Тыңдаушыларды топқа бөлу

«Бекітемін»

Мектеп директоры: Х. Урманов

8 күн
Күні: 14. 01. 2017
Тренер: Юсанова Л
Өткізілетін орны: Химия бөлмесі
Сабақтың тақырыбы:
Қалай оқу керектігін үйренудің мәні
Сабақтың тақырыбы:: Мақсаты:
Қалай оқу керектігін үйренудің мәні: Мұғалімдер балалар өз оқуы туралы білетін және өзінің эмоцияларын, ынтасы мен әлеуметтік қарым-қатынасын басқару үшін көбірек мүм-кіндік алатын, өзін-өзі реттейтін оқушы ретінде дамуына ықпал ететін шарттар мен факторларды зерделейді.
Сабақтың тақырыбы:: Оқу нәтижесі:
Қалай оқу керектігін үйренудің мәні:
  • Мұғалімдер өзін-өзі реттейтін оқудың мәні мен маңызы туралы қоры-тынды жасайды. Оқушылардың өзін-өзі реттейтін оқуын көрсететін мінез-құлықты бақылайды және бағалайды. Сонымен қатар өзін-өзі реттейтін оқуға ықпалын тигізетін кәсіби тәжірибе түрлеріне талдау жасайды.
Сабақтың тақырыбы::

Түйінді

идеялар:

Қалай оқу керектігін үйренудің мәні:
  • Тіпті кішкентай балалардың өздері, тиісті жағдай жасалса, өздерінің оқуы үшін үлкен жауапкершілік алуға қабілетті.
  • Балалар ерте жастан бастап оқу үдерісін түйсіне бастайды, оқу тапсыр-маларын орындағанда өз тәсілдерін қолдана біледі, сондай-ақ өздерін жақсы оқушы ретінде ұсына алады. Өзін-өзі реттеу мен метатанымдық қабілеттерді дамыту баланың алғыр оқушы болу ықтималдығының негізгі көрсеткіші болып табылатынын көрсетті. Мұғалімдер жоғары сапалы педагогикалық тәжірибенің көмегімен осы салаға барынша мол үлес қоса алады.
Сабақтың тақырыбы::
Қалай оқу керектігін үйренудің мәні:
Сабақтың тақырыбы:: Уақыты
Қалай оқу керектігін үйренудің мәні: Тренердің іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті
Сабақтың тақырыбы::

Ынтымақтастықты арттыруға арналған жаттығу.

«Достық сағаты». 5 мин.

Қалай оқу керектігін үйренудің мәні:

Тренер бұл жаттығудың шартымен таныстырады. Тыңдаушылар қолына өздері салған сағаттың суретін алады. Әр сағаттың тұсына бір тыңдаушы-ның есімін жаздырады.

Мақсаты, әріптестеріне сәттілік тілейді.

Тыңдаушылар шеңбер бойымен тұрады. Тренердің нұсқаулығын орындайды.

Ары қарай әр тыңдаушы әріп-тестеріне сәттілік тілейді.

Сабақтың тақырыбы:: Тыңдаушыларды топқа бөлу. 5 мин
Қалай оқу керектігін үйренудің мәні: Қоржыннан асық алып, асықтың түсіне қарай топтастырады.
Тыңдаушылар қоржыннан алған асық түстеріне қарай топтасады.
Сабақтың тақырыбы::

Түрткі сұрақ қою

10 мин

Қалай оқу керектігін үйренудің мәні: Сен үшін қалай оқу тиімді? Деген сұрақтар қоямын.
Әр тыңдаушы өз ойларын айтады.
Сабақтың тақырыбы:: Сабақтың тақырыбын жариялау
Қалай оқу керектігін үйренудің мәні: Сабақтың тақырыбын жариялайды
Сабақтың тақырыбымен танысады
Сабақтың тақырыбы::

Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу .

20 мин

Қалай оқу керектігін үйренудің мәні:

Оқушы сипаттамасы:

Дәрменсіз Ханна

Қорғанатын Дейв

Риза болған Сэм

Мазасыз Альма

Өте сақ Салли тақырыбындағы үлестірмені таратамын.

Сұрақ: Осы оқушыларды қалай оқыту керек деп ойлайсыз?

Топта оқушы сипаттамасымен танысып сұраққа жауапты топ-тасып талқылау жасап, ортаға салып қорғайды.
Сабақтың тақырыбы::

Топтық жұмыс

МАН-мен жұмыс

(71-75- беттер)

30 мин.

Қалай оқу керектігін үйренудің мәні:

Тыңдаушыларға тақырыпты бөлініп беріледі.

Мақсаты: Төмендегі сұрақтарға жауап іздеу.

Қалай оқу керектігін үйрену модулі қалай іске асады?

Метатану дегеніміз не?

Метатануды өлшеудің үш құрылымын сипатта?

Ерте жастағы оқушы метатануға қабілетті ме?

Өздігінен реттелетін оқудың үш элементі қандай?

Жағдайяттық таным дегеніміз не?

Оқушы үні зертеуінің мақсаты

қандай?

Тыңдаушылар МАН-мен жұмыс жүргізіп, сұрақтарға жауап іздеп, зерттеулердің авторларымен танысады. Зерттеулер қалай іске асқандағын талқылайды
Сабақтың тақырыбы::

Сергіту сәті «Сөзсіз түсінетін жолдас»

10 мин

Қалай оқу керектігін үйренудің мәні:

Тыңдаушылар екі топқа бөлінеді. Тапсырма іште қалған жартысы ретімен төментегі атауларды айтқызамын:

Ашулы Арыстан

Қорқақ қоян

Қу түлкі

бейнесін үнсіз сомдау.

Орыны ауысқан соң келесі жартысына:

Көңілді Арыстан

Батыр Қоян

Аңқау түлкі

бейнесін үнсіз сомдау.

Тыңдаушылар екі топқа бөлінеді, жартысы сыртқа шығады. Сырттан келген топтың жартысы жұбының сомдап тұрған бейнесін табады.
Сабақтың тақырыбы::

Формативті бағалау

« Кинометафора»

15 мин

Қалай оқу керектігін үйренудің мәні:

Кинодан үзінділер беріледі.

Шағын эссе жазу

Тренер табыс критериін ұсынады.

Тыңдаушылар эссе жазады. Эксперттер бағалайды
Сабақтың тақырыбы:: 2 сессия
Сабақтың тақырыбы::

Көтеріңкі көңіл күй силау

«Достық сағаты»

10 мин

Қалай оқу керектігін үйренудің мәні: Тренер бұл жаттығудың шартымен таныстырады. Әр сағаттың тұсындағы әріптесіне барып, жақсы 3 қасиетін айтып мадақтайды.
Тыңдаушылар қолына өздері сал-ған сағаттың суретін алады. Әр сағаттың тұсынадағы әріптесіне барып, үш жақсы қасиетін айтады
Сабақтың тақырыбы::

«Жауһарлар пирамидасы»

30 минут

3-5 жастағы балалардың өздігінен білім алуын тексеру парағы.

Қалай оқу керектігін үйренудің мәні:

Тренер тапсырма береді:

Өз мүмкіндіктерін біледі

Назарын бақылай алады және алаңдамайды

Өз тәртібі мен өзгенің тәртібі туралы және оның салдары туралы айта алады

Нені қалай жасағаны туралы немесе нені білгені туралы айта алады

Өз сезімі мен өзгелердің сезімі туралы біледі, көмектеседі және көңілін көтереді

Жаңа тапсырманы сеніммен қолға алады

Мәселелерді шешуден рахат алады

Ойластырып таңдау жасайды және шешім қабылдайды

Өз міндеттері мен мақсатын жоспарлайды

Қиындыққа тап болғанда табанды бола алады

Тапсырманы орындаудың өз жолдарын іздейді

Ересектердің көмегінсіз ақпарат көзін табады

Тапсырманы қашан әрі қалай орындау қажеттігін талқылайды

Сұрақ қояды және жауап береді

Алға басуды қадағалайды және қажет кезде көмек сұрайды

Жеке және құрдастарымен бірлескен тапсырмаға қатысады

Бұрын естіген сөзді өз мақсатына пайдаланады

Құрдастарымен әлеуметтік мәселелерді шеше алады

Тапсырмалар ұсынады

Жоспарланған тапсырмалар туралы айта алады

Тыңдаушылар маңыздылығы жо-ғарыдан төмен қарай орналас-тырады.
Сабақтың тақырыбы::

Өзін-өзі реттеудің дәлелдері.

20 мин

.

Қалай оқу керектігін үйренудің мәні:

Тренер тапсырма береді:

Эмоциялық

Танымдық

Ынталандырушылық

Әлеуметтік

Тыңдаушылар кестені толтырады.
Сабақтың тақырыбы::

Қорытынды «Ой бөліс»

20 мин.

Қалай оқу керектігін үйренудің мәні: Тыңдаушылардың тәжірибесінде кездескен мәселе: Мен әсер ете алмаған оқушы.
Тыңдаушылар өз тәжірибесінде болған оқиғамен немесе шешілмеген мәселесін ортаға салады.
Сабақтың тақырыбы::

Рефлексия

Үш минуттық үзіліс

10 мин.

Қалай оқу керектігін үйренудің мәні:

Мұғалім қатысушыларға негізгі ұғымды, сабақтың идеясын түсінуге, алдыңғы материалдармен, білімдерімен, тәжірибелерімен байланыстыруға, сонымен қатар түсініксіз

тұстарды ұғыну үшін мүмкіндік туғызатын үш минут үзіліс береді.

  • Мен деген өзімнің көзқарасымды өзгерттім.
  • Мен туралы көп білдім.
  • Мен соның ішінде таң қалдым.
  • Менсезіндім.
  • Мен қарадым.
Сабақтың тақырыбы::

• Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу.

• 3-5 жастағы баланы тексеру парағы.

Ресурстар:

3-5 жастағы балалардың өздігінен білім алуын тексеру парағы (Білім беру

платформасын қара) .

Өзін-өзі реттеудің дәлелдері (Білім беру платформасын қара) .

• Бейнежазбаларды талдау.

Ресурстар:

Өз бетінше оқуды дамытуды бақылау парағы (Білім беру платформасын

қара) .

Өзін-өзі реттеу дәлелдерінің үлгісі (Білім беру платформасын қара. )

• Күн бойынша рефлексия «+ - ?»

Қосымша оқу: Балалардың өзін-өзі реттеуін бақылау: 3-5 жастағы

балаларды тексеру парағы (Білім беру платформасын қара) .

3-5 ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ӨЗДІГІНЕН БІЛІМ АЛУЫН ТЕКСЕРУ ПАРАҒЫӨз мүмкіндіктерін біледіНазарын бақылай алады және алаңдамайдыӨз тәртібі мен өзгенің тәртібі туралы және оның салдары туралы айта аладыНені қалай жасағаны туралы немесе нені білгені туралы айта аладыӨз сезімі мен өзгелердің сезімі туралы біледі, көмектеседі және көңілін көтередіЖаңа тапсырманы сеніммен қолға аладыМәселелерді шешуден рахат аладыОйластырып таңдау жасайды және шешім қабылдайдыӨз міндеттері мен мақсатын жоспарлайдыҚиындыққа тап болғанда табанды бола аладыТапсырманы орындаудың өз жолдарын іздейдіЕресектердің көмегінсіз ақпарат көзін табадыТапсырманы қашан әрі қалай орындау қажеттігін талқылайдыСұрақ қояды және жауап бередіАлға басуды қадағалайды және қажет кезде көмек сұрайдыЖеке және құрдастарымен бірлескен тапсырмаға қатысадыБұрын естіген сөзді өз мақсатына пайдаланадыҚұрдастарымен әлеуметтік мәселелерді шеше аладыТапсырмалар ұсынадыЖоспарланған тапсырмалар туралы айта алады:

3-5 ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ӨЗДІГІНЕН БІЛІМ АЛУЫН ТЕКСЕРУ ПАРАҒЫ

Өз мүмкіндіктерін біледі

Назарын бақылай алады және алаңдамайды

Өз тәртібі мен өзгенің тәртібі туралы және оның салдары туралы айта алады

Нені қалай жасағаны туралы немесе нені білгені туралы айта алады

Өз сезімі мен өзгелердің сезімі туралы біледі, көмектеседі және көңілін көтереді

Жаңа тапсырманы сеніммен қолға алады

Мәселелерді шешуден рахат алады

Ойластырып таңдау жасайды және шешім қабылдайды

Өз міндеттері мен мақсатын жоспарлайды

Қиындыққа тап болғанда табанды бола алады

Тапсырманы орындаудың өз жолдарын іздейді

Ересектердің көмегінсіз ақпарат көзін табады

Тапсырманы қашан әрі қалай орындау қажеттігін талқылайды

Сұрақ қояды және жауап береді

Алға басуды қадағалайды және қажет кезде көмек сұрайды

Жеке және құрдастарымен бірлескен тапсырмаға қатысады

Бұрын естіген сөзді өз мақсатына пайдаланады

Құрдастарымен әлеуметтік мәселелерді шеше алады

Тапсырмалар ұсынады

Жоспарланған тапсырмалар туралы айта алады

ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУДІҢ ДӘЛЕЛДЕРІ


Ұқсас жұмыстар
Диалогтік оқытудың сөйлеу дағдыларына тиімділігіне мұғалімдердің көзін жеткізу
Робот техникасы Қазақстан мектептерінде
Мектеп және ата-ана
Оқу мен оқытуды өз тәжірибесіне енгізгендегіөзгеріс жайлы рефлексивтік есеп
Мұғалім бағасы
Қайырымды қала тұрғынымен надан қала тұрғынының айырмашылығы
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
"ынтымақтастық және топтық оқыту" коучинг жоспары
Квадрат түбір
Жай бөлшекті жай бөлшекке
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz