Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бағалау критерийлері
Оқу ісінің меңгерушісі:
САБАҚ: математика
Мектеп: Тарғап ауылындағы орта мектеп МДШО
Күні: 16.01.2017 жыл
Мұғалімнің аты-жөні: А.Б. Жалдыбаева
СЫНЫП:1
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Тақырыбы: Минут
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты
1.1.3.5 циферблат бойынша уақытты анықтайды: сағат /уақытты бағдарлау: минут, сағат, күн, апта, ай
Ойлау деңгейлері
Білу және түсіну, қолдану
Бағалау критерийлері
Циферблат бойынша уақытты анықтайды. Уақыт өлшем бірліктерін (минут, сағат, күн, апта,ай) ажыратады
Тілдік мақсат
Пәндік лексика және терминдер: минут
Талқылауға арналған сұрақтар: Аз уақыт аралығы қалай аталатынын білесіз бе ?
Бұған дейінгі меңгерген білім
Уақыт.
Жоспар
Жоспарланған
уақыт есебі
Жоспарланған тапсырмалар
Дерек
көздер/
ресурстар
Басы
Ортасы
Дескриптор
Соңы
Ұйымдастыру.Оқушыларды түгендеу, назарын сабаққа аудару
Психологиялық ахуал
Өсемiз бiз күлiп-ойнап,
Он саусақтың саласындай,
Өсемiз бiз күлiп-ойнап,
Бiр адамның баласындай.
1-тапсырма Зерттеу нәтижесімен бөлісу.
Белгілі бір уақыт аралығында іс- әрекет жасап көрейік.
1. Қол шапалақтау
2. Секіру.
- Қанша рет қол шапалақтадыңыз ?
- Неше рет секірдіңіздер ?
Осы іс- әрекетті жасау үшін сізге қандай уақыт берілді ?
-Аз ба ?
-Көп пе ?
-Аз уақыт аралығы қалай аталатынын білесіз бе ?
- Бүгінгі сабағымызда минуттың ұзақтығын білеміз .
Минут - уақыттың өлшем бірлігі.
Уақытты минутпен анықтау үшін электронды, механикалық және құмсағатты қолдануға болады.
Дескриптор: Білім алушы
Белгілі бір уақыт аралығында іс- әрекет жасайды.
Қысқа уақыт аралығының минут екенін ажыратады.
Қалай ойлайсыздар 1 минутта не істеуге болады ?
2-тапсырма Зерттеу жүргізейік.
oo өз есімін жазу;
oo қағазға нүктелер салу;
oo жіпке моншақтар тізу.
Өз есімімді --------------- рет жаза аламын
Қағаз бетіне -------------- рет нүкте жасай аламын
Жіпке ------------ моншақ тізе аламын.
Дескриптор: Білім алушы
-іс-әрекет жасайды.
Жасаған іс- әрекетін жазады.
3- тапсырма Шығарып көр. Жұптық жұмыс.
Сағатқа қарап, қанша минут өткенін анықта.
Дескриптор: Білім алушы
Сағатқа қарап қанша минут өткенін анықтайды.
3- тапсырма Сен білесің бе ?
Дені сау ересек адамның жүрегі 1 минутта 60-65 рет соғады.
Өз жүрегіңнің тамыр соғысын анықтап көр.
Өз тамырларының соғысын тексеріп көреді.
Дәрігер өрт сөндіруші
Дескриптор: Білім алушы
Пайдалы ақпаратты тыңдайды
Өз тамырының соғысын тексереді.
Дәптермен жұмыс
1 минут ішінде гүлдер мен доптарды бояу.
Дескриптор: Білім алушы
Гүлдер мен доптарды бояйды.
Нешеуін бояғанын анықтайды.
Шаттық шеңбер
Суретті тапсырмалар
Моншақ, жіп
Математика дәптері
Қалай ойлайсың, көлемі үлкенірек болса, сен гүлдер мен доптарды көбірек бояй аласың ба ?
Қосымша ақпарат
Саралау - сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушылар
ға тапсырманы күрделенуді қалай жоспарлайсыз
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
Оқушылармен жұмыс дәптеріндегі <<Жетістік баспалдағымен>> өзін-өзі бағалайды. Бағалау парағы.
жаратылыстану, көркем еңбек
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білд? Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарымы қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болады (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды.(оқытуды да ,оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін білдім?
САБАҚ: математика
Мектеп: Тарғап ауылындағы орта мектеп МДШО
Күні: 16.01.2017 жыл
Мұғалімнің аты-жөні: А.Б. Жалдыбаева
СЫНЫП:1
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Тақырыбы: Минут
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты
1.1.3.5 циферблат бойынша уақытты анықтайды: сағат /уақытты бағдарлау: минут, сағат, күн, апта, ай
Ойлау деңгейлері
Білу және түсіну, қолдану
Бағалау критерийлері
Циферблат бойынша уақытты анықтайды. Уақыт өлшем бірліктерін (минут, сағат, күн, апта,ай) ажыратады
Тілдік мақсат
Пәндік лексика және терминдер: минут
Талқылауға арналған сұрақтар: Аз уақыт аралығы қалай аталатынын білесіз бе ?
Бұған дейінгі меңгерген білім
Уақыт.
Жоспар
Жоспарланған
уақыт есебі
Жоспарланған тапсырмалар
Дерек
көздер/
ресурстар
Басы
Ортасы
Дескриптор
Соңы
Ұйымдастыру.Оқушыларды түгендеу, назарын сабаққа аудару
Психологиялық ахуал
Өсемiз бiз күлiп-ойнап,
Он саусақтың саласындай,
Өсемiз бiз күлiп-ойнап,
Бiр адамның баласындай.
1-тапсырма Зерттеу нәтижесімен бөлісу.
Белгілі бір уақыт аралығында іс- әрекет жасап көрейік.
1. Қол шапалақтау
2. Секіру.
- Қанша рет қол шапалақтадыңыз ?
- Неше рет секірдіңіздер ?
Осы іс- әрекетті жасау үшін сізге қандай уақыт берілді ?
-Аз ба ?
-Көп пе ?
-Аз уақыт аралығы қалай аталатынын білесіз бе ?
- Бүгінгі сабағымызда минуттың ұзақтығын білеміз .
Минут - уақыттың өлшем бірлігі.
Уақытты минутпен анықтау үшін электронды, механикалық және құмсағатты қолдануға болады.
Дескриптор: Білім алушы
Белгілі бір уақыт аралығында іс- әрекет жасайды.
Қысқа уақыт аралығының минут екенін ажыратады.
Қалай ойлайсыздар 1 минутта не істеуге болады ?
2-тапсырма Зерттеу жүргізейік.
oo өз есімін жазу;
oo қағазға нүктелер салу;
oo жіпке моншақтар тізу.
Өз есімімді --------------- рет жаза аламын
Қағаз бетіне -------------- рет нүкте жасай аламын
Жіпке ------------ моншақ тізе аламын.
Дескриптор: Білім алушы
-іс-әрекет жасайды.
Жасаған іс- әрекетін жазады.
3- тапсырма Шығарып көр. Жұптық жұмыс.
Сағатқа қарап, қанша минут өткенін анықта.
Дескриптор: Білім алушы
Сағатқа қарап қанша минут өткенін анықтайды.
3- тапсырма Сен білесің бе ?
Дені сау ересек адамның жүрегі 1 минутта 60-65 рет соғады.
Өз жүрегіңнің тамыр соғысын анықтап көр.
Өз тамырларының соғысын тексеріп көреді.
Дәрігер өрт сөндіруші
Дескриптор: Білім алушы
Пайдалы ақпаратты тыңдайды
Өз тамырының соғысын тексереді.
Дәптермен жұмыс
1 минут ішінде гүлдер мен доптарды бояу.
Дескриптор: Білім алушы
Гүлдер мен доптарды бояйды.
Нешеуін бояғанын анықтайды.
Шаттық шеңбер
Суретті тапсырмалар
Моншақ, жіп
Математика дәптері
Қалай ойлайсың, көлемі үлкенірек болса, сен гүлдер мен доптарды көбірек бояй аласың ба ?
Қосымша ақпарат
Саралау - сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушылар
ға тапсырманы күрделенуді қалай жоспарлайсыз
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
Оқушылармен жұмыс дәптеріндегі <<Жетістік баспалдағымен>> өзін-өзі бағалайды. Бағалау парағы.
жаратылыстану, көркем еңбек
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білд? Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарымы қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болады (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды.(оқытуды да ,оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz