Дара диаграммаға дене мүшелерін жазыңдар

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ : Дене мүшелері
Мектеп: А. Навои атындағы №11 жарпы орта мектебі
Сабақ :Дене мүшелері: Күні: 20 сәуір 2016 жылы
Мектеп:А. Навои атындағы №11 жарпы орта мектебі: Мұғалімнің аты-жөні: Тасполатова Азиза Тұрғанқызы
Сабақ :Дене мүшелері: Сынып: 1сынып
Мектеп:А. Навои атындағы №11 жарпы орта мектебі: Қатысқандар: 15
Қатыспағандар:-
Сабақ :Дене мүшелері: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:
Мектеп:А. Навои атындағы №11 жарпы орта мектебі:

1. 1. 2. 1. Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.

1. 1. 3. 1. Хабарламаны тыңдаужәне мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сәйкес иллюстрация/заттық сурет/сызба таңдау.

1. 2. 3. 1. Сұхбаттасын түсіну және түрлі тәсілмен әрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру.

Сабақ :Дене мүшелері: Сабақ мақсаттары:
Мектеп:А. Навои атындағы №11 жарпы орта мектебі:

Барлық оқушылар орындай алады: таныс сөздердің мағынасын түсінеді, дене мүшелерін атай алады, көрсете біледі.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: дене мүшелерінің қызметі туралы түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: тірек сөздерін қолдана отырып жеке гигиена жайлы әңгімелеп бере алады.

Сабақ :Дене мүшелері: Тілдік мақсат:
Мектеп:А. Навои атындағы №11 жарпы орта мектебі:

Оқушылар орындай алады: күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді.

Хабарламаны тыңдайды және мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, сәйкес иллюстрация/заттық сурет/сызба таңдайды.

Сұхбаттасын түсінеді және түрлі тәсілмен әрекет жасайды, этика нормаларын сақтап жауап береді.

Сабақ :Дене мүшелері:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Қол, аяқ, саусақ, бармақ, бас, шаш, көз;

Тыңдайды, ұстайды, сөйлейді, демалады, көреді, жүреді;

Сабақ :Дене мүшелері:

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Не себепті қолды сабындап жуу керек деп ойлайсыз?

Сіздің ойыңызша, тісті неше рет тазалау қажет?

Шашты немен жуамыз?

Сабақ :Дене мүшелері:
Мектеп:А. Навои атындағы №11 жарпы орта мектебі: Ишара: қимыл - әрекет арқылы дене мүшелерін көрсету
Сабақ :Дене мүшелері: Алдыңғы оқу:
Мектеп:А. Навои атындағы №11 жарпы орта мектебі: Оқушылар дене мүшелерін атай білуі тиіс(бас, кеуде, аяқ, қол, саусақ және т. б. ) («Жеке портрет»тақырыбы)
Сабақ :Дене мүшелері: Жоспар
Сабақ :Дене мүшелері: Жоспарланған уақыт
Мектеп:А. Навои атындағы №11 жарпы орта мектебі: Жоспарланған жаттығу түрлері

Стратегиялар/

жұмыс түрі

Ресурстар
Сабақ :Дене мүшелері:

Басы

3 мин.

3 мин.

Бағалау критерийлері

Қисынды ойлау дағдыларын қолданады:

Мектеп:А. Навои атындағы №11 жарпы орта мектебі:

1. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу

Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Біздің күлкіміз көңілді,

Жеткізсін жылу мен шаттықты.

Бөліскен жақсы ғой өмірде,

Қуаныш, мейірім, бақытты.

Екі топқа бөліну. (оң қол-сол қол)

Жұмбақтардың шешуін табыңдар.

1. Көреді бәрін өзгенің, көре алмайды өздерін. (көз)

2. Екі шырақтың арасында бір өзім. (мұрын. )

3. Күмбір, күмбір қарағым қартайғанша жарадың. (құлақ)

4. Денесі жұмсақ, сүйір, көп сөйлеуге үйір. (тіл)

5. Бунақты көсеу, тармағы бесеу. (қол мен саусақ)

Дескрипторлар:

-жұмбақты мұқият тыңдап, мазмұнын дұрыс түсінеді;

-жұмбақтың жауабын дұрыс жылдам табады;

-сөздерді қатесіз айтады;

Шаттық шеңбері

«Ойға шабуыл»

Топтық жұмыс

Жеке бағалау

АКТ

АКТ,

суреттер

1 дұрыс жауап-

1 жұздыз

Сабақ :Дене мүшелері:

Ортасы

5 мин.

Зерттеу дағдыларын қолданады:

Бағалау критерийлері

Қисынды ойлау дағдыларын қолданады:

2мин.

5 мин.

Бағалау критерийлері

Сұрақтарға толық, нақты, сауатты жауап беру.

7-8 мин.

Бағалау критерийлері

Қисынды ойлау дағдыларын қолданады:

Сергіту сәті

2 мин.

Мектеп:А. Навои атындағы №11 жарпы орта мектебі:

Дара диаграммаға дене мүшелерін жазыңдар.

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\2013_10_15\IMG_NEW.jpg

Дескрипторлар:

- дене мүшелерінің атауларын қатесіз жазды;

-қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс дыбыстады;

-жұмыстарын қорғай алды;

Жаңа сөздерді тыңдап, мағынасын түсініп алыңдар.

тыңдайды-слушает

ұстайды-держит

сөйлейді-говорит

дем алады-дышит

көреді-видит

жүреді-ходит

Жаңа сөздерді қолдана отырып

сұрақтарға жауап беріңдер.

көзімен

қолымен

Адам аяғымен не істейді?

аузымен

мұрнымен

құлағымен

Дескрипторлар:

-сұраққа нақты, дұрыс жауап берді;

-сөйлемді жүйелі құрды;

-қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтты;

Дара диаграмманы торлы диаграммаға айналдырып, дене мүшелерінің қызметін жазып

айтыңдар.

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\2013_10_15\IMG_NEW.jpg

Дескрипторлар:

- дара диаграмманы торлы диаграммаға айналдыра білді;

-дене мүшелерінің қызметін дұрыс жазып айтты;

-қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс дыбыстады;

Тік ұста бойыңды
Жоғары соз қолыңды.
Соз қолыңды тағы да,
Жеткіз жираф мойнына.

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\utrennyaya-zaryadka.jpg

Дара диаграмма

Топтық жұмыс

Топтық бағалау

Жаңа сөздермен жұмыс

Сұрақ-жауап

Өзара бағалау

Кері байланыс беру «Екі жұлдыз, бір тілек»

Топтық бағалау

Үлкен қағаз бен маркерлер

АКТ

Үлкен парақ

Маркерлер

Сабақ :Дене мүшелері:

Соңы

7-8 мин.

Бағалау критерийлері

Диалог құру дағдыларын қолданады.

Қорытынды

5 мин

2 мин.

Мектеп:А. Навои атындағы №11 жарпы орта мектебі:

Суретке қарап төменде берілген сөз тіркестерін пайдалана отырып

бүгінгі тақырып бойынша диалог құраңдар.

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\2014_02_18\IMG_0002_NEW.jpg

-Не себепті қолды сабындап жуу керек деп ойлайсыз?

-Сіздің ойыңызша, тісті неше рет тазалау қажет?

-Шашты немен жуамыз?

Дескрипторлар:

-мәнерлеп сөйлей алды;

-тақырыптың мазмұнын ашты;

-диалогті жүйелі құрды;

Дене мүшелері атауларының орыс және ағылшын тілінде баламасын айтыңдар.

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Chasti_tela_na_anglyiskom.jpg

:
:
:
Білемін
Білдім
Білгім келеді

«Серіктеспен сөйлесу»

Жұптық жұмыс

Жұптық бағалау

Кері байланыс жүргізу.

«Аудармашы» ойыны

«БББ» кестесі

Сурет

Сурет, микрафон

Стикер, қалам

Сабақ :Дене мүшелері:
Мектеп:А. Навои атындағы №11 жарпы орта мектебі:
Сабақ :Дене мүшелері:
Мектеп:А. Навои атындағы №11 жарпы орта мектебі:
Сабақ :Дене мүшелері: Қосымша ақпарат: интернет, «50 ертегі, 70 жұмбақ»

Ұқсас жұмыстар
Тұрлаусыз мүшелер
Достық ойыны
Дене қаңқасы
Өсімдіктің вегетивтік мүшесі ретінде тамырдың сыртқы және ішкі құрылысы
Дене мүшелері Дене мүшелерін дұрыс көрсету деңгейіне жетулері керек
Оқушылардың құзіреттілігін қалыптастыру
Адамның дене мүшелері
Адамның дене мүшелері. Дене мүшелері туралы
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру, жәй бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру
Сөздердің стильдік түрлері. экспрессивтік-эмоционалды лексика
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz