Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қандай теңдеу
Қысқа мерзімді жоспар
Мұғалімнің
аты-жөні
Рахатова Гүлсара Зайырқызы
Ақыртөбе орта мектебі
Пән: алгебра
Сынып: 8 <<А>>
9.12.2015
Сабақтың тақырыбы:
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларына есептер шығару.
Сілтеме
Білім стандарты, пән бағдарламасы, <<Алгебра>> оқулығы 8-сынып, әдістемелік құрал,ғаламтор материалдары.
Жалпы мақсаты
Оқушылар квадрат теңдеулердің түрлерін, квадрат теңдеудің түбірлерінің анықтамасын, жалпы жазылу түрін, түбір табу формулаларын білулері керек;
Толымсыз квадрат теңдеулерді шеше алулары тиіс, оқушылардың білім, білік дағдыларын қалыптастыру қажет.
Күтілетін нәтиже
Алған білімдері мен түсініктерін қайталайды, есте сақтау қабілеттері артады. Квадрат теңдеулердің түрлерін ажырата алады, толымсыз квадрат теңдеулерді шеше біледі. Квадрат теңдеудің түбірлерін формула көмегімен таба алады. Топпен бірлесіп, жекелей және жұппен жұмыс жасауды үйренеді. Өзара бағалайды, бір-біріне түсіндіреді. Ынтымақтастықта жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа тәрбиеленеді.
Негізгі идеялар
Теңдеу, түбір, арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері, өрнектерді түрлендіру, екі өрнектің қосындысының және айырымының квадраты, көпмүшені көбейткіштерге жіктеу.
Әдіс-тәсілдер
Жеке, топпен, сыныппен жұмыс, тренингтер, "Ой қозғау" стратегиясы, сәйкестендіру тапсырмасы, критерийлер бойынша есеп шығару, өзара, өзін-өзі бағалау,"Екі жұлдыз, бір тілек" (кері байланыс), мини тест.
Ресурстар
Ғаламтор ustaz.kz, 45 минут сайттары, топтық тапсырмалар,слайдтар, үлестірмелер, түсті қима қағаздар, стикерлер, фигуралар, бағалау парағы, маркерлер, А3 қағаздары, цифрлар жазылған кеспе қағаздар.
Сабақтың барысы
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
Ой қозғау:
<<Дұрысын тап>>
(ұжымдық жұмыс)
Жеке жұмыс:
<<Сәйкестендіру тапсырмасы>>
Топтық жұмыс
Теңдеу құрастыру және оны шешу.
Топтық жұмыс
<<Қандай теңдеу?>>
Топтық жұмыс: критерийлер бойынша есеп шығару
2 минут
1 минут
3 минут
5 минут
5 минут
6 минут
8 минут
Оқушылармен амандасу.
Сергіту сәті: Шаттық шеңбері
Топқа бөліну: Таратылған фигураларға қарай топқа бөледі.
Сабақтың мақсатын қоюға оқушыларды жетелейді.
Бұл кезеңде сынып оқушыларына теңдеулер көрсетіледі. Квадрат теңдеулерді табу тапсырылады.
Мұғалім әр оқушыға тапсырмалар таратады. Тапсырма орындалып біткен соң экранда дұрыс жауап көрсетіледі.
x2-6x+5=0
3x2-9=0 Кел.кв.тең.
5x2+6x+1=0 Тол.кв.тең.
4x2-12x=0 Тол-з.кв.тең.
7x2=0
Топқа бөлінгенде алған фигуралардың артына жазылған мүшелер бойынша әр топқа теңдеу құрастырып, оны шешу тапсырылады.
x2+12x+36=0
3x2-4x=0
5x2-20=0
Экраннан теңдеулер көрсетіледі, сол теңдеулердің түрлерін анықтауды ұсынады.
Мұғалім әр топқа бірлесе орындауға тапсырма береді. Есеп барлық топқа бірдей дайындалған.
Экраннан есептің шығарылу жолы көрсетіледі.(соңынан)
5x(2x-3)+x=2x[2]-5
:: Жақшаларды ашып, квадрат теңдеу түріне келтіреді;
:: Квадрат теңдеудің коэффициенттерін анықтайды;
:: Дискриминантын таба алады;
:: Теңдеудің түбірлерін табу формулаларын біледі;
:: Теңдеудің түбірлерін таба алады.
Есептің шығарылу жолы:
Мұғаліммен амандасады.
Оқушылар шаттық шеңберінде жақсы тілектер айту арқылы сыныпта жақсы психологиялық ахуал қалыптастырады.
Оқушылар алған фигуралары
бойынша топқа бөлінеді
Сабақтың мақсатын ашады.
Оқушылар экранда көрсетілген теңдеулердің қайсысы квадраттық болса, жасыл түсті қима қағазды көтереді, ал квадраттық болмаса қызыл түсті қағазды көтереді.
Оқушылар берілген теңдеулерді оң жақтағы теңдеулердің атауларымен сәйкестендіреді. Жұмысты орындап біткен соң сағат тілі бағытымен тесттерін жылжытып, біріне-бірі беріп өзара бағалайды.
Оқушылар фигуралардың артындағы өрнектермен теңдеу құрастырып, түрін анықтап, шешу жолын тақтада көрсетеді.
Топтар бірін-бірі 5 баллдық жүйемен бағалайды.
Оқушылар кезекпен теңдеулердің түрін анықтайды.
3 топ үш теңдеуден анықтайды.
Оқушылар критерийлер бойынша тапсырманы
орындаған соң бір оқушы шығып шығарылу жолын түсіндіреді. Топтар өздерін-өздері дұрыс жауаппен салыстыра отырып
бағалайды. Бағалау парақтарына ұпайларын жазады.
.
Қорытындылау
кезеңі: мини тест
(Жеке жұмыс)
10 минут
5 есептен тұратын минитест таратылады.
1) 3x2-x+4=0 теңдеуінің коэффиценттерін көрсетіңдер.
а) а=-1, b=3, c=4
ә) а=3, b=0, c=4
б) а=3, b=1, c=-4
в) а=3, b=-1, c=4
2) Теңдеуді шешіңдер: 5x2-8=7x2-8
а) 0;4
ә) 0
б) 4
в) 1;0
3) a=2, b=3, c=-1 болғандағы квадрат теңдеуді құрыңдар.
а) 2x2+3x-1=0
ә) -x[2]+3x+2=0
б) 2x2-3x+1=0
в) 3x[2]+2x-1=0
4) Берілген теңдеуден келтірілген квадрат теңдеу жасаңдар:
3x2-21х+12=0
а) x[2]-7x+4=0
ә) x[2]-7x-4=0
б) x[2]+7x+4=0
в) x[2]+7x-4=0
5) x[2]+25=0 теңдеуін шешіңдер.
а) -5;5
ә) 5
б) Ø
в) -5
Оқушылар тапсырмаларды орындап болған соң экрандағы дұрыс жауап бойынша өзін-өзі бағалайды.
Бағалау
2 минут
Мұғалім оқушыларға өзара және өздерін - өздері бағалауды тапсырады.
Оқушылар өзара және өздерін - өздері бағалайды
Кері байланыс
2 минут
Мұғалім рефлексия жасатады.
"Екі жұлдыз, бір тілек".
Оқушылар бүгінгі сабақ туралы пікірлерін стикерлерге білдіреді, түсіну деңгейіне қарай тақтаға іледіі.
Кейінгі жұмыс
1 минут
Үйге тапсырма: №139
Оқушылар үй тапсырмасын
күнделіктеріне жазады
Геометрия 9 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Шеңберге іштей сызылған бұрыш және оның қасиеттері.
Сілтеме : 9-сынып геометрия, , қосымша материалдар
Жалпы мақсат : Оқушыларға шеңберге іштей сызылған бұрыштың анықтамасын және қасиеттерімен танысу.Іштей сызылған бұрыштың қалай өлшенетінін білу және қасиеттерін есептеуге арналған есептерді шығарғанда қолдана білуге дағдыландыру.
Оқу нәтижесі: Оқушылар шеңберге іштей сызылған бұрыштың анықтамасы мен және қасиеттерімен танысады. Іштей сызылған бұрыштың қалай өлшенетінін біледі және қасиеттерін есептеуге арналған есептерді шығарғанда қолдана білуге дағдыланады.
Тапсырмалар: Топқа бөлу, миға шабуыл, топпен жұмыс істейді.
Түйінді идеялар: Оқушылардың сабаққа деген жауапкершілігін арттыру. Бағдарламаның әр модульін ұштастыра отырып, сабақтың тиімді өтуіне жағдай жасау.
Диалог арқылы өз идеясын, жауабын сенімді түрде білдіреді.өзгені тыңдауға мүмкіндік береді.Берілген тапсырмаларды сыни турғыдан ойлап шығарады және өз бетінше іздену арқылы белсенділігі артады.
Бөлімдері : Мұғалім іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білу Анықтама. Төбесі шеңбердің бойында жататын , ал қабырғалары шеңберді қиып өтетін бұрышты шеңберге іштей сызылған бұрыш деп аталады.
Теорема.Шеңберге іштей сызылған бұрыш өзі тірелетін доғаның жартысымен өлшенеді.
Топта оқушылар талқылап дәлелдейді. Топта топ мүшесі үй жұмысын бағалайды. Оқушылар диалогқа түседі.
Сыни турғыдан ойлай отырып топта есеп шығарады.
Ынтымақтаса отырып топта жұмыс істеуге үйренеді.
Түсіну Теореманы және анықтаманы постерде түсіндіреді. Өзін-өзі реттейді
СТО, диалогқа түседі,
Ойын еркін жеткізе алады,
Топтар бір-бірін бағалайды
Қолдану 1-салдар. Диаметрге тірелетін іштей сызылған бұрыш тік бұрыш болады.
2-салдар. Тек бір ғана доғаға тірелетін және төбелері доғаның ұштары арқылы өтетін түзудің бір жағында жататын іштей сызылған бұрыштар тең болады.
Жұпта талқылайды. Оқушылар пікір алмасып, ойлана отырып тәсілдердің қолданылуын талқылайды. Топтар ынталанырылады. СТО.
Талдау
Жинақтау
11-теорема. Шеңбердің ішінде қиылысқан екі қиюшымен жасалған бұрыш қабырғаларының жартысымен және олардың созындыларымен шектелген екі доғаның қосындысымен өлшенеді.
12-теорема. Шеңбердің сыртында қиылысқан екі қиюшымен жасалған бұрыш қабырғаларымен шектелген екі доғаның айырымының жартысына тең.
Топта талқылайды. Диалогқа түседі, , өздеріне деген сенімдері артады.
Пікірлерін, ойларын ашық айтады.
Өзін-өзі реттейді тез ойлануға үйренеді.СТО. Топтар екі жулдыз бір тілекпен бағалайды.
<<джигсо>> әдісі арқылы түсіндіреді.
Қорытынды № 200, 201 есептерді топта орындайды. Оқушының ынтасы және сенімі артады. Диалогқа түседі. Тез және дұрыс айтуға үйренеді. СТО. Топтар бір-бірін екі жұлдыз бір тілек айтады.
Бағалау Критерийлер бойынша оқушылар бағаланады. Мұғалім
Қорытынды баға қояды. Формативті бағалау.
Рефлексия жасау.
Үйге тапсырма
§20 оқу, № 202, 203 есеп шығару.
Мұғалімнің
аты-жөні
Рахатова Гүлсара Зайырқызы
Ақыртөбе орта мектебі
Пән: алгебра
Сынып: 8 <<А>>
9.12.2015
Сабақтың тақырыбы:
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларына есептер шығару.
Сілтеме
Білім стандарты, пән бағдарламасы, <<Алгебра>> оқулығы 8-сынып, әдістемелік құрал,ғаламтор материалдары.
Жалпы мақсаты
Оқушылар квадрат теңдеулердің түрлерін, квадрат теңдеудің түбірлерінің анықтамасын, жалпы жазылу түрін, түбір табу формулаларын білулері керек;
Толымсыз квадрат теңдеулерді шеше алулары тиіс, оқушылардың білім, білік дағдыларын қалыптастыру қажет.
Күтілетін нәтиже
Алған білімдері мен түсініктерін қайталайды, есте сақтау қабілеттері артады. Квадрат теңдеулердің түрлерін ажырата алады, толымсыз квадрат теңдеулерді шеше біледі. Квадрат теңдеудің түбірлерін формула көмегімен таба алады. Топпен бірлесіп, жекелей және жұппен жұмыс жасауды үйренеді. Өзара бағалайды, бір-біріне түсіндіреді. Ынтымақтастықта жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа тәрбиеленеді.
Негізгі идеялар
Теңдеу, түбір, арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері, өрнектерді түрлендіру, екі өрнектің қосындысының және айырымының квадраты, көпмүшені көбейткіштерге жіктеу.
Әдіс-тәсілдер
Жеке, топпен, сыныппен жұмыс, тренингтер, "Ой қозғау" стратегиясы, сәйкестендіру тапсырмасы, критерийлер бойынша есеп шығару, өзара, өзін-өзі бағалау,"Екі жұлдыз, бір тілек" (кері байланыс), мини тест.
Ресурстар
Ғаламтор ustaz.kz, 45 минут сайттары, топтық тапсырмалар,слайдтар, үлестірмелер, түсті қима қағаздар, стикерлер, фигуралар, бағалау парағы, маркерлер, А3 қағаздары, цифрлар жазылған кеспе қағаздар.
Сабақтың барысы
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
Ой қозғау:
<<Дұрысын тап>>
(ұжымдық жұмыс)
Жеке жұмыс:
<<Сәйкестендіру тапсырмасы>>
Топтық жұмыс
Теңдеу құрастыру және оны шешу.
Топтық жұмыс
<<Қандай теңдеу?>>
Топтық жұмыс: критерийлер бойынша есеп шығару
2 минут
1 минут
3 минут
5 минут
5 минут
6 минут
8 минут
Оқушылармен амандасу.
Сергіту сәті: Шаттық шеңбері
Топқа бөліну: Таратылған фигураларға қарай топқа бөледі.
Сабақтың мақсатын қоюға оқушыларды жетелейді.
Бұл кезеңде сынып оқушыларына теңдеулер көрсетіледі. Квадрат теңдеулерді табу тапсырылады.
Мұғалім әр оқушыға тапсырмалар таратады. Тапсырма орындалып біткен соң экранда дұрыс жауап көрсетіледі.
x2-6x+5=0
3x2-9=0 Кел.кв.тең.
5x2+6x+1=0 Тол.кв.тең.
4x2-12x=0 Тол-з.кв.тең.
7x2=0
Топқа бөлінгенде алған фигуралардың артына жазылған мүшелер бойынша әр топқа теңдеу құрастырып, оны шешу тапсырылады.
x2+12x+36=0
3x2-4x=0
5x2-20=0
Экраннан теңдеулер көрсетіледі, сол теңдеулердің түрлерін анықтауды ұсынады.
Мұғалім әр топқа бірлесе орындауға тапсырма береді. Есеп барлық топқа бірдей дайындалған.
Экраннан есептің шығарылу жолы көрсетіледі.(соңынан)
5x(2x-3)+x=2x[2]-5
:: Жақшаларды ашып, квадрат теңдеу түріне келтіреді;
:: Квадрат теңдеудің коэффициенттерін анықтайды;
:: Дискриминантын таба алады;
:: Теңдеудің түбірлерін табу формулаларын біледі;
:: Теңдеудің түбірлерін таба алады.
Есептің шығарылу жолы:
Мұғаліммен амандасады.
Оқушылар шаттық шеңберінде жақсы тілектер айту арқылы сыныпта жақсы психологиялық ахуал қалыптастырады.
Оқушылар алған фигуралары
бойынша топқа бөлінеді
Сабақтың мақсатын ашады.
Оқушылар экранда көрсетілген теңдеулердің қайсысы квадраттық болса, жасыл түсті қима қағазды көтереді, ал квадраттық болмаса қызыл түсті қағазды көтереді.
Оқушылар берілген теңдеулерді оң жақтағы теңдеулердің атауларымен сәйкестендіреді. Жұмысты орындап біткен соң сағат тілі бағытымен тесттерін жылжытып, біріне-бірі беріп өзара бағалайды.
Оқушылар фигуралардың артындағы өрнектермен теңдеу құрастырып, түрін анықтап, шешу жолын тақтада көрсетеді.
Топтар бірін-бірі 5 баллдық жүйемен бағалайды.
Оқушылар кезекпен теңдеулердің түрін анықтайды.
3 топ үш теңдеуден анықтайды.
Оқушылар критерийлер бойынша тапсырманы
орындаған соң бір оқушы шығып шығарылу жолын түсіндіреді. Топтар өздерін-өздері дұрыс жауаппен салыстыра отырып
бағалайды. Бағалау парақтарына ұпайларын жазады.
.
Қорытындылау
кезеңі: мини тест
(Жеке жұмыс)
10 минут
5 есептен тұратын минитест таратылады.
1) 3x2-x+4=0 теңдеуінің коэффиценттерін көрсетіңдер.
а) а=-1, b=3, c=4
ә) а=3, b=0, c=4
б) а=3, b=1, c=-4
в) а=3, b=-1, c=4
2) Теңдеуді шешіңдер: 5x2-8=7x2-8
а) 0;4
ә) 0
б) 4
в) 1;0
3) a=2, b=3, c=-1 болғандағы квадрат теңдеуді құрыңдар.
а) 2x2+3x-1=0
ә) -x[2]+3x+2=0
б) 2x2-3x+1=0
в) 3x[2]+2x-1=0
4) Берілген теңдеуден келтірілген квадрат теңдеу жасаңдар:
3x2-21х+12=0
а) x[2]-7x+4=0
ә) x[2]-7x-4=0
б) x[2]+7x+4=0
в) x[2]+7x-4=0
5) x[2]+25=0 теңдеуін шешіңдер.
а) -5;5
ә) 5
б) Ø
в) -5
Оқушылар тапсырмаларды орындап болған соң экрандағы дұрыс жауап бойынша өзін-өзі бағалайды.
Бағалау
2 минут
Мұғалім оқушыларға өзара және өздерін - өздері бағалауды тапсырады.
Оқушылар өзара және өздерін - өздері бағалайды
Кері байланыс
2 минут
Мұғалім рефлексия жасатады.
"Екі жұлдыз, бір тілек".
Оқушылар бүгінгі сабақ туралы пікірлерін стикерлерге білдіреді, түсіну деңгейіне қарай тақтаға іледіі.
Кейінгі жұмыс
1 минут
Үйге тапсырма: №139
Оқушылар үй тапсырмасын
күнделіктеріне жазады
Геометрия 9 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Шеңберге іштей сызылған бұрыш және оның қасиеттері.
Сілтеме : 9-сынып геометрия, , қосымша материалдар
Жалпы мақсат : Оқушыларға шеңберге іштей сызылған бұрыштың анықтамасын және қасиеттерімен танысу.Іштей сызылған бұрыштың қалай өлшенетінін білу және қасиеттерін есептеуге арналған есептерді шығарғанда қолдана білуге дағдыландыру.
Оқу нәтижесі: Оқушылар шеңберге іштей сызылған бұрыштың анықтамасы мен және қасиеттерімен танысады. Іштей сызылған бұрыштың қалай өлшенетінін біледі және қасиеттерін есептеуге арналған есептерді шығарғанда қолдана білуге дағдыланады.
Тапсырмалар: Топқа бөлу, миға шабуыл, топпен жұмыс істейді.
Түйінді идеялар: Оқушылардың сабаққа деген жауапкершілігін арттыру. Бағдарламаның әр модульін ұштастыра отырып, сабақтың тиімді өтуіне жағдай жасау.
Диалог арқылы өз идеясын, жауабын сенімді түрде білдіреді.өзгені тыңдауға мүмкіндік береді.Берілген тапсырмаларды сыни турғыдан ойлап шығарады және өз бетінше іздену арқылы белсенділігі артады.
Бөлімдері : Мұғалім іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білу Анықтама. Төбесі шеңбердің бойында жататын , ал қабырғалары шеңберді қиып өтетін бұрышты шеңберге іштей сызылған бұрыш деп аталады.
Теорема.Шеңберге іштей сызылған бұрыш өзі тірелетін доғаның жартысымен өлшенеді.
Топта оқушылар талқылап дәлелдейді. Топта топ мүшесі үй жұмысын бағалайды. Оқушылар диалогқа түседі.
Сыни турғыдан ойлай отырып топта есеп шығарады.
Ынтымақтаса отырып топта жұмыс істеуге үйренеді.
Түсіну Теореманы және анықтаманы постерде түсіндіреді. Өзін-өзі реттейді
СТО, диалогқа түседі,
Ойын еркін жеткізе алады,
Топтар бір-бірін бағалайды
Қолдану 1-салдар. Диаметрге тірелетін іштей сызылған бұрыш тік бұрыш болады.
2-салдар. Тек бір ғана доғаға тірелетін және төбелері доғаның ұштары арқылы өтетін түзудің бір жағында жататын іштей сызылған бұрыштар тең болады.
Жұпта талқылайды. Оқушылар пікір алмасып, ойлана отырып тәсілдердің қолданылуын талқылайды. Топтар ынталанырылады. СТО.
Талдау
Жинақтау
11-теорема. Шеңбердің ішінде қиылысқан екі қиюшымен жасалған бұрыш қабырғаларының жартысымен және олардың созындыларымен шектелген екі доғаның қосындысымен өлшенеді.
12-теорема. Шеңбердің сыртында қиылысқан екі қиюшымен жасалған бұрыш қабырғаларымен шектелген екі доғаның айырымының жартысына тең.
Топта талқылайды. Диалогқа түседі, , өздеріне деген сенімдері артады.
Пікірлерін, ойларын ашық айтады.
Өзін-өзі реттейді тез ойлануға үйренеді.СТО. Топтар екі жулдыз бір тілекпен бағалайды.
<<джигсо>> әдісі арқылы түсіндіреді.
Қорытынды № 200, 201 есептерді топта орындайды. Оқушының ынтасы және сенімі артады. Диалогқа түседі. Тез және дұрыс айтуға үйренеді. СТО. Топтар бір-бірін екі жұлдыз бір тілек айтады.
Бағалау Критерийлер бойынша оқушылар бағаланады. Мұғалім
Қорытынды баға қояды. Формативті бағалау.
Рефлексия жасау.
Үйге тапсырма
§20 оқу, № 202, 203 есеп шығару.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz