Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қорытынды бағалау
Сабақ:Сауат ашу
Тақырыбы: . Менің отбасым. Ұұ дыбыс мен әрпі.
МЕКТЕП:МОББМ
70 -сабақ
Күні: 30.11.16ж
Мұғалімнің аты-жөні: Т. Кдырниязова
Сынып: 1
Қатысқандар саны -
Қатыспағандар саны -
Оқу мақсаттары:
Сабақтың мақсаты
1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесе-тін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану
1.2.5.1 Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру (мұғалімнің көмегімен). 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфия-лық талаптар-ға сай жазу.
Барлық оқушылар білуге тиіс: 1Мәтіннің мазмұнын тақырыбын немесе иллюстрациясы бойынша болжай алады
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:
Өткен дыбыстарды буындап оқиды және жаза алады
Кейбір оқушылар білуге тиіс:1Сөйлемді бас әріппен бастап жазып,сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қоя алады
Алдыңғы білімдер
Әріптерді таниды және оны дыбыспен сәйкестендіреді
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған іс-әрекет
Дереккөздер
ресурс
Сабақтың барысы
2 минут
20 минут(Ұ.Қ)
(Ө.Қ)
Психологиялық дайындық.
Қуан шаттан балақай
Қуанатын күн бүгін
Қайырлы таң, қайырлы күн
Күліп шықты күн бүгін
Өткен сабақты еске түсіру
Қандай әріпппен таныстық?
Дыбыстар нешеге бөлінеді? (2)
Қазақ тілінде қанша әріп бар?(42)
Біз қанша әріппен таныстық? (14)
Қанша дауысты? (5)
Қанша дауыссыз? (9)
<<Дыбыстар әлеміне саяхат>> ойыны
Дауысты дауыссыз
Ұшақ сөзіне дыбыстық талдау жасау
Сөздік диктант жаздыру .
Ұ әрпін жазу
Сұр, ұр, ұл, құр, ұн, ұшақ,тұр.
<<Сөз ойла, >> ойынын ойнайық
Ұ дыбысы бар сөздерді және кісі аттарын айтқызу
Кіс аттары: Ұлан, Ұлжан,Ұлдай,Ұлдана,Ұлтай.
Жұлдыз , ұшақ , тікұшақ сөздерін буынға бөлу
Буындардан сөз құра
ұ шақ құр дас
құ лақ құ шақ құр бақа
Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
Суретпен жұмыс
<<Менің отбасым>> тақырыбына әңгіме құрау (үш тілде)
1 топ <<Баспалдақ>> ойынын ойнату
Ұ Л
Ұ Л У
Ұ Ш А Қ
Ұ Ш Қ Ы Ш
2 топ Ұ дыбысына сөздерді топтастыру
Ұшақ, бұлақ, ұл, ұн, тұз, үйрек, үлкен, дүкен
3 топ семантикалық карта
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады
Суреттермен жұмыс
Әріптерді екі бағанға жапсыру
Слайдтағы сөзді оқу
Оқулық
Сабақтың ортасы
10 минут
(МК.Ө;Қ
Сергіту сәті
Жалғыз саусақ тіпті де,
Ұстай алмас жіптіде.
Екі саусақ бірікті ,
Қолға ине ілікті.
Үш саусағым орамды ,
Жүгіртеді қаламды .
Өнерлі ғой он саусақ,
Қала салсақ ,жол салса
Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтау және әріп элементтерін дұрыс, көркем жазу білігін бағалауды ұйымдастыру.
Ұ дыбысы менн әрпі бар сөздерді буын санына қарай сызбаға сәйкестендіріп жазу.
Дәптермен жұмыс
Қорытынды бөлім
3 минут
Кері байланыс
Альтернативалық тест ( иә - жасыл көтеру,жоқ - қызыл көтеру)
Ұ дыбысы дауысты ма?
Ұ сөздің басында жазыла ма?
Үй деген сөздк Ұ дыбысы бар ма?
Ұ дыбысы жуан ба?
Алмұрт деген сөзде Ұ дыбысы бар ма?
Өте жақсы жауап берген оқушыларға зымыран.
Жақсы жауап берген оқушыларға тік ұшақ. Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін бағдаршаммен білдіру
Сюжетті суреттер
Жұппен жұмыс
Қосымша ақпарат
Дифференциация: Балаларға қалай көмектесесіз?
Қабілетті балаларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау: оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз?<<Түсіндім, жартылай түсіндім, түсінбедім>>кестесі арқылы оқушылардың білімін қадағалаймын Сабақ барысында формативті бағалаудың түрлерін қолдандым Мақтау,мадақтау(мыс:<<сенің мына жұмысың керемет екен>>,<<сенің қолыңнан бәрі келеді>>) Қабілетті балаларға қосымша тапсырма бердім
Пән аралық байланыс: Денсаулық пен қауіпсіздік
АКТ құндылықтар
*
*
*
Бақылау
Сабақтың мақсатына жеттің бе?
Оқушылар не үйренді?
Ынтымақтастық анмосферасы қандай болды?
Оқушылар арасындағы дифференциялау бойынша іс - әрекеттер ұтымды болды ма?
Жоспарланған уақытты ұстандың ба?
Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен?
Қорытынды бағалау
Сабақтың ең ұтымды кезеңдері
1.
2
Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт
1.
2
Келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей осы сабақтан сынып және жеке оқушылар жайлы не білдім?
Батыс Қазақстан облысы
Қаратөбе ауданы
Мұхит атындағы ЖОББМ
Бастауыш сынып мұғалімі Кдырниязова Толқын Намысқызы
Тақырыбы: . Менің отбасым. Ұұ дыбыс мен әрпі.
МЕКТЕП:МОББМ
70 -сабақ
Күні: 30.11.16ж
Мұғалімнің аты-жөні: Т. Кдырниязова
Сынып: 1
Қатысқандар саны -
Қатыспағандар саны -
Оқу мақсаттары:
Сабақтың мақсаты
1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесе-тін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану
1.2.5.1 Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру (мұғалімнің көмегімен). 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфия-лық талаптар-ға сай жазу.
Барлық оқушылар білуге тиіс: 1Мәтіннің мазмұнын тақырыбын немесе иллюстрациясы бойынша болжай алады
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:
Өткен дыбыстарды буындап оқиды және жаза алады
Кейбір оқушылар білуге тиіс:1Сөйлемді бас әріппен бастап жазып,сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қоя алады
Алдыңғы білімдер
Әріптерді таниды және оны дыбыспен сәйкестендіреді
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған іс-әрекет
Дереккөздер
ресурс
Сабақтың барысы
2 минут
20 минут(Ұ.Қ)
(Ө.Қ)
Психологиялық дайындық.
Қуан шаттан балақай
Қуанатын күн бүгін
Қайырлы таң, қайырлы күн
Күліп шықты күн бүгін
Өткен сабақты еске түсіру
Қандай әріпппен таныстық?
Дыбыстар нешеге бөлінеді? (2)
Қазақ тілінде қанша әріп бар?(42)
Біз қанша әріппен таныстық? (14)
Қанша дауысты? (5)
Қанша дауыссыз? (9)
<<Дыбыстар әлеміне саяхат>> ойыны
Дауысты дауыссыз
Ұшақ сөзіне дыбыстық талдау жасау
Сөздік диктант жаздыру .
Ұ әрпін жазу
Сұр, ұр, ұл, құр, ұн, ұшақ,тұр.
<<Сөз ойла, >> ойынын ойнайық
Ұ дыбысы бар сөздерді және кісі аттарын айтқызу
Кіс аттары: Ұлан, Ұлжан,Ұлдай,Ұлдана,Ұлтай.
Жұлдыз , ұшақ , тікұшақ сөздерін буынға бөлу
Буындардан сөз құра
ұ шақ құр дас
құ лақ құ шақ құр бақа
Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
Суретпен жұмыс
<<Менің отбасым>> тақырыбына әңгіме құрау (үш тілде)
1 топ <<Баспалдақ>> ойынын ойнату
Ұ Л
Ұ Л У
Ұ Ш А Қ
Ұ Ш Қ Ы Ш
2 топ Ұ дыбысына сөздерді топтастыру
Ұшақ, бұлақ, ұл, ұн, тұз, үйрек, үлкен, дүкен
3 топ семантикалық карта
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады
Суреттермен жұмыс
Әріптерді екі бағанға жапсыру
Слайдтағы сөзді оқу
Оқулық
Сабақтың ортасы
10 минут
(МК.Ө;Қ
Сергіту сәті
Жалғыз саусақ тіпті де,
Ұстай алмас жіптіде.
Екі саусақ бірікті ,
Қолға ине ілікті.
Үш саусағым орамды ,
Жүгіртеді қаламды .
Өнерлі ғой он саусақ,
Қала салсақ ,жол салса
Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтау және әріп элементтерін дұрыс, көркем жазу білігін бағалауды ұйымдастыру.
Ұ дыбысы менн әрпі бар сөздерді буын санына қарай сызбаға сәйкестендіріп жазу.
Дәптермен жұмыс
Қорытынды бөлім
3 минут
Кері байланыс
Альтернативалық тест ( иә - жасыл көтеру,жоқ - қызыл көтеру)
Ұ дыбысы дауысты ма?
Ұ сөздің басында жазыла ма?
Үй деген сөздк Ұ дыбысы бар ма?
Ұ дыбысы жуан ба?
Алмұрт деген сөзде Ұ дыбысы бар ма?
Өте жақсы жауап берген оқушыларға зымыран.
Жақсы жауап берген оқушыларға тік ұшақ. Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін бағдаршаммен білдіру
Сюжетті суреттер
Жұппен жұмыс
Қосымша ақпарат
Дифференциация: Балаларға қалай көмектесесіз?
Қабілетті балаларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау: оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз?<<Түсіндім, жартылай түсіндім, түсінбедім>>кестесі арқылы оқушылардың білімін қадағалаймын Сабақ барысында формативті бағалаудың түрлерін қолдандым Мақтау,мадақтау(мыс:<<сенің мына жұмысың керемет екен>>,<<сенің қолыңнан бәрі келеді>>) Қабілетті балаларға қосымша тапсырма бердім
Пән аралық байланыс: Денсаулық пен қауіпсіздік
АКТ құндылықтар
*
*
*
Бақылау
Сабақтың мақсатына жеттің бе?
Оқушылар не үйренді?
Ынтымақтастық анмосферасы қандай болды?
Оқушылар арасындағы дифференциялау бойынша іс - әрекеттер ұтымды болды ма?
Жоспарланған уақытты ұстандың ба?
Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен?
Қорытынды бағалау
Сабақтың ең ұтымды кезеңдері
1.
2
Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт
1.
2
Келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей осы сабақтан сынып және жеке оқушылар жайлы не білдім?
Батыс Қазақстан облысы
Қаратөбе ауданы
Мұхит атындағы ЖОББМ
Бастауыш сынып мұғалімі Кдырниязова Толқын Намысқызы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz