Түйебай әңгімесінің кейіпкерлері кімдер

Сабақ: Қазақ тілі
Мектеп: № 158 орта мектебі
Сабақ:Қазақ тілі: Күні:
Мектеп: № 158 орта мектебі: Мұғалімнің аты-жөні: Кетепова Жаухар
Сабақ:Қазақ тілі: Сыныбы: 6 «Б»
Мектеп: № 158 орта мектебі: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ:Қазақ тілі: Сабақтың тақырыбы:
Мектеп: № 158 орта мектебі: Б. Майлин «Түйебай» әңгімесі
Сабақ:Қазақ тілі: Сабақ негізделген оқу мақсаты:
Мектеп: № 158 орта мектебі: Оқушылардың сөйлеу мәдениетін дамыту, әдеби тілді кеңінен қолдануға дағдыландыру. Шығарма әлеміне ендіру арқылы логикалық ойлау қабілетін, шығармашылық шеберлігін шыңдау.
Сабақ:Қазақ тілі: Сабақтың мақсаттары:
Мектеп: № 158 орта мектебі:

Барлық оқушылар істей алады:

. Бейімбеттің кейіпкер характерін шебер сомдайтын жазушы екендігі. Әңгіме мазмұнын оқи отырып, әр кейіпкердің ішкі жан дүниесіне үңіледі.

Сабақ:Қазақ тілі:
Мектеп: № 158 орта мектебі:

Оқушылардың көпшілігі істей алады:

Оқушының тіл байлығы артады, шығармашылық қабілеттері шыңдалады, сөйлеу мәнері, азаматтық бейнесі қалыптасады.

Сабақ:Қазақ тілі:
Мектеп: № 158 орта мектебі:

Кейбір оқушылар істей алады:

Оқушылар өз беттерімен ой түйеді, ізденеді, ойын ашық айтады. Әр түрлі әдістер арқылы белсенділік, көшбасшылық қабілеттері айқындалады. Сыни ойлау дағдылары дамиды.

Сабақ:Қазақ тілі: Тілдік мақсаттар
Мектеп: № 158 орта мектебі: Негізгі сөздер мен тіркестер: Қоржынтомар, Қарақоға көлі, молда оқуы, көш жалшы Түйебай т. б
Сабақ:Қазақ тілі:
Мектеп: № 158 орта мектебі:

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

  • Балалар Бейімбет Майлин кім?
  • Қандай шығармалары бар?
  • Қандай медреселерде білім алған?
Сабақ:Қазақ тілі:
Мектеп: № 158 орта мектебі: Талқылауға арналған сұрақтар:
Сабақ:Қазақ тілі:
Мектеп: № 158 орта мектебі: Сіз неліктен . . . екенін айта аласыз ба?
Сабақ:Қазақ тілі:
Мектеп: № 158 орта мектебі:

Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Менің ойымша, . . .

Мен былай толықтырар едім . . .

Маған қиын болды . . .

Мен орындай алдым . . .

Сабақ:Қазақ тілі: Алдыңғы меңгерілген білім
Мектеп: № 158 орта мектебі: Бейімбет Майлиннің өмірі мен қызметін білу. «Түйебай әңгімесін оқып келу».
Сабақ:Қазақ тілі: Сабақ барысы:
Сабақ:Қазақ тілі: Сабақ кезеңдері
Мектеп: № 158 орта мектебі: Сабақта орындалатын іс - әрекеттер
Ресурстар
Сабақ:Қазақ тілі:

І. Ұйымдастыру кезеңі

3 мин

Мектеп: № 158 орта мектебі:

Топқа біріктіру

Сәлемдесу. Сынып ішінде түстер үйлесімділігіне байланысты

жағымды атмосфера қалыптастыру. таңдау арқылы топқа біріктіру.

Сыныпты 4 топқа біріктіру. 1 - топ «» тобы, 2 - топ «» тобы, 3 - топ «» тобы, 4- топ «» тобы

Сабақ мақсатын анықтау жетістік критерийімен таныстыру.

  1. Б. Майлин туралы білетін боламын.
  2. «Түйебай» әңгімесін түсініп оқи аламын.

3. Әңгімеге жоспар құра аламын

Түрлі-түсті қағазар қимасы, плакат, желім
Сабақ:Қазақ тілі:

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

1 мин

Мектеп: № 158 орта мектебі: -Балалар өткен сабақта қандай тақырыппен таныстық?
Слайд, ақын портреті
Сабақ:Қазақ тілі: 5 мин
Мектеп: № 158 орта мектебі:

ІІІ. «Ойлы сұрақ - ұтымды жауап» әдісі

Оқушылардың үйге берілген тапсырма бойынша білімдерін жинақтау мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылады, сұраққа ойланбастан жауап беру керек.

Кім жылдам? (ауызша)
Сұрақтарға ұтымды жауап берген оқушылар мадақтау арқылы бағаланады.

1 «Түйебай» әңгімесінің кейіпкерлері кімдер?

2 ( шоқынып кетсем де молданың атын көрмеймін) деген сөзді кім айтты

3 Шығармадағы бата сұраған кім?

4 Мектеп көрген балалар өзара молда жайлы не деп әңгімелейді?

Жұмыс дәптері, маркерлер, интерактивті тақта
Сабақ:Қазақ тілі:

ІV. Мағынаны тану

«Ой қозғау»

13 мин

Мектеп: № 158 орта мектебі:

Мен үйге «Түйебай» әңгімесін түсініп оқып келіңдер дегенмін.

-Олай болса, түсініп келдік па?

-Нені біліп келдік?

-Нені оқып келдік?

-Әңгіме не туралы?

-Кімдердің іс-әрекеті бейнеленген?

ІV Топтық жұмыс

«Еркін жауап» әдісі

Оқушылар топтаса отырып, түрлі әдістер арқылы дара және күрделі сөздерге постер қорғайды.

І топ: «Түйебай» әңгімесіне композициялық талдау жасау тақырыбына

Әңгіменің басталуы: Қоржынтомар жайлауы Байланыс Молдадағы оқу Шиеленіс :Түйебайдың жиі жазалануы. Шарықтау шегі: Түйебайдың таяқ жеуі. Шешімі: Түйебайдың оқуды тастауы

ІІ топ: «Түйебай» әңгімесін РАФТ әдісі бойынша талдау

Рөл (Шығарма авторы, шығарманың аты? Қашан, қай жерде туылған?)

Аудитория (Шығарма не туралы? Кімдер бейнеленген? Оқиға болған жер)

Форма ( Шығарма қалай берілген? Қара сөз бе әлде өлең түрінде ма?)

Тақырып Шығарма мазмұны қалай, кімнің атынан әңгімеленеді? Түйебайдың ата-анасының тұрмысы қандай? (Жоқшылық, жетіспеушілік, малайлықта) .

ІІІтоп: « Түйебай» әңгімесіндегі сөздіктерді талдау

ІV топ «Түйебай» әңгімесіндегі кейіпкерлер келбеті

Семантикалық кесте

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Бақылаушының бақылау парағы

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Кейіпкер

лер

Портреті
Мінезі
Іс-әрекеті
Үзінділер
Молда
Түйебай
Әңгімеші бала
Көшбасшы
Баяндамашы
Уақыт сақшысы
Хатшы
Бақылаушы
Өз міндеттерін атқаруы

Берілген тапсырма

ны орындауы және орындауғабелсене араласуы.

Үлестірмелі парақшаларплакат, маркер, жұмыс дәптері, интернет материалда

ры

Сабақ:Қазақ тілі:
Мектеп: № 158 орта мектебі:
Сабақ:Қазақ тілі:
Мектеп: № 158 орта мектебі:
Сабақ:Қазақ тілі:
Мектеп: № 158 орта мектебі:
Сабақ:Қазақ тілі:
Мектеп: № 158 орта мектебі:
Сабақ:Қазақ тілі:
Мектеп: № 158 орта мектебі:
Сабақ:Қазақ тілі:
Мектеп: № 158 орта мектебі:
Сабақ:Қазақ тілі:
Мектеп: № 158 орта мектебі:
Сабақ:Қазақ тілі:

Жұптық жұмыс

10 мин

Мектеп: № 158 орта мектебі:

V. «Ойлан, жұптас, талқыла!»

Дайын үлгі жауап арқылы бағалау.

«Соңғы сөзді мен айтайын»

Кейіпкерлер сөзі

1. Дайын үлгі жауап ақылы бағалау

6 - сыныпқа арналған әдебиет оқулығы, жұмыс дәптері, маркерлер

Жұмыс дәптері

Сабақ:Қазақ тілі:

VІ. Ой толғаныс кезеңі

Жеке жұмыс

5 мин

Мектеп: № 158 орта мектебі:

Дәптермен жұмыс

Кейіпкерлер бейнесі

Дайын үлгі жауап арқылы бағалау

Жұмыс дәптері

Түсіндірме сөздік

Сабақ:Қазақ тілі:

VІІ. Сабақты қорытындылау

5 мин

Мектеп: № 158 орта мектебі: «Бірге табайық . . . » кейіпкерлер келбеті
Жұмыс дәптері
Сабақ:Қазақ тілі:

Үйге тапсырма

1 мин

Мектеп: № 158 орта мектебі:
Сабақ:Қазақ тілі:

Кері байланыс

2 мин

Мектеп: № 158 орта мектебі:

Рефлексия «Инсерт» әдісі

:
:
:
Нені ұқтым?
Нені білдім?
Қандай болу керекпін?
Стикер, маркер, плакат
Сабақ:Қазақ тілі:
Мектеп: № 158 орта мектебі:
Сабақ:Қазақ тілі:
Мектеп: № 158 орта мектебі:
Сабақ

Ұқсас жұмыстар
Бейімбет Майлин Түйебай әңгімесі
Ашынған ана
Ыбырай Алтынсарин Әке мен бала
Ақсақ құлан, жошы хан, 5 сынып, қазақ әдебиеті
Ана тақырыбындағы әңгімелерін оқу
Сәбит мұқановтың «саятшы ораз» әңгімесі
Бейімбет Майлин. Түйебай
Сәбит Мұқановтың Есіл бойында әңгімесін талдау
Эвристикалық деңгей алгоритмдік деңгей оқушы деңгейі
Өлең тілі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz