Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тұрлаулы мүше
Утегенова Бахытжан Амановна
Үлкен кенті
Жамбыл ауданы
Алматы облысы
Бастауыш сынып мұғалімі
Жоғары санатты білікілік
Сабақтың тақырыбы: Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдыру.
Сабақтың мақсаты:
1)жалаң және жайылма сөйлем туралы берілген білімді
кеңейту,бекіту.Сөйлемнің жалаң,жайылма болып бөлінуі тұрлаулы,тұрлаусыз
мүшелерге байланысты екенін меңгерту.
2)ауызша,жазбаша тілдерін дамыту,сөздік қорын,байланыстырып сөйлеу қаблетін
арттыру.
3)іздемпаздыққа,ұқыптылыққа,сауаттылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : аралас сабақ.
Сабақтың көрнекілігі : кесте,үлестірмелі қима қағаз,тірек сызба,мақал
мәтел.
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі.
II.Үй тапсырмасын тексеру.
III.Қорыту: а)сұрақ -жауап
IY.Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Бүгінгі сабақта біз жалаң және жайылма сөйлем жайлы ұғымымызды
бекітіп,кеңейтеміз.
Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдыру дағдыларымызды арттырамыз.
Екі топқа бөлінеміз. Білгірлер Тапқырлар.
Көркем жазу Мезгіл
Бастар оңына жол
Екі жылға созылады ол
Басы да сол
Жаіа жылдың,
Ескі жылдың
Соңы да сол. Қыс.
Ққ сөйлем құрау,жазу,жалаң,жайылма екенін анықтау.
Қайрат қарады.Қара қарға қарқылдады.Қанат қалың қарға құлады.
1. тапсырма. Тірек сызбамен жұмыс:
Б
Т
Сөйлем
Бастауыш Баяндауыш
Х С Л
Тұрлаулы мүше
Жалаң Жайылма
Тұрлаусыз мүше
2. тапсырма.
Жалаң сөйлемнен жайылма сөйлем жасау.
Жаңбыр жауды. Марат оқыды. Әли келді. Жел соқты. Ұшақ көтерілді.
Жайылма сөйлемнен жалаң сөйлем жасау.
Айман доппен ойнады. Мал өрістен ерте келді. Күләш суды құдықтан әкелді.
Күн көктемде жылынады. Жанар мектептен келді.
3. тапсырма.
Сызба бойынша сөйлем құрау.
Сөйлем бойынша сызба сызу.
Құстар келді. Өзен суы тасыды. Мал өрістен ерте келді.
4. Тапсырма.
Шығармашылық жұмыс. Керекті сөздерді қойып, жалаң жайылма сөйлемдерді
анықтау.
(Кім ?) балаларды оқытады ? (Не ?) жапалақтап жауды ? (Кім ?) сурет салады?
(Не ?) мөңіреді. Малды (кім ?) бағады.
Үйді (кімдер ?) салады. (Кім ?) егін егеді. (Кім ?) балаларды емдейді. (Не
?) маңырайды. Балықты (кім ?) аулайды.
5. тапсырма. Мақалмен жұмыс.
Отан от басынан басталады.
Өнер – ағып жатқан бұлақ,
Білім - жанып тұрған шырақ.
V. Қорыту
Дидактикалық ойын.
Үлкен кенті
Жамбыл ауданы
Алматы облысы
Бастауыш сынып мұғалімі
Жоғары санатты білікілік
Сабақтың тақырыбы: Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдыру.
Сабақтың мақсаты:
1)жалаң және жайылма сөйлем туралы берілген білімді
кеңейту,бекіту.Сөйлемнің жалаң,жайылма болып бөлінуі тұрлаулы,тұрлаусыз
мүшелерге байланысты екенін меңгерту.
2)ауызша,жазбаша тілдерін дамыту,сөздік қорын,байланыстырып сөйлеу қаблетін
арттыру.
3)іздемпаздыққа,ұқыптылыққа,сауаттылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : аралас сабақ.
Сабақтың көрнекілігі : кесте,үлестірмелі қима қағаз,тірек сызба,мақал
мәтел.
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі.
II.Үй тапсырмасын тексеру.
III.Қорыту: а)сұрақ -жауап
IY.Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Бүгінгі сабақта біз жалаң және жайылма сөйлем жайлы ұғымымызды
бекітіп,кеңейтеміз.
Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдыру дағдыларымызды арттырамыз.
Екі топқа бөлінеміз. Білгірлер Тапқырлар.
Көркем жазу Мезгіл
Бастар оңына жол
Екі жылға созылады ол
Басы да сол
Жаіа жылдың,
Ескі жылдың
Соңы да сол. Қыс.
Ққ сөйлем құрау,жазу,жалаң,жайылма екенін анықтау.
Қайрат қарады.Қара қарға қарқылдады.Қанат қалың қарға құлады.
1. тапсырма. Тірек сызбамен жұмыс:
Б
Т
Сөйлем
Бастауыш Баяндауыш
Х С Л
Тұрлаулы мүше
Жалаң Жайылма
Тұрлаусыз мүше
2. тапсырма.
Жалаң сөйлемнен жайылма сөйлем жасау.
Жаңбыр жауды. Марат оқыды. Әли келді. Жел соқты. Ұшақ көтерілді.
Жайылма сөйлемнен жалаң сөйлем жасау.
Айман доппен ойнады. Мал өрістен ерте келді. Күләш суды құдықтан әкелді.
Күн көктемде жылынады. Жанар мектептен келді.
3. тапсырма.
Сызба бойынша сөйлем құрау.
Сөйлем бойынша сызба сызу.
Құстар келді. Өзен суы тасыды. Мал өрістен ерте келді.
4. Тапсырма.
Шығармашылық жұмыс. Керекті сөздерді қойып, жалаң жайылма сөйлемдерді
анықтау.
(Кім ?) балаларды оқытады ? (Не ?) жапалақтап жауды ? (Кім ?) сурет салады?
(Не ?) мөңіреді. Малды (кім ?) бағады.
Үйді (кімдер ?) салады. (Кім ?) егін егеді. (Кім ?) балаларды емдейді. (Не
?) маңырайды. Балықты (кім ?) аулайды.
5. тапсырма. Мақалмен жұмыс.
Отан от басынан басталады.
Өнер – ағып жатқан бұлақ,
Білім - жанып тұрған шырақ.
V. Қорыту
Дидактикалық ойын.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz