Түйебай әңгімесінің кейіпкерлері кімдер

Барлық оқушылар істей алады:
. Бейімбеттің кейіпкер характерін шебер сомдайтын жазушы екендігі. Әңгіме мазмұнын оқи отырып, әр кейіпкердің ішкі жан дүниесіне үңіледі.
Оқушылардың көпшілігі істей алады:
Оқушының тіл байлығы артады, шығармашылық қабілеттері шыңдалады, сөйлеу мәнері, азаматтық бейнесі қалыптасады.
Кейбір оқушылар істей алады:
Оқушылар өз беттерімен ой түйеді, ізденеді, ойын ашық айтады. Әр түрлі әдістер арқылы белсенділік, көшбасшылық қабілеттері айқындалады. Сыни ойлау дағдылары дамиды.
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:
- Балалар Бейімбет Майлин кім?
- Қандай шығармалары бар?
- Қандай медреселерде білім алған?
Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:
Менің ойымша, . . .
Мен былай толықтырар едім . . .
Маған қиын болды . . .
Мен орындай алдым . . .
І. Ұйымдастыру кезеңі
3 мин
Топқа біріктіру
Сәлемдесу. Сынып ішінде түстер үйлесімділігіне байланысты
жағымды атмосфера қалыптастыру. таңдау арқылы топқа біріктіру.
Сыныпты 4 топқа біріктіру. 1 - топ «» тобы, 2 - топ «» тобы, 3 - топ «» тобы, 4- топ «» тобы
Сабақ мақсатын анықтау жетістік критерийімен таныстыру.
- Б. Майлин туралы білетін боламын.
- «Түйебай» әңгімесін түсініп оқи аламын.
3. Әңгімеге жоспар құра аламын
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
1 мин
ІІІ. «Ойлы сұрақ - ұтымды жауап» әдісі
Оқушылардың үйге берілген тапсырма бойынша білімдерін жинақтау мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылады, сұраққа ойланбастан жауап беру керек.
Кім жылдам? (ауызша)
Сұрақтарға ұтымды жауап берген оқушылар
мадақтау арқылы
бағаланады.
1 «Түйебай» әңгімесінің кейіпкерлері кімдер?
2 ( шоқынып кетсем де молданың атын көрмеймін) деген сөзді кім айтты
3 Шығармадағы бата сұраған кім?
4 Мектеп көрген балалар өзара молда жайлы не деп әңгімелейді?
ІV. Мағынаны тану
«Ой қозғау»
13 мин
Мен үйге «Түйебай» әңгімесін түсініп оқып келіңдер дегенмін.
-Олай болса, түсініп келдік па?
-Нені біліп келдік?
-Нені оқып келдік?
-Әңгіме не туралы?
-Кімдердің іс-әрекеті бейнеленген?
ІV Топтық жұмыс
«Еркін жауап» әдісі
Оқушылар топтаса отырып, түрлі әдістер арқылы дара және күрделі сөздерге постер қорғайды.
І топ: «Түйебай» әңгімесіне композициялық талдау жасау тақырыбына
Әңгіменің басталуы: Қоржынтомар жайлауы Байланыс Молдадағы оқу Шиеленіс :Түйебайдың жиі жазалануы. Шарықтау шегі: Түйебайдың таяқ жеуі. Шешімі: Түйебайдың оқуды тастауы
ІІ топ: «Түйебай» әңгімесін РАФТ әдісі бойынша талдау
Рөл (Шығарма авторы, шығарманың аты? Қашан, қай жерде туылған?)
Аудитория (Шығарма не туралы? Кімдер бейнеленген? Оқиға болған жер)
Форма ( Шығарма қалай берілген? Қара сөз бе әлде өлең түрінде ма?)
Тақырып Шығарма мазмұны қалай, кімнің атынан әңгімеленеді? Түйебайдың ата-анасының тұрмысы қандай? (Жоқшылық, жетіспеушілік, малайлықта) .
ІІІтоп: « Түйебай» әңгімесіндегі сөздіктерді талдау
ІV топ «Түйебай» әңгімесіндегі кейіпкерлер келбеті
Семантикалық кесте
Бақылаушының бақылау парағы
Кейіпкер
лер
Берілген тапсырма
ны орындауы және орындауғабелсене араласуы.
Үлестірмелі парақшаларплакат, маркер, жұмыс дәптері, интернет материалда
ры
Жұптық жұмыс
10 мин
V. «Ойлан, жұптас, талқыла!»
Дайын үлгі жауап арқылы бағалау.
«Соңғы сөзді мен айтайын»
Кейіпкерлер сөзі
1. Дайын үлгі жауап ақылы бағалау
6 - сыныпқа арналған әдебиет оқулығы, жұмыс дәптері, маркерлер
Жұмыс дәптері
VІ. Ой толғаныс кезеңі
Жеке жұмыс
5 мин
Дәптермен жұмыс
Кейіпкерлер бейнесі
Дайын үлгі жауап арқылы бағалау
Жұмыс дәптері
Түсіндірме сөздік
VІІ. Сабақты қорытындылау
5 мин
Үйге тапсырма
1 мин
Кері байланыс
2 мин
Рефлексия «Инсерт» әдісі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz