Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Компьютерден тапсырмалар

Оралбаева Гүлжан Баянқызы
Информатика пәнінің оқытушысы
ОҚО, <<Түркістан медицина колледжі>> МКҚК
Turmed@mail.ru

Сабақтың тақырыбы: Компьютердің негізгі құрылғыларының конфигурациясы
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгеру
Уақыты: 90 мин
Оқыту орны: 315 компьютерлік технология кабинеті
Сабақ барысында қолданылатын педагогикалық технологиялар : ТВL (team based learning - кіші топтарда оқыту), CBL (case-stady-нақты жағдайлар әдісі) ақпараттық интерактивті технологиясы.
Оқыту:
* Ақпараттық технологияны қолдану арқылы білім берудің сапасын арттыру;
* Интерактивті технология әдісі мен электронды оқулықты қолданудың маңыздылығын көрсету;
* Студенттердің өз беттерінше іздену жұмыстары арқылы кәсіптік шеберліктерін жетілдіруге, ғылыми көзқарасын қалыптастыруға ықпал ету;
* Интерактивті тақтаны қолдану арқылы студенттердің белсенділігі мен қызығушылығын арттыру;
* Ақпараттық ізденіс қабілетін дамыту;
* Пәнаралық және пәнішілік байланысты тереңдету;
* Пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Білімділік: ЭЕМ-нің архитектурасымен таныстыру,ЭЕМ-нің негізгі құрылғыларымен жұмыс жасай білуге үйрету, ғылыммен техниканың соңғы жаңалықтарымен таныстыру,
жаңа заман талабына сай технологиялармен жұмыс жасай білуге үйрету.
Дамытушылық: Студенттерді өз мамандығына деген қызығушылықпен, сүйіспеншілікпен қарауға баулу. Жаңа заман талабына сай технологиялармен жұмыс жасауға, тиімді пайдалануға, іздемпаздыққа тәрбиелеу. Техниканың заман талабына сай қажеттілігін түсіндіру, өз бетінше жұмыс жасауға бағыттау.
Тәрбиелік: Студенттерді компьютермен жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін сақтауға үйрету. Студенттерді колледждің техникалық құрал жабдақтарын және дүние-мүліктерді ұқыптап ұстауға үйрету. Шапшаңдыққа, өз ойын айта білуге қалыптастыру. Ұжымдық ауызбіршілікке баулып, шағын топта жұмыс істеуге үйрету. Дүниетаным шеңберін кеңейтіп, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру.

Кәсіптік қасиеттерін қалыптастыру

Кәсіптік қасиеттер
Сабақтың әр түрлі кезеңдерінде оларды қалыптастыру мүмкіндіктері
Жинақылық, ұйымдастырушылық сезімі, ұқыптылық
1 кезең
7,8 кезең
Тәртіптілік, орындағыштық
Сабақтың барлық кезеңінде
Жауапкершілік, ұқыптылық, зейін қою, байқағыштық, коммуникативтік қабілеттер, мұқият болу, талдай білу және жалпылау, қарым-қатынас мәдениеті, шлогикалық ойлау, орындағыштық
Сабақтың барлық кезеңінде
коммуникативтік қабілеттер, мұқият болу
4 кезең
5 кезең
мамандығына қызығушылық
4 кезең
5 кезең
Сабақтың жабдықталуы:
Сабаққа қажетті көрнекі құралдар мен құрал жабдықтар:
oo Слайдтар;
oo Электронды оқу құралы;
Үлестірме материалдар:
oo Интерактивті тақтадан тапсырмалар;
oo Компьютерден тапсырмалар;
oo Жұмыс дәптері.
Оқытудың техникалық тәсілдері:
oo Компьютер;
oo Интерактивті тақта;
oo CD, DVD дискілер;
oo Планшет.
Кәсіптік модуль білімін игеру нәтижесіне қойылатын талаптар
БҚ-1
Оқу

БҚ-1.1
Өзін-өзі дамыту: кәсіптік өсу,Оқытудың ұзақ мерзімді жоспарлау дағдыларын меңгерген.

БҚ-1.2
Ақпарат: жиналған ақпаратты жинайды және талдау жүргізеді.практикада білімін қолданады.

БҚ-1.3
Компьютерлік технология: жұмысында және өзін дамыту үшін ақпараттық компьютерлік технологияларды пайдалану.
БҚ-2
Этика

БҚ-2.1

Қоғамдық өмірі:қоғамдық өмірге белсенді қатысады.

БҚ-2.2
Этикалық қағидалар:кәсіптік этикалық қағидаларды сақтайтынын көрсетеді.

БҚ-2.3
Эстетика: Жұмыс ортасындағы эстетиканы бағалайды және қолдайды.
БҚ-3
Коммуникациялар және қызмет

БҚ-3.1
Коммуникативтік дағдылар:
Жағдайды есепке ала отырып әр түрлі адамдар мен тиімді қарым қатынастарды көрсетеді.

БҚ-3.2
Топта жұмыс:Әр түрлі топта жұмыс істегенде жауапкершілікті көрсетеді.

Студент білуі керек:
* Жаңа заман талабына сай технологиялардың түрлерін;
* ЭЕМ-нің қолдану салаларын;
* Жаңа типті арнаулы компьютердің құрылғыларын;
* Компьютер құрылғыларының мәнін және атқаратын қызметін;
* Жүйелі қорап, манитор, пернетақтамен жұмыс істеуді;

Студент істей алуы керек:
* ЭЕМ-нің құрылғыларын жалғауды;
* ЭЕМ-нің құрылғыларын іске қосуды;
* ЭЕМ-нің құрылғыларымен жұмыс жасауды;
* ЭЕМ-нің құрылғыларын өшіруді.

Пәндер аралық, пәнішілік байланыстардың құрылымдық- логикалық схемасы
Пәнішілік байланыс

Тақырып 1.2.Табиғаттағы ақпарат түсінігі.Ақпарат түрлері мен қасиеттері
Тақырып 1.1 ДК-нің пайдалану және қауіпсіздік ережесін сақтау ЭЕМ-нің даму тарихы

Тақырып 2.2 ДК-нің қосалқы бөлшектері.Бағдарламалық құралдар

Пәндер аралық байланыс

Қамтитын пәндер
Қамтылатын пәндер

Орыс тілі /сөздікпен аударма/
Мейірбике ісі
/ клиникаға кіріспе/

Ағылшын тілі
/сөздікпен аударма/

Терапия /жүрек өкпе реанимациясында қолданыс/

Акушерия
/ультрадыбыстық диагностика /


Сабақ жоспары

Сабақ кезеңдері
Мақсаты
Қызметті сипаттау
Уа
қы
ты
Жабдық
талу

оқытушының
студенттің

1
Ұйымдастыру сәті
Сабаққа дайындығын ұйымдастыру, жұмыс көңіл-күйді қалыптастыру
-Студенттермен амандасу;
-Аудиторияның дайындығын;
-Студенттердің сыртқы көрінісін тексереді;
-Сабақтың жаб-дықталуын, оқу-лық, жұмыс дәп-терлердің түгел-дігін тексереді;
-Келмеген студенттерді белгілейді.
-Оқытушымен амандасады;
-Кезекші келмеген студенттердің аты-жөнін, сабаққа келмеу себебі туралы ақпарат береді.
3-5 мин
Топ журналы, студенттер
дің оқулықтарыдәптерлері, сабаққа қажетті көрнекі құралдар, техникалық құралдар
2
Студенттердің өткен тақырып бойынша білімін бағалау
Студенттердің өткен тақырып бойынша білімін, тақырыпты игеру денгейін анықтау
-Студенттердің білімін ауызша сұрау;
-Студенттердің білімін тестілеу арқылы бағалайды.
-Ауызша сұрақтарға жауап береді
-Тест сұрақтарын жауап береді

20-25 мин
№1 Қосымша,
№2 Қосымша
3
Жаңа тақырыпқа мотивация
лық сипатта-ма беру, сту-денттерді са-бақтың жоспарымен, мақсаттары-
мен таныстыру
Тақырыптың маңыздылығын ашу
-Оқытушы сту-денттерді жаңа тақырыпты хабарлап, оның информатикадағы орнын түсіндіреді.
-Студенттерді сабақтың мақсат-тарымен таныс-тырады.
-Студенттердің көңілін тақырып-тың маңыздылы-ғына аударады
-Пәнаралық байланыстар схемасын түсіндіреді
-Тақырыппен
сабақ мақсатымен танысады.
-Тақырыптың өз мамандығындағы маңыздылы
ғын анықтайды
3-5 мин
№3
Қосымша
/слайд/
4
Жаңа тақырыпты түсіндіру
Тақырып бой-ынша студент-тердің білімін кеңейту,болашақ кәсібіне бағдар-лау, ақпарат көз-дерімен жұмыс жасауға бағдар беру, сөздік қорларын байыту логикалық ойлау ж/е шығармашы-лық қабілеттерін дамыту, топпен жұмыс істегенде коммуникативті дағдыларын қалыптастыру
-Жаңа тақырыптың терминдерімен таныстыру
-Жаңа тақырыпты түсіндіру.
-Ақпарат көздерімен жұмыс жасауға бағдар беру
-Оқытушы
ның айтқанын тыңдау
-Жаңа тер-миндерді ұғыну
-Қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазады
15-20 мин
№4 Қосымша
/интерактивті тақта, слайд/

5
Сергіту сәті
Студенттердің өзіндік жұмысына әдістемелік бағдар беру
Оқытушы интерактивті тақтада бейнероликті көрсету арқылы түсіндіреді
Интерактивті тақтада көрсетілген бейнероликпен бірге жұмыс жасау
3-5мин
№5 Қосымша
/интерактивті тақта/
6
Жаңа тақырыпты пысықтау
Студенттердің жадында сақтау қабілетін, зейінділігін дамыту, мәдениетін қарым қатынасын дамыту
-Оқытушы интерактивті тақтада дайындалған тапсырма береді.
-Оқулықтан тапсырма береді.
-Тапсырмаларды орындау жолын түсіндіреді
Интерактивті тақтада, оқулықтан берілген тапсырмаларды топпен де, жеке де орындайды
15-20 мин
№6 Қосымша
/интерактивті тақта/
7
Бағалау және қорытынды
лау
Алған материалды жинақтап қорытындылау
-Сабақтың барлық кезеңіне қысқаша тоқталып, қорытындылайды
- Жақсы орындаған тапсырмаға пікірін айтады
-Өз пікірлерін ортаға салады
3-5 мин
№7
Қосымша
/интерактивті тақта/

8
Үйге тапсырма беру
Студенттердің келесі сабаққа дайындығын қамтамасыз ету. Сабақтың аяқталғанын хабарлау, кезекшілерге тапсырма беру
-Студенттерге білуі керек болған сұрақтарды, игеруі қажет болған тапсырмаларды, әдебиеттер тізімін хабарлайды
-Үйге тапсырманы жазады.
-Жұмыс орнын тәртіпке келтіреді

3-5 мин
№7,8 Қосымша

№1 Қосымша Үй жұмысын тексеру, студенттердің білімдерін бақылау
/Біз сіздермен өткен сабақта ДК - ді пайдалану және қауіпсіздік ережесін сақтау. ЭЕМ - нің даму тарихын өткен болатынбыз.Мен сіздерді үш топқа бөлген болатынмын яғни емхана болатынсыздар,әр емханаға ситуациялық сұрақтар қоямын.Сіздер әр қайсыңыз жақсы дайындықпен жауап берулеріңіз керек,себебі әр біріңіздің жауап бергендеріңізге қарай ұпай беріледі. Топ мүшелерінің яғни емханалардың түгел қатысқанын қадағалаймын /

1. Талғат емханасы - Компьютердің алдын да дұрыс отыру ережесі және ережені сақтамаған жағдайда адам денсаулығына зияны./Слайд/
2. Түркістан қалалық орталық емханасы - Апат жағдайдың қауіпсіздік талаптары және апат болған жағдайда алғашқы көмек. /Слайд/
3. Яссауи емханасы - Компьютерді орналастыру қауіпсіздігі /Слайд/
№2 Қосымша Студенттердің алған білімін тест беру арқылы бақылау
І-нұсқа
1. Есепшоттың пайда болған уақыты (деректерге қарағанда):
a) 2000-3000 жыл
b) 2000-4000 жыл
c) 2000-5000 жыл
d) 2000-6000 жыл
e) Дұрыс жауабы жоқ
2. Бұл санау құралын (есепшот) гректер мен батыс европалықтар ... деп атаған.
a) Абак
b) Суанпан
c) Серобян
d) Логарифм
e) Аналитикалық машина
3. ЭЕМ-нің екінші буынына мына аралықтар жатады.
a) 1910-1920 жылдар
b) 1920-1930 жылдар
c) 1930-1940 жылдар
d) 1940-1955 жылдар
e) 1955 жылдан бастап
4. Бұл санау құралын (есепшот) қытайлықтар ... деп атаған.
a) Абак
b) Суанпан
c) Серобян
d) Логарифм
e) Аналитикалық машина
5. <<Логарифм>> түсінігін және өзінің логарифм кестесін жариялаған кім?
a) Герман Холерит
b) Блез Паскаль
c) Исаак Ньютон
d) Говард Айкен
e) Джон Непер
6. Он тоғыз жасында дүние жүзі бойынша бірінші рет қосу машинасы деген атпен белгілі, жетектер мен дөңгелектерден тұратын механикалық есептеу машинасын жасаған кім:
a) Герман Холерит
b) Блез Паскаль
c) Исаак Ньютон
d) Говард Айкен
e) Джон Непер
7. Қазіргі кездегі ЭЕМ-дер нешінші буындағы ЭЕМ-дер
a) Бірінші
b) Екінші
c) Үшінші
d) Төртінші
e) Жауаптардың бәрі дұрыс
8. <<Марк-1>> автоматты есептеуіш машинасын құрастырған кім?
a) Герман Холерит
b) Блез Паскаль
c) Исаак Ньютон
d) Чарльз Бэббидж
e) Говард Айкен
9. Бірінші электрондық есептеуіш машинасын ENIAC деп атады. Оның салмағы қанша болды?
a) 30 т
b) 30 кг
c) 30 г
d) 30 мг
e) Дұрыс жауабы жоқ
10.Дүние жүзі бойынша бірінші рет 1846 жылы Бэббидж машинасына бағдарлама жазған кім?
a) Герман Холерит
b) Блез Паскаль
c) Исаак Ньютон
d) Ада Лавлейс
e) Джон Непер
ІІ-нұсқа
1. Бұл санау құралын (есепшот) жапондықтар ... деп атаған.
a) Абак
b) Суанпан
c) Серобян
d) Логарифм
e) Аналитикалық машина
2. Қазіргі заманғы компьютер қай ғалымның қызметі бойынша құрастырылған
a) Вильгельм Лейбництің
b) Блез Паскальдің
c) Джон Фон Нейманның
d) Конрада Цузенің
e) Говард Эйкеннің
3. 1694 жылы атақты неміз математигі Лейбниц Паскальдың идеасын дамытып, қандай машина құрастырды?
a) Арифмометр
b) Логарифм
c) Интегралдық схема
d) Электрондық шаидар
e) Есепші - перфорациялық
4. Қай ғасырда радиотехника қарқынды дами бастады?
a) ХХ ғасырдың І жартысында
b) ХІХ ғасырдың басында
c) ХІ ғасырдың І жартысында
d) ХVII ғасырдың соңында
e) XV ғасырдың І жартысында
5. ХІХ ғасырдың соңында американдық Герман Холерит құрастырды.
a) ENIAC
b) Есепші-перфорациялық машина
c) Марк-1
d) Логарифм
e) Аналитикалық машина
6. <<Логарифм>> түсінігін және өзінің логарифм кестесін жариялаған кім?
a) Герман Холерит
b) Блез Паскаль
c) Исаак Ньютон
d) Говард Айкен
e) Джон Непер
7. Он тоғыз жасында дүние жүзі бойынша бірінші рет қосу машинасы деген атпен белгілі, жетектер мен дөңгелектерден тұратын механикалық есептеу машинасын жасаған кім?
a) Герман Холерит
b) Блез Паскаль
c) Исаак Ньютон
d) Говард Айкен
e) Джон Непер
8. Қазіргі кездегі ЭЕМ-дер нешінші буындағы ЭЕМ-дер
a) Бірінші
b) Екінші
c) Үшінші
d) Төртінші
e) Жауаптардың бәрі дұрыс
9. <<Марк-1>> автоматты есептеуіш машинасын құрастырған кім?
a) Герман Холерит
b) Блез Паскаль
c) Исаак Ньютон
d) Чарльз Бэббидж
e) Говард Айкен
10. Бірінші электрондық есептеуіш машинасын ENIAC деп атады. Оның салмағы қанша болды?
a) 30 т
b) 30 кг
c) 30 г
d) 30 мг
e) Дұрыс жауабы жоқ
Тест эталоны:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
І-нұсқа
с
а
e
b
e
b
d
e
a
d
ІІ-нұсқа
c
c
a
a
b
e
b
d
e
a

10 дұрыс жауап <<5>>
9 - 8 дұрыс жауап <<4>>
7 - 6 дұрыс жауап <<3>>
5 және ↓ дұрыс жауап
№3 Қосымша Жаңа тақырыпқа мотивациялық сипаттама беру
Компьютердің қолданылу аясы шектелмеген десе де болады. Түрлі мамандық иелері қазіргі таңда компьютерді жұмыс істеу үшін аса қажет аспап ретінде қарастырып отыр. Компьютерлердің көмегімен күрделі әрі зиянды өндіріс үрдісін автоматты түрде басқару жүзеге асырылады, түрлі агрегаттардың үздіксіз жұмыс істеуі қамтамасыз етіледі, көп рет қайталанатын амалдар орындалады, компьютерлік жаттықтырушылар көмегімен кадрларды кәсіби қайта даярлау жүргізіледі және басқа да көптеген жұмыстар атқарылады.
АКТ қашықтан оқыту, арақашықтыққа қарамастан дүниежүзілік ақпараттық-білім беру ресурстарына қол жеткізу, мультимедиалық оқыту бағдарламаларын, виртуалды зертханаларды, оқытуды басқару жүйелерін пайдалану арқасында оқыту үрдісін қарқындандыру арқылы білім беру сапасын жақсартуға мүмкіндік беріп отыр.
Компьютерді медицинада қолдану науқастарды тіркеуге, сырқат барысын бақылауға мүмкіндік беріп, алдын ала қарауды жүзеге асырып, нақты диагноз қоюға көмектеседі. Intenet желілері дәрігерлерді соңғы ғылыми және тәжірибелік жетістіктерден хабардар етіп, науқастарға қажетті донорлық мүшелер жөнінде хабарламалар алмасу үшін қолданылады. АКТ сондай-ақ медицина қызметкерлеріне тәжірбелік дағдыларды меңгерту үшін де пайдаланылады.
Алғашқы дербес компьютер, яғни жеке пайдалануға арналған компьютерді 1981 жылы IBM фирмасы ұсынды. IBM құрастырушыларының сәтті технологиялық шешімдері мен Microsoft фирмасының бағдарламалық жабдықтары арқасында компьютер жаппай пайдалануға лайықталып, IBM PC стандарты пайда болды
Құрылысы бойынша компьютерлер бірнеше түрлі болады: үстел үстінде тұратын (DeskTop), ұтқыр (NoteBook), қалтаға салуға келетін (Pocket PC), алақанға сыятын (Palm PC) және т.б. ).
№4 Қосымша Жаңа тақырыпты түсіндіру
/ Біздің колледжімзде компьютерлік құрылғылармен басқарылатын медициналық
робот манекендер бар. Температурасын тамыр соғуын қан қысымын тыныс алу жиілігін есептеуге анықтауға болады.Робот манекендер арқылы студенттер науқаста болатын потологиялық жағдайларды анықтайды. Келешекте сіздер мейірбике ісі сабақтарында осы құрылғыларды симуляциялық кабинеттерден көріп, жұмыс жасайтын боласыздар/

№5 Қосымша Жаңа тақырып бойынша студенттердің білімін пысықтау
/Студенттерге интерактивті тақтадан көрсетілетін бейнероликті көру арқылы сергіту сәтін орындаймыз/
Студенттердің алған білімін қосымша тапсырма беру арқылы бақылау:
1. Тапсырма
Электронды оқулықпен жұмыс!
2. Тапсырма
/Студенттердің қолына жүйелік қораптың құрылғылары 3 топқа беріледі. Сол берілген құрылғыларды орына қойып, орналастырып қызметіне анықтама береді./

№6 Қосымша
Сабақты қортындылау Студенттердің алған білімін интерактивті тақтаны пайдалана отырып, қысқаша түсіндіру арқылы қорытындылау.
№7 Қосымша
Үйге тапсырма беру Студенттерге жаңа тақырыптан өзіндік дайындалуға сұрақтар және тапсырмалар беру.
Тақырыбы: Компьютердің негізгі құрылғыларының конфигурациялары
Өзіндік дайындалуға арналған сұрақтар мен тапсырмалар:
* Дербес компьютер дегеніміз не?
* Аналық тақшаның қызметі?
* Негізгі құрылғыларды атаңыз?
* Жүйелі блок қандай қызмет атқарады?
* Желілік тақшаның қызметі?
* Монитор қандай қызмет атқарады?
Қосымша:
/Тақырыпқа сай интернет, баспа беттерінен және ақпарат құралдарынан қосымша материалдар әкелу/.
№8 Қосымша
Үй тапсырмасын орындауға ұсынылатын әдебиеттер:
Негізгі:
1.Салливен Ф.,Уайт Дж.С Основый медецинской информатики
2.Бөрібаев Б. Информатика және компьютер, - Алматы << Білім >> 1995 ж.
3.В.Я.Гельман <<Медицинская информатика>> Практикум.издат:Питер.2002
Қосымша:
1.В.Г.Кудрина <<Медицинская информатика>>
2.Голобуцкий О.,Шевчук О <<Электронное провительство>>
3.К.Б.Есекеева,Г.К.Нургалиевой <<Учебно методическое пособие по обучению население компьютерной грамотности>>алматы 2007
4.Информатика Макарова Н.В.,Матвеев А.,Бройдо В.Л.и др.-2003
WEB сайттар тізімі
1. google.kz
2. ustaz.kz
3. sabaktar.kz
4. youtube.com

Ұқсас жұмыстар
Есептеу техникасының даму тарихы
Алдынғы доңғалақтардың құлау бұрышы
Пайдаланушы интерфейсі және файл қосымша жүйесі 10 сынып
Құжатта сілтемелерді ұйымдастыру. Атау. Иллюстрация тізімі
Спорт туралы
Дербес компьютердің құрылғылары жайлы
Сабақтың атауы. Сабақ барысы
Үйшік ертегісіне саяхат
Оқушы әрекеті. Сабақтың тақырыбы
Интернет – бүкіләлемдік анықтама жайлы
Пәндер