Сабақтың тақырыбы. Сабақтың барысы

2 сынып

Математика Сабақ №

Мұғалім:

Сабақтың тақырыбы: Көбейту мен бөлу. (204 бет)

Сабақтың мақсаты :

Білімділік Оқушыларды көбейту мен бөлу амалдарының қатынасымен таныстыру. Екі амалдан тұратын өрнектермен, теңдеулермен, есептеулермен байланысты әр алуан іс-әрекет барысында қолдануға машықтандыру; екіншісі біреншісінің жалғасы болатын есептер тізбегін қарастыру.

Дамытушылық: Оқушылардың ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын, логикалық ойлауын дамыту. Екі амалмен шығарылатын есепті ондықтан аттап қосу мен азайту тәсілдерін қарастыру дағдыларын дамыту.

Тәрбиелік: Балаларды адамгершілікке, жолдастық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.

Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, жарыс.

Көрнекілік: Үлестірмелі дидактикалық материал, көбейту мен бөлу кестесі.

Жоспар:

І. Ұйымдастыру кезеңі

ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру

ІІІ. Жаңа сабақ.

ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.

Ү. Қорытындылау, бағалау.

ҮІ. Үйге тапсырма.

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.

Үй тапсырмасын тексеру:

Білімді жан-жақты тексеру кезеңі.

Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.

Жаңа сабақ. көбейту мен бөлу кестесі. мен жұмыс.

1-тапс ырма.

Тақтада түсіндірме мәтіндермен жұмыс.

Суретте неше көбелек бар?

Екі көбелектен бөлетін болсақ неше топқа бөлінеді?

Үш көбелектен бөлетін болсақ неше топ болады?

2+2+2 2 3=6

6─2─2─2 6:2=3 6:3=2

Компоненттерді пысықтау:

3х2=6 6:2=3

3х2 - көбейтінді 6:2 - бөлінді

6 - көбейтіндінің мәні 3 - бөліндінің мәні

3 - көбейткіш 6 - бөлінгіш

2 - көбейткіш 2 - бөлгіш

Математикалық диктант

3х2 . . . т. с. с

Белгісіз компонентті табу барысында жұмыс.

Егер көбейткіш белгісіз болса, онда . . .

Егер бөлінгіш белгісіз болса, онда . . .

Егер бөлгіш белгісіз болса, онда . . .

Егер көбейтіндінің мәні белгісіз болса, онда . . .

Егер бөліндінің мәні белгісіз болса, онда . . .

2, 3 - тапсырма Түсіндіре отырып шығару.

4-тапсырма.

6×2=12 - екі қорапта 12 қарындаш бар

12:6=2 - 12 қарындашқа 2 қорап қажет болды

Қосымша тапсырмалар.

Көбейтіндіні қосынды түрінде жаз:

6×4=6+6+6+6

12×5=12+12+12+12+12

7×3=7+7+7

48×2=48+48

30×4=30+30+30+30

6. Периметрін тап.

Қабырғаларының ұзындығы 3см, 5см, 2 дм болатын шаршының периметрін тап.

Р= 12см, 20см, 8 дм.

Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау.

Үйге тапсырма: 5-тапсырма.

Оқушы білімі мен белсенділігін бағалау.


Ұқсас жұмыстар
Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Қазақ тілі – ұлттық мәдени,рухани асыл мұра туралы
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Қай түзу перпендикуляр түзу
Ән Желтоқсан желі Хорда жаттығу
Оқушылар зейінін сабаққа аудару
§1. Еуропа елдері
Қазақстан тарихы. 9-сынып
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz