Компьютерден тапсырмалар

Оралбаева Гүлжан Баянқызы

Информатика пәнінің оқытушысы

ОҚО, «Түркістан медицина колледжі» МКҚК

Turmed@mail. ru

Сабақтың тақырыбы: Компьютердің негізгі құрылғыларының конфигурациясы

Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгеру

Уақыты: 90 мин

Оқыту орны: 315 компьютерлік технология кабинеті

Сабақ барысында қолданылатын педагогикалық технологиялар : ТВL (team based learning - кіші топтарда оқыту), CBL (case-stady-нақты жағдайлар әдісі) ақпараттық интерактивті технологиясы.

Оқыту:

  • Ақпараттық технологияны қолдану арқылы білім берудің сапасын арттыру;
  • Интерактивті технология әдісі мен электронды оқулықты қолданудың маңыздылығын көрсету;
  • Студенттердің өз беттерінше іздену жұмыстары арқылы кәсіптік шеберліктерін жетілдіруге, ғылыми көзқарасын қалыптастыруға ықпал ету;
  • Интерактивті тақтаны қолдану арқылы студенттердің белсенділігі мен қызығушылығын арттыру;
  • Ақпараттық ізденіс қабілетін дамыту;
  • Пәнаралық және пәнішілік байланысты тереңдету;
  • Пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Білімділік: ЭЕМ-нің архитектурасымен таныстыру, ЭЕМ-нің негізгі құрылғыларымен жұмыс жасай білуге үйрету, ғылыммен техниканың соңғы жаңалықтарымен таныстыру,

жаңа заман талабына сай технологиялармен жұмыс жасай білуге үйрету.

Дамытушылық: Студенттерді өз мамандығына деген қызығушылықпен, сүйіспеншілікпен қарауға баулу. Жаңа заман талабына сай технологиялармен жұмыс жасауға, тиімді пайдалануға, іздемпаздыққа тәрбиелеу. Техниканың заман талабына сай қажеттілігін түсіндіру, өз бетінше жұмыс жасауға бағыттау.

Тәрбиелік: Студенттерді компьютермен жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін сақтауға үйрету. Студенттерді колледждің техникалық құрал жабдақтарын және дүние-мүліктерді ұқыптап ұстауға үйрету. Шапшаңдыққа, өз ойын айта білуге қалыптастыру. Ұжымдық ауызбіршілікке баулып, шағын топта жұмыс істеуге үйрету. Дүниетаным шеңберін кеңейтіп, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру.

Кәсіптік қасиеттерін қалыптастыру

Кәсіптік қасиеттер
Сабақтың әр түрлі кезеңдерінде оларды қалыптастыру мүмкіндіктері
Кәсіптік қасиеттер: Жинақылық, ұйымдастырушылық сезімі, ұқыптылық
Сабақтың әр түрлі кезеңдерінде оларды қалыптастыру мүмкіндіктері:

1 кезең

7, 8 кезең

Кәсіптік қасиеттер: Тәртіптілік, орындағыштық
Сабақтың әр түрлі кезеңдерінде оларды қалыптастыру мүмкіндіктері: Сабақтың барлық кезеңінде
Кәсіптік қасиеттер: Жауапкершілік, ұқыптылық, зейін қою, байқағыштық, коммуникативтік қабілеттер, мұқият болу, талдай білу және жалпылау, қарым-қатынас мәдениеті, шлогикалық ойлау, орындағыштық
Сабақтың әр түрлі кезеңдерінде оларды қалыптастыру мүмкіндіктері: Сабақтың барлық кезеңінде
Кәсіптік қасиеттер: коммуникативтік қабілеттер, мұқият болу
Сабақтың әр түрлі кезеңдерінде оларды қалыптастыру мүмкіндіктері:

4 кезең

5 кезең

Кәсіптік қасиеттер: мамандығына қызығушылық
Сабақтың әр түрлі кезеңдерінде оларды қалыптастыру мүмкіндіктері:

4 кезең

5 кезең

Сабақтың жабдықталуы:

Сабаққа қажетті көрнекі құралдар мен құрал жабдықтар:

  • Слайдтар;
  • Электронды оқу құралы;

Үлестірме материалдар:

  • Интерактивті тақтадан тапсырмалар;
  • Компьютерден тапсырмалар;
  • Жұмыс дәптері.

Оқытудың техникалық тәсілдері:

  • Компьютер;
  • Интерактивті тақта;
  • CD, DVD дискілер;
  • Планшет.

Кәсіптік модуль білімін игеру нәтижесіне қойылатын талаптар

БҚ-1
Оқу
БҚ-1:
Оқу: БҚ-1. 1
Өзін-өзі дамыту: кәсіптік өсу, Оқытудың ұзақ мерзімді жоспарлау дағдыларын меңгерген.
БҚ-1:
Оқу: БҚ-1. 2
Ақпарат: жиналған ақпаратты жинайды және талдау жүргізеді. практикада білімін қолданады.
БҚ-1:
Оқу: БҚ-1. 3
Компьютерлік технология: жұмысында және өзін дамыту үшін ақпараттық компьютерлік технологияларды пайдалану.
БҚ-1: БҚ-2
Оқу: Этика
БҚ-1:
Оқу: БҚ-2. 1
Қоғамдық өмірі:қоғамдық өмірге белсенді қатысады.
БҚ-1:
Оқу: БҚ-2. 2
Этикалық қағидалар:кәсіптік этикалық қағидаларды сақтайтынын көрсетеді.
БҚ-1:
Оқу: БҚ-2. 3
Эстетика: Жұмыс ортасындағы эстетиканы бағалайды және қолдайды.
БҚ-1: БҚ-3
Оқу: Коммуникациялар және қызмет
БҚ-1:
Оқу: БҚ-3. 1

Коммуникативтік дағдылар:

Жағдайды есепке ала отырып әр түрлі адамдар мен тиімді қарым қатынастарды көрсетеді.

БҚ-1:
Оқу: БҚ-3. 2
Топта жұмыс:Әр түрлі топта жұмыс істегенде жауапкершілікті көрсетеді.

Студент білуі керек:

  • Жаңа заман талабына сай технологиялардың түрлерін;
  • ЭЕМ-нің қолдану салаларын;
  • Жаңа типті арнаулы компьютердің құрылғыларын;
  • Компьютер құрылғыларының мәнін және атқаратын қызметін;
  • Жүйелі қорап, манитор, пернетақтамен жұмыс істеуді;

Студент істей алуы керек:

  • ЭЕМ-нің құрылғыларын жалғауды;
  • ЭЕМ-нің құрылғыларын іске қосуды;
  • ЭЕМ-нің құрылғыларымен жұмыс жасауды;
  • ЭЕМ-нің құрылғыларын өшіруді.

Пәндер аралық, пәнішілік байланыстардың құрылымдық- логикалық схемасы

Сабақ жоспары

Сабақ кезеңдері
Мақсаты
Қызметті сипаттау

Уа

қы

ты

Жабдық

талу

оқытушының
студенттің
: 1
Сабақ кезеңдері:

Ұйымдастыру сәті

Мақсаты: Сабаққа дайындығын ұйымдастыру, жұмыс көңіл-күйді қалыптастыру
Қызметті сипаттау:

-Студенттермен амандасу;

-Аудиторияның дайындығын;

-Студенттердің сыртқы көрінісін тексереді;

-Сабақтың жаб-дықталуын, оқу-лық, жұмыс дәп-терлердің түгел-дігін тексереді;

-Келмеген студенттерді белгілейді.

Уақыты:

-Оқытушымен амандасады;

-Кезекші келмеген студенттердің аты-жөнін, сабаққа келмеу себебі туралы ақпарат береді.

Жабдықталу:

3-5 мин

Топ журналы, студенттер

дің оқулықтарыдәптерлері, сабаққа қажетті көрнекі құралдар, техникалық құралдар

: 2
Сабақ кезеңдері: Студенттердің өткен тақырып бойынша білімін бағалау
Мақсаты: Студенттердің өткен тақырып бойынша білімін, тақырыпты игеру денгейін анықтау
Қызметті сипаттау:

-Студенттердің білімін ауызша сұрау;

-Студенттердің білімін тестілеу арқылы бағалайды.

Уақыты:

-Ауызша сұрақтарға жауап береді

-Тест сұрақтарын жауап береді

Жабдықталу:

20-25 мин

№1 Қосымша,

№2 Қосымша

: 3
Сабақ кезеңдері:

Жаңа тақырыпқа мотивация

лық сипатта-ма беру, сту-денттерді са-бақтың жоспарымен, мақсаттары-

мен таныстыру

Мақсаты: Тақырыптың маңыздылығын ашу
Қызметті сипаттау:

-Оқытушы сту-денттерді жаңа тақырыпты хабарлап, оның информатикадағы орнын түсіндіреді.

-Студенттерді сабақтың мақсат-тарымен таныс-тырады.

-Студенттердің көңілін тақырып-тың маңыздылы-ғына аударады

-Пәнаралық байланыстар схемасын түсіндіреді

Уақыты:

-Тақырыппен

сабақ мақсатымен танысады.

-Тақырыптың өз мамандығындағы маңыздылы

ғын анықтайды

Жабдықталу:

3-5 мин

№3

Қосымша

/слайд/

: 4
Сабақ кезеңдері: Жаңа тақырыпты түсіндіру
Мақсаты: Тақырып бой-ынша студент-тердің білімін кеңейту, болашақ кәсібіне бағдар-лау, ақпарат көз-дерімен жұмыс жасауға бағдар беру, сөздік қорларын байыту логикалық ойлау ж/е шығармашы-лық қабілеттерін дамыту, топпен жұмыс істегенде коммуникативті дағдыларын қалыптастыру
Қызметті сипаттау:

-Жаңа тақырыптың терминдерімен таныстыру

-Жаңа тақырыпты түсіндіру.

-Ақпарат көздерімен жұмыс жасауға бағдар беру

Уақыты:

-Оқытушы

ның айтқанын тыңдау

-Жаңа тер-миндерді ұғыну

-Қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазады

Жабдықталу:

15-20 мин

№4 Қосымша

/ интерактивті тақта, слайд/

: 5
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Мақсаты: Студенттердің өзіндік жұмысына әдістемелік бағдар беру
Қызметті сипаттау: Оқытушы интерактивті тақтада бейнероликті көрсету арқылы түсіндіреді
Уақыты: Интерактивті тақтада көрсетілген бейнероликпен бірге жұмыс жасау
Жабдықталу:

3-5мин

№5 Қосымша

/интерактивті тақта/

: 6
Сабақ кезеңдері: Жаңа тақырыпты пысықтау
Мақсаты: Студенттердің жадында сақтау қабілетін, зейінділігін дамыту, мәдениетін қарым қатынасын дамыту
Қызметті сипаттау:

-Оқытушы интерактивті тақтада дайындалған тапсырма береді.

-Оқулықтан тапсырма береді.

-Тапсырмаларды орындау жолын түсіндіреді

Уақыты: Интерактивті тақтада, оқулықтан берілген тапсырмаларды топпен де, жеке де орындайды
Жабдықталу:

15-20 мин

№6 Қосымша

/интерактивті тақта/

: 7
Сабақ кезеңдері:

Бағалау және қорытынды

лау

Мақсаты: Алған материалды жинақтап қорытындылау
Қызметті сипаттау:

-Сабақтың барлық кезеңіне қысқаша тоқталып, қорытындылайды

- Жақсы орындаған тапсырмаға пікірін айтады

Уақыты: -Өз пікірлерін ортаға салады
Жабдықталу:

3-5 мин

№7

Қосымша

/интерактивті тақта/

: 8
Сабақ кезеңдері: Үйге тапсырма беру
Мақсаты: Студенттердің келесі сабаққа дайындығын қамтамасыз ету. Сабақтың аяқталғанын хабарлау, кезекшілерге тапсырма беру
Қызметті сипаттау: -Студенттерге білуі керек болған сұрақтарды, игеруі қажет болған тапсырмаларды, әдебиеттер тізімін хабарлайды
Уақыты:

-Үйге тапсырманы жазады.

-Жұмыс орнын тәртіпке келтіреді

Жабдықталу:

3-5 мин

№7, 8 Қосымша

№1 Қосымша Үй жұмысын тексеру, студенттердің білімдерін бақылау

/ Біз сіздермен өткен сабақта ДК -ді пайдалану және қауіпсіздік ережесін сақтау. ЭЕМ -нің даму тарихын өткен болатынбыз. Мен сіздерді үш топқа бөлген болатынмын яғни емхана болатынсыздар, әр емханаға ситуациялық сұрақтар қоямын. Сіздер әр қайсыңыз жақсы дайындықпен жауап берулеріңіз керек, себебі әр біріңіздің жауап бергендеріңізге қарай ұпай беріледі. Топ мүшелерінің яғни емханалардың түгел қатысқанын қадағалаймын /

  1. Талғат емханасы - Компьютердің алдын да дұрыс отыру ережесі және ережені сақтамаған жағдайда адам денсаулығына зияны. /Слайд/
  2. Түркістан қалалық орталық емханасы - Апат жағдайдың қауіпсіздік талаптары және апат болған жағдайда алғашқы көмек. /Слайд/
  3. Яссауи емханасы - Компьютерді орналастыру қауіпсіздігі/Слайд/

№2 Қосымша Студенттердің алған білімін тест беру арқылы бақылау

І-нұсқа

1. Есепшоттың пайда болған уақыты (деректерге қарағанда) :

  1. 2000-3000 жыл
  2. 2000-4000 жыл
  3. 2000-5000 жыл
  4. 2000-6000 жыл
  5. Дұрыс жауабы жоқ

2. Бұл санау құралын (есепшот) гректер мен батыс европалықтар . . . деп атаған.

  1. Абак
  2. Суанпан
  3. Серобян
  4. Логарифм
  5. Аналитикалық машина

3. ЭЕМ-нің екінші буынына мына аралықтар жатады.

  1. 1910-1920 жылдар
  2. 1920-1930 жылдар
  3. 1930-1940 жылдар
  4. 1940-1955 жылдар
  5. 1955 жылдан бастап

4. Бұл санау құралын (есепшот) қытайлықтар . . . деп атаған.

  1. Абак
  2. Суанпан
  3. Серобян
  4. Логарифм
  5. Аналитикалық машина

5. «Логарифм» түсінігін және өзінің логарифм кестесін жариялаған кім?

  1. Герман Холерит
  2. Блез Паскаль
  3. Исаак Ньютон
  4. Говард Айкен
  5. Джон Непер

6. Он тоғыз жасында дүние жүзі бойынша бірінші рет қосу машинасы деген атпен белгілі, жетектер мен дөңгелектерден тұратын механикалық есептеу машинасын жасаған кім:

  1. Герман Холерит
  2. Блез Паскаль
  3. Исаак Ньютон
  4. Говард Айкен
  5. Джон Непер

7. Қазіргі кездегі ЭЕМ-дер нешінші буындағы ЭЕМ-дер

  1. Бірінші
  2. Екінші
  3. Үшінші
  4. Төртінші
  5. Жауаптардың бәрі дұрыс

8. «Марк-1» автоматты есептеуіш машинасын құрастырған кім?

  1. Герман Холерит
  2. Блез Паскаль
  3. Исаак Ньютон
  4. Чарльз Бэббидж
  5. Говард Айкен

9. Бірінші электрондық есептеуіш машинасын ENIAC деп атады. Оның салмағы қанша болды?

  1. 30 т
  2. 30 кг
  3. 30 г
  4. 30 мг
  5. Дұрыс жауабы жоқ

10. Дүние жүзі бойынша бірінші рет 1846 жылы Бэббидж машинасына бағдарлама жазған кім?

  1. Герман Холерит
  2. Блез Паскаль
  3. Исаак Ньютон
  4. Ада Лавлейс
  5. Джон Непер

ІІ-нұсқа

1. Бұл санау құралын (есепшот) жапондықтар . . . деп атаған.

  1. Абак
  2. Суанпан
  3. Серобян
  4. Логарифм
  5. Аналитикалық машина

2. Қазіргі заманғы компьютер қай ғалымның қызметі бойынша құрастырылған

  1. Вильгельм Лейбництің
  2. Блез Паскальдің
  3. Джон Фон Нейманның
  4. Конрада Цузенің
  5. Говард Эйкеннің

3. 1694 жылы атақты неміз математигі Лейбниц Паскальдың идеасын дамытып, қандай машина құрастырды?

  1. Арифмометр
  2. Логарифм
  3. Интегралдық схема
  4. Электрондық шаидар
  5. Есепші - перфорациялық

4. Қай ғасырда радиотехника қарқынды дами бастады?

  1. ХХ ғасырдың І жартысында
  2. ХІХ ғасырдың басында
  3. ХІ ғасырдың І жартысында
  4. ХVII ғасырдың соңында
  5. XV ғасырдың І жартысында

5. ХІХ ғасырдың соңында американдық Герман Холерит құрастырды.

  1. ENIAC
  2. Есепші-перфорациялық машина
  3. Марк-1
  4. Логарифм
  5. Аналитикалық машина

6. «Логарифм» түсінігін және өзінің логарифм кестесін жариялаған кім?

  1. Герман Холерит
  2. Блез Паскаль
  3. Исаак Ньютон
  4. Говард Айкен
  5. Джон Непер

7. Он тоғыз жасында дүние жүзі бойынша бірінші рет қосу машинасы деген атпен белгілі, жетектер мен дөңгелектерден тұратын механикалық есептеу машинасын жасаған кім?

  1. Герман Холерит
  2. Блез Паскаль
  3. Исаак Ньютон
  4. Говард Айкен
  5. Джон Непер

8. Қазіргі кездегі ЭЕМ-дер нешінші буындағы ЭЕМ-дер

  1. Бірінші
  2. Екінші
  3. Үшінші
  4. Төртінші
  5. Жауаптардың бәрі дұрыс

9. «Марк-1» автоматты есептеуіш машинасын құрастырған кім?

  1. Герман Холерит
  2. Блез Паскаль
  3. Исаак Ньютон
  4. Чарльз Бэббидж
  5. Говард Айкен

10. Бірінші электрондық есептеуіш машинасын ENIAC деп атады. Оның салмағы қанша болды?

  1. 30 т
  2. 30 кг
  3. 30 г
  4. 30 мг
  5. Дұрыс жауабы жоқ

Тест эталоны:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
: І-нұсқа
1: с
2: а
3: e
4: b
5: e
6: b
7: d
8: e
9: a
10: d
: ІІ-нұсқа
1: c
2: c
3: a
4: a
5: b
6: e
7: b
8: d
9: e
10: a

10 дұрыс жауап «5»

9 - 8 дұрыс жауап «4»

7 - 6 дұрыс жауап «3»

5 және ↓ дұрыс жауап

№3 Қосымша Жаңа тақырыпқа мотивациялық сипаттама беру


Ұқсас жұмыстар
Есептеу техникасының даму тарихы
Алдынғы доңғалақтардың құлау бұрышы
Пайдаланушы интерфейсі және файл қосымша жүйесі 10 сынып
Құжатта сілтемелерді ұйымдастыру. Атау. Иллюстрация тізімі
Спорт туралы
Дербес компьютердің құрылғылары жайлы
Сабақтың атауы. Сабақ барысы
Үйшік ертегісіне саяхат
Оқушы әрекеті. Сабақтың тақырыбы
Интернет – бүкіләлемдік анықтама жайлы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz