Африканың халқы және саяси картасы

Бекітемін

Сыныбы:7 күні

Сабақтың тақырыбы: Африканың халқы және саяси картасы

Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Африка материгінің халқы мен саяси жағдайына сипаттама беру, маңызды деген басты объектілеріне жалпылама шолу; Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, шапшаңдылығын, оқушылардың географиялық ой-өрісін дамыту

Күтілетін нәтиже : Африка материгінің халқы мен саяси жағдайына сипаттама беру, маңызды деген басты объектілеріне жалпылама шолу жасау; Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, шапшаңдылығын, оқушылардың географиялық ой-өрісін кеңейту.

Түйінді идеясы: Гидросфераның негізгі бөлігі -дүниежүзілік мұхит.

Сабақтың әдіс-тәсілдері, жұмыс түрі: Сөзжұмбақ, резюме тапсырмасы, даналық ағашы, Оқы, жұптас, талқыла тапсырмасы.

Ресурстар : Интерактивті тақта, атлас карта, ұялы телефон, оқулық, маркер шығу парағы, үлестірме қағазы т. б.

Бағалау:Бағалау парағынан

Сабақтың барысы:

Бөлім
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушылар іс-әрекеті
Бөлім:

Кіріспе

Мұғалім іс-әрекеті:

1 . Мұғалім амандасады оқушыларды түгендеп, психологиялық жақсы ахуал туғызады. Маркер түстерін таңдау арқылы топқа бөледі, бағалау парағын береді

2Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес Африка сөзжұмбағы беріледі.

3«Даналық ағашы» ойыны арқылы үй тапсырмасын сұрайды.

Оқушылар іс-әрекеті:

1. Оқушылар амандасады, сабаққа назарын аударады, топқа бөлініп, топтық міндеттерді бөліседі, бағалау парағын топхатшысы толтырып отырады.

2 ОқушыларАфрика сөзжұмбағын орындайды

2«Даналық ағашы» ойынында ағашқа алма тәрізді етіп, сұрақтар ілеміз. Оқушылар бір-бірден алманы алып, үйге берілген тақырып бойынша сұраққа жауап береді. парақтың артқы бетінде әріптер бар оны тақтаға құрастыру арқылы жаңа сабақ тақырыбы ашылады.

Бөлім:

Тұсаукеср

Мұғалім іс-әрекеті:

1 . Мұғалім жаңа сабақ тақырыбы ашылғасын, жаңа сабақ мақсатын айқындау үшін оқушыға алдын-ала берілген тақпақты айтқызып, оқушыларға сұрақ қойып талдайды.

2Африка халықтары кестесімен таныстырады.

Оқушылар іс-әрекеті:

Оқушы тақпақты айтып талқыға салады, жаңа сабақ мақсаты айқындалады.

Экватор кесіп өткен үлкен жермін Қазірде әл ауқатты бірнеше елмін

Эфиопия, Гана бар, Египет бар,

Қолөнермен таң қалдырған барлық елді

Шөлім бар дархан дала Сахарадай

Алтын, алмас, платина қазбам қандай

Пигмей, араб, бербер, эфиоп халқым бар

Құрлықпын көрген адам таң қалғандай

Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап беріп, талқылайды.

Бөлім:

Негізгі

бөлім

Мұғалім іс-әрекеті:

1. Оқы, жұптас, талқыла тапсырмасын орындатады.

1 топ ежелгі Африка

2 топ Даму дәрежесі жоғары Африка

3 топ Африканың пайдалы қазбалары

2 . Картамен жұмыс елдерді тану

3. Резюме тапсырмасын орындатады


Оқушылар іс-әрекеті:

1 . Оқушы жеке мәтінмен танысады, жұп болып маңыздыларын дәптерге жазып талқылайды, топ болып постерге орындап қорғайды

2 Картамен жұмыс жасап, африканың саяси ахуалымен танысады.

3 . Оқушылар жеке резюме тапсырмасын орындайды, топ болып талқылап, қателіктерін тексереді

Бөлім:

Қорытынды

Мұғалім іс-әрекеті:

Мұғалім сабақты қорытындылайды.

Африка халықтары жайында бейнебаян көрсетіп қорытындылайды.

Үйге тапсырма береді :

Өтілген тақырыпты оқуға және реферат орындауға береді.

Қосымша Африка халықтары жайында мәлімет қызығушылық танытқан оқушыларға ұсынады

http://golroxadi. kazjur. kz/2012/02/09/%D0%B0%D1%84%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D2%93%D0%B0-%D1%81%D0%B0%D1%8F%D1%85%D0%B0%D1%82/

Оқушылар іс-әрекеті:

Топбасшылары бағалау парағы бойынша есеп береді, басқа оқушылардан бағалану жайлы келісімдері сұралады.

Оқушылар сабақтан ұққандарын айтып бірге қорытынадылайды . Мен, мен . . . рефлексиясын толтырады

:
:
:
:
:
Мен білдім
Мен үшін қиындық туғызды
Мен үшін жаңа ақпарат
Мені таң қалдырды
Менің көңіл-күйім
Бөлім:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Бөлім:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Тутси, хими
Солтүстік Африка саванналарында мекендейді. Ең бойшаң халық.
Тутси, хими: Пигмейлер
Солтүстік Африка саванналарында мекендейді. Ең бойшаң халық.: Экваторлық ормандарда мекендейді. Бойлары ең аласа халық.
Тутси, хими: Нилоттар
Солтүстік Африка саванналарында мекендейді. Ең бойшаң халық.: Ніл өзенінің жоғары және орта ағысында, шығыстағы көлдер маңында тұрады.
Тутси, хими: Бушмендер мен готтентоттар
Солтүстік Африка саванналарында мекендейді. Ең бойшаң халық.: Калахари шөліне қоныстанған.
Тутси, хими: Эфиоптар
Солтүстік Африка саванналарында мекендейді. Ең бойшаң халық.: Эфиопия таулы қыратын мекендейді.
Тутси, хими: Арабтар, берберлер
Солтүстік Африка саванналарында мекендейді. Ең бойшаң халық.: Солтүстік Африканы мекендейді.
Тутси, хими: Француздар
Солтүстік Африка саванналарында мекендейді. Ең бойшаң халық.: Жерорта теңізі жағалауында тұрады.
Тутси, хими: Африканерлер, ағылшындар
Солтүстік Африка саванналарында мекендейді. Ең бойшаң халық.: Оңтүстік Африкада тұрады. Нидерландыдан көшіп барғандардың ұрпақтары.

Резюме тапсырмасы.

Материктің аты:

Халқының көп шоғырланған бөліктері

Дамушы мемлекеттері :

Артта қалушы мем-і:

Егер сен саяхатқа шықсан Африканың қай еліне барасың:

Неге ол мемлекетті таңдадын, ол мемлектті картадан көрсете аласың ба?:

Сені африканың қандай өсімдіктері, жануарлары қызықтырады:

Не себепті олар сені қызықтырады.

Келесі сабақтарда мұғалім Африканың қандай бөліктеріне тоқталғанын қалайсың

ІІІ. топ Сәйкестендір
Ніл . . . өзен
Мадагаскар . . . арал
Танганика . . . көл
Африги . . . тайпа
Кап . . . тау
Үнді . . . мұхит
Тугела . . . сарқырама
Килиманджаро . . . жанартау


Ұқсас жұмыстар
Карта ерекшелігін білу
Африка пілі
Д.ж. мұхит
Африка материгі. 7-сынып
«материктер жарысы» атты сайыс сабақ
Африка. Материк жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер
Австралияның географиялық орны
Материк жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер. зерттелу тарихы
Африканың табиғат зоналары
Географиядан 9 сыныпқа арналған күнтізбелік жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz