Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Табиғат дыбыстарын тындау

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
№2 топ
Білім беру саласы:Таным.Қатынас
Бөлім: Экология негіздері
Тақырыбы:Табиғи оркестр
Мақсаты:
1.Табиғат дыбысын,яғни судың сылдырын,желдің ,жаңбырдың дыбысын және жан-жануарлардың дауыстарын ести білуді үйрету.
2.Табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін арттыру және оған қамқор болуға баулу.
Қолданылатын көрнекі кұралдар:табиғат дыбыстарының аудиотаспалары,табиғат нысандары бейнелген суреттер,үлестірмелі материалдар.
Сөздік жұмыс:табиғат

Іс-әрекет кезең
деі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Қызығуқөшылықты ояту
Педогог құстардың дауысы жазылған үнтаспаны тыңдатады.

Тақпақ оқиды
Күн шуағын шашады,
Күлкі сыйлап біздерге.
Ағаштарды қозғалып,
Жел соғады тербелте.
Сабаққа қатысып,үнтаспаны тыңдайды.
Ұйымдастырушылық-ізденушілік

1.Білімді өзектендіру
-Бұл өлеңде не туралы айтылған?
-Табиғат дегеніміз не?
2.Табиғат туралы әңгіме
-Табиғат-бұл таулар,бұлт,көк аспан,жаңбыр,бұлақ.(Табиғат көріністерін көрсетеді).Од-үлкен сиқыршы,өйткені ол өзінің оркестрімен керемет әуенді ығақ туғызады.Бәріміз табиғат дыбысын бірге тыңдайық.
3.Табиғат дыбыстарын тындау
Бұлақтың сылдырап ағуы,орманның шуылы,жаңбыр,жел дыбыстары жазылған үнтаспаны тыңдайды
4.Билингвальды компонент:табиғат-природа,жаңбыр-дождь,бұршақ-град
5.Саусаққа арналған жаттығу: <<Жаңбыр мен бұршақ>>
-Мен <<жаңбыр>>деген кезде үстелді саусақтарыңмен тырсылдатып ұрасыңдар,ал мен <<бұршақ>> деген кезде үстелді алақандарыңмен соғасыңдар
6.Тыныс алу жаттығуы
-Жаңбырдлан кейін ауа тазаралады,біз де терең тыныс алып,жаңбырдан кейінгі ауаны,тазалықты зезініп көрейік.
Жеке жұмыс
7. <<Табиғааттың жас досы бол!>>ойыны.
Суреттерді қарастырып,адамның жасалған қателіктерін тауып,ғоны жөндеу жолдарын қарастырады.

Педогогті тыңдап,сұрақтарына жауап бе реді..

Үнтаспаны тыңдайды

Қайталайды.

Саусаққа арналған жатттығуды орындайды.

Тыныс алу жаттығуын жасайды.

Қателіктерді жөндеу жолдарын қарастырады.
Қорыту

Оқу іс әрекетін қорытындылау
-Біз бүгін не туралы сөйлесейік?
-Табиғат дегенді қалай түсінесіңдер?
-Біз табиғатқа қалай қарауымыз керек?
Сұрақтарға жауап береді.

Күтілетін нәтиже

Орындайды:табиғат құбылыстарына байланысты берілген тапсырмаларды.
Түсінеді:табиғат құбылыстарының болу себептері туралы берілген мәліметтерді.
Қолданады:Табиғат дыбыстарын тыңдау барысында өздерінің көңіл күйлерін ауызекі тілде жеткізе білу дағдыларын.

Ұқсас жұмыстар
Сезім мүшелері. құлақ - есту мүшесі. мұрын - иіс сезу мүшесі, 1 сынып
Өрт қауіпсіздігін оқытудың мақсат, міндеттері
Үрмелі аспаптар оркестрі. 3 сынып
Құстардың алуан түрлілігі
Менің эмоцияларым
Сатқын жапалақ(ертегі)
Жапырақтың суретін салу
Дауыссыз дыбыстың түрлерін ата
Үй жануарлары.Үй жануарларын таныстырып, оларды ажырата білуге үйрету
Қазақстан-менің отаным
Пәндер