Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылардың басым бөлігі
Сауат ашу 1 сынып
Пәні: Сауат ашу
Тақырыбы: <<Менің отбасым.
І і дыбысы мен әрпі>> 1 сабақ
Мектеп:№51 М.Қаратаев атындағы орта мектебі
Күні: 30.11.2016жыл
Мұғалімнің есімі: Абылбашарова Азиза
Сынып: 1 <<В>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.
1.1.8.1 берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту.
1.2.1.2оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.
1.3.11.1 сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
І і әрпін танып, ажырата алады және дыбыспен сәйкестендіреді. Өлеңнің мазмұнын түсінеді. Сөздерді оқи алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Сөздерді буындап оқиды, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқи алады. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін жазады.
Кейбір оқушылар:
Сөздерді тұтас оқиды. Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрастырады. Ойын еркін жеткізеді.
Тілдік мақсат
Оқушылар:
* сөздерінің мағынасын ажырата алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Іні, тіс, шіл т.б,
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
Сіз неліктен қарсы мәндес сөздер екенін айта аласыз ба?
Жазылым бойынша ұсыныстар: жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Алдыңғы оқу
Отбасы туралы жалпы түсінігі бар.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
0-5 минут
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Көзді салып қараңыз,
Былай қанат қағамыз.
/Б.Бөрiбаев/
- Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Шаттық шебері
Ортасы
6-30 мин
1.(МК; Ж; Ө; Қ) <<І>> дыбысы мен әрпін бір-бірінен ажырата алу, әріпті дыбыспен сәйкестендіру білігін бағалау. <<І>> дыбысы және әрпімен таныстырамын. <<І>> дыбысының дауысты екені танытып, әріппен таңбалану үлгісін көрсетемі. <<І>>-нің дауысты екенін, оның сөз басында, ортасында, аяғында келу үлгілерін көрсетемін. Iрiмшiк сөзіне дыбыстық талдау жасатыңыз.
2. (МК; Ж; Қ) Мәтін бойынша қойылған сұраққа жауап беру білігін бағалау.
№1 Тыңдалым.
Менің отбасым
<<Біздің отбасы>> өлеңін аудио үнтаспадан тыңдатып, өлеңдегі <<ғалым>>, <<мұғалім>>, <<инженер>>, <<дәрігер>>, сөздеріне сұрақ қойдырамын.<<Отбасы мүшелері күнделікті немен айналысады?>> сұрағы төңірегінде әңгіме жүргіземін.
Өлең мазмұны бойынша сұрақтар қойып, жауап аламын.<<Өлең не туралы?>>, <<Атасы кім болып жұмыс істейді?>>, <<Әжесі ше?>>, <<Әкесі ше?>>, <<Анасы ше?>>, <<Ол не үшін мектепке барады?>>, т.с.с.
Оқушыларға <<Өзіңнің отбасыңның күнделікті тіршілігін немесе немен айналысатынын әңгімелеп бер>> тапсырмасын беріп, жауап аламын.
2.Оқылым.
(МК; Ө; Қ) Сөздердің мағынасын ажырату, хормен, тізбектей, жекелей оқу білігін бағалау.
Оқулықта берілген сөздер мен сөйлемдерді буындап, тұтастай оқу білігін бағалауды ұйымдастырамын. Оқулықтағы
<<ін>>, <<іні>>, <<ірі>>, <<іс>>, <<тіл>>, <<шіл>>, <<іш>>, <<тіс>>, <<іл>> сөздерінің оқылу үлгісін көрсетемін.
<<Ақылды іс тындырады,
Ақымақ тіс сындырады>> мақалын оқушыларға оқытып, мағынасына талдау жасатамын.
Сергіту
3. МК; Ө; Қ)
Бас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстыру және оларды гигиеналық талаптарға сай жазу білігін бағалау.
Оқушылардың Іі әрпін көркем жазуын қадағалаймын.Оқушылардың әріптерді жазу дағдыларын қалыптастыруда бастырып жазу әдісі мен генетикалық әдісті тиімді қолданамын.
Оқулық,
Суреттер
Оқулық
Дәптермен жұмыс
Аяқталуы
31-35 мин
<<Бағдаршам>> әдісі арқылы кері байланыс жасаймын.
Қызылорда облысы
Жаңақорған кенті
№51 М.Қаратаев атындағы орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Абылбашарова Азиза Абылпаттаевна
Пәні: Сауат ашу
Тақырыбы: <<Менің отбасым.
І і дыбысы мен әрпі>> 1 сабақ
Мектеп:№51 М.Қаратаев атындағы орта мектебі
Күні: 30.11.2016жыл
Мұғалімнің есімі: Абылбашарова Азиза
Сынып: 1 <<В>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.
1.1.8.1 берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту.
1.2.1.2оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.
1.3.11.1 сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
І і әрпін танып, ажырата алады және дыбыспен сәйкестендіреді. Өлеңнің мазмұнын түсінеді. Сөздерді оқи алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Сөздерді буындап оқиды, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқи алады. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін жазады.
Кейбір оқушылар:
Сөздерді тұтас оқиды. Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрастырады. Ойын еркін жеткізеді.
Тілдік мақсат
Оқушылар:
* сөздерінің мағынасын ажырата алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Іні, тіс, шіл т.б,
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
Сіз неліктен қарсы мәндес сөздер екенін айта аласыз ба?
Жазылым бойынша ұсыныстар: жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Алдыңғы оқу
Отбасы туралы жалпы түсінігі бар.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
0-5 минут
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Көзді салып қараңыз,
Былай қанат қағамыз.
/Б.Бөрiбаев/
- Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Шаттық шебері
Ортасы
6-30 мин
1.(МК; Ж; Ө; Қ) <<І>> дыбысы мен әрпін бір-бірінен ажырата алу, әріпті дыбыспен сәйкестендіру білігін бағалау. <<І>> дыбысы және әрпімен таныстырамын. <<І>> дыбысының дауысты екені танытып, әріппен таңбалану үлгісін көрсетемі. <<І>>-нің дауысты екенін, оның сөз басында, ортасында, аяғында келу үлгілерін көрсетемін. Iрiмшiк сөзіне дыбыстық талдау жасатыңыз.
2. (МК; Ж; Қ) Мәтін бойынша қойылған сұраққа жауап беру білігін бағалау.
№1 Тыңдалым.
Менің отбасым
<<Біздің отбасы>> өлеңін аудио үнтаспадан тыңдатып, өлеңдегі <<ғалым>>, <<мұғалім>>, <<инженер>>, <<дәрігер>>, сөздеріне сұрақ қойдырамын.<<Отбасы мүшелері күнделікті немен айналысады?>> сұрағы төңірегінде әңгіме жүргіземін.
Өлең мазмұны бойынша сұрақтар қойып, жауап аламын.<<Өлең не туралы?>>, <<Атасы кім болып жұмыс істейді?>>, <<Әжесі ше?>>, <<Әкесі ше?>>, <<Анасы ше?>>, <<Ол не үшін мектепке барады?>>, т.с.с.
Оқушыларға <<Өзіңнің отбасыңның күнделікті тіршілігін немесе немен айналысатынын әңгімелеп бер>> тапсырмасын беріп, жауап аламын.
2.Оқылым.
(МК; Ө; Қ) Сөздердің мағынасын ажырату, хормен, тізбектей, жекелей оқу білігін бағалау.
Оқулықта берілген сөздер мен сөйлемдерді буындап, тұтастай оқу білігін бағалауды ұйымдастырамын. Оқулықтағы
<<ін>>, <<іні>>, <<ірі>>, <<іс>>, <<тіл>>, <<шіл>>, <<іш>>, <<тіс>>, <<іл>> сөздерінің оқылу үлгісін көрсетемін.
<<Ақылды іс тындырады,
Ақымақ тіс сындырады>> мақалын оқушыларға оқытып, мағынасына талдау жасатамын.
Сергіту
3. МК; Ө; Қ)
Бас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстыру және оларды гигиеналық талаптарға сай жазу білігін бағалау.
Оқушылардың Іі әрпін көркем жазуын қадағалаймын.Оқушылардың әріптерді жазу дағдыларын қалыптастыруда бастырып жазу әдісі мен генетикалық әдісті тиімді қолданамын.
Оқулық,
Суреттер
Оқулық
Дәптермен жұмыс
Аяқталуы
31-35 мин
<<Бағдаршам>> әдісі арқылы кері байланыс жасаймын.
Қызылорда облысы
Жаңақорған кенті
№51 М.Қаратаев атындағы орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Абылбашарова Азиза Абылпаттаевна
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz