Файл қосу

Қосу кестесінің көмегімен жауаптарды тап

Пән: Әртүрлі
Сабақ тақырыбы:
20-ға дейінгі сандарды қосу және азайту
Қосу кестесін құрастырамыз
Мектеп: Мұхит ат ЖОББМ
Күні :11.11.16

Мұғалімнің есімі: Т. Кдырниязова
СЫНЫП: 1-сынып
Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаты:
бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады, біледі және қолданады;
"+", " - ", "=" таңбасын қолдану;
қосу мен азайту амалдарының компоненттері атауын өрнектерді оқу мен жазуда қолданады.
Барлық оқушылар:
Оқушылардың басым бөлігі:
Кейбір оқушылар:

Ресурстар:
маркерлер;
топта жұмыс істеу үшін әр оқушыға арналған ламинатталған А4 форматты қағаздар;
қосу кестесінің көрнекі түрі.
Тірек сөздер
қосу кестесi.
Сабақтың мақсаты:
Қосу амалының нәтижесін қосу кестесін пайда-ланып анықтау дағдысын қалыптастыру.
Сабаққа байланысты деректі материалдар

Сабаққа қатысты ескертпелер

Сабақтың барысы
Сабақтың басы 5 минут

Сабақтың ортасы

25 минут

Қосу кестесін зертте. Қосу кестесінің қандай бағандардан тұратынына назар аударуын сұраңыз. Бірінші саннан бастап кестедегi қосудың баған бойынша орналасуындағы ортақ негізгі принципін айтыңыз.
Жауабы:

2 саны;

10 саны;
8 мысалдың жауабы 9 болады; Олар мыналар: 8 + 1; 7 + 2; 6 + 3; 5 + 4; 4 + 5; 3 + 6; 2 + 7; 1 + 8.

Ойлан. Тапсырманы барлық оқушылармен бірге орындаңыз.
Қандай сандардың қосындысының нәтижесі 10 болатынын кестені зерттей отырып іздеуді ұсы-ныңыз.
Жауабы:
9 түрлі жағдай:
9 + 1; 8 + 2; 7 + 3; 6 + 4; 5 + 5; 6 + 4; 7 + 3; 2 + 8; 1 + 9.
Шығарып көр. Оқушылармен жұптық жұмыс ұйымдастырыңыз. Қосу кестесін қолданып, мысал-дарды орындауды ұсыныңыз. Оқушыларды бір-бірі-не көмектесе алатындай етіп бөліңіз. Мысалдардың жауабын параққа жазып, тексеру кезінде бір-біріне көрсетуді ұсыныңыз.

Тапсырмада қосудың ауыстырымдылық қасиетіне байланысты мысалдар барын ескеріңіз. Бұл заңның кейінірек кеңінен қолданылатынын айтыңыз.
Жауабы:
мысалдың бірінші қатары: 9, 8, 8, 7; мысалдың екінші қатары: 5, 9, 10.
Орындап көр. Жұмысты топпен ұйымдасты-рыңыз. Оқушыларға қосу компоненттерін атауды және мысалдарды қосу кестесінің көмегімен шешуді ұсыныңыз. Талдау жасатыңыз. Қосу кестесінде 0 са-нымен қосудың жағдайлары берілмеген. 0 санының ерекшелігіне байланысты қосу кестесінде бұл сан үшін жеке бағанның болуының қажеті жоқ. 0 санымен қосу амалын орындау ерекшелігін байқап және есте сақтауы керек: 0 санын кез келген санмен қосқанда сол санның өзі шығады.
Жауабы:
7 + 0 = 7;
5 + 0 = 5;
3 + 0 = 3;
2 + 0 = 2;
6 + 0 = 6;
4 + 0 = 4.
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру

Қосымша тапсырмалар

Сабақ барысында оқушылардың өз сөздерінде математикалық терминдерді дұрыс айтып және орынды қолдануына қолдау көрсетіп отырыңыз. Топпен немесе жұппен талқылау кезінде оқушы-лардың коммуникативті дағдысы дамиды (бірін-бірі тыңдай білуі, өз көзқарасын дәлелдеп айта білуі, сұрақтарға негіздеп жауап беруі).
Жауаптары бірдей болатын мысалдарды сызықпен қос. Оқушылар мысалдарды қосу кес-
тесінің көмегімен шешеді және жауаптары бірдей мысалдарды сызықтармен қосады.
Жауабы:
4 + 5 = 9; 3 + 6 = 9;
6 + 2 = 8; 4 + 4 = 8;
8 + 2 = 10; 7 + 3 = 10;
3 + 4 = 7; 2 + 5 = 7;
4 + 1 = 5; 3 + 2 = 5;
3 + 3 = 6. 4 + 2 = 6.

Қосу кестесінің көмегімен жауаптарды тап.
Mысалдарды мұқият қарап шығып, қосу кестесінің көмегімен тапсырмаға сәйкес келетін нұсқаларды табу керек. Сосын олар бірінші қосылғышты көк, ал екіншісін қызыл қарындашпен қоршау керек.
а) 2 + 8; 7 + 3; ә) 8 + 1, 4 + 5, 7 + 2; б) 2 + 1; в) 8 + 2, 1 + 9.
Сабақтың соңы 5 минут
Бағалау
Оқушылар сабақтың соңында:
қосу кестесін құрастыруды;
бір таңбалы сандарды қосу үшін кестені пай-далануды меңгереді.
Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгер-
генін білу үшін мына сұрақтарды қойыңыз:
-- қосу кестесі не үшін қажет?
-- қосу кестесінде неше баған бар?
-- кестедегі ең кіші сан шығу үшін қандай бір таңбалы сандарды қосу керек?
-- кестедегі ең үлкен сан шығу үшін қандай бір таңбалы сандарды қосу керек?
Оқушылармен жұмыс дәптеріндегі "Жетістік баспалдағымен" өзін-өзі бағалауға байланысты жұ-мыс өткізіңіз.
Қосымша ақпарат

Дифференциация: Балаларға қалай көмектесесіз?
Қабілетті балаларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау: оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз?<<Түсіндім, жартылай түсіндім, түсінбедім>>кестесі арқылы оқушылардың білімін қадағалаймын Сабақ барысында формативті бағалаудың түрлерін қолдандым Мақтау,мадақтау(мыс:<<сенің мына жұмысың керемет екен>>,<<сенің қолыңнан бәрі келеді>>) Қабілетті балаларға қосымша тапсырма бердім
Пән аралық байланыс: Денсаулық пен қауіпсіздік
АКТ құндылықтар
*
*
*
Бақылау
Сабақтың мақсатына жеттің бе?
Оқушылар не үйренді?
Ынтымақтастық анмосферасы қандай болды?
Оқушылар арасындағы дифференциялау бойынша іс - әрекеттер ұтымды болды ма?
Жоспарланған уақытты ұстандың ба?
Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен?

Қорытынды бағалау
Сабақтың ең ұтымды кезеңдері
1.
2
Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт
1.
2
Келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей осы сабақтан сынып және жеке оқушылар жайлы не білдім?

Батыс қазақстан облысы
Қаратөбе ауданы
Мұхит атындағы ЖОББМ
Бастауыш сынып мұғалімі Кдырниязова Толқын Намысовна



Ұқсас жұмыстар
Excel кестелік процессор
Жұмбақталған сөздерді тап
Microsoft excel кестелік процессоры туралы түсінік
Үйге тапсырма беру
Paint графикалық редакторының құралдары жайлы ақпарат
Информатика пәнінен 3 класқа арналған қысқа мерзімді жоспары
Ехсеl –ге кіріспе. ms ехсеl- ұғымдарымен танысу. 8 сынып
Ақпаратты кодтау
Лабораториялық жұмыстар
Білімді тиянақтау жайлы ақпарат
Пәндер