Компьютерден тапсырмалар

Оралбаева Гүлжан Баянқызы
Информатика пәнінің оқытушысы
ОҚО, «Түркістан медицина колледжі» МКҚК
Turmed@mail. ru
Сабақтың тақырыбы: Компьютердің негізгі құрылғыларының конфигурациясы
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгеру
Уақыты: 90 мин
Оқыту орны: 315 компьютерлік технология кабинеті
Сабақ барысында қолданылатын педагогикалық технологиялар : ТВL (team based learning - кіші топтарда оқыту), CBL (case-stady-нақты жағдайлар әдісі) ақпараттық интерактивті технологиясы.
Оқыту:
- Ақпараттық технологияны қолдану арқылы білім берудің сапасын арттыру;
- Интерактивті технология әдісі мен электронды оқулықты қолданудың маңыздылығын көрсету;
- Студенттердің өз беттерінше іздену жұмыстары арқылы кәсіптік шеберліктерін жетілдіруге, ғылыми көзқарасын қалыптастыруға ықпал ету;
- Интерактивті тақтаны қолдану арқылы студенттердің белсенділігі мен қызығушылығын арттыру;
- Ақпараттық ізденіс қабілетін дамыту;
- Пәнаралық және пәнішілік байланысты тереңдету;
- Пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Білімділік: ЭЕМ-нің архитектурасымен таныстыру, ЭЕМ-нің негізгі құрылғыларымен жұмыс жасай білуге үйрету, ғылыммен техниканың соңғы жаңалықтарымен таныстыру,
жаңа заман талабына сай технологиялармен жұмыс жасай білуге үйрету.
Дамытушылық: Студенттерді өз мамандығына деген қызығушылықпен, сүйіспеншілікпен қарауға баулу. Жаңа заман талабына сай технологиялармен жұмыс жасауға, тиімді пайдалануға, іздемпаздыққа тәрбиелеу. Техниканың заман талабына сай қажеттілігін түсіндіру, өз бетінше жұмыс жасауға бағыттау.
Тәрбиелік: Студенттерді компьютермен жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін сақтауға үйрету. Студенттерді колледждің техникалық құрал жабдақтарын және дүние-мүліктерді ұқыптап ұстауға үйрету. Шапшаңдыққа, өз ойын айта білуге қалыптастыру. Ұжымдық ауызбіршілікке баулып, шағын топта жұмыс істеуге үйрету. Дүниетаным шеңберін кеңейтіп, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру.
Кәсіптік қасиеттерін қалыптастыру
1 кезең
7, 8 кезең
4 кезең
5 кезең
4 кезең
5 кезең
Сабақтың жабдықталуы:
Сабаққа қажетті көрнекі құралдар мен құрал жабдықтар:
- Слайдтар;
- Электронды оқу құралы;
Үлестірме материалдар:
- Интерактивті тақтадан тапсырмалар;
- Компьютерден тапсырмалар;
- Жұмыс дәптері.
Оқытудың техникалық тәсілдері:
- Компьютер;
- Интерактивті тақта;
- CD, DVD дискілер;
- Планшет.
Кәсіптік модуль білімін игеру нәтижесіне қойылатын талаптар
Коммуникативтік дағдылар:
Жағдайды есепке ала отырып әр түрлі адамдар мен тиімді қарым қатынастарды көрсетеді.
Студент білуі керек:
- Жаңа заман талабына сай технологиялардың түрлерін;
- ЭЕМ-нің қолдану салаларын;
- Жаңа типті арнаулы компьютердің құрылғыларын;
- Компьютер құрылғыларының мәнін және атқаратын қызметін;
- Жүйелі қорап, манитор, пернетақтамен жұмыс істеуді;
Студент істей алуы керек:
- ЭЕМ-нің құрылғыларын жалғауды;
- ЭЕМ-нің құрылғыларын іске қосуды;
- ЭЕМ-нің құрылғыларымен жұмыс жасауды;
- ЭЕМ-нің құрылғыларын өшіруді.
Пәндер аралық, пәнішілік байланыстардың құрылымдық- логикалық схемасы
Сабақ жоспары
Уа
қы
ты
Жабдық
талу
Ұйымдастыру сәті
-Студенттермен амандасу;
-Аудиторияның дайындығын;
-Студенттердің сыртқы көрінісін тексереді;
-Сабақтың жаб-дықталуын, оқу-лық, жұмыс дәп-терлердің түгел-дігін тексереді;
-Келмеген студенттерді белгілейді.
-Оқытушымен амандасады;
-Кезекші келмеген студенттердің аты-жөнін, сабаққа келмеу себебі туралы ақпарат береді.
3-5 мин
Топ журналы, студенттер
дің оқулықтарыдәптерлері, сабаққа қажетті көрнекі құралдар, техникалық құралдар
-Студенттердің білімін ауызша сұрау;
-Студенттердің білімін тестілеу арқылы бағалайды.
-Ауызша сұрақтарға жауап береді
-Тест сұрақтарын жауап береді
20-25 мин
№1 Қосымша,
№2 Қосымша
Жаңа тақырыпқа мотивация
лық сипатта-ма беру, сту-денттерді са-бақтың жоспарымен, мақсаттары-
мен таныстыру
-Оқытушы сту-денттерді жаңа тақырыпты хабарлап, оның информатикадағы орнын түсіндіреді.
-Студенттерді сабақтың мақсат-тарымен таныс-тырады.
-Студенттердің көңілін тақырып-тың маңыздылы-ғына аударады
-Пәнаралық байланыстар схемасын түсіндіреді
-Тақырыппен
сабақ мақсатымен танысады.
-Тақырыптың өз мамандығындағы маңыздылы
ғын анықтайды
3-5 мин
№3
Қосымша
/слайд/
-Жаңа тақырыптың терминдерімен таныстыру
-Жаңа тақырыпты түсіндіру.
-Ақпарат көздерімен жұмыс жасауға бағдар беру
-Оқытушы
ның айтқанын тыңдау
-Жаңа тер-миндерді ұғыну
-Қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазады
15-20 мин
№4 Қосымша
/ интерактивті тақта, слайд/
3-5мин
№5 Қосымша
/интерактивті тақта/
-Оқытушы интерактивті тақтада дайындалған тапсырма береді.
-Оқулықтан тапсырма береді.
-Тапсырмаларды орындау жолын түсіндіреді
15-20 мин
№6 Қосымша
/интерактивті тақта/
Бағалау және қорытынды
лау
-Сабақтың барлық кезеңіне қысқаша тоқталып, қорытындылайды
- Жақсы орындаған тапсырмаға пікірін айтады
3-5 мин
№7
Қосымша
/интерактивті тақта/
-Үйге тапсырманы жазады.
-Жұмыс орнын тәртіпке келтіреді
3-5 мин
№1 Қосымша Үй жұмысын тексеру, студенттердің білімдерін бақылау
/ Біз сіздермен өткен сабақта ДК -ді пайдалану және қауіпсіздік ережесін сақтау. ЭЕМ -нің даму тарихын өткен болатынбыз. Мен сіздерді үш топқа бөлген болатынмын яғни емхана болатынсыздар, әр емханаға ситуациялық сұрақтар қоямын. Сіздер әр қайсыңыз жақсы дайындықпен жауап берулеріңіз керек, себебі әр біріңіздің жауап бергендеріңізге қарай ұпай беріледі. Топ мүшелерінің яғни емханалардың түгел қатысқанын қадағалаймын /
- Талғат емханасы - Компьютердің алдын да дұрыс отыру ережесі және ережені сақтамаған жағдайда адам денсаулығына зияны. /Слайд/
- Түркістан қалалық орталық емханасы - Апат жағдайдың қауіпсіздік талаптары және апат болған жағдайда алғашқы көмек. /Слайд/
- Яссауи емханасы - Компьютерді орналастыру қауіпсіздігі/Слайд/
№2 Қосымша Студенттердің алған білімін тест беру арқылы бақылау
І-нұсқа
1. Есепшоттың пайда болған уақыты (деректерге қарағанда) :
- 2000-3000 жыл
- 2000-4000 жыл
- 2000-5000 жыл
- 2000-6000 жыл
- Дұрыс жауабы жоқ
2. Бұл санау құралын (есепшот) гректер мен батыс европалықтар . . . деп атаған.
- Абак
- Суанпан
- Серобян
- Логарифм
- Аналитикалық машина
3. ЭЕМ-нің екінші буынына мына аралықтар жатады.
- 1910-1920 жылдар
- 1920-1930 жылдар
- 1930-1940 жылдар
- 1940-1955 жылдар
- 1955 жылдан бастап
4. Бұл санау құралын (есепшот) қытайлықтар . . . деп атаған.
- Абак
- Суанпан
- Серобян
- Логарифм
- Аналитикалық машина
5. «Логарифм» түсінігін және өзінің логарифм кестесін жариялаған кім?
- Герман Холерит
- Блез Паскаль
- Исаак Ньютон
- Говард Айкен
- Джон Непер
6. Он тоғыз жасында дүние жүзі бойынша бірінші рет қосу машинасы деген атпен белгілі, жетектер мен дөңгелектерден тұратын механикалық есептеу машинасын жасаған кім:
- Герман Холерит
- Блез Паскаль
- Исаак Ньютон
- Говард Айкен
- Джон Непер
7. Қазіргі кездегі ЭЕМ-дер нешінші буындағы ЭЕМ-дер
- Бірінші
- Екінші
- Үшінші
- Төртінші
- Жауаптардың бәрі дұрыс
8. «Марк-1» автоматты есептеуіш машинасын құрастырған кім?
- Герман Холерит
- Блез Паскаль
- Исаак Ньютон
- Чарльз Бэббидж
- Говард Айкен
9. Бірінші электрондық есептеуіш машинасын ENIAC деп атады. Оның салмағы қанша болды?
- 30 т
- 30 кг
- 30 г
- 30 мг
- Дұрыс жауабы жоқ
10. Дүние жүзі бойынша бірінші рет 1846 жылы Бэббидж машинасына бағдарлама жазған кім?
- Герман Холерит
- Блез Паскаль
- Исаак Ньютон
- Ада Лавлейс
- Джон Непер
ІІ-нұсқа
1. Бұл санау құралын (есепшот) жапондықтар . . . деп атаған.
- Абак
- Суанпан
- Серобян
- Логарифм
- Аналитикалық машина
2. Қазіргі заманғы компьютер қай ғалымның қызметі бойынша құрастырылған
- Вильгельм Лейбництің
- Блез Паскальдің
- Джон Фон Нейманның
- Конрада Цузенің
- Говард Эйкеннің
3. 1694 жылы атақты неміз математигі Лейбниц Паскальдың идеасын дамытып, қандай машина құрастырды?
- Арифмометр
- Логарифм
- Интегралдық схема
- Электрондық шаидар
- Есепші - перфорациялық
4. Қай ғасырда радиотехника қарқынды дами бастады?
- ХХ ғасырдың І жартысында
- ХІХ ғасырдың басында
- ХІ ғасырдың І жартысында
- ХVII ғасырдың соңында
- XV ғасырдың І жартысында
5. ХІХ ғасырдың соңында американдық Герман Холерит құрастырды.
- ENIAC
- Есепші-перфорациялық машина
- Марк-1
- Логарифм
- Аналитикалық машина
6. «Логарифм» түсінігін және өзінің логарифм кестесін жариялаған кім?
- Герман Холерит
- Блез Паскаль
- Исаак Ньютон
- Говард Айкен
- Джон Непер
7. Он тоғыз жасында дүние жүзі бойынша бірінші рет қосу машинасы деген атпен белгілі, жетектер мен дөңгелектерден тұратын механикалық есептеу машинасын жасаған кім?
- Герман Холерит
- Блез Паскаль
- Исаак Ньютон
- Говард Айкен
- Джон Непер
8. Қазіргі кездегі ЭЕМ-дер нешінші буындағы ЭЕМ-дер
- Бірінші
- Екінші
- Үшінші
- Төртінші
- Жауаптардың бәрі дұрыс
9. «Марк-1» автоматты есептеуіш машинасын құрастырған кім?
- Герман Холерит
- Блез Паскаль
- Исаак Ньютон
- Чарльз Бэббидж
- Говард Айкен
10. Бірінші электрондық есептеуіш машинасын ENIAC деп атады. Оның салмағы қанша болды?
- 30 т
- 30 кг
- 30 г
- 30 мг
- Дұрыс жауабы жоқ
Тест эталоны:
10 дұрыс жауап «5»
9 - 8 дұрыс жауап «4»
7 - 6 дұрыс жауап «3»
5 және ↓ дұрыс жауап
№3 Қосымша Жаңа тақырыпқа мотивациялық сипаттама беру
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz