Сабақтың тақырыбы. Сабақтың барысы

2 сынып
Математика Сабақ №
Мұғалім:
Сабақтың тақырыбы: Көбейту мен бөлу. (204 бет)
Сабақтың мақсаты :
Білімділік Оқушыларды көбейту мен бөлу амалдарының қатынасымен таныстыру. Екі амалдан тұратын өрнектермен, теңдеулермен, есептеулермен байланысты әр алуан іс-әрекет барысында қолдануға машықтандыру; екіншісі біреншісінің жалғасы болатын есептер тізбегін қарастыру.
Дамытушылық: Оқушылардың ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын, логикалық ойлауын дамыту. Екі амалмен шығарылатын есепті ондықтан аттап қосу мен азайту тәсілдерін қарастыру дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды адамгершілікке, жолдастық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.
Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, жарыс.
Көрнекілік: Үлестірмелі дидактикалық материал, көбейту мен бөлу кестесі.
Жоспар:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
Ү. Қорытындылау, бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру:
Білімді жан-жақты тексеру кезеңі.
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.
Жаңа сабақ. көбейту мен бөлу кестесі. мен жұмыс.
1-тапс ырма.
Тақтада түсіндірме мәтіндермен жұмыс.
Суретте неше көбелек бар?
Екі көбелектен бөлетін болсақ неше топқа бөлінеді?
Үш көбелектен бөлетін болсақ неше топ болады?
2+2+2 2
3=6
6─2─2─2 6:2=3 6:3=2
Компоненттерді пысықтау:
3х2=6 6:2=3
3х2 - көбейтінді 6:2 - бөлінді
6 - көбейтіндінің мәні 3 - бөліндінің мәні
3 - көбейткіш 6 - бөлінгіш
2 - көбейткіш 2 - бөлгіш
Математикалық диктант
3х2 . . . т. с. с
Белгісіз компонентті табу барысында жұмыс.
Егер көбейткіш белгісіз болса, онда . . .
Егер бөлінгіш белгісіз болса, онда . . .
Егер бөлгіш белгісіз болса, онда . . .
Егер көбейтіндінің мәні белгісіз болса, онда . . .
Егер бөліндінің мәні белгісіз болса, онда . . .
2, 3 - тапсырма Түсіндіре отырып шығару.
4-тапсырма.
6×2=12 - екі қорапта 12 қарындаш бар
12:6=2 - 12 қарындашқа 2 қорап қажет болды
Қосымша тапсырмалар.
Көбейтіндіні қосынды түрінде жаз:
6×4=6+6+6+6
12×5=12+12+12+12+12
7×3=7+7+7
48×2=48+48
30×4=30+30+30+30
6. Периметрін тап.
Қабырғаларының ұзындығы 3см, 5см, 2 дм болатын шаршының периметрін тап.
Р= 12см, 20см, 8 дм.
Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау.
Үйге тапсырма: 5-тапсырма.
Оқушы білімі мен белсенділігін бағалау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz