Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Табиғат дыбыстарын тындау
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
№2 топ
Білім беру саласы:Таным.Қатынас
Бөлім: Экология негіздері
Тақырыбы:Табиғи оркестр
Мақсаты:
1.Табиғат дыбысын,яғни судың сылдырын,желдің ,жаңбырдың дыбысын және жан-жануарлардың дауыстарын ести білуді үйрету.
2.Табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін арттыру және оған қамқор болуға баулу.
Қолданылатын көрнекі кұралдар:табиғат дыбыстарының аудиотаспалары,табиғат нысандары бейнелген суреттер,үлестірмелі материалдар.
Сөздік жұмыс:табиғат
Іс-әрекет кезең
деі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Қызығуқөшылықты ояту
Педогог құстардың дауысы жазылған үнтаспаны тыңдатады.
Тақпақ оқиды
Күн шуағын шашады,
Күлкі сыйлап біздерге.
Ағаштарды қозғалып,
Жел соғады тербелте.
Сабаққа қатысып,үнтаспаны тыңдайды.
Ұйымдастырушылық-ізденушілік
1.Білімді өзектендіру
-Бұл өлеңде не туралы айтылған?
-Табиғат дегеніміз не?
2.Табиғат туралы әңгіме
-Табиғат-бұл таулар,бұлт,көк аспан,жаңбыр,бұлақ.(Табиғат көріністерін көрсетеді).Од-үлкен сиқыршы,өйткені ол өзінің оркестрімен керемет әуенді ығақ туғызады.Бәріміз табиғат дыбысын бірге тыңдайық.
3.Табиғат дыбыстарын тындау
Бұлақтың сылдырап ағуы,орманның шуылы,жаңбыр,жел дыбыстары жазылған үнтаспаны тыңдайды
4.Билингвальды компонент:табиғат-природа,жаңбыр-дождь,бұршақ-град
5.Саусаққа арналған жаттығу: <<Жаңбыр мен бұршақ>>
-Мен <<жаңбыр>>деген кезде үстелді саусақтарыңмен тырсылдатып ұрасыңдар,ал мен <<бұршақ>> деген кезде үстелді алақандарыңмен соғасыңдар
6.Тыныс алу жаттығуы
-Жаңбырдлан кейін ауа тазаралады,біз де терең тыныс алып,жаңбырдан кейінгі ауаны,тазалықты зезініп көрейік.
Жеке жұмыс
7. <<Табиғааттың жас досы бол!>>ойыны.
Суреттерді қарастырып,адамның жасалған қателіктерін тауып,ғоны жөндеу жолдарын қарастырады.
Педогогті тыңдап,сұрақтарына жауап бе реді..
Үнтаспаны тыңдайды
Қайталайды.
Саусаққа арналған жатттығуды орындайды.
Тыныс алу жаттығуын жасайды.
Қателіктерді жөндеу жолдарын қарастырады.
Қорыту
Оқу іс әрекетін қорытындылау
-Біз бүгін не туралы сөйлесейік?
-Табиғат дегенді қалай түсінесіңдер?
-Біз табиғатқа қалай қарауымыз керек?
Сұрақтарға жауап береді.
Күтілетін нәтиже
Орындайды:табиғат құбылыстарына байланысты берілген тапсырмаларды.
Түсінеді:табиғат құбылыстарының болу себептері туралы берілген мәліметтерді.
Қолданады:Табиғат дыбыстарын тыңдау барысында өздерінің көңіл күйлерін ауызекі тілде жеткізе білу дағдыларын.
№2 топ
Білім беру саласы:Таным.Қатынас
Бөлім: Экология негіздері
Тақырыбы:Табиғи оркестр
Мақсаты:
1.Табиғат дыбысын,яғни судың сылдырын,желдің ,жаңбырдың дыбысын және жан-жануарлардың дауыстарын ести білуді үйрету.
2.Табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін арттыру және оған қамқор болуға баулу.
Қолданылатын көрнекі кұралдар:табиғат дыбыстарының аудиотаспалары,табиғат нысандары бейнелген суреттер,үлестірмелі материалдар.
Сөздік жұмыс:табиғат
Іс-әрекет кезең
деі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Қызығуқөшылықты ояту
Педогог құстардың дауысы жазылған үнтаспаны тыңдатады.
Тақпақ оқиды
Күн шуағын шашады,
Күлкі сыйлап біздерге.
Ағаштарды қозғалып,
Жел соғады тербелте.
Сабаққа қатысып,үнтаспаны тыңдайды.
Ұйымдастырушылық-ізденушілік
1.Білімді өзектендіру
-Бұл өлеңде не туралы айтылған?
-Табиғат дегеніміз не?
2.Табиғат туралы әңгіме
-Табиғат-бұл таулар,бұлт,көк аспан,жаңбыр,бұлақ.(Табиғат көріністерін көрсетеді).Од-үлкен сиқыршы,өйткені ол өзінің оркестрімен керемет әуенді ығақ туғызады.Бәріміз табиғат дыбысын бірге тыңдайық.
3.Табиғат дыбыстарын тындау
Бұлақтың сылдырап ағуы,орманның шуылы,жаңбыр,жел дыбыстары жазылған үнтаспаны тыңдайды
4.Билингвальды компонент:табиғат-природа,жаңбыр-дождь,бұршақ-град
5.Саусаққа арналған жаттығу: <<Жаңбыр мен бұршақ>>
-Мен <<жаңбыр>>деген кезде үстелді саусақтарыңмен тырсылдатып ұрасыңдар,ал мен <<бұршақ>> деген кезде үстелді алақандарыңмен соғасыңдар
6.Тыныс алу жаттығуы
-Жаңбырдлан кейін ауа тазаралады,біз де терең тыныс алып,жаңбырдан кейінгі ауаны,тазалықты зезініп көрейік.
Жеке жұмыс
7. <<Табиғааттың жас досы бол!>>ойыны.
Суреттерді қарастырып,адамның жасалған қателіктерін тауып,ғоны жөндеу жолдарын қарастырады.
Педогогті тыңдап,сұрақтарына жауап бе реді..
Үнтаспаны тыңдайды
Қайталайды.
Саусаққа арналған жатттығуды орындайды.
Тыныс алу жаттығуын жасайды.
Қателіктерді жөндеу жолдарын қарастырады.
Қорыту
Оқу іс әрекетін қорытындылау
-Біз бүгін не туралы сөйлесейік?
-Табиғат дегенді қалай түсінесіңдер?
-Біз табиғатқа қалай қарауымыз керек?
Сұрақтарға жауап береді.
Күтілетін нәтиже
Орындайды:табиғат құбылыстарына байланысты берілген тапсырмаларды.
Түсінеді:табиғат құбылыстарының болу себептері туралы берілген мәліметтерді.
Қолданады:Табиғат дыбыстарын тыңдау барысында өздерінің көңіл күйлерін ауызекі тілде жеткізе білу дағдыларын.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz