (Білім беру платформасын қара.)
:: Күн бойынша рефлексия <<+ - ?>>
Қосымша оқу: Балалардың өзін-өзі реттеуін бақылау: 3 - 5 жастағы
балаларды тексеру парағы (Білім беру платформасын қара).

3-5 ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ӨЗДІГІНЕН БІЛІМ АЛУЫН ТЕКСЕРУ ПАРАҒЫ
Өз мүмкіндіктерін біледі
Назарын бақылай алады және алаңдамайды
Өз тәртібі мен өзгенің тәртібі туралы және оның салдары туралы айта алады
Нені қалай жасағаны туралы немесе нені білгені туралы айта алады
Өз сезімі мен өзгелердің сезімі туралы біледі, көмектеседі және көңілін көтереді
Жаңа тапсырманы сеніммен қолға алады
Мәселелерді шешуден рахат алады
Ойластырып таңдау жасайды және шешім қабылдайды
Өз міндеттері мен мақсатын жоспарлайды
Қиындыққа тап болғанда табанды бола алады
Тапсырманы орындаудың өз жолдарын іздейді
Ересектердің көмегінсіз ақпарат көзін табады
Тапсырманы қашан әрі қалай орындау қажеттігін талқылайды
Сұрақ қояды және жауап береді
Алға басуды қадағалайды және қажет кезде көмек сұрайды
Жеке және құрдастарымен бірлескен тапсырмаға қатысады
Бұрын естіген сөзді өз мақсатына пайдаланады
Құрдастарымен әлеуметтік мәселелерді шеше алады
Тапсырмалар ұсынады
Жоспарланған тапсырмалар туралы айта алады

ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУДІҢ ДӘЛЕЛДЕРІ

Эмоциялық

Танымдық

Әлеуметтік

Ынталандырушылық

ӨЗ БЕТІНШЕ ОҚУДЫ ДАМЫТУДЫ БАҚЫЛАУ ПАРАҒЫ
(3-5 жастағы БАЛА)
Баланың аты ____________________________________________________
Мұғалім: ____________________________________________________
Күні ____________________________________________________
Мектеп ____________________________________________________

Үнемі
Әдетте
Кейде
Ешқашан
Түсініктеме
Эмоционалды аспект

Өз тәртібі мен оның салдары туралы, өзгенің тәртібі мен оның салдары туралы айта алады

Жаңа тапсырманы сеніммен орындайды

Назарын бақылай алады және алаңдататын сәттерге қарсы тұра алады

Алға басуды бақылайды және тиісті тәсілмен көмек іздейді

Қиындықта табандылық танытады

Әлеуметтік аспект

Тапсырманы қашан әрі қалай орындау керектігін талқылайды

Құрдастарымен әлеуметтік мәселені шеше алады

Өздігінен әрекет ете алады

Тапсырманы дербес не құрдастарымен бірлесіп орындайды

Өзгенің сезімін түсінеді, көмектеседі және көңілін көтереді

Танымдық аспект

Өз мүмкіндіктерін біледі

Нені қалай жасағаны туралы немесе нені үйренгені туралы айта алады

Жоспарланған тапсырмалар туралы айта алады

Шешімді негізді қабылдай алады және таңдау жасай алады

Сұрақ қояды және жауап береді

Бұрын зерделенген стратегияны пайдаланады

Бұрын естіген сөзді өз мақсатына пайдаланады

Ынталандырушылық аспект

Ересектердің көмегінсіз ақпарат көздерін табады

Міндеттерді шешудің жеке тәсілдерін жасап шығарады

Тапсырманың бастамашысы болады

Өз міндеттері мен мақсатын жоспарлайды

Мәселелерді шешкенді ұнатады

Ұқсас жұмыстар
Диалогтік оқытудың сөйлеу дағдыларына тиімділігіне мұғалімдердің көзін жеткізу
Робот техникасы Қазақстан мектептерінде
Мектеп және ата-ана
Оқу мен оқытуды өз тәжірибесіне енгізгендегіөзгеріс жайлы рефлексивтік есеп
Мұғалім бағасы
Қайырымды қала тұрғынымен надан қала тұрғынының айырмашылығы
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
"ынтымақтастық және топтық оқыту" коучинг жоспары
Квадрат түбір
Жай бөлшекті жай бөлшекке
Пәндер