Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Екі таңбалы сандар
Пән: математика
Мектеп: Әл-Фараби атындағы шжжом
Күні: 22.11.2016 ж
Мұғалімнің аты-жөні: Сексенбаева Гульназ Нурлановна
Сынып: 1
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Екі таңбалы сандар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1.1.1.1 натурал сандар және нөл санының құрылу жолын түсіну; 10/11-20 көлемінде тура және кері санау; натурал сандар қатарындағы орнын анықтау
Барлық оқушы орындай алады: натурал сандар және нөл санының құрылу жолын түсінеді; 10/11-20 көлемінде тура және кері санайды; натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды;
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқиды, жазады және салыстырады;
Кейбір оқушылар орындай алады:20 көлемінде сандардың разрядтық құрамын анықтайды, разрядтық қосылғыштарға жіктейді.
Бағалау критерийлері
1.0 санының құрылу жолын түсіндіреді.
2.20 көлемінде тура және кері бағытта санайды.
3.Сандардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.
Дискриптор
- суретке сәйкес өрнектер жазады;
- 0 санының құрылу жолын түсіндіреді.
- 20 көлеміндегі сандарды өсу ретімен жазады;
- 20 көлеміндегі сандарды кему ретімен жазады
- 12 санының көршілерін жазады;
- 18 санының көршілерін жазады.
Тілдік мақсат
Оқушылар орындай алады: Оқушылармен тірек сөздердің айтылуын қай-талау үшін "Бұл кімнің дауысы?" деген ойын ойнату. Ойынды бастамас бұрын хормен тірек сөздерді қайталату. Одан кейін оқушылар бір-бірімен қол ұстасып шеңбер жасап тұруы керек. Жүргізуші сайланады. Шеңбердің ортасында тұрған жүргізушінің көзін мойынорағышпен байлап қою керек. Оқушылар шеңбермен айналып жүреді. Мұғалім көрсеткен оқушылардың біреуі тірек сөзді дауыстап айтады. Жүргізушінің міндеті -- тірек сөзді айтқан оқушыны дауысы бойынша кім айтқанын табады. Егер ол дұрыс тапса, ортақ шеңберге тұрады. Ал кімнің дауысын таныса, сол оқушы жүргізуші болып ортаға шығады. Ойын осылай жалғасады.
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Бірліктер-единицы-units Ондықтар-десяток-ten
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:
Талқылауға арналған сұрақтар: 11-ден 20-ға дейін санай аласың ба?
Екі таңбалы сандар қайда кездеседі? Пазлдарда қандай сандар жасырылған? Бұл сандарды бір сөзбен қалай атауға болады? Неге?
Мұндағы қай пазлды артық деп ойлайсың? Неліктен
Неліктен екі таңбалы сандар екі цифрмен жазылады деп ойлайсың?
Алдыңғы оқу:
11-ден 20-ға дейін тура және кері бағытта санай алады.
Жоспар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтың басы
10-нан 20-ға дейінгі екі таңбалы сандар кестесімен жұмыс. Оны тақтаға орналастыру. Оқушылардан кестеде көрсетілген сандар қалай аталады деп сұрау (екі таңбалы сандар).Бұл сандар неге екі таңбалы сандар деп аталады?
Кіріспе тапсырма. Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамымен таныстыру.
Ойын: "Бүгін сендер барлығың сандар балына шақыру алдыңдар" деп хабарлау. Сыныпты екі топқа бөлу. Бірінші топқа түскен оқушыларға 1 цифры жазылған парақшаларды тарату. Екінші топқа түскен оқушыларға
0-ден 9-ға дейінгі сандарды таратып беру. Ырғақты музыка қосып, "сандарға" жұппен емес бір-бірден билеуді ұсыну. Балға шақырылған барлық сандар бір-бірімен танысуы керек. Олар қалай аталатынын және неге оларды солай атайтынын сұрау. (Жауабы: бір таңбалы, себебі олар тек бір цифрдан ғана тұрады.)
Балда жұппен билейтінін айту. Ырғақты музыканы қосу және оқушыларға жұппен билеуді ұсыну. "1" цифры бар оқушы өзіне жұпты екінші топтан таңдап алуы керек. 1-2 минуттан кейін оқушыларға тақтаға шығады. Тақтада екі қағаз тәж бекітіліп тұрадыи . Олардың біреуінде "Ондықтар", екіншісінде "Бірліктер" деп жазылған. Тақтаға шыққан оқушылар осы тәждердің астына барып тұруы тиіс. Олар тұрған соң басқа оқушылардың назарын құрастырылған екі таңбалы санға аударыңыз. Екі таңбалы сандар ондықтар мен бірліктерден тұрады. Оқушыларға кезекпен тәждердің астына келіп тұрып, екінші ондықтағы екі таңбалы сандарды құруды ұсыну.
Қалған оқушыларға пайда болған санды оқыту. "Ондықтар" деген жазудың астында тұрған цифр осы сандағы ондықтың санын көрсетеді. Ал "Бірліктер" деген жазудың астындағы цифр берілген сандағы бірліктің санын көрсетеді. Одан ары сандардың "көршілерін" анықтауға жұмыс жүргізу. Оқушыларға көздерін жұмуды сұрау. Кез келген екі таңбалы санды атау. Осы санның екі жағында қандай сандар орналасқанын сұрау.
10-нан 20-ға дейінгі екі таңбалы сандардың де-монстрациялық кестесі;
әрбір оқушыға арналған ламинатталған қағаз парақтары;
екінші ондықтың сандары жазылған сан кесіндісі;
10-нан 20-ға дейінгі сандар жазылған парақшалар жинағы.
Сабақтың ортасы
Екі таңбалы сандар қайда кездеседі? Оқушыларға оқулықтағы иллюстрацияны қарауды ұсыну. Олардан өмірде екі таңбалы сандардың қайда кездестіргендері туралы сұрау. Оқушыларды топтарға бөлу және берілген сұрақтың жауабының нұсқаларын топтарда талдауды ұсыну. Олар өз жауаптарын А3 форматты қағазда жазып көрсетеді. Топтар арасында жұмыстары туралы талдау жүргізу. Әрбір топ өзінің сурет түрінде бетке жазған жауаптарын көрсетіп және осы сұрақтар бойынша өз ойын айтады.
Орындап көр. Жұмысты жұппен ұйымдастыру. Оқушыларға текшелерден құрылған конструкцияны қарауды және санау арқылы бір бағанда неше текше барын, неше жалғыздан тұрған текшелер барын анықтауды ұсыну. Әрбір конструкцияда барлығы неше текше барын және бұл қанша ондық, қанша бірлік болатынын сұрау.
Жауабы: 12; 15; 13.
Екі таңбалы сандар. Тапсырма екінші ондықтың сандарын оқу дағдысын қалыптастыруға бағытталған және оқушылардың екінші ондық сандарының құрастырылуы туралы білімдерін бекітеді. Оқушылар екінші ондықтың сандарының атауындағы заңдылықты түсіндіре алады, сонымен қатар 20 көлеміндегі сандарды тура және кері санау дағдысының қалыптасуына жаттығу жасайды. Реттік санау дағдысын бекіту үшін, тақтаға 20 оқушыны шақыру. Оларға кез келген немесе берілген тәртіппен, мысалы, бойына қарай, және өзінің реттік нөмірін айтып ретімен тұруларын сұрау.
Шығарып көр. Берілген тапсырма оқушылар сандарды жазу кезінде қолданылған "онд." және "бірл." деген қысқартуларды анықтап, шыққан сандарды танып және оларды оқи білу дағдысын қалыптастыруға бағытталған. Егер қандай да бір санды 0 ондық және 6 бірлік деп жазу артық, себебі ол бір таңбалы сан.
Қанша балапан? Суреттегі заттардың саны қанша екенін санау керек және сәйкес келетін санмен сызықпен қосу қажет.
Бұл не? Оқушылар суретте кескінделген 1-ден 20-ға дейінгі сандарды өсу ретімен жазылған нүк-телермен сызық арқылы қоса алады. Одан кейін шыққан суретті бояуға болады.
Екі таңбалы сандарды жаз. Оқушылар пирамидадағы сақиналардың санын санай алады және оларға сәйкес келетін екі таңбалы сандарды жазады.
Бірліктерді боя. Оқушылар көрсетілген санның жазылуындағы бірліктің санына сәйкес келетіндей нүктелерді бояйды. Осыдан кейін олар кері тапсырманы орындайды. Суреттегі боялған нүктелерге сәйкес келетін сандарды жаза алады.
Ондықтар мен бірліктердің санын анықта.
Оқушылар сурет бойынша ондықтар мен бірліктердің санын анықтайды және оларды жазады.
Оқулық
Жұмыс дәптері
Сабақтың соңы
1-тапсырма:Суретке сәйкес өрнектер жазыңыз. 0 санының құрылу жолын түсіндіріңіз.
Жұмыс дәптері
Қосымша мәліметтер: Бұл сабақта оқушылар екі таңбалы сандарды оқумен және жазумен танысады. Екінші ондықтың сандарын оқығанда он санына 1-ден 9-ға дейінгі сандарды қосып айту арқылы оқылады. Мысалы: он бір, он екі т.с.с.
Санның жазылуындағы әрбір цифрдың анықталған орны бар (позициясы). Разряд -- бұл санның жазылуындағы цифрдың тұратын орнын білдіреді. Санның жазылуындағы цифрдың мағынасы қай разрядта тұрғанына байланысты әртүрлі болуы мүмкін. Разрядтар санның соңынан бастап саналады. Бірліктер разряды -- бұл кез келген сан аяқталатын ең кішкене разряд. Ондықтар разряды -- бұл бірлік-тер разрядының алдында тұратын разряд. Егер санда разряд жоқ болатын болса, санның жазылуында оның орнында 0 (нөл) цифры тұрады.
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз?
2-тапсырма:Қатарды белгісіз сандармен толықтырып жазыңыз.
3-тапсырма:Әр санның көршілерін жазыңыз:
Пəнаралық байланыс :
Өнер,жаратылыстану
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасының сақталуы:
АКТ-мен байланыс:
аудиожазба
Құндылықтармен байланыс: Адам бойындағы жақсы қасиеттерге баулу.
Сабақ бойынша рефлексия:
Бағдаршам көздері арқылы кері байланыс жасау
Бағдаршам көздері
Жалпы баға
Сабақта жақсы өткен екі аспекті (оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.
2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз )?
1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.
2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?
Мектеп: Әл-Фараби атындағы шжжом
Күні: 22.11.2016 ж
Мұғалімнің аты-жөні: Сексенбаева Гульназ Нурлановна
Сынып: 1
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Екі таңбалы сандар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1.1.1.1 натурал сандар және нөл санының құрылу жолын түсіну; 10/11-20 көлемінде тура және кері санау; натурал сандар қатарындағы орнын анықтау
Барлық оқушы орындай алады: натурал сандар және нөл санының құрылу жолын түсінеді; 10/11-20 көлемінде тура және кері санайды; натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды;
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқиды, жазады және салыстырады;
Кейбір оқушылар орындай алады:20 көлемінде сандардың разрядтық құрамын анықтайды, разрядтық қосылғыштарға жіктейді.
Бағалау критерийлері
1.0 санының құрылу жолын түсіндіреді.
2.20 көлемінде тура және кері бағытта санайды.
3.Сандардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.
Дискриптор
- суретке сәйкес өрнектер жазады;
- 0 санының құрылу жолын түсіндіреді.
- 20 көлеміндегі сандарды өсу ретімен жазады;
- 20 көлеміндегі сандарды кему ретімен жазады
- 12 санының көршілерін жазады;
- 18 санының көршілерін жазады.
Тілдік мақсат
Оқушылар орындай алады: Оқушылармен тірек сөздердің айтылуын қай-талау үшін "Бұл кімнің дауысы?" деген ойын ойнату. Ойынды бастамас бұрын хормен тірек сөздерді қайталату. Одан кейін оқушылар бір-бірімен қол ұстасып шеңбер жасап тұруы керек. Жүргізуші сайланады. Шеңбердің ортасында тұрған жүргізушінің көзін мойынорағышпен байлап қою керек. Оқушылар шеңбермен айналып жүреді. Мұғалім көрсеткен оқушылардың біреуі тірек сөзді дауыстап айтады. Жүргізушінің міндеті -- тірек сөзді айтқан оқушыны дауысы бойынша кім айтқанын табады. Егер ол дұрыс тапса, ортақ шеңберге тұрады. Ал кімнің дауысын таныса, сол оқушы жүргізуші болып ортаға шығады. Ойын осылай жалғасады.
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Бірліктер-единицы-units Ондықтар-десяток-ten
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:
Талқылауға арналған сұрақтар: 11-ден 20-ға дейін санай аласың ба?
Екі таңбалы сандар қайда кездеседі? Пазлдарда қандай сандар жасырылған? Бұл сандарды бір сөзбен қалай атауға болады? Неге?
Мұндағы қай пазлды артық деп ойлайсың? Неліктен
Неліктен екі таңбалы сандар екі цифрмен жазылады деп ойлайсың?
Алдыңғы оқу:
11-ден 20-ға дейін тура және кері бағытта санай алады.
Жоспар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтың басы
10-нан 20-ға дейінгі екі таңбалы сандар кестесімен жұмыс. Оны тақтаға орналастыру. Оқушылардан кестеде көрсетілген сандар қалай аталады деп сұрау (екі таңбалы сандар).Бұл сандар неге екі таңбалы сандар деп аталады?
Кіріспе тапсырма. Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамымен таныстыру.
Ойын: "Бүгін сендер барлығың сандар балына шақыру алдыңдар" деп хабарлау. Сыныпты екі топқа бөлу. Бірінші топқа түскен оқушыларға 1 цифры жазылған парақшаларды тарату. Екінші топқа түскен оқушыларға
0-ден 9-ға дейінгі сандарды таратып беру. Ырғақты музыка қосып, "сандарға" жұппен емес бір-бірден билеуді ұсыну. Балға шақырылған барлық сандар бір-бірімен танысуы керек. Олар қалай аталатынын және неге оларды солай атайтынын сұрау. (Жауабы: бір таңбалы, себебі олар тек бір цифрдан ғана тұрады.)
Балда жұппен билейтінін айту. Ырғақты музыканы қосу және оқушыларға жұппен билеуді ұсыну. "1" цифры бар оқушы өзіне жұпты екінші топтан таңдап алуы керек. 1-2 минуттан кейін оқушыларға тақтаға шығады. Тақтада екі қағаз тәж бекітіліп тұрадыи . Олардың біреуінде "Ондықтар", екіншісінде "Бірліктер" деп жазылған. Тақтаға шыққан оқушылар осы тәждердің астына барып тұруы тиіс. Олар тұрған соң басқа оқушылардың назарын құрастырылған екі таңбалы санға аударыңыз. Екі таңбалы сандар ондықтар мен бірліктерден тұрады. Оқушыларға кезекпен тәждердің астына келіп тұрып, екінші ондықтағы екі таңбалы сандарды құруды ұсыну.
Қалған оқушыларға пайда болған санды оқыту. "Ондықтар" деген жазудың астында тұрған цифр осы сандағы ондықтың санын көрсетеді. Ал "Бірліктер" деген жазудың астындағы цифр берілген сандағы бірліктің санын көрсетеді. Одан ары сандардың "көршілерін" анықтауға жұмыс жүргізу. Оқушыларға көздерін жұмуды сұрау. Кез келген екі таңбалы санды атау. Осы санның екі жағында қандай сандар орналасқанын сұрау.
10-нан 20-ға дейінгі екі таңбалы сандардың де-монстрациялық кестесі;
әрбір оқушыға арналған ламинатталған қағаз парақтары;
екінші ондықтың сандары жазылған сан кесіндісі;
10-нан 20-ға дейінгі сандар жазылған парақшалар жинағы.
Сабақтың ортасы
Екі таңбалы сандар қайда кездеседі? Оқушыларға оқулықтағы иллюстрацияны қарауды ұсыну. Олардан өмірде екі таңбалы сандардың қайда кездестіргендері туралы сұрау. Оқушыларды топтарға бөлу және берілген сұрақтың жауабының нұсқаларын топтарда талдауды ұсыну. Олар өз жауаптарын А3 форматты қағазда жазып көрсетеді. Топтар арасында жұмыстары туралы талдау жүргізу. Әрбір топ өзінің сурет түрінде бетке жазған жауаптарын көрсетіп және осы сұрақтар бойынша өз ойын айтады.
Орындап көр. Жұмысты жұппен ұйымдастыру. Оқушыларға текшелерден құрылған конструкцияны қарауды және санау арқылы бір бағанда неше текше барын, неше жалғыздан тұрған текшелер барын анықтауды ұсыну. Әрбір конструкцияда барлығы неше текше барын және бұл қанша ондық, қанша бірлік болатынын сұрау.
Жауабы: 12; 15; 13.
Екі таңбалы сандар. Тапсырма екінші ондықтың сандарын оқу дағдысын қалыптастыруға бағытталған және оқушылардың екінші ондық сандарының құрастырылуы туралы білімдерін бекітеді. Оқушылар екінші ондықтың сандарының атауындағы заңдылықты түсіндіре алады, сонымен қатар 20 көлеміндегі сандарды тура және кері санау дағдысының қалыптасуына жаттығу жасайды. Реттік санау дағдысын бекіту үшін, тақтаға 20 оқушыны шақыру. Оларға кез келген немесе берілген тәртіппен, мысалы, бойына қарай, және өзінің реттік нөмірін айтып ретімен тұруларын сұрау.
Шығарып көр. Берілген тапсырма оқушылар сандарды жазу кезінде қолданылған "онд." және "бірл." деген қысқартуларды анықтап, шыққан сандарды танып және оларды оқи білу дағдысын қалыптастыруға бағытталған. Егер қандай да бір санды 0 ондық және 6 бірлік деп жазу артық, себебі ол бір таңбалы сан.
Қанша балапан? Суреттегі заттардың саны қанша екенін санау керек және сәйкес келетін санмен сызықпен қосу қажет.
Бұл не? Оқушылар суретте кескінделген 1-ден 20-ға дейінгі сандарды өсу ретімен жазылған нүк-телермен сызық арқылы қоса алады. Одан кейін шыққан суретті бояуға болады.
Екі таңбалы сандарды жаз. Оқушылар пирамидадағы сақиналардың санын санай алады және оларға сәйкес келетін екі таңбалы сандарды жазады.
Бірліктерді боя. Оқушылар көрсетілген санның жазылуындағы бірліктің санына сәйкес келетіндей нүктелерді бояйды. Осыдан кейін олар кері тапсырманы орындайды. Суреттегі боялған нүктелерге сәйкес келетін сандарды жаза алады.
Ондықтар мен бірліктердің санын анықта.
Оқушылар сурет бойынша ондықтар мен бірліктердің санын анықтайды және оларды жазады.
Оқулық
Жұмыс дәптері
Сабақтың соңы
1-тапсырма:Суретке сәйкес өрнектер жазыңыз. 0 санының құрылу жолын түсіндіріңіз.
Жұмыс дәптері
Қосымша мәліметтер: Бұл сабақта оқушылар екі таңбалы сандарды оқумен және жазумен танысады. Екінші ондықтың сандарын оқығанда он санына 1-ден 9-ға дейінгі сандарды қосып айту арқылы оқылады. Мысалы: он бір, он екі т.с.с.
Санның жазылуындағы әрбір цифрдың анықталған орны бар (позициясы). Разряд -- бұл санның жазылуындағы цифрдың тұратын орнын білдіреді. Санның жазылуындағы цифрдың мағынасы қай разрядта тұрғанына байланысты әртүрлі болуы мүмкін. Разрядтар санның соңынан бастап саналады. Бірліктер разряды -- бұл кез келген сан аяқталатын ең кішкене разряд. Ондықтар разряды -- бұл бірлік-тер разрядының алдында тұратын разряд. Егер санда разряд жоқ болатын болса, санның жазылуында оның орнында 0 (нөл) цифры тұрады.
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз?
2-тапсырма:Қатарды белгісіз сандармен толықтырып жазыңыз.
3-тапсырма:Әр санның көршілерін жазыңыз:
Пəнаралық байланыс :
Өнер,жаратылыстану
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасының сақталуы:
АКТ-мен байланыс:
аудиожазба
Құндылықтармен байланыс: Адам бойындағы жақсы қасиеттерге баулу.
Сабақ бойынша рефлексия:
Бағдаршам көздері арқылы кері байланыс жасау
Бағдаршам көздері
Жалпы баға
Сабақта жақсы өткен екі аспекті (оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.
2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз )?
1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.
2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz