Тетіктерді біріктірудің сызбасы

9 сынып Сызу ОМЖ

Тақырыбы
мақсаты
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
№: 1
Тақырыбы: Сызу пәні. Сызбаның даму тарихы
: 1
мақсаты: Оқуыларға сызу пәні бойынша түсінік беру. Оқушылардың ой - өрісін дамыту сабаққа деген ынтасын арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

«Топтастыру»

«Мнемоника»

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 2
Тақырыбы: Сызу аспаптары, материалдары және жабдықтары
: 1
мақсаты: Оқушыларға тың мәліметтер беріп, білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

«Жарнама» постер

«Қос жазба күнделігі»

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:

Сызу аспаптары және материалдары мен жабдықтары бойынша ақпарат алады

Сызу аспаптарымен жабдықтарын қолдану әдіс тәсілдерін меңгереді

.

Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 3
Тақырыбы: Стандарт туралы ұғым. Масштабтар. Сызбаны оны шектейтін сызықпен және негізгі жазумен безендіру. Сызба сызықтары
: 2
мақсаты: Білімдікті сызбаның масштабтары мен сызық түрлеріне үйрету. Сызбаның масштабтары мен сызық түрлерін орындау білімдерін дамыту. ; .
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. .
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 4
Тақырыбы: Сызба қарыптері
: 1
мақсаты: Оқушыларға тың мәліметтер беріп, білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

«Топтастыру»

«Мнемоника»

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 5
Тақырыбы: Сызбаларға өлшемдерді түсіру
: 1
мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін дамыту сабаққа деген ынтасын арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 6
Тақырыбы: Перпендикуляр түзу салу. Түзу кескінділерін бөліктерге бөлу
: 1
мақсаты: Оқушыларға тың мәліметтер беріп, білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

«Жарнама» постер

«Қос жазба күнделігі

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 7
Тақырыбы: Шеңберді тең бөліктерге бөлу
: 1
мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін дамыту сабаққа деген ынтасын арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 8
Тақырыбы: Сызықтардың түйіндесулері
: 1
мақсаты: Білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

«Топтастыру»

«Мнемоника»

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 9
Тақырыбы: Проекциялау
: 1
мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін дамыту сабаққа деген ынтасын арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 10
Тақырыбы: Центрлік және параллел проекциялау
: 1
мақсаты: Сабаққа деген ынтасын арттыру, білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 11
Тақырыбы: Тік бұрыштап проекциялау
: 1
мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін дамыту сабаққа деген ынтасын арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

«Жарнама» постер

«Қос жазба күнделігі

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 12
Тақырыбы: Аксонометриялық проекцияларды алу және оларды салу
: 2
мақсаты: Оқушыларға тың мәліметтер беріп, білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 13
Тақырыбы: Жазық фигуралардың аксонометриялық проекциялары
: 1
мақсаты: Білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

«Топтастыру»

«Мнемоника»

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі: Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 14
Тақырыбы: Жазық жақты нәрселердің аксонометриялық проекциялары
: 1
мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін дамыту сабаққа деген ынтасын арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

«Жарнама» постер

«Қос жазба күнделігі

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 15
Тақырыбы: Беттері дөңгелек пішінді нәрселердің аксонометриялық поекциялары
: 1
мақсаты: Оқушыларға тың мәліметтер беріп, білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 16
Тақырыбы: Техникалық сурет
: 1
мақсаты: Білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

«Топтастыру»

«Мнемоника»

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтық тапсырмалар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 17
Тақырыбы: Нәрсенің геометрик пішініне талдау жасау
: 1
мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін дамыту сабаққа деген ынтасын арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

«Жарнама» постер

«Қос жазба күнделігі

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 18
Тақырыбы: Геометриялық денелердің сызбалары
: 1
мақсаты: Сабаққа деген ынтасын арттыру, білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 19
Тақырыбы: Цилиндр мен конусты проекциялау
: 1
мақсаты: Білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

«Топтастыру»

«Мнемоника»

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 20
Тақырыбы: Қызықты есептер
: 1
мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін дамыту сабаққа деген ынтасын арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 21
Тақырыбы: Дұрыс төртбұрышты пирамиданы проекциялау
: 1
мақсаты: Білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 22
Тақырыбы: Геометриялық денелер тобының проекциялары
: 1
мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін дамыту сабаққа деген ынтасын арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

«Жарнама» постер

«Қос жазба күнделігі

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 23
Тақырыбы: Нәрсенің төбелерінің, қырлары мен жақтарының проекциялары
: 1
мақсаты: Оқушыларға тың мәліметтер беріп, білімді
қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 24
Тақырыбы: Нүктенің нәрсе бетіндегі проекциясын салу
: 1
мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін дамыту сабаққа деген ынтасын арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

«Топтастыру»

«Мнемоника»

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
№: 25
Тақырыбы: Берілген екі көрінісі бойынша нәрсенің үшінші көрінісін салу.
: 1
мақсаты: Білімді
қалыптастыру, жаңа

Ұқсас жұмыстар
Тіліктерді аксонометриялық проекцияларда салу
Құрастыру сызбасында пайдаланылатын кейбір шарттар мен жеңілдіктер
Бейнелеу өнерінің бастауы
Металдарды тозаңдату
Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен жəне механикалық түрде өңдеу технологиясы
Электронды оқулық
Алау тетігін қызыл түсті гуашьпен сырлау
Қозғалтқыш ақауларын жөндеу
ГАЗЭЛЕКТРДӘНЕКЕРЛЕУШІ МАМАНДЫҒЫ
Қорытынды сабақ. Орта ғасырлардағы дүние жүзі тарихынан алған білімдерді қайталай отырып, өмірлік азық ету
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz