Қосу кестесінің көмегімен жауаптарды тап

Сабақ тақырыбы:

20-ға дейінгі сандарды қосу және азайту

Қосу кестесін құрастырамыз

Мектеп: Мұхит ат ЖОББМ
Сабақ тақырыбы:: Күні :11. 11. 16
20-ға дейінгі сандарды қосу және азайтуҚосу кестесін құрастырамыз:
Мектеп: Мұхит ат ЖОББМ: Мұғалімнің есімі: Т. Кдырниязова
Сабақ тақырыбы:: СЫНЫП: 1-сынып
20-ға дейінгі сандарды қосу және азайтуҚосу кестесін құрастырамыз: Қатысқандар саны:
Мектеп: Мұхит ат ЖОББМ: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:: Оқу мақсаты:
20-ға дейінгі сандарды қосу және азайтуҚосу кестесін құрастырамыз:

бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады, біледі және қолданады;

“+”, “-”, “=” таңбасын қолдану;

қосу мен азайту амалдарының компоненттері атауын өрнектерді оқу мен жазуда қолданады.

Сабақ тақырыбы::

Барлық оқушылар:

Оқушылардың басым бөлігі:

Кейбір оқушылар:

Сабақ тақырыбы:: Ресурстар:
20-ға дейінгі сандарды қосу және азайтуҚосу кестесін құрастырамыз:

маркерлер;

топта жұмыс істеу үшін әр оқушыға арналған ламинатталған А4 форматты қағаздар;

қосу кестесінің көрнекі түрі.

Сабақ тақырыбы:: Тірек сөздер
20-ға дейінгі сандарды қосу және азайтуҚосу кестесін құрастырамыз: қосу кестесi.
Сабақ тақырыбы:: Сабақтың мақсаты:
20-ға дейінгі сандарды қосу және азайтуҚосу кестесін құрастырамыз: Қосу амалының нәтижесін қосу кестесін пайда-ланып анықтау дағдысын қалыптастыру.
Сабақ тақырыбы:: Сабаққа байланысты деректі материалдар
20-ға дейінгі сандарды қосу және азайтуҚосу кестесін құрастырамыз: Сабаққа қатысты ескертпелер
Сабақ тақырыбы::

Сабақтың барысы

Сабақтың басы 5 минут

Сабақтың ортасы

25 минут

20-ға дейінгі сандарды қосу және азайтуҚосу кестесін құрастырамыз:

Қосу кестесін зертте. Қосу кестесінің қандай бағандардан тұратынына назар аударуын сұраңыз. Бірінші саннан бастап кестедегi қосудың баған бойынша орналасуындағы ортақ негізгі принципін айтыңыз.

Жауабы:

2 саны;

10 саны;

8 мысалдың жауабы 9 болады; Олар мыналар: 8 + 1; 7 + 2; 6 + 3; 5 + 4; 4 + 5; 3 + 6; 2 + 7; 1 + 8.

Ойлан. Тапсырманы барлық оқушылармен бірге орындаңыз.

Қандай сандардың қосындысының нәтижесі 10 болатынын кестені зерттей отырып іздеуді ұсы-ныңыз.

Жауабы:

9 түрлі жағдай:

9 + 1; 8 + 2; 7 + 3; 6 + 4; 5 + 5; 6 + 4; 7 + 3; 2 + 8; 1 + 9.

Шығарып көр. Оқушылармен жұптық жұмыс ұйымдастырыңыз. Қосу кестесін қолданып, мысал-дарды орындауды ұсыныңыз. Оқушыларды бір-бірі-не көмектесе алатындай етіп бөліңіз. Мысалдардың жауабын параққа жазып, тексеру кезінде бір-біріне көрсетуді ұсыныңыз.

Тапсырмада қосудың ауыстырымдылық қасиетіне байланысты мысалдар барын ескеріңіз. Бұл заңның кейінірек кеңінен қолданылатынын айтыңыз.

Жауабы:

мысалдың бірінші қатары: 9, 8, 8, 7; мысалдың екінші қатары: 5, 9, 10.

Орындап көр. Жұмысты топпен ұйымдасты-рыңыз. Оқушыларға қосу компоненттерін атауды және мысалдарды қосу кестесінің көмегімен шешуді ұсыныңыз. Талдау жасатыңыз. Қосу кестесінде 0 са-нымен қосудың жағдайлары берілмеген. 0 санының ерекшелігіне байланысты қосу кестесінде бұл сан үшін жеке бағанның болуының қажеті жоқ. 0 санымен қосу амалын орындау ерекшелігін байқап және есте сақтауы керек: 0 санын кез келген санмен қосқанда сол санның өзі шығады.

Жауабы:

7 + 0 = 7;

5 + 0 = 5;

3 + 0 = 3;

2 + 0 = 2;

6 + 0 = 6;

4 + 0 = 4.

Сабақ тақырыбы:: Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру
20-ға дейінгі сандарды қосу және азайтуҚосу кестесін құрастырамыз: Қосымша тапсырмалар
Сабақ тақырыбы:: Сабақ барысында оқушылардың өз сөздерінде математикалық терминдерді дұрыс айтып және орынды қолдануына қолдау көрсетіп отырыңыз. Топпен немесе жұппен талқылау кезінде оқушы-лардың коммуникативті дағдысы дамиды (бірін-бірі тыңдай білуі, өз көзқарасын дәлелдеп айта білуі, сұрақтарға негіздеп жауап беруі) .
20-ға дейінгі сандарды қосу және азайтуҚосу кестесін құрастырамыз:

Жауаптары бірдей болатын мысалдарды сызықпен қос. Оқушылар мысалдарды қосу кес-

тесінің көмегімен шешеді және жауаптары бірдей мысалдарды сызықтармен қосады.

Жауабы:

4 + 5 = 9; 3 + 6 = 9;

6 + 2 = 8; 4 + 4 = 8;

8 + 2 = 10; 7 + 3 = 10;

3 + 4 = 7; 2 + 5 = 7;

4 + 1 = 5; 3 + 2 = 5;

3 + 3 = 6. 4 + 2 = 6.

Қосу кестесінің көмегімен жауаптарды тап.

Mысалдарды мұқият қарап шығып, қосу кестесінің көмегімен тапсырмаға сәйкес келетін нұсқаларды табу керек. Сосын олар бірінші қосылғышты көк, ал екіншісін қызыл қарындашпен қоршау керек.

а) 2 + 8; 7 + 3; ә) 8 + 1, 4 + 5, 7 + 2; б) 2 + 1; в) 8 + 2, 1 + 9.

Сабақ тақырыбы::

Сабақтың соңы 5 минут

Бағалау

20-ға дейінгі сандарды қосу және азайтуҚосу кестесін құрастырамыз:

Оқушылар сабақтың соңында:

қосу кестесін құрастыруды;

бір таңбалы сандарды қосу үшін кестені пай-далануды меңгереді.

Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгер-

генін білу үшін мына сұрақтарды қойыңыз:

- қосу кестесі не үшін қажет?

- қосу кестесінде неше баған бар?

- кестедегі ең кіші сан шығу үшін қандай бір таңбалы сандарды қосу керек?

- кестедегі ең үлкен сан шығу үшін қандай бір таңбалы сандарды қосу керек?

Оқушылармен жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағымен” өзін-өзі бағалауға


Ұқсас жұмыстар
Excel кестелік процессор
Жұмбақталған сөздерді тап
Microsoft excel кестелік процессоры туралы түсінік
Үйге тапсырма беру
Paint графикалық редакторының құралдары жайлы ақпарат
Ехсеl –ге кіріспе. ms ехсеl- ұғымдарымен танысу. 8 сынып
Информатика пәнінен 3 класқа арналған қысқа мерзімді жоспары
Ақпаратты кодтау
Лабораториялық жұмыстар
Білімді тиянақтау жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz