9-сынып Сызу пәнінің сабақтық тақырыптары мен оқу-әдістемелік жоспары

9 сынып Сызу ОМЖ

Тақырыбы
мақсаты
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
№: 1
Тақырыбы: Сызу пәні. Сызбаның даму тарихы
: 1
мақсаты: Оқуыларға сызу пәні бойынша түсінік беру. Оқушылардың ой - өрісін дамыту сабаққа деген ынтасын арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

«Топтастыру»

«Мнемоника»

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 2
Тақырыбы: Сызу аспаптары, материалдары және жабдықтары
: 1
мақсаты: Оқушыларға тың мәліметтер беріп, білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

«Жарнама» постер

«Қос жазба күнделігі»

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:

Сызу аспаптары және материалдары мен жабдықтары бойынша ақпарат алады

Сызу аспаптарымен жабдықтарын қолдану әдіс тәсілдерін меңгереді

.

Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 3
Тақырыбы: Стандарт туралы ұғым. Масштабтар. Сызбаны оны шектейтін сызықпен және негізгі жазумен безендіру. Сызба сызықтары
: 2
мақсаты: Білімдікті сызбаның масштабтары мен сызық түрлеріне үйрету. Сызбаның масштабтары мен сызық түрлерін орындау білімдерін дамыту. ; .
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 4
Тақырыбы: Сызба қарыптері
: 1
мақсаты: Оқушыларға тың мәліметтер беріп, білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

«Топтастыру»

«Мнемоника»

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 5
Тақырыбы: Сызбаларға өлшемдерді түсіру
: 1
мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін дамыту сабаққа деген ынтасын арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 6
Тақырыбы: Перпендикуляр түзу салу. Түзу кескінділерін бөліктерге бөлу
: 1
мақсаты: Оқушыларға тың мәліметтер беріп, білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

«Жарнама» постер

«Қос жазба күнделігі

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 7
Тақырыбы: Шеңберді тең бөліктерге бөлу
: 1
мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін дамыту сабаққа деген ынтасын арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 8
Тақырыбы: Сызықтардың түйіндесулері
: 1
мақсаты: Білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

«Топтастыру»

«Мнемоника»

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 9
Тақырыбы: Проекциялау
: 1
мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін дамыту сабаққа деген ынтасын арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 10
Тақырыбы: Центрлік және параллел проекциялау
: 1
мақсаты: Сабаққа деген ынтасын арттыру, білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 11
Тақырыбы: Тік бұрыштап проекциялау
: 1
мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін дамыту сабаққа деген ынтасын арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

«Жарнама» постер

«Қос жазба күнделігі

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 12
Тақырыбы: Аксонометриялық проекцияларды алу және оларды салу
: 2
мақсаты: Оқушыларға тың мәліметтер беріп, білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 13
Тақырыбы: Жазық фигуралардың аксонометриялық проекциялары
: 1
мақсаты: Білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

«Топтастыру»

«Мнемоника»

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі: Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 14
Тақырыбы: Жазық жақты нәрселердің аксонометриялық проекциялары
: 1
мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін дамыту сабаққа деген ынтасын арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

«Жарнама» постер

«Қос жазба күнделігі

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 15
Тақырыбы: Беттері дөңгелек пішінді нәрселердің аксонометриялық поекциялары
: 1
мақсаты: Оқушыларға тың мәліметтер беріп, білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 16
Тақырыбы: Техникалық сурет
: 1
мақсаты: Білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

«Топтастыру»

«Мнемоника»

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтық тапсырмалар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 17
Тақырыбы: Нәрсенің геометрик пішініне талдау жасау
: 1
мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін дамыту сабаққа деген ынтасын арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

«Жарнама» постер

«Қос жазба күнделігі

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 18
Тақырыбы: Геометриялық денелердің сызбалары
: 1
мақсаты: Сабаққа деген ынтасын арттыру, білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 19
Тақырыбы: Цилиндр мен конусты проекциялау
: 1
мақсаты: Білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

«Топтастыру»

«Мнемоника»

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 20
Тақырыбы: Қызықты есептер
: 1
мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін дамыту сабаққа деген ынтасын арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 21
Тақырыбы: Дұрыс төртбұрышты пирамиданы проекциялау
: 1
мақсаты: Білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 22
Тақырыбы: Геометриялық денелер тобының проекциялары
: 1
мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін дамыту сабаққа деген ынтасын арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

«Жарнама» постер

«Қос жазба күнделігі

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 23
Тақырыбы: Нәрсенің төбелерінің, қырлары мен жақтарының проекциялары
: 1
мақсаты: Оқушыларға тың мәліметтер беріп, білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 24
Тақырыбы: Нүктенің нәрсе бетіндегі проекциясын салу
: 1
мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін дамыту сабаққа деген ынтасын арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

«Топтастыру»

«Мнемоника»

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 25
Тақырыбы: Берілген екі көрінісі бойынша нәрсенің үшінші көрінісін салу.
: 1
мақсаты: Білімді
қалыптастыру, жаңа

Ұқсас жұмыстар
Айналаны қоршаған орта (Экология) пәнінің сабақтық жоспарлары мен тақырыптары
9-сыныпқа арналған сызу пәнінің оқу бағдарламасы (68 сағат)
9-сынып үшін сызу пәнінің орта мерзімді оқу жоспары (пән мұғалімі: Кадыр Даулет Қадырулы)
8-сынып химия пәнінің сабақтық-тематикалық жоспары (68 сағат)
Шеңберді тең бөліктерге бөлу: сызу пәнінің сабақ жоспары мен тәсілдері
9-сынып оқушыларын кәсіби бағдарлауға арналған Қызықты сызу қолданбалы курсының 34 сағаттық оқу бағдарламасы
9-сыныпқа арналған Сызу аспаптары мен құрал-жабдықтары
1-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің жылдық оқу жоспары және сабақ тақырыптары
9-сынып қазақ тілі пәнінің жылдық оқу жоспары мен бағалау критерийлері
Сызу пәнінен сыныптан тыс іс-шара Сызу әлеміне саяхат сайысының әдістемелік әзірлемесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz