Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Суретті карточкалар
Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар
САБАҚ:Үй жануарлары
Мектеп:
Күні: 4.07.2016. ж
Мұғалімдердің есімі:
Акбасова А,Мухамадиева А,Садыбекова С.
СЫНЫП: 1
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу
Мақсаты (мақсаттары)
О1 Зейін қойып оқу
Т5Тыңдалған және оқылған мәтіндер бойынша сұрақтарға
орынды жауап беру
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Сөздердің мағынасын түсінгендігін суретпен, сөйлеммен, іс қимылмен көрсете алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
тақырыпқа қатысты сөздердің кем дегенде төртеуін есте сақтайды;оларды көрнекілікпен дұрыс байланыстыра алады.
Кейбір оқушылар:
Сөздердің мағынасын түсінгендігін суретпен, сөйлеммен, іс-қимылмен көрсете алады,сұрақтарға орынды жауап бере алады
Тілдік мақсат
Оқушылар орындай алады:
Тақырыпқа қатысты сөздерді орынды қолданады,тыңдаған мәтіндегі таныс сөздерді табады.
Кем деген төрт жаңа сөздің мағынасын түсінгендігін сөйлем құрастыруда көрсете алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Үй жануары, үй жануарларының атаулары, төлдері. Қара қозы, ақ лақ, қоңыр құлын, т.б.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Үй жануарларының суретін көрсету арқылы таныстыру. Жай сөйлем арқылы үй жануарларының түстерін сипаттау.
Талқылауға арналған тармақтар:
Сен қандай үй жануарларын білесің?
Үй жануарларының төлдерін білесің бе?
Саған қай үй жануары ұнайды?
Сенде қандай үй жануары бар?
Не себепті....деп ойлайсың? Неге олар үй жануарлары деп аталады?
Алдыңғы оқу <<Үй жануарлары>> тақырыбына сұрақ-жауап
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған тақырыптармен қатар ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
10 мин
1. Ұйымдастыру кезеңі
2.Психологиялық ахуал жасау
(Шаттық шеңбері). 2 мин
3. Топқа бөлу. Оқушыларға суреті үй жануарлары бар қағаз таратылады.Балалар суретте бейнеленген жануарлардың дыбысын шығарып,сол бойынша топ құрайды.3 мин
4.Миға шабуыл.Көрген бейнежазба арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды. 5 мин
Қиылған суреттер
Суреттер қолдану
Ортасы
25 мин
1.Үй жануарларын төлдерімен бірге суреттерін слайдтан көрсете отырып таныстыру 9 мин
А) Оқушылар көреді
Ә) Өздеріне таныс сөздерді айтып шығады
Б) Жаңа сөздерді қайталау(хормен), жекелей
В) Сөз тіркестерін құрап айту.
Г) Үй жануарларының атауларын тізбектей оқиды.
2. Жай сөйлем арқылы үй жануарын сипаттау үлгісін көрсету. Менің мысығымның түсі қара. 4 мин
Сергіту сәті Үй жануарларының қатысуымен бейне ролик 2 мин
3. Үй жануарларының төлдерін сәйкестендіру 7 мин
4. <<Стоп кадр>> тақырыбына <<Пантомима>> ым-ишара арқылы жануарды бейнелеу. 3 мин
Тақырыпқа байланысты суреттер, интербелсенді тақта
Қағаз, қарындаш
Аяқталуы
10 мин
<<Төртінші артықты тап>> бойынша тақырыпқа сай емес суретті табу. 3 мин
Кері байланыс. <<Ыстық орындық>>. Сұрақ - жауап. 3 мин
Үй тапсырмасы: жаңа сөздерді жаттау 2 мин
Бағалау 2 мин
Суретті карточкалар
Қосымша ақпарат Саралап оқытылатын оқушы жоқ
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау-Оқушылардың үйренгенін қалай жоспарлайсыз?
Пән аралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
* Үлестірмелі алақан.
* Деңгейлік тапсырма.
* Мадақтау
* Смайликтер
* Стикерлер
* Әлемтану, дене шынықтыру, орыс тілі.
* Сергіту сәтін жасату, адами құндылықтарды түсіндіру. тіл тазалығы,тіл мәдениеті. Таза сөйлеу.
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төменгі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Ия, шынайы
Үй жануарлары туралы жалпы мәлімет алды.
Жақсы, көңілді
Тиімді болды
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болады (Оқытуда да, оқуда да ескеріңіз )?
1: Қызығушылықтарын ояту дағдысы
2: Бекітудегі ойындар
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (Оқытуда да, оқуда да ескеріңіз )?
1: Мадақтау
2: <<Стоп кадр>>, <<Ыстық орындық>>.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеме оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін не білдім?
Үй жануарларының суреттерін және маскасын жасап әкелуді тапсырамын.
САБАҚ:Үй жануарлары
Мектеп:
Күні: 4.07.2016. ж
Мұғалімдердің есімі:
Акбасова А,Мухамадиева А,Садыбекова С.
СЫНЫП: 1
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу
Мақсаты (мақсаттары)
О1 Зейін қойып оқу
Т5Тыңдалған және оқылған мәтіндер бойынша сұрақтарға
орынды жауап беру
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Сөздердің мағынасын түсінгендігін суретпен, сөйлеммен, іс қимылмен көрсете алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
тақырыпқа қатысты сөздердің кем дегенде төртеуін есте сақтайды;оларды көрнекілікпен дұрыс байланыстыра алады.
Кейбір оқушылар:
Сөздердің мағынасын түсінгендігін суретпен, сөйлеммен, іс-қимылмен көрсете алады,сұрақтарға орынды жауап бере алады
Тілдік мақсат
Оқушылар орындай алады:
Тақырыпқа қатысты сөздерді орынды қолданады,тыңдаған мәтіндегі таныс сөздерді табады.
Кем деген төрт жаңа сөздің мағынасын түсінгендігін сөйлем құрастыруда көрсете алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Үй жануары, үй жануарларының атаулары, төлдері. Қара қозы, ақ лақ, қоңыр құлын, т.б.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Үй жануарларының суретін көрсету арқылы таныстыру. Жай сөйлем арқылы үй жануарларының түстерін сипаттау.
Талқылауға арналған тармақтар:
Сен қандай үй жануарларын білесің?
Үй жануарларының төлдерін білесің бе?
Саған қай үй жануары ұнайды?
Сенде қандай үй жануары бар?
Не себепті....деп ойлайсың? Неге олар үй жануарлары деп аталады?
Алдыңғы оқу <<Үй жануарлары>> тақырыбына сұрақ-жауап
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған тақырыптармен қатар ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
10 мин
1. Ұйымдастыру кезеңі
2.Психологиялық ахуал жасау
(Шаттық шеңбері). 2 мин
3. Топқа бөлу. Оқушыларға суреті үй жануарлары бар қағаз таратылады.Балалар суретте бейнеленген жануарлардың дыбысын шығарып,сол бойынша топ құрайды.3 мин
4.Миға шабуыл.Көрген бейнежазба арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды. 5 мин
Қиылған суреттер
Суреттер қолдану
Ортасы
25 мин
1.Үй жануарларын төлдерімен бірге суреттерін слайдтан көрсете отырып таныстыру 9 мин
А) Оқушылар көреді
Ә) Өздеріне таныс сөздерді айтып шығады
Б) Жаңа сөздерді қайталау(хормен), жекелей
В) Сөз тіркестерін құрап айту.
Г) Үй жануарларының атауларын тізбектей оқиды.
2. Жай сөйлем арқылы үй жануарын сипаттау үлгісін көрсету. Менің мысығымның түсі қара. 4 мин
Сергіту сәті Үй жануарларының қатысуымен бейне ролик 2 мин
3. Үй жануарларының төлдерін сәйкестендіру 7 мин
4. <<Стоп кадр>> тақырыбына <<Пантомима>> ым-ишара арқылы жануарды бейнелеу. 3 мин
Тақырыпқа байланысты суреттер, интербелсенді тақта
Қағаз, қарындаш
Аяқталуы
10 мин
<<Төртінші артықты тап>> бойынша тақырыпқа сай емес суретті табу. 3 мин
Кері байланыс. <<Ыстық орындық>>. Сұрақ - жауап. 3 мин
Үй тапсырмасы: жаңа сөздерді жаттау 2 мин
Бағалау 2 мин
Суретті карточкалар
Қосымша ақпарат Саралап оқытылатын оқушы жоқ
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау-Оқушылардың үйренгенін қалай жоспарлайсыз?
Пән аралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
* Үлестірмелі алақан.
* Деңгейлік тапсырма.
* Мадақтау
* Смайликтер
* Стикерлер
* Әлемтану, дене шынықтыру, орыс тілі.
* Сергіту сәтін жасату, адами құндылықтарды түсіндіру. тіл тазалығы,тіл мәдениеті. Таза сөйлеу.
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төменгі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Ия, шынайы
Үй жануарлары туралы жалпы мәлімет алды.
Жақсы, көңілді
Тиімді болды
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болады (Оқытуда да, оқуда да ескеріңіз )?
1: Қызығушылықтарын ояту дағдысы
2: Бекітудегі ойындар
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (Оқытуда да, оқуда да ескеріңіз )?
1: Мадақтау
2: <<Стоп кадр>>, <<Ыстық орындық>>.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеме оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін не білдім?
Үй жануарларының суреттерін және маскасын жасап әкелуді тапсырамын.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz