Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың өту барысы
Татыбаева Зибагүл Мырзалықызы
Ақтөбе облысы Шалқар ауданы
Б.Сүлейменов атындағы орта мектеп
бастауыш класс мұғалімі
Тәрбие сабағының тақырыбы: Еңбек ер атандырады
Сабақтың мақсаты: күнделікті өмірден мысал келтіре отырып тақырыптың мазмұнын ашу, еңбектің қай түрі болса да адам содан бақыт табатынын, тіршілік ететінін түсіндіру, суреттерді пайдалана отырып мамандық түрлерімен таныстыру, ой-қиялдарын ұштау, үлкендердің еңбегін бағалауға, сыйлауға, құрмет көрсете білуге баулу. Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта,слайдтар
Сабақтың өту барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық:
Күлімдеп күн бүгін, Сен мен үшін,
Шуақпен төгіп нұр. Мен сен үшін.
Қарады маған да, Қуаныштымыз әрқашан!
Қарады саған да.
2.Қызығушылығын ояту: Сөзжұмбақ шешу:
к
е
б
ң
е
-Еңбек дегенді қалай түсінесіңдер?
-Еңбекпен кімдер айналысады?
3.Мағынаны тану: Еңбек ер атандырады
а) Өмірмен байланыс:
Сүлейменов Б.С. Абдуллин С.
-ғалым, тарих ғылымының докторы, -облыстың таңдаулы шопаны,
профессор,Қазақстанның еңбек "Еңбек даңқы" орденінің (3 рет) сіңірген ғылым қайраткері,т.б. "Еңбектегі ерлігі үшін" медалінің иегері, т.б.
-Сонда еңбектің қай түрімен айналыссаң да жақсы нәтижеге жетуге болады екен.
ә) "Сыр-сұхбат" айдары:
-Газ компрессор станциясының инженері Кемалов Сағынай ағаймен оқушылардың сұхбаты.
б) "Кім не істейді?" ойыны
-Көрсетілген сурет арқылы мамандық иелерін анықтау және сұраққа жауап беру.
-Мұғалім балаға білім береді. Журналист жаңалық жүргізеді. Ғарышкер ғарышты зерттейді, т.б.
в) "Поэзия минуты"
-Оқушылардың мамандық туралы жаттаған өлеңдерін мәнерлеп жатқа оқуы.
г) "Бала қиялы"
- "Кім болам?" <<ассосациялық әдіс>> (қағазға балалар өздерінің қалаған мамандық туралы жазып тақтаға жапсырады)
д)Ситуациялық жағдаяттар:
-Көк түс: Ата - анаңның мамандығын білесіңдер ме?
-Сары түс: Егер дәрігер, мұғалім болмаса не болар еді?
-Қызыл түс: Адамның бойында еңбек етуге кедергі келтіретін жағымсыз
қасиеттерді атап бере аласыңдар ма?
Сабақты қорытындылау:
-Еңбек етсең ерінбей,
Тояды қарның тіленбей.
Абай
-Еңбегіңмен алған білімің өзің үшін де,елің үшін де таусылмас асыл қазына болмақ. Елін, жерін сүйетін, жаны ізгі жақсы азамат болып өсетініңе сенемін.
ҚР Президенті Н.Ә.Назарбаев
Еңбек
Н. Жанаев
Гүл өсірсең терлеп,
Мұның аты - еңбек.
Кесте тіксең зерлеп,
Мұның ата - еңбек.
Сабағыңа жөндеп
Әзірленсең - еңбек.
Қиындықтың бәрін
Еңбек қана жеңбек.
Ақтөбе облысы Шалқар ауданы
Б.Сүлейменов атындағы орта мектеп
бастауыш класс мұғалімі
Тәрбие сабағының тақырыбы: Еңбек ер атандырады
Сабақтың мақсаты: күнделікті өмірден мысал келтіре отырып тақырыптың мазмұнын ашу, еңбектің қай түрі болса да адам содан бақыт табатынын, тіршілік ететінін түсіндіру, суреттерді пайдалана отырып мамандық түрлерімен таныстыру, ой-қиялдарын ұштау, үлкендердің еңбегін бағалауға, сыйлауға, құрмет көрсете білуге баулу. Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта,слайдтар
Сабақтың өту барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық:
Күлімдеп күн бүгін, Сен мен үшін,
Шуақпен төгіп нұр. Мен сен үшін.
Қарады маған да, Қуаныштымыз әрқашан!
Қарады саған да.
2.Қызығушылығын ояту: Сөзжұмбақ шешу:
к
е
б
ң
е
-Еңбек дегенді қалай түсінесіңдер?
-Еңбекпен кімдер айналысады?
3.Мағынаны тану: Еңбек ер атандырады
а) Өмірмен байланыс:
Сүлейменов Б.С. Абдуллин С.
-ғалым, тарих ғылымының докторы, -облыстың таңдаулы шопаны,
профессор,Қазақстанның еңбек "Еңбек даңқы" орденінің (3 рет) сіңірген ғылым қайраткері,т.б. "Еңбектегі ерлігі үшін" медалінің иегері, т.б.
-Сонда еңбектің қай түрімен айналыссаң да жақсы нәтижеге жетуге болады екен.
ә) "Сыр-сұхбат" айдары:
-Газ компрессор станциясының инженері Кемалов Сағынай ағаймен оқушылардың сұхбаты.
б) "Кім не істейді?" ойыны
-Көрсетілген сурет арқылы мамандық иелерін анықтау және сұраққа жауап беру.
-Мұғалім балаға білім береді. Журналист жаңалық жүргізеді. Ғарышкер ғарышты зерттейді, т.б.
в) "Поэзия минуты"
-Оқушылардың мамандық туралы жаттаған өлеңдерін мәнерлеп жатқа оқуы.
г) "Бала қиялы"
- "Кім болам?" <<ассосациялық әдіс>> (қағазға балалар өздерінің қалаған мамандық туралы жазып тақтаға жапсырады)
д)Ситуациялық жағдаяттар:
-Көк түс: Ата - анаңның мамандығын білесіңдер ме?
-Сары түс: Егер дәрігер, мұғалім болмаса не болар еді?
-Қызыл түс: Адамның бойында еңбек етуге кедергі келтіретін жағымсыз
қасиеттерді атап бере аласыңдар ма?
Сабақты қорытындылау:
-Еңбек етсең ерінбей,
Тояды қарның тіленбей.
Абай
-Еңбегіңмен алған білімің өзің үшін де,елің үшін де таусылмас асыл қазына болмақ. Елін, жерін сүйетін, жаны ізгі жақсы азамат болып өсетініңе сенемін.
ҚР Президенті Н.Ә.Назарбаев
Еңбек
Н. Жанаев
Гүл өсірсең терлеп,
Мұның аты - еңбек.
Кесте тіксең зерлеп,
Мұның ата - еңбек.
Сабағыңа жөндеп
Әзірленсең - еңбек.
Қиындықтың бәрін
Еңбек қана жеңбек.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz