Суретті карточкалар

Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар

САБАҚ:Үй жануарлары
Мектеп:
САБАҚ:Үй жануарлары: Күні: 4. 07. 2016. ж
Мектеп::

Мұғалімдердің есімі:

Акбасова А, Мухамадиева А, Садыбекова С.

САБАҚ:Үй жануарлары: СЫНЫП: 1
Мектеп:: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
САБАҚ:Үй жануарлары:

Сабақ негізделген оқу

Мақсаты (мақсаттары)

Мектеп::

О1 Зейін қойып оқу

Т5Тыңдалған және оқылған мәтіндер бойынша сұрақтарға

орынды жауап беру

САБАҚ:Үй жануарлары: Сабақ мақсаттары
Мектеп:: Барлық оқушылар:
САБАҚ:Үй жануарлары: Сөздердің мағынасын түсінгендігін суретпен, сөйлеммен, іс қимылмен көрсете алады.
САБАҚ:Үй жануарлары: Оқушылардың басым бөлігі:
САБАҚ:Үй жануарлары: тақырыпқа қатысты сөздердің кем дегенде төртеуін есте сақтайды; оларды көрнекілікпен дұрыс байланыстыра алады.
САБАҚ:Үй жануарлары: Кейбір оқушылар:
САБАҚ:Үй жануарлары: Сөздердің мағынасын түсінгендігін суретпен, сөйлеммен, іс-қимылмен көрсете алады, сұрақтарға орынды жауап бере алады
САБАҚ:Үй жануарлары: Тілдік мақсат
Мектеп::

Оқушылар орындай алады:

Тақырыпқа қатысты сөздерді орынды қолданады, тыңдаған мәтіндегі таныс сөздерді табады.

Кем деген төрт жаңа сөздің мағынасын түсінгендігін сөйлем құрастыруда көрсете алады.

САБАҚ:Үй жануарлары: Негізгі сөздер мен тіркестер:
САБАҚ:Үй жануарлары: Үй жануары, үй жануарларының атаулары, төлдері. Қара қозы, ақ лақ, қоңыр құлын, т. б.
САБАҚ:Үй жануарлары: Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
САБАҚ:Үй жануарлары: Үй жануарларының суретін көрсету арқылы таныстыру. Жай сөйлем арқылы үй жануарларының түстерін сипаттау.
САБАҚ:Үй жануарлары: Талқылауға арналған тармақтар:
САБАҚ:Үй жануарлары:

Сен қандай үй жануарларын білесің?

Үй жануарларының төлдерін білесің бе?

САБАҚ:Үй жануарлары: Саған қай үй жануары ұнайды?
САБАҚ:Үй жануарлары: Сенде қандай үй жануары бар?
САБАҚ:Үй жануарлары: Не себепті . . . деп ойлайсың? Неге олар үй жануарлары деп аталады?
САБАҚ:Үй жануарлары: Алдыңғы оқу «Үй жануарлары» тақырыбына сұрақ-жауап
САБАҚ:Үй жануарлары:

Жоспарланған

уақыт

Мектеп:: Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған тақырыптармен қатар ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
САБАҚ:Үй жануарлары:

Басталуы

10 мин

Мектеп::

1. Ұйымдастыру кезеңі

2. Психологиялық ахуал жасау

(Шаттық шеңбері) . 2 мин

3. Топқа бөлу. Оқушыларға суреті үй жануарлары бар қағаз таратылады. Балалар суретте бейнеленген жануарлардың дыбысын шығарып, сол бойынша топ құрайды. 3 мин

4. Миға шабуыл. Көрген бейнежазба арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды. 5 мин

Қиылған суреттер

Суреттер қолдану

САБАҚ:Үй жануарлары:

Ортасы

25 мин

Мектеп::

1. Үй жануарларын төлдерімен бірге суреттерін слайдтан көрсете отырып таныстыру 9 мин

А) Оқушылар көреді

Ә) Өздеріне таныс сөздерді айтып шығады

Б) Жаңа сөздерді қайталау(хормен), жекелей

В) Сөз тіркестерін құрап айту.

Г) Үй жануарларының атауларын тізбектей оқиды.

2. Жай сөйлем арқылы үй жануарын сипаттау үлгісін көрсету. Менің мысығымның түсі қара. 4 мин

Сергіту сәті Үй жануарларының қатысуымен бейне ролик 2 мин

3. Үй жануарларының төлдерін сәйкестендіру 7 мин

4. «Стоп кадр» тақырыбына «Пантомима» ым-ишара арқылы жануарды бейнелеу. 3 мин

Тақырыпқа байланысты суреттер, интербелсенді тақта

Қағаз, қарындаш

САБАҚ:Үй жануарлары:

Аяқталуы

10 мин

Мектеп::

«Төртінші артықты тап» бойынша тақырыпқа сай емес суретті табу. 3 мин

Кері байланыс. «Ыстық орындық». Сұрақ - жауап. 3 мин

Үй тапсырмасы: жаңа сөздерді жаттау 2 мин

Бағалау 2 мин

Суретті карточкалар
САБАҚ:Үй жануарлары: Қосымша ақпарат Саралап оқытылатын оқушы жоқ
САБАҚ:Үй жануарлары: Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Мектеп:: Бағалау-Оқушылардың үйренгенін қалай жоспарлайсыз?
Пән аралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
САБАҚ:Үй жануарлары:
  • Үлестірмелі алақан.
  • Деңгейлік тапсырма.
Мектеп::
  • Мадақтау
  • Смайликтер
  • Стикерлер
  • Әлемтану, дене шынықтыру, орыс тілі.
  • Сергіту сәтін жасату, адами құндылықтарды түсіндіру. тіл тазалығы, тіл мәдениеті. Таза сөйлеу.
САБАҚ:Үй жануарлары:

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Мектеп::

Төменгі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Ия, шынайы

Үй жануарлары туралы жалпы мәлімет алды.

Жақсы, көңілді

Тиімді болды

САБАҚ:Үй жануарлары:

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болады (Оқытуда да, оқуда да ескеріңіз ) ?

1: Қызығушылықтарын ояту дағдысы

2: Бекітудегі ойындар

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (Оқытуда да, оқуда да ескеріңіз ) ?

1: Мадақтау

2: «Стоп кадр», «Ыстық орындық».

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеме оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін не білдім?

Үй жануарларының суреттерін және маскасын жасап әкелуді тапсырамын.


Ұқсас жұмыстар
Тіл әлеміне саяхат. "р" дыбысы мен әрпін қайталау
Театр костюмдерін дайындау өнері
Жарайсыңдар оқушылар
Word - тың графикалық мүмкіндіктері
Мәтіндік құжаттарға графикалық кескінді кірістіру
My day
Wordpad-тың қосымша мүмкіндіктері
С дыбысы мен әріпі
Әртүрлі заттар суреттері, пішіндер
Дидактикалық ойындар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz