Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Кейінгі тапсырма

7 сынып
Бекітемін___________
4 күн
3 сабақ
Сабақтың тақырыбы
Еуразияның халқы және елдері
Сілтеме
Жоспар, оқулық, интернет мәліметтері
Жалпы мақсаты
Оқушыларға Еуразияның халқы және саяси картасы туралы мәлімет бере отырып дүниежүзіндегі халықтар көп қоныстанға аймақтар Азия дүние бөлігі туралы ұлттық,тілдік құрамы жағынан үлкен айырмашылық жасайтын материк екен сыни ойлау арқылы топтық,жұптық,жеке тапсырмаларды орындатуға баулу,бағалау критерилерін жүзеге асырту.
Күтілетін нәтиже
Күтілетін нәтиже: Оқушылар Еуразия материгінің қазіргі кездегі халқының саны жөнінен алдыңғы орында тұрғанын,халқы нәсілдік және ұлттық айырмашылықтарына қарамастан - үлкен айырмашылық жасайтынын оқулықпен,қосымша интернет мәліметтерімен жұмыс жасай отырып біледі,картадан АҚШ Еуразияның саяси картада бейнеленуін және картада елдері қалай бейнеленетінін (Қазақстан)тауып бере алады.
Негізгі идеялар
Түйінді идеясы: сыни ойлау мен көшбасшылық жасау арқылы Еуразия материгінің халқының сандық,ұлттық,нәсілдік айырмашылықтарына өздеріне жұмыс жасату арқылы толық білдірту.
Оқыту құралдары
Дүние жүзінің физикалық картасы
Глобус, табиғат суреттері
Тапсырмалары
Сыни тұрғыдан ойлау сұрақтары
Топтық жұмыс
Пікірталас
Жұмыс дәптері
Сандарда сөйлейді
Сәйкестендіру тесті
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
Ұйымдастыру:
1.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу. (электронды оқулық)
2.Топқа бөлу: санамақ арқылы топқа бөлінеді
І. Ү.й тапсырмасын тексеру I - нұсқа
1. Мына аталған табиғат зонасының қайсысы Еуразия материгінде кездеседі?
А) Тайга Б) Ылғалды экваторлық ормандар
Ә) Тундра В) Осы аталғандардың бәрі
2. Дүниежүзіндегі ең ірі материк?
А) Африка Ә) Еуразия Б) Америка В) Австралия
3. Дүниежүзіндегі ең терең көлді ата?
А) Байкал Ә) Балқаш Б) Каспий В) Арал
4. Тек қана қалқан жапырақты ағаштар өсетін зона қалай аталады
А) шөлейт және шөл Ә) Тайга
5. Еуразия материгі қандай дүние бөліктерден тұрады?
А) Африка мен Америка Ә) Америка мен Еуропа
Б) Еуропа мен Азия В) Азия мен Австралия
II - нұсқа
1. Тайга зонасында өсетін қыста қылқандарын түсіретін ағаш
А) Қарағай Ә) Шырша
Б) Май қарағай В) Балқарағай
2. Жазы өте суық және қысқа қысқы температурасы -40 С тан төмен болатын мұздан босаған жерлерде мүк, қына, балдырлар өсетін табиғат зонасы
А) орманды тундра Ә) тайга
Б) арктикалық шөл В) дала
3.Еуразия материгі қанша мұхитпен шектеседі?
А) 1 Ә) 2 Б) 3 В) 4
4. Еуразияның ең биік жері?
А) Гималай тауы Ә) Альпі тауы Б) Кавказ тауы В) Карпат тауы
5. Солтүстік жарты шардың барлық климат белдеулерін алып жатқан материк
А) Еуразия Ә) Африка Б) Аустралия В) Антарктида

ІІ. Жаңа сабақ:Топтық жұмыс <<Жигсо>>
4 топқа бөлу арқылы <<Қазақстанның географиялық орны және шекарасын>> анықтап, қорғау. Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушы-ларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы, жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Әр топтың баяндамашысы өз тапсырмаларын ортаға шығып тұсаукесер жасайды
Оқушылар қандай жағдайда түсінгендігін білдіріп басбармақ арқылы бағалап, көрсетеді.
Топ пікірлері тыңдалады.

4 топ "миға шабуыл"
1. Егеменді мемлекеттер саны
2. Жер көлемі жағынан үлкен елдер
3. Республикалық басқару деген не?
4. Монархия деген не?
5. Монархия қандай түрлері бар? Қай елдер жатады
6. Дамыған елдерді картадан көрсет
7. Нашар дамыған мемлекеттерді картадан көрсет
"Азия айдаҺарлары " аталған елдерді картадан көрсет
Сәйкестендіру тесті
І нұсқа
1.
1. 5 млрд а) Оңтүстік - Шығыс Азия
2. (3/4) b) Орташа тығыздық
3. 2,5 млрд с) Табиғаты қатал солтүстік аудандар
мен биік таулы өңірлер
4. 1 км2 - 1000 - 1500 d) Материктегі халық саны
5. Ең тығыз халық орналасқан аймақ e) Жер шарының бөлігін құрайды
6. Ең сирек халық орналасқан аймақ f) Қытай мен Үндістан халқының саны
2.
1. Еуропа тектес халықтар a) Түркі тілдес халықтар
2. Солтүстік еуропалық b) Шри - Ланка мен Үндістанның
тармақ оңтүстігінде қоныстанған
3. Оңтүстік еуропалық тармақ c) Ең көп таралғаны
4. Монғол тектес нәсіл d) Өңі аққұба, шаштары сарғыш түсті,
көздері көгілдір
5. Экваторлық нәсіл e) Өңі қараторы, шаштары мен көздері
қоңыр, кейде қара
Сәйкестендіру тесті
ІІ нұсқа
1.
1. Славян a) тәжік
2. Герман b) бурят
3. Роман c) француз
4. Иран d) неміс
5. Түркі e) араб
6. Монғол f) қазақ
7. Cемит g) орыс
2.
1. Аса дамыған ел a) Қазақстан
2. Нашар дамыған ел b) Бутан
3. <<Азия айдаһарлары>> c) Ұлыбритания
4. ТМД d) Оңтүстік Корея

ІІІ.Сабақты бекіту: Қорытындылау:
Эссе жазу
Білемін...
Үйрендім ...
Менің қолымнан келеді...
Маған қиын болғаны...

ІІ.Жұмыс дәптері
Бақылаушының бағалау парағы

Бағалау өлшемдері
Көшбасшы
Хатшы
Баяндамашы
Уақыт
сақшысы
Бақылаушы

1
Өз міндетін атқаруы

2
Мәтінді талдауы
Қатемен жұмыс
жасауы

3
Өз үлесін қосуы

Кейінгі тапсырма
Кейінгі оқу
Еуразия материгін қайталау,
кескін картаға елдерді түсіріп
келу.

Уа-қыт
Бөлім
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушылар іс-әрекеті
5 мин
Кіріспе
1.Мұғалім оқушылармен амандасып,сынып оқушыларының көшбасшылығымен топқа ынтымақтаса отыртып бөлдірту.
2. Жалпы географиялық шолу жасау,оқушыларға <<Есіңе сақта>>ойын элементімен үй тапсырмасынан сабақ сұрау.
Слайд арқылы интернет тақтадан жануарлар мен өсімдіктер түрі көрсетіледі.1минут ішінде қай зонаға тән екенін ажыратып айтып беру керек.
<<Картаға дұрыс орналастыр>>картамен жұмыс көрсету арқылы үй тапсырмасын пысықтату

1.Оқушылар мұғалімге құрмет көрсете отырып амандасады,топтарға өзара ынтымақтаса отырып бөлінеді. Топтағы міндеттерімен бөліседі.

2.Әр топ өздеріне берілген слайдтарды таңдай отырып жауап береді.
Үй тапсырмасын <<Картамен жұмыс >>ойынымен пысықтау жасайды.

10 мин
Тұсаукеср
1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.
2. <<Мағынаны тану>> Электронды оқулықтан Еуразия материгінің елдері туралы мемлекеттік құрылымы туралы мәлімет беріп өту,Қазақстан елінің Еуразия материгіндегі орны туралы мәлімет бердірту.
1.Оқушылар берілген тапсырманы орындап, өз ойларын ашық айтып, сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап беруге тырысады.
2.Дәптерге электронды оқулықтан берілген мәліметтерге көз жүгірте отырып керікті мәліметтерді дәптерлеріне қысқаша мәліметтерді жазып алады.
25
мин
Негізгі
бөлім

1.-тапсырма:Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыппен танысуға тапсырма береді.
А)<<Қара ,оқып шық,жап,жаз>>әдісімен жеке тапсырма ретінде тақырыппен танысу беріледі.
Ә)Тақырыппен танысып болған соң топтық жұмыс: Оқушылар 3-топқа бөліне отырып жұмыс жасауға әрекеттенеді.
1топ:Еуразия материгінің халқы мен нәсілдік-ұлттық құрамына сипаттама бердірту.
2топ:Еуропа елдеріне саяси картадан таптырта отырып жалпы сипаттама бердірту.
3топ:Тілдік ,ұлттық құрамына сипаттама бердірту.Қазақстан еліне ерекше тоқталтып өту.
2-тапсырма: Еуропа мен Азия елдерін венн диограммасымен салыстырту.
3-тапсырма: <<картамен жұмыс:
1.Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі сабақтың негізгі түйінді идеясын айтып қорытындылайды.
1.Топтық жұмыс: оқушылар <<Қара,оқып шық,жап,жаз>>әдісі
мен оқулытан оқи отырып ,постерге берілген тапсырмаларды тортасып отырып сипаттама береді.

2-жеке жұмыс: Бүгінгі сабақтан кездескен жаңа сөздерді дәптерлеріне түртіздірту.
3-жұптық жұмыс:Оқушылар <<жадыңда сақта>>ойыны арқылы картаға түсіреді.
5
мин
Қорытынды
1.Мұғалім сабақты қорытындылайды. А)<<Сәйкестік кестесімен >>жұмыс жасату
Ә) <<9ромб>>сұраққа нақты жауап бердірту арқылы кері байланыс орнату.

2. <<Бағдаршам>>топтардың өзара бағалау критерийлері(формативті бағалау)
3.Үйге тапсырма: Еуразия материгінің халқы,тілі,елдеріне сипаттама бердірту.Номенклатура тапсырту.
1.Оқушылар <<Сәйкестік кестесін>>толтыру арқылы пысықтау жасайды және <<9ромб>>сұрақтар тастау арқыл сабақты пысықтама жасату.
Оқушыл <<Бағдаршам>> мен бірін-бірі бағалайды.

Ұқсас жұмыстар
Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы
Бірінші дүниежүзілік соғыс қарсаңындағы әлем көрнісі
Оқушының әрекеті. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу
Қазіргі дүние жүзі тарихы. 9-сынып
Екі топқа тапсырма
Алматының кейінгі даму шежіресі.Қайталама қос сөздер
Денелердің электрленуі. электр заряды. электроскоп
Италия
Дыбыстық ақпаратты өңдеу, дыбыс жазу фонограф ойнатқыш
Пәндер